Als de geesten je steeds volgen, dan kunnen ze inderdaad zien wat je in je dagelijks leven allemaal doet. Vergeet niet dat ze ook je gedachte soms kunnen lezen (horen).quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:19 schreef andy1980 het volgende:
geesten kunnen eigenlijk altijd alles zien wat je doet in het dagelijkse leven of niet??
Maar of je je daar aan wilt storen is iets dat je zelf moet kiezen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Als de geesten je steeds volgen, dan kunnen ze inderdaad zien wat je in je dagelijks leven allemaal doet. Vergeet niet dat ze ook je gedachte soms kunnen lezen (horen).
Word ik dan nog wel wakker?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:45 schreef Triggershot het volgende:
Verwerp al het (goddelijk) heilige wanneer je in de wc bent.. Roep 3 x adjina Ileyya in de wc rond middernacht en ga dan zonder tegen iemand te praten op je buik slapen
Je hebt problemen, je moet naar een psychiater, God.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef Elvi het volgende:
Mááár...
Wat als je zelf nooit geesten hebt opgeroepen? En je toch word lastiggevallen door ze?![]()
Even ter inleiding: ik heb géén geesten opgeroepen, ik gebruik geen drugs, geen drank, ik ben niet schizofreenen ik kijk geen horror-films (ok in februari heb ik mn eerste 2 horrorfilms éver gezien
)
Dit is waar ik 'last' van heb:
Vlak voordat ik in slaap val, dus tussen wakker zijn en slapen, zie ik gezichten. Niet in mn kamer (want ik heb mn ogen dicht) maar in mn hoofd.
Ik heb dit al járen, al toen ik klein was. Het is dus niet iets van de laatste tijd, hoewel t nu wel erger word en gedetaillerder (ik zie nu ook achtergronden, niet alleen het hoofd en ik onthou nu ook meer hoe ze eruit zien).
Het zijn geen gewone gezichten... Ze zijn ehm... "misvormd'Alsof ze al n tijdje aan het ontbinden zijn of gemuteerd ofzo. Vaak met hun mond wijd open en punt-tanden.
Van een vriendin heb ik geleerd om me af te sluiten; bol van licht om me heen en ze weg sturen enzo. En dat helpt. Als ik me afsluit vóór ik ga slapen dan heb ik er geen last van, en als ik t vergeet en de gezichten zie dan sluit ik me af en stuur ze weg en dan blijft t ook weg...
Dit is iets waar ik gewoon niks mee kan... Ik heb gevraagd of ze hun probleem willen doorgeven of hun ware gezicht willen laten zien omdat ik ze zo niet kan helpen. (ik denk dat de geesten of entiteiten daarop uit zijn... hulp...) Soms worden ze boos als ik ze wegstuur. Maar dat uit zich dan in nog n paar flitsen van gezichten en niet in drukkend gevoel of schuivende meubels![]()
Ányway... zijn dit nou demonen of 'gewoon' geesten die hulp willen? En wat moet ík ermee?
(en ik hoef geen flauwe opmerkingen dat ik naar de Psychiater moet ofzo... als je mensen dat wilt aanraden ga je maar naar R&P![]()
)
Idd... God is de beste psychiator die er is, wil je die demonen laten verdwijnen ga dan naar Jezus!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt problemen, je moet naar een psychiater, God.
Jezus is machteloos zonder God.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:01 schreef Bastian het volgende:
[..]
Idd... God is de beste psychiator die er is, wil je die demonen laten verdwijnen ga dan naar Jezus!
Hoi Elvi,quote:
Beetje laat maar.. volgens mij is dat een residu van je ervaringen die je overdag meemaakt of "gewoon" herinneringen. Dus dat je overdag al die input opslaat van wat je om je heen ziet aan mensen, die indrukken verwerk je niet in je bewustzijn maar sluimeren rond in je en als je gaat slapen en je bewustzijn (of geest, hoe je je wilt noemen) ontspant zich en die onverwerkte indrukken krijgen ruim baan. Dat je overdag die indrukken niet "verwerkt" is omdat je bewustzijn nou eenmaal druk is met de "alledaagse" dingen. Waarom dat bij de één wel registreert en een ander ze geheel niet opslaat weet ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef Elvi het volgende:
Het zijn geen gewone gezichten... Ze zijn ehm... "misvormd'Alsof ze al n tijdje aan het ontbinden zijn of gemuteerd ofzo. Vaak met hun mond wijd open en punt-tanden.
Van een vriendin heb ik geleerd om me af te sluiten; bol van licht om me heen en ze weg sturen enzo. En dat helpt. Als ik me afsluit vóór ik ga slapen dan heb ik er geen last van, en als ik t vergeet en de gezichten zie dan sluit ik me af en stuur ze weg en dan blijft t ook weg...
Zit je nou mensen te dwingen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:48 schreef syntaxerror het volgende:
Wanneer post je eens een oproepmethode, niet dat ik daar op zit te wachten ofzo, maar zou het graag eens willen zien.
je was namelijk bezig met uittype ofzo ermee.
hopelijk komt die snel op het forum....
laterZ
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef Dcx het volgende:
[..]
Zit je nou mensen te dwingen.![]()
Jij typt trouwens echt netkes![]()
Hoe bedoel je ik let op je![]()
![]()
d0eG![]()
![]()
klinkt voor mij toch echt als een psychose. geesten kunnen je wel beinvloeden, maar je voelt dat dat vanuit een andere plek in je hersens komt.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef Elvi het volgende:
Mááár...
Wat als je zelf nooit geesten hebt opgeroepen? En je toch word lastiggevallen door ze?![]()
Even ter inleiding: ik heb géén geesten opgeroepen, ik gebruik geen drugs, geen drank, ik ben niet schizofreenen ik kijk geen horror-films (ok in februari heb ik mn eerste 2 horrorfilms éver gezien
)
Dit is waar ik 'last' van heb:
Vlak voordat ik in slaap val, dus tussen wakker zijn en slapen, zie ik gezichten. Niet in mn kamer (want ik heb mn ogen dicht) maar in mn hoofd.
Ik heb dit al járen, al toen ik klein was. Het is dus niet iets van de laatste tijd, hoewel t nu wel erger word en gedetaillerder (ik zie nu ook achtergronden, niet alleen het hoofd en ik onthou nu ook meer hoe ze eruit zien).
Dit is iets waar ik gewoon niks mee kan... Ik heb gevraagd of ze hun probleem willen doorgeven of hun ware gezicht willen laten zien omdat ik ze zo niet kan helpen. (ik denk dat de geesten of entiteiten daarop uit zijn... hulp...) Soms worden ze boos als ik ze wegstuur. Maar dat uit zich dan in nog n paar flitsen van gezichten en niet in drukkend gevoel of schuivende meubels![]()
Ányway... zijn dit nou demonen of 'gewoon' geesten die hulp willen? En wat moet ík ermee?
(en ik hoef geen flauwe opmerkingen dat ik naar de Psychiater moet ofzo... als je mensen dat wilt aanraden ga je maar naar R&P![]()
)
jezus is al 2000 jaar dood, en god zit in jezelf, in het geloof in jezelf en je eigen kracht. vind die kracht en je zult erachter komen dat je meer kunt dan je denkt...( ook onbewust dingen manifesteren)quote:
Je geeft aan dat het vlak gebeurd voordat je in slaap valt. Nu ben ik een tijdje bezig geweest enkele fasen van de slaap te onderzoeken en mensen ervaren zeer regelmatig hallucinaties juist voordat de slaap intreed. Dit gebeurd op de grens van dromen en bewust zijn.quote:
Ik begrijp nog steeds niet waarom het zo moeilijk is mensen dit in te laten zien...Mocht iemand jou belachelijk maken Sneakie, wat doe je dan om ze te overtuigen?quote:Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef Sneakie het volgende:
[..]
jezus is al 2000 jaar dood, en god zit in jezelf, in het geloof in jezelf en je eigen kracht. vind die kracht en je zult erachter komen dat je meer kunt dan je denkt...( ook onbewust dingen manifesteren)![]()
Hm, ik vraag mezelf dat af en ga er toch even op in.quote:Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef Sneakie het volgende:
klinkt voor mij toch echt als een psychose. geesten kunnen je wel beinvloeden, maar je voelt dat dat vanuit een andere plek in je hersens komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |