Het was alvast voor de volgende flauwe opmerkingquote:Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef displission het volgende:
uhm ik gaf een serieus advies hoor elvi, je hebt het over reacties..het is er maar eentje volgens mij..
Gij zijt goedquote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:22 schreef displission het volgende:
Pluk de kaart: Deel 3 zoekt en gij zult vinden, maar zoek niet te hard
hihi
Hey D.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef displission het volgende:
verzoek..om meer mensen bewust te maken van de symbolen in ons dagelijks leven..zou ik een verzoek aan een van de mods willen doen..ik zou graag willen dat er wat meer respons komt ook van de kant die er wat meer over weten en die strijden tegen de NWO..ik heb in dit topic niet simpelweg een link gegeven, maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie..
dus mijn verzoek..verander de topic titel symbolen naar: symbolen en de NWO, wat is het nut..?
De reden dat ik reageerde is een uitspraak van jou:quote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef displission het volgende:
Clairvaux..uhm je hebt helemaal gelijk
Nee het ging me om de symbolen die in het dagelijks leven voorkomen..de verbinding tussen het heden en het verleden. Kan zowiezo niet echt lachen om dit hele gegeven..dus had ook niet echt veel behoefte om het "grappig" te brengen..(Bush die een hitlergroet brengt vind ik niet grappig)..ik zeg ook niet dat alles op die site op waarheid berust, maar ik zeg ook niet dat het allemaal leugens zijn..Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit issue beter bekeken hebben..en die hier wat meer over kunnen vertellen..of er een mening over hebben..er zullen er vast wel zijn die bepaalde dingen "er-uit-kunnen-lichten" danwel kunnen verklaren..
Een discussie met gelijkgestemde zal weinig tot geen discussie opleveren.quote:maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie
Beste Circle,quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Circle het volgende:
Hmmm.. heb lange tijd lopen lurken op het Fok!Truth forum, maar het valt me steeds vaker op dat er posts 'gemodereerd' worden (lees: gewist) vanwege vage redenen zoals 'off-topic' enz. In een Truth forum voorkom je niet dat de gemoederen af en toe wat oplopen en dat niet alle discussiepunten even 'on-topic' zijn. Volgens mij mag 'een beetje op de man/vrouw' spelen ook best, als dat niet tot een heksenjacht leidt.
Jammer dus dat de mod wel heel erg actief is en we de discussies tussen Killaht, DenSuperieurenVlaeminck en Ticker dus zien doodbloeden. Is een nekslag voor een topic en dus een forum. Mirage, verzoek: wees terughoudend met het editen van bijdragen zodat het topic blijft leven.![]()
Bovenstaand is niet een lijstje dat hier voor zou kúnnen komen of regelmatig voorkomt...quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef displission het volgende:
vergeet niet de : jij bent psychotisch of aan de drugs, drank en een bezoekje aan de dokter zou geen slecht idee zijn opmerkingen
Is een dergelijke reactie dan wel toelaatbaar?:quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Beste Circle,
In Truth hebben wij huisregels, op FOK! als geheel hebben wij een faq.
Daar heb je je maar aan te houden.
Wij zijn doorgaans heel soepel geweest. De afgelopen maanden is er echter'een lading bagger en gedonder geweest dat zelfs voor ons over een grens ging.
Deze discussie ging ook ver over de grens van constructief/ zinnig/ respectvol.
Zie de enkele zinnen hieronder die uit dat kleine stukje discussie stonden...
Dat is hier niet gewenst.
Fel discussieren prima, maar op deze manier níet.
Men weet dat.
Kíes je ervoor bewúst toch op onderstaande manier een discussie te verëtteren... dan zal je een weekje af mogen koelen.Een zielepootje dat gelooft Besef je zelf hoe zwakzinnig je bent, Nee inderdaad; mijn hond kan zijn standpunten beter onderbouwen dan jij * niets zeggende posts met alleen smileys* *gezever over en weer over de posthystorie van iemand in sex *
jullie zwevertjes he bah wat een zielig mannetje ben jij. Lig je nu ook stampvoetend en jankend op de grond en nu weer terug je hok in, voordat ik me echt ga ergeren aan je zieligheid Ik ben je fokking hond niet, gek Is je zogenaamde inteligentie naar je bol gestegen?! Heb je echt de middelbare school overgeslagen? debiel Man jij bent echt komisch, slokje fanta te veel?
nee dat is ook niet wenselijk natuurlijk !quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is een dergelijke reactie dan wel toelaatbaar?:
9/11 FEITEN: Centraal > Pentagon
Want in feite is dat hetzelfde, maar dan vanaf de andere kant?
Heb die discussie niet gevolgd, maar quotes leken me vooral van toepassing als beledigingen richting 'believers'. Xcuse mijn vooroordeelquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee dat is ook niet wenselijk natuurlijk !![]()
Maar hoezo vanaf de andere kant ?
Bij het geval hierboven zijn beide kanten gelijktijdig geband.
Dat vind ik ontzettend jammer.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef displission het volgende:
--huishoudelijke mededeling--
Ik heb contact gehebt mit Dreamenvunger. He has had a ban..and has had enough of this forum.
In other words: he will not come back!
--einde huishoudelijke mededeling--
quote:
Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom heeft Dromenvanger een ban gekregen?
Ow het viel me gewoon op dat hier ineens voorbij kwam dat ie een ban had. Het laatste wat ik me van Dromenvanger herinner in de afgelopen periode is dat ie HEEL uitgebreide en lange posts plaatste met -voor mij- hele wazige verhalen, net alsof ie alle remmen had los gegooid.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.
Bans worden niet besproken remember
Dromenvanger weet zelf waar hij de ban voor heeft,
daarnaast denk ik dat als je zelf terugkijkt naar de periode waarin de ban gezet is er ook wel een lampje gaat branden.
Imo heb jij gelijk, alhoewel ik mij de vervoeging heel goed voor kan stellen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Apropos het volgende:
[9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren
Ik doe het liever hier, aangezien het geen directe betekenis heeft voor de te voeren discussie; maar ''media'' is toch echt het meervoud van ''medium''. ''De media negeert'' is dan ook niet correct. Kan iemand er iets aan doen?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef rudeonline het volgende:
zo zo, en wat is de snelheid van tijd dan wel? Jij zij immers dat tijd geen snelheid had..
Hier ziet hij niet eens wie hij aan het quoten is:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef rudeonline het volgende:
Ik haal uit de posts dat de snelheid van tijd gelijk is aan de lichtsnelheid. Exact wat ik probeer te bewijzen.
Let daarnaast even op de dikgedrukte zinnen van mijn posts in dit topic, vergelijk dat met Ruud zijn bovenste 2 posts, en je kunt denk ik alleen maar concluderen dat onze Ruud heel erg vreemd bezig is. Let wel, het ging er hier niet om wat hij vond of ik vond, ik legde hem puur en alleen maar de relativiteitstheorie uit. Daar kwam geen mening bij te pas!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Wat nou.. beter lezen?
Je zegt zelf letterlijk dat tijd met de lichtsnelheid gaat. En als wetenschchap zo exact is, wat bedoel je dan met losjes?
Nee, de reden dat ik dit opmerk is omdat het van je posts afspat dat jij niet de moeite neemt om de andere kant es te bekijken. Wat doe je dan op een discussieforum? Het gaat er niet eens om of je het er mee eens bent, je begrijpt het gewoonweg niet. Of je bent echt te dom ervoor, of je bent te laks om het te willen begrijpen. In het eerste geval zou ik dan maar wat minder pretentieus doen, in het tweede geval snap ik niet waarom je dan net doet alsof je een discussie aan het voeren bent.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef rudeonline het volgende:
Ik zou zeggen, als je mijn posts zo'n onzin vindt, wat zoek je hier dan? Ik vraag je niet om te reageren, dat doe je zelf. En sorry dat ik Haushover en Tuinhek soms door elkaar haal, is dat een reden om meteen vragen te stellen in feedback?
Zeker! Je posts zijn een goede opfrisser van oude kennis. IK heb zelf mijn dictaten RT+AT er weer bijgepakt! Metrische tensor, Ricci tensor, Chrisoffel symbolen etc..... wat een nostalgie!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Haushofer het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goeieHoop zelf altijd dat er maar wat mensen meelezen, en dat die er wel wat van opsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |