abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 mei 2006 @ 15:36:29 #151
47102 Elvi
miemkwien
pi_37629371
Kunnen/willen de modjes de flauwe reacties op mijn verhaal in dit topic: Nieuwsgierig naar geesten? Roep ze dan op... deel 2 weghalen?

Ik stel het niet zo op prijs dat als ik me hier best wel kwetsbaar opstel met mn probleem en daarbij nog es vraag of bepaalde opmerkingen achterwege kunnen worden gehouden; er tóch flauw op gereageerd word...
  zondag 7 mei 2006 @ 15:43:09 #152
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37629547
uhm ik gaf een serieus advies hoor elvi, je hebt het over reacties..het is er maar eentje volgens mij..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 7 mei 2006 @ 15:58:13 #153
91333 displission
pi_37629877
Beste mods ik pleit dat er voortaan eerder ingegrepen wordt bij snelle "over en weer" gevechten zodat dit niet nog een keer hoeft te gebeuren! Zou het fijn vinden als mensen die uiterst gevoelig zijn voor dit soort situaties niet eindeloos uit de tent worden gelokt. Dat kunnen jullie goed in de hand houden door eerder in te grijpen!

Weet niet hoe de mods van Truth hierover denken?

Thruth ouwehoer 88: Waar de glazen altijd vol zijn. dit is geen topic om dingen persoonlijk uit te vechten, heeft ook absoluut niks meer met ouwehoer te maken. Waardevolle discussies zijn altijd mogelijk mits mensen zich binnen de perken van the truth policy houden en elkaar met respect behandelen. Dit was een aanval..en als je goed kijkt zie je een verdediging van dromenvangers kant. Tevens uiterst extreme woorden, ook van zijn kant af, maar hij voelde zich aangevallen..

Als iemand dat bij mij flikt zet ik ook mijn planetary defences up!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 7 mei 2006 @ 16:02:34 #154
47102 Elvi
miemkwien
pi_37629993
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:43 schreef displission het volgende:
uhm ik gaf een serieus advies hoor elvi, je hebt het over reacties..het is er maar eentje volgens mij..
Het was alvast voor de volgende flauwe opmerking
Ik weet dat de jouwe serieus is, maar die ene vóór je niet.
  zondag 7 mei 2006 @ 16:22:07 #155
19194 Oversight
◢◤
pi_37630540
Nieuw 9/11 Guide topic!!

Mirage of Lilith_Wicca svp ff toevoegen....
◢◤
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:55:59 #156
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_37718248
Ik heb een vraagje/verzoekje.... een tijdje geleden heb ik een topic mijn tarotkaarten laten leggen, en nu kan ik dat topic nergens terugvinden. Niet in MyAT en ook niet middels de zoekfunctie. Kan iemand mij helpen? Ik wil graag nog even teruglezen wat er toen gezegd is. BVD
Make love, not war ☮
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:17:14 #157
91333 displission
pi_37767507
weet je toevallig nog hoe het topic heet Diaan73? En hoe oud het was?

probeer anders dit eens diaan: http://zoeken.fok.nl/index.php

[ Bericht 50% gewijzigd door displission op 12-05-2006 18:17:48 (groetjes) ]
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:06:20 #158
114177 Diaan73
pi_37772938
Ik weet niet meer hoe het heet, dat is ook het probleem...ik weet alleen dat het een topic was waarin opv erzoek tartotkaarten voor je werd geraadpleegd. Het is denk ik nog geen jaar geleden dat het gedaan is.

Met deze zoekfucntie heb ik het geprobeerd, maar tevergeefs.
Make love, not war ☮
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:22:33 #159
91333 displission
pi_37782698
Pluk de kaart: Deel 3 zoekt en gij zult vinden , maar zoek niet te hard

hihi
  zaterdag 13 mei 2006 @ 11:49:44 #160
114177 Diaan73
pi_37783378
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:22 schreef displission het volgende:
Pluk de kaart: Deel 3 zoekt en gij zult vinden , maar zoek niet te hard

hihi
Gij zijt goed thnx

hoe is het je gelukt trouwens? Ik kon het maar niet vinden
Make love, not war ☮
  zaterdag 13 mei 2006 @ 12:07:57 #161
91333 displission
pi_37783879
nou het is geen geheim dat ik onderaan de pagina : show topics 1 jaar geleden koos en toen bij pluk de kaart uitkwam en die heb uitgekamt..succes verder.
  zondag 14 mei 2006 @ 16:56:47 #162
91333 displission
pi_37818401
verzoek..om meer mensen bewust te maken van de symbolen in ons dagelijks leven..zou ik een verzoek aan een van de mods willen doen..ik zou graag willen dat er wat meer respons komt ook van de kant die er wat meer over weten en die strijden tegen de NWO..ik heb in dit topic niet simpelweg een link gegeven, maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie..

dus mijn verzoek..verander de topic titel symbolen naar: symbolen en de NWO, wat is het nut..?
pi_37832238
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:56 schreef displission het volgende:
verzoek..om meer mensen bewust te maken van de symbolen in ons dagelijks leven..zou ik een verzoek aan een van de mods willen doen..ik zou graag willen dat er wat meer respons komt ook van de kant die er wat meer over weten en die strijden tegen de NWO..ik heb in dit topic niet simpelweg een link gegeven, maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie..

dus mijn verzoek..verander de topic titel symbolen naar: symbolen en de NWO, wat is het nut..?
Hey D.

Denk je dat dat iets zal veranderen aan de reactie's van mensen als je
er NWO achter laat zetten?
Mensen hebben nu al , gelet op de reactie's, een vooroordeel jegens die site.
Je schrijft dat je er meer mensen van bewust wilt maken. Prima.
Probeer mensen dan op een luchtige en grappige manier naar de site te laten
kijken door in je OP bv vrijblijvend te zijn en wat humor te gebruiken.

Mensen die in de NWO geinteresseerd zijn kijken toch wel maar daar was het je
niet om te doen, toch??

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  maandag 15 mei 2006 @ 12:58:26 #164
91333 displission
pi_37841995
Clairvaux..uhm je hebt helemaal gelijk

Nee het ging me om de symbolen die in het dagelijks leven voorkomen..de verbinding tussen het heden en het verleden. Kan zowiezo niet echt lachen om dit hele gegeven..dus had ook niet echt veel behoefte om het "grappig" te brengen..(Bush die een hitlergroet brengt vind ik niet grappig)..ik zeg ook niet dat alles op die site op waarheid berust, maar ik zeg ook niet dat het allemaal leugens zijn.. Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit issue beter bekeken hebben..en die hier wat meer over kunnen vertellen..of er een mening over hebben..er zullen er vast wel zijn die bepaalde dingen "er-uit-kunnen-lichten" danwel kunnen verklaren..
pi_37843709
quote:
Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef displission het volgende:
Clairvaux..uhm je hebt helemaal gelijk

Nee het ging me om de symbolen die in het dagelijks leven voorkomen..de verbinding tussen het heden en het verleden. Kan zowiezo niet echt lachen om dit hele gegeven..dus had ook niet echt veel behoefte om het "grappig" te brengen..(Bush die een hitlergroet brengt vind ik niet grappig)..ik zeg ook niet dat alles op die site op waarheid berust, maar ik zeg ook niet dat het allemaal leugens zijn.. Ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die dit issue beter bekeken hebben..en die hier wat meer over kunnen vertellen..of er een mening over hebben..er zullen er vast wel zijn die bepaalde dingen "er-uit-kunnen-lichten" danwel kunnen verklaren..
De reden dat ik reageerde is een uitspraak van jou:
quote:
maar het gaat voornamelijk over het "losbrengen" van een discussie
Een discussie met gelijkgestemde zal weinig tot geen discussie opleveren.
Als je in je OP zet dat Bush de Hitlergroet brengt jaag je heel veel mensen
direct in de hoek der sceptici. Wat je wil.
Het was ook maar een (goedbedoeld) idee mijnerzijds. Zal het niet meer doen.

A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_37866460

[ Bericht 100% gewijzigd door Gorian op 16-05-2006 19:59:44 (Verkeerde plek zag ik) ]
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
  donderdag 18 mei 2006 @ 10:13:55 #167
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37942682
Hoi,

Gaat hier alles naar wens ?

* Mirage zit in een drukke periode dus heb iets minder tijd alle topics door te spitten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 mei 2006 @ 12:32:05 #168
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37947090
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 11:51 schreef Circle het volgende:
Hmmm.. heb lange tijd lopen lurken op het Fok!Truth forum, maar het valt me steeds vaker op dat er posts 'gemodereerd' worden (lees: gewist) vanwege vage redenen zoals 'off-topic' enz. In een Truth forum voorkom je niet dat de gemoederen af en toe wat oplopen en dat niet alle discussiepunten even 'on-topic' zijn. Volgens mij mag 'een beetje op de man/vrouw' spelen ook best, als dat niet tot een heksenjacht leidt.

Jammer dus dat de mod wel heel erg actief is en we de discussies tussen Killaht, DenSuperieurenVlaeminck en Ticker dus zien doodbloeden. Is een nekslag voor een topic en dus een forum. Mirage, verzoek: wees terughoudend met het editen van bijdragen zodat het topic blijft leven.
Beste Circle,
In Truth hebben wij huisregels, op FOK! als geheel hebben wij een faq.
Daar heb je je maar aan te houden.
Wij zijn doorgaans heel soepel geweest. De afgelopen maanden is er echter'een lading bagger en gedonder geweest dat zelfs voor ons over een grens ging.
Deze discussie ging ook ver over de grens van constructief/ zinnig/ respectvol.
Zie de enkele zinnen hieronder die uit dat kleine stukje discussie stonden...

Dat is hier niet gewenst.
Fel discussieren prima, maar op deze manier níet.

Men weet dat.
Kíes je ervoor bewúst toch op onderstaande manier een discussie te verëtteren... dan zal je een weekje af mogen koelen.

• Een zielepootje dat gelooft
  • Besef je zelf hoe zwakzinnig je bent,
  • Nee inderdaad; mijn hond kan zijn standpunten beter onderbouwen dan jij
  • * niets zeggende posts met alleen smileys*
  • *gezever over en weer over de posthystorie van iemand in sex *
  • jullie zwevertjes
  • he bah wat een zielig mannetje ben jij. Lig je nu ook stampvoetend en jankend op de grond
  • en nu weer terug je hok in, voordat ik me echt ga ergeren aan je zieligheid
  • Ik ben je fokking hond niet, gek
  • Is je zogenaamde inteligentie naar je bol gestegen?!
  • Heb je echt de middelbare school overgeslagen?
  • debiel
  • Man jij bent echt komisch, slokje fanta te veel?
  • Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 18 mei 2006 @ 13:53:54 #169
    91333 displission
    pi_37950041
    vergeet niet de : jij bent psychotisch of aan de drugs, drank en een bezoekje aan de dokter zou geen slecht idee zijn opmerkingen
    pi_37950359
    Héla ...ik voel me wel wa psychotisch vandaag en gister nog een joint en een pintje genoten en binnekort moet ik terug naar de tandarts ...

HEB JE HET OVER MIJ OFZO ???
    I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
      donderdag 18 mei 2006 @ 15:39:39 #171
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_37953529
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 13:53 schreef displission het volgende:
    vergeet niet de : jij bent psychotisch of aan de drugs, drank en een bezoekje aan de dokter zou geen slecht idee zijn opmerkingen
    Bovenstaand is niet een lijstje dat hier voor zou kúnnen komen of regelmatig voorkomt...

het is wat alleen al in dat stukje discussie over en weer gezegd is
    Niks fictiefs... het ís allemaal gezegd.
    Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 18 mei 2006 @ 20:46:21 #172
    149257 Circle
    Cogito ergo sum!
    pi_37963697
    @ Mirage

Thanks voor je reactie nav mijn off-topic toevoeging. Gezien de voorbeelden die je bij je uitleg gaf, denk ik dat je de juiste beslissing(en) hebt genomen door de bijdragen te modereren.

Greetz,
    Circle
    pi_37968368
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 12:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

Beste Circle,
    In Truth hebben wij huisregels, op FOK! als geheel hebben wij een faq.
    Daar heb je je maar aan te houden.
    Wij zijn doorgaans heel soepel geweest. De afgelopen maanden is er echter'een lading bagger en gedonder geweest dat zelfs voor ons over een grens ging.
    Deze discussie ging ook ver over de grens van constructief/ zinnig/ respectvol.
    Zie de enkele zinnen hieronder die uit dat kleine stukje discussie stonden...

Dat is hier niet gewenst.
    Fel discussieren prima, maar op deze manier níet.

Men weet dat.
    Kíes je ervoor bewúst toch op onderstaande manier een discussie te verëtteren... dan zal je een weekje af mogen koelen.

• Een zielepootje dat gelooft
  • Besef je zelf hoe zwakzinnig je bent,
  • Nee inderdaad; mijn hond kan zijn standpunten beter onderbouwen dan jij
  • * niets zeggende posts met alleen smileys*
  • *gezever over en weer over de posthystorie van iemand in sex *
  • jullie zwevertjes
  • he bah wat een zielig mannetje ben jij. Lig je nu ook stampvoetend en jankend op de grond
  • en nu weer terug je hok in, voordat ik me echt ga ergeren aan je zieligheid
  • Ik ben je fokking hond niet, gek
  • Is je zogenaamde inteligentie naar je bol gestegen?!
  • Heb je echt de middelbare school overgeslagen?
  • debiel
  • Man jij bent echt komisch, slokje fanta te veel?
  • Is een dergelijke reactie dan wel toelaatbaar?:
    9/11 FEITEN: Centraal > Pentagon

Want in feite is dat hetzelfde, maar dan vanaf de andere kant?
      donderdag 18 mei 2006 @ 22:27:52 #174
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_37968888
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 22:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Is een dergelijke reactie dan wel toelaatbaar?:
    9/11 FEITEN: Centraal > Pentagon

Want in feite is dat hetzelfde, maar dan vanaf de andere kant?
    nee dat is ook niet wenselijk natuurlijk !

Maar hoezo vanaf de andere kant ?
    Bij het geval hierboven zijn beide kanten gelijktijdig geband.
    Sir Winston Churchill
      donderdag 18 mei 2006 @ 22:28:12 #175
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_37968899
    Het is overigens wel goed voor mijn woordenschat
    Sir Winston Churchill
    pi_37969027
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 22:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

nee dat is ook niet wenselijk natuurlijk !

Maar hoezo vanaf de andere kant ?
    Bij het geval hierboven zijn beide kanten gelijktijdig geband.
    Heb die discussie niet gevolgd, maar quotes leken me vooral van toepassing als beledigingen richting 'believers'. Xcuse mijn vooroordeel
      vrijdag 19 mei 2006 @ 20:44:09 #177
    91333 displission
    pi_38000192
    --huishoudelijke mededeling--
    Ik heb contact gehebt mit Dreamenvunger. He has had a ban..and has had enough of this forum.
    In other words: he will not come back!
    --einde huishoudelijke mededeling--
      vrijdag 19 mei 2006 @ 22:53:50 #178
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_38003799
    quote:
    Op vrijdag 19 mei 2006 20:44 schreef displission het volgende:
    --huishoudelijke mededeling--
    Ik heb contact gehebt mit Dreamenvunger. He has had a ban..and has had enough of this forum.
    In other words: he will not come back!
    --einde huishoudelijke mededeling--
    Dat vind ik ontzettend jammer.
    Ik hoop dat hij nog weer eens langs komt.

Doet hij dit niet, dan wens ik hem het allerbeste en hoop dat hij "zijn plekje" ergens anders zal vinden.
    Sir Winston Churchill
    pi_38003952
    Ik ben wel blij om te horen dat ie zich even gemeld heeft.
    Maakte me stiekem toch een beetje zorgen om hem.
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
      zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:18 #180
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_38011517
    goeiemorgen.....
    ◢◤
      zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:37 #181
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_38011522
    Dit is ouwehoer helemaal niet.....
    ◢◤
      zaterdag 20 mei 2006 @ 10:41:48 #182
    19194 Oversight
    ◢◤
    pi_38011528
    Sorry.
    ◢◤
      maandag 22 mei 2006 @ 22:46:40 #183
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_38104351
    quote:
    Op zaterdag 20 mei 2006 10:41 schreef Oversight het volgende:
    Sorry.
    ik klikte hier ook al op met het voornemen een hoi post te maken whehe
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 10:51:26 #184
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_38115208
    Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom heeft Dromenvanger een ban gekregen?
    Breitling - Instruments for Professionals
      dinsdag 23 mei 2006 @ 11:35:54 #185
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_38116646
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 10:51 schreef CoolGuy het volgende:
    Volgens mij heb ik wat gemist. Waarom heeft Dromenvanger een ban gekregen?
    Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.

Bans worden niet besproken remember

Dromenvanger weet zelf waar hij de ban voor heeft,
    daarnaast denk ik dat als je zelf terugkijkt naar de periode waarin de ban gezet is er ook wel een lampje gaat branden.

Sir Winston Churchill
      Moderator dinsdag 23 mei 2006 @ 12:36:18 #186
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_38118733
    quote:
    Op dinsdag 23 mei 2006 11:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hahaha, ik geloof dat jij een paar weken achterloopt.

Bans worden niet besproken remember

Dromenvanger weet zelf waar hij de ban voor heeft,
    daarnaast denk ik dat als je zelf terugkijkt naar de periode waarin de ban gezet is er ook wel een lampje gaat branden.

Ow het viel me gewoon op dat hier ineens voorbij kwam dat ie een ban had. Het laatste wat ik me van Dromenvanger herinner in de afgelopen periode is dat ie HEEL uitgebreide en lange posts plaatste met -voor mij- hele wazige verhalen, net alsof ie alle remmen had los gegooid.

Boeit me verder ook niet zoveel dat ik 't nou per se wil weten hoor. Hij is geband en geeft aan niet meer terug te willen komen. Nou ja, prima.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_38164711
    [9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeert

Ik doe het liever hier, aangezien het geen directe betekenis heeft voor de te voeren discussie; maar ''media'' is toch echt het meervoud van ''medium''. ''De media negeert'' is dan ook niet correct. Kan iemand er iets aan doen?
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
      woensdag 24 mei 2006 @ 15:42:36 #188
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_38165364
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 15:28 schreef Apropos het volgende:
    [9-11] Feiten die de mainstream media grotendeels negeren

Ik doe het liever hier, aangezien het geen directe betekenis heeft voor de te voeren discussie; maar ''media'' is toch echt het meervoud van ''medium''. ''De media negeert'' is dan ook niet correct. Kan iemand er iets aan doen?
    Imo heb jij gelijk, alhoewel ik mij de vervoeging heel goed voor kan stellen.
    Het "klinkt" goed.
    Sir Winston Churchill
    pi_38243144
    Hoi, ik heb even een vraagje. Wanneer wordt een user als troll beschouwd hier in Tru? Kan iemand even hier naar kijken:

bewustzijn...

Iemand die zo stelselmatig vragen negeert en zichzelf zo tegenspreekt binnen zo korte tijd, kan toch niet serieus bezig zijn? Ik snap dat Tru bedoelt is voor mensen die wat ruimer van geest zijn dan in WFL, maar of het dan ook de bedoeling is om mensen zo voor de gek te houden, dat lijkt me sterk Als ik nu een topic hier in Tru open over dat bananen sinaasappels zijn, en ik negeer alle vragen die ik erover krijg, wordt mijn topic dan gesloten? Ik heb er zelf natuurlijk geen enkele baat bij dat Rudeonline zijn topic hier wordt gesloten, van mijn part blijft hij hier posten tot hij 80 is en maakt hij nog veel meer van die mooie topics, maar ik ben gewoon even benieuwd. Dank bij voorbaat
    pi_38243302
    Die discussie heb ik hier al eens gevoerd. Z'n topics zijn in wezen nutteloos omdat je constant in hetzelfde kringetje blijft redeneren. Erg frustrerend. Uiteindelijk werd z'n reeks toen wel gesloten. Maar ruudje is erg volhoudend wat z'n gedachtekronkels betreft.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_38243903
    Ja, hij's volhardend Ik heb de laatste 2 dagen weer in zijn topic gepost, en niet met de bedoeling hem te overtuigen. Maar om hem te laten zien hoe de RT inmekaar steekt. Als hij dan met dergelijke antwoorden komt, dan kun je mij niet wijs maken dat hij nog serieus bezig is. Nou heb ik niks te zeggen over of ie door mag gaan met zijn topics, en eerlijk gezegd kan het me weinig schelen. Hij heeft ook recht op zijn vermaak. Maar waar ligt de grens hier dan? Zoals ik zei, ik kan hier een topic openen als "zwart is wit", een verhaal op gaan hangen met allemaal innerlijke inconsistenties, om de 3 posts van mening wisselen, en iedereen gewoonweg negeren. Dan ben ik erg benieuwd hoe lang dat open blijft

Om een voorbeeldje te nemen:
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 15:37 schreef rudeonline het volgende:
    zo zo, en wat is de snelheid van tijd dan wel? Jij zij immers dat tijd geen snelheid had..
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 17:32 schreef rudeonline het volgende:
    Ik haal uit de posts dat de snelheid van tijd gelijk is aan de lichtsnelheid. Exact wat ik probeer te bewijzen.
    Hier ziet hij niet eens wie hij aan het quoten is:
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Wat nou.. beter lezen?
    Je zegt zelf letterlijk dat tijd met de lichtsnelheid gaat. En als wetenschchap zo exact is, wat bedoel je dan met losjes?
    Let daarnaast even op de dikgedrukte zinnen van mijn posts in dit topic, vergelijk dat met Ruud zijn bovenste 2 posts, en je kunt denk ik alleen maar concluderen dat onze Ruud heel erg vreemd bezig is. Let wel, het ging er hier niet om wat hij vond of ik vond, ik legde hem puur en alleen maar de relativiteitstheorie uit. Daar kwam geen mening bij te pas!
    pi_38264270
    Ik zou zeggen, als je mijn posts zo'n onzin vindt, wat zoek je hier dan? Ik vraag je niet om te reageren, dat doe je zelf. En sorry dat ik Haushover en Tuinhek soms door elkaar haal, is dat een reden om meteen vragen te stellen in feedback?
    pi_38265548
    We moeten de posts van Ruud idd als "leuk amusement" zien, ...... met "wetenschap" heeft het iig niet te maken....
    pi_38270209
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 12:49 schreef rudeonline het volgende:
    Ik zou zeggen, als je mijn posts zo'n onzin vindt, wat zoek je hier dan? Ik vraag je niet om te reageren, dat doe je zelf. En sorry dat ik Haushover en Tuinhek soms door elkaar haal, is dat een reden om meteen vragen te stellen in feedback?
    Nee, de reden dat ik dit opmerk is omdat het van je posts afspat dat jij niet de moeite neemt om de andere kant es te bekijken. Wat doe je dan op een discussieforum? Het gaat er niet eens om of je het er mee eens bent, je begrijpt het gewoonweg niet. Of je bent echt te dom ervoor, of je bent te laks om het te willen begrijpen. In het eerste geval zou ik dan maar wat minder pretentieus doen, in het tweede geval snap ik niet waarom je dan net doet alsof je een discussie aan het voeren bent.
      zaterdag 27 mei 2006 @ 15:46:06 #195
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_38270529
    mja nou wat is nu de aanzet om erop te blijven reageren want je maakt rude echt niks duidelijk, of jullie nu gelijk hebben of niet, let it be.
    pi_38270832
    Ja, dat is inderdaad een goeie Hoop zelf altijd dat er maar wat mensen meelezen, en dat die er wel wat van opsteken. Daar kun je Rudeonline zijn topics wel leuk voor gebruiken. Maar daar zijn ze natuurlijk niet voor bedoelt.
      zaterdag 27 mei 2006 @ 15:59:01 #197
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_38270885
    ik ben het op dit onderwerp wel met jullie eens for a change, maar het lost niks op op deze manier.
    pi_38270943
    Nee, t lost niks op. De reden waarom ik er maar weer es zo op reageer is denk ik ook omdat ik het zo jammer vind dat Rudeonline zich zo achterlijk opstelt. Hij mist een heleboel zo, en maakt zichzelf grenzenloos belachelijk. Maar dat is niet mijn zaak, dus je hebt gelijk:

let it be.
    pi_38276286
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 15:57 schreef Haushofer het volgende:
    Ja, dat is inderdaad een goeie Hoop zelf altijd dat er maar wat mensen meelezen, en dat die er wel wat van opsteken.
    Zeker! Je posts zijn een goede opfrisser van oude kennis. IK heb zelf mijn dictaten RT+AT er weer bijgepakt! Metrische tensor, Ricci tensor, Chrisoffel symbolen etc..... wat een nostalgie!
      zaterdag 27 mei 2006 @ 19:05:32 #200
    34156 Mirage
    Smile !!!
    pi_38277167
    Ik denk dat we simpelweg overeen moeten komen dat "we" het niet eens zijn.

Maar om daar nou een enkel topic voor op slot te doen zie ik niet zitten.
    Er wordt niemand mee beledigd, de policy wordt niet overschreden..... ik zie geen geldige reden het topic te sluiten.
    Op basis van "hij begrijpt het niet" of "we redeneren in een cirkel" kan ik geen topic sluiten, dat doen namelijk de users die er in posten dan.
    En als je dat niet meer wil, dan moet je daarmee stoppen
    Lekker weg laten zakken dus !
    (wie weet komt er ooit iemand die het licht ziet zoals rude dat ziet en het "ons" ook uit kan leggen )

Wel petje af voor de heldere uitleg, want ook voor een leek is hetgeen er beschreven wordt goed begrijpbaar.

En wanneer een user als troll wordt beschouwd ?
    Als duidelijk is dat de motivatie/intentie rellen is.

Tot zover ben ik er van overtuigd dat rude daadwerkelijk achter zijn theorie staat.
    Sir Winston Churchill
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')