De Deuropening van Aramu Muru
STARGATE IN de ANDES door Jerry Wills (jwills@greatexpeditions.to) De deuropening wordt inderdaad gevestigd waar het verhaal wijst op. En terwijl dit een ver gebied is, is het niet zo ver dat de mensen niet dichtbij leven. Het The verhaal wordt van de lezing u ertoe gebracht om te geloven de plaats vrij goed verborgen is. Dit is niet volledig waar. Het is slechts een korte gang van de weg die op de grens van Peru - van Bolivië verdergaat. Die het leven nabijgelegen landbouwbedrijf de gebieden net in fron t van de deuropening en door het gebied. Zij gebied besloten groep die buitenstaanders welkom heten en aan zich houden, nooit gevend de (nu) frequente bezoekers geen probleem. Zij letten eenvoudig op aangezien u het omringende gebied onderzoekt en het klippengezicht onderzoekt waar de deur wordt gevestigd. Zij gekend=hebben= van this plaats voor een zeer lange tijd De deuropening is de geen grote (http://www.hypert extstudios.com/e/geta/photo.html)FOTO van de MENING het eigenlijk korter is (nog breder) dan de meeste gemeenschappelijke deuropeningen u in om het even welk westelijk huis vindt. Het is ongebruikelijk, niettemin. Zij die op dit gebied leven gaan niet daar na dark. Er zijn zij geweest die krachtige gebeurtenissen hier - unexplainable gebeurtenissen hebben getuigd die hen bang hebben gemaakt. Bijvoorbeeld, zijn de lange mensen, soms die door of gecombineerd met gloeiende blauwe of oranje ballen van licht zijn voorafgegaan, het gezien lopen door of het verschijnen dichtbij de deuropening geweest (het gloeien). Deze zijn gezien voortzettend op de kust van Meer Titicacaor wat andere niet bekendgemaakte plaats. Voor andere gelegenheden, zijn de cijfers gezien aan de deuropening terugkeren en stil verdwijnen. Voor zij die hier leven, is er geen vraag die deze bezoekers zijn. De legenden vertellen hen duidelijk het is de terugkeer van oude goden die de deuropening onderzoeken (http://www.hypert extstudios.com/e/geta/img18.html)and het outcropping van rots het wordt geplaatst op openbaart niets meer dan duidelijk. Het BEELD van de MENING (niet meer beschikbaar Beeld op 27 Maart..2000)
Dit het ongebruikelijke rots outcropping is ruwweg dik 60 ', omhoog jutting als de vin op een vis, aan een hoogte van ongeveer 40.' Een gedeelte van de "klippenmuur" is voorbereid aan een vlotte oppervlakte. Aan de linkerzijde en het recht van de deuropening zijn er semi cirkel gekartelde kolommen die bijna tot de bovenkant van de muur gaan. In het midden is de deuropening - klein in vergelijking met de muur, nog groot genoeg voor een "normaal" met maat individu zich bijna rechtop binnen te bevinden (het gebruik van I de termijn normal. hier omdat ik bijna lange 7. ben). De deuropening is gekarteld over 8 ". Het interessante ding over de vorm van de deuropening is zijn footer. Er zijn twee duidelijke plaatsen die zijn gladgemaakt en gekarteld. Uit elkaar plaatsen is precies juist als u vóór de deuropening moest knielen alsof in gebed. Op de nauwkeurige plaats u uw voorhoofd, als u moest vooruit leunen, bent een tot een kom gevormde depressie zou rusten. Anders, dit is stevige steen met de deuropening die precies georiënteerd=wordt= die en opent voor het Westen Zoals verklaard, wordt het geloofd de deuropening is een plaats die leidt tot waar de goden verblijven. Gezien die worden het terugkeren verondersteld om hun Aards domein te inspecteren. Maar het houdt niet daar op. Ik ben verteld door verscheidene verschillende mensen deze bezoekers nu en dan op Cusco reizen - het centrum van het imperium Incan, en ik ben verkeerd verondersteld om één van hen te zijn. Als me, zijn zij lang met lang licht haar en eerlijke huid. Terwijl wordt het bezoeken van kleine, verre gemeenschappen door de Andes het resultaat van mijn aankomst altijd behandeld het zelfde - de inwoners van deze gemeenschappen zijn geschokt en verrast door mijn aankomst, denkend ben ik de terugkeer van Pachacutec of één van Th e andere legendarische goden. Hun geloof is dat vóór het begin van de ne xt. wereld deze goden zullen aankomen om hen over de dreigende vernietiging en de verandering wereldwijd te informeren. Zodra de mensen van het koninkrijk worden geïnformeerd en voorbereid, zullen deze goden (in de benoemde tijd) hen aan veiligheid nemen. Volgens The oud tijdschema, is die tijd dreigend - elk dorp dat ik wacht op de terugkeer heb bezocht. UFO rapporteert en waarnemen waar het persoonlijke contact is gevestigd zijn talrijk en frequent. Er is een verbinding tussen deze het waarnemen en getuigde goden. Beide entiteiten kijken het zelfde op de manier zij en hun acties terwijl het bezoeken, met één uitzondering gekleed zijn. Die die uit UFOs komen worden vaker gezien en hun bericht is weloverwogen mor e Mijn ervaring met deze deuropening is tot nu toe gehouden persoonlijk. Ik geloof het een goed idee zou kunnen zijn om mijn ervaringen kort met elkaar in verband te brengen. Mijn het redeneren is fundamenteel dit, wegens wat heb getuigd ik persoonlijk, ken ik daar ARE gebeurtenissen in onze nabije toekomst die spoedig een aanzienlijke verandering in de wereld zal veroorzaken. Deze veranderingen zijn belangrijk over hoe wij als ras verdergaan en hoe w e uiteindelijk in een groter beeld tijdens het komende proces van onze voortdurende evolutie zal moeten zien. Mijn ervaringen zijn niet alleen verwant met deze geheimzinnige deuropening, maar ook omvatten contact met die anderen wie in vaak gezien UFOs zijn aangekomen. Omdat het onderwerp van dit artikel de deuropening is, vermeld ik slechts de contactervaringen als punt van verwijzing. Ik vertellen=zal= deze andere ervaringen binnen een ander artikel Ik ben door deze deuropening geweest. En hoewel ik volledig niet de nauwkeurige aard begrijp van hoe het werkt, begrijp ik hoe het wordt geopend. Ik kan zeggen niet hoe het volledig wordt gecontroleerd - maar ik weet het kan worden gecontroleerd. Ik weet dit wegens de individuen terwijl in Peru samenkwam die door de deuropening zijn gekomen. Hoewel zij hun geheimen niet hebben opgegeven, hebben zij bij The manier gelaten doorschemeren waardoor het wordt geactiveerd. Gebruikend deze informatie ging ik onlangs door en vond me aan de andere kant. Het was niets ik verondersteld=had=... Het is waar dit is een portaal aan een andere plaats. Na het treffen van de maatregelen noodzakelijk voor het ingaan van (of het openen) de deuropening, werd ik gezien (door die met heden) weg tot volledig gegaan van gezicht langzaam verdwijnen. Er waren geen getuigde gloed of ander effect. Ik, aan hen, eenvoudig verdwenen=was= Wat I ervoer was vrij verschillend, niettemin. Na het knielen vóór de deuropening voelde ik een vreemd, duizelig gevoel. Binnen een paar ogenblikken die ik alsof ik free vooruit viel heb gevoeld. Aangezien dit voorgekomen ik duidelijk het typeo F geluid hoorde zou u kunnen horen aangezien een band druk losmaakt. Een gesis, het fluiten geluid was rond me. Het was donker voor een ogenblik, dan aangezien ik mijn composure herwon kon ik sterren, melkwegen langzaam, briljante gaswolken en de extreme uitgestrektheid die van ruimte tussen deze voorwerpen zien roteren. Ik bewoog me - bij wat seeme D zoals een snel tempo - door deze scène. Het geluid verderging Ik kan hoeveelheid tijd het bestede bewegen door dit gebied bepalen zich niet. Het scheen dat de tijd geen plaats hier hield. Vooruit, kon ik zien wat een groot, briljant verlicht gebied scheen te zijn. Ik leidde naar dit en hoewel lichtjes gealarmeerd, kon niet om het even wat doen mijn richting veranderen Er waren het overgaan door dit - wolk - in een helder verlichte, nog anders lege ruimte. Dan er was geen waarneming van beweging... Ik scheen t o heeft opgehouden. Het geluid was het zelfde, hoewel op de een of andere manier muzikaler. Bijna als het bellen zou u in uw oren kunnen horen aangezien u in een lichte slaap daalt die met hissing/buzzing..Everywhere wordt gecombineerd daar was briljant licht. Mijn aandacht werd toen getrokken "behind"me (er was geen sensatie van het draaien rond of van richting - daarom, erachter gebruik ik het woord. Er is geen andere manier om dit te beschrijven.) Aangezien ik "achteruit" staarde ik zag een wonderbaarlijk gezicht. Het drijven vóór me was een donkerdere undulating massa, langzaam. Zichtbaar binnen het waren die sterren en andere voorwerpen I Ha D gingen over. Mooi en eenvoudig, werd het schijnbaar gehouden door een geometrische spin wij B van lichte "buizen" bevattend wat scheen donkere parels te zijn die zich door hen bewegen. De beweging was snel en ordelijk. Binnen ogenblikken werd ik bewust van een aanwezigheid. Ik heb geen idee wat of wie deze aanwezigheid vertegenwoordigde - ik was me slechts bewust van zijn nabijheid aan me. Ik kon het dichtbij voelen. Aangezien ik dit vie w onderzocht zag ik duidelijk dat de "singelband" werd georganiseerd. Aan mijn verrassing die ik georganiseerde rijp van de "singelband" was precies dat van heilige meetkunde heb gezien. De vormen waren afzonderlijke tetrageders die worden georganiseerd om volledig te omringen (zonder het raken) wat het heelal scheen te zijn. De aanwezigheid wilde me weet het heelal was, door alle het die chaos en orde, altijd in evenwicht schijnt. Het wilde me begrijpen wat getuigde ik, en instrueerde dat de lichte buizen de essentie van verwezenlijking droegen. Dat dit omringde en het altijd heelal voedde. Aangezien ik probeerde om de plaats van te begrijpen waar ik van had gereist, dacht na ik de microbiële grootteaarde geschenen van dit punt van observatie moet (hoewel het niet duidelijk waar de Aarde binnen de massa) zou kunnen worden gevonden - en nog kleiner, zij was die op het leven. Aangezien ik de verhoudingen van grootte overwoog werd ik bewust van de hoeveelheid het leven die D binnen deze vreemde massa verblijven. Ik begreep volledig de volheid van het leven dit gehouden heelal Mijn mening vlamde op mijn vrouw, en die anderen op die in mijn leven belangrijk zijn. I t was bij die gedachte die ik vond de beweging weer eens begint. Ik nam Th e "heelal" weer op en vond me nogmaals die zich voorbij alle beweegt ik eerder.. had gezien Na wat tijd zag ik onze ster en toen Aarde. Zo snel niet kan ik verklaren, was ik naar de Aarde en de deuropening op weg waar ik begonnen=was= deze reis Ik was nogmaals in de deuropening. Zodra ik geregeld werd dat ik mijn fatsoenlijk had tegengehouden, vond ik me kijkend naar het silhouet van verre bergen een Dmeer Titicaca. Mijn handen waren op de steen zoals vóór -- behalve aan mijn alarm, was ik binnen de steen kijkend uitgaand. Mijn gerend hart. Aangezien ik deze gebeurtenis overwoog zag ik me beginnend om aan de andere kant van de deuropening te verschijnen. Zonder enige waarschuwing of sensatie, was ik opnieuw buiten. Ik verwijderde mijn handen uit de rots en bewoog me achteruit. Zittend op de stoffige rotsvloer voor de deuropening, staarde ik omhoog naar de sterren, overwegend alles wat happened."I'm achter...," hadden Ik fluisterde stil. Ik voelde het een strijd zich te bewegen of te spreken. S dat ik me dichter aan mijn vrouw heb bewogen ik hoorde haar stil sobbing. Ik bewoog me dichter. Wanneer gevraagd of was zij al recht, ik werd verteld hoe zij me had zien verdwijnen. Één momen t ik daar was geweest en volgende scheen ik weg langzaam te verdwijnen. "Waar u?" was, zij vroeg, I was bang u niet zou kunnen terugkomen... It duidelijk was dat zij bang was gemaakt door wat zij had gezien ik probeerde te verklaren maar niet mijn ervaringen met haar kon met elkaar in verband brengen. Ik had tijd nodig te denken. Ik had tijd nodig begrijpen hoe te in woorden te zetten wat ik ervaren=had= Ik geloof deze deuropening een transdimensionalpassage is. De kennis van hoe I t wordt gebruikt wordt niet verloren - slechts verborgen, gehouden van ons. En, waarom niet? Zijn wij bereid werkelijk om waar deze deuropening ons te gaan neemt? Ik ga akkoord, zijn er zij die, door hun wijsheid en beter begrip van bewustzijn voorbereidingen getroffen worden. Nochtans, is er een meerderheid van zij die niet in de staat van mening zijn die voor hun passage zou toestaan. Als zij konden door gaan, wat zou o F de talrijke, gewoonde in werelden worden? Ik geloof niet dat onze wereld voor die uitbreiding zonder vrede die eerst een norm op onze wereld klaar is is. Als ras wij bereikt=hebben= niet het inzicht noodzakelijk om voorbij onze eigen kusten te gaan Misschien is dit de reden waarom de deuropening van Aramu Muru, hig h weg wordt geplaatst en enigszins binnen de Bergen van de Andes verborgen. Daar worden moet een speciaal punt bereikt hebben van begrip. En om dit artefact te gebruiken correct, moet men wijsheid hebben. Wij komen bij dit doel aan door levens van ervaring en een wens om onze grotere capaciteiten te zien, die proberen niet alleen veranderen, maar anderen op een passieve manier te beïnvloeden door ons voorbeeld Mijn hoop is dat zij die reizen naar deze opmerkelijke plaats bewaren=zullen= het. Het is een breekbaar stuk van onze geschiedenis en een belangrijk deel van onze toekomstig Er is een andere, krachtigere deuropening genoemd Marka Wasi die ik heb bezocht. Het ook is diep binnen de Bergen van de Andes. Ik zal u over dit een andere keer schrijven.
COMPUTER-AIDED SOFTWARE ENGINEERING UFORC # CAUS_MAY1799F001
MILITAIRE INTELLIGENTIE ! U.F.O. GEVALLENANALYSES ! HOMEPAGE ! U.F.O.R.C. NIEUWS ! HETE VERBINDINGEN
Era Vulgaris