abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37591182
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:19 schreef andy1980 het volgende:
geesten kunnen eigenlijk altijd alles zien wat je doet in het dagelijkse leven of niet??
Als de geesten je steeds volgen, dan kunnen ze inderdaad zien wat je in je dagelijks leven allemaal doet. Vergeet niet dat ze ook je gedachte soms kunnen lezen (horen).
The power of beauty
pi_37592006
Wanneer post je eens een oproepmethode, niet dat ik daar op zit te wachten ofzo, maar zou het graag eens willen zien.
je was namelijk bezig met uittype ofzo ermee.
hopelijk komt die snel op het forum....
laterZ
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:43:18 #3
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37600058
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:23 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Als de geesten je steeds volgen, dan kunnen ze inderdaad zien wat je in je dagelijks leven allemaal doet. Vergeet niet dat ze ook je gedachte soms kunnen lezen (horen).
Maar of je je daar aan wilt storen is iets dat je zelf moet kiezen.

Het zal mij werkelijk worst wezen,
en hun waarschijnlijk ook.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37600100
Verwerp al het (goddelijk) heilige wanneer je in de wc bent.. Roep 3 x adjina Ileyya in de wc rond middernacht en ga dan zonder tegen iemand te praten op je buik slapen
pi_37609036
@ beautyjennifer als je nou in bv het spookhuis van sas van gent binnengaat of op het terrein loopt maar je doet niks dus geen glaasje draaien ofzo gewoon eens kijken kan je dan ook een negatieve entiteit mee naar huis brengen of niet??
  zondag 7 mei 2006 @ 01:39:21 #6
46727 masterdave
Topic Killer
pi_37619999
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:45 schreef Triggershot het volgende:
Verwerp al het (goddelijk) heilige wanneer je in de wc bent.. Roep 3 x adjina Ileyya in de wc rond middernacht en ga dan zonder tegen iemand te praten op je buik slapen
Word ik dan nog wel wakker?

Maar ff zonder gekheid, me oom heeft een keer een letterbord van glas gebruikt, en vanaf die avond sloeg zijn klok 13 keer in plaats van 12 keer. Een keer een klokmaker langs laten komen, maar wist niet wat het was(geesten oproepen deden ze rond middernacht)
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_37626490
quote:
Op zondag 7 mei 2006 01:39 schreef masterdave het volgende:

[..]

Word ik dan nog wel wakker?
Jawel, maar niet bepaald fit en pijnloos
  zondag 7 mei 2006 @ 15:24:44 #8
47102 Elvi
miemkwien
pi_37629054
Mááár...
Wat als je zelf nooit geesten hebt opgeroepen? En je toch word lastiggevallen door ze?

Even ter inleiding: ik heb géén geesten opgeroepen, ik gebruik geen drugs, geen drank, ik ben niet schizofreen en ik kijk geen horror-films (ok in februari heb ik mn eerste 2 horrorfilms éver gezien )

Dit is waar ik 'last' van heb:

Vlak voordat ik in slaap val, dus tussen wakker zijn en slapen, zie ik gezichten. Niet in mn kamer (want ik heb mn ogen dicht) maar in mn hoofd.
Ik heb dit al járen, al toen ik klein was. Het is dus niet iets van de laatste tijd, hoewel t nu wel erger word en gedetaillerder (ik zie nu ook achtergronden, niet alleen het hoofd en ik onthou nu ook meer hoe ze eruit zien).

Het zijn geen gewone gezichten... Ze zijn ehm... "misvormd' Alsof ze al n tijdje aan het ontbinden zijn of gemuteerd ofzo. Vaak met hun mond wijd open en punt-tanden.

Van een vriendin heb ik geleerd om me af te sluiten; bol van licht om me heen en ze weg sturen enzo. En dat helpt. Als ik me afsluit vóór ik ga slapen dan heb ik er geen last van, en als ik t vergeet en de gezichten zie dan sluit ik me af en stuur ze weg en dan blijft t ook weg...

Dit is iets waar ik gewoon niks mee kan... Ik heb gevraagd of ze hun probleem willen doorgeven of hun ware gezicht willen laten zien omdat ik ze zo niet kan helpen. (ik denk dat de geesten of entiteiten daarop uit zijn... hulp...) Soms worden ze boos als ik ze wegstuur. Maar dat uit zich dan in nog n paar flitsen van gezichten en niet in drukkend gevoel of schuivende meubels

Ányway... zijn dit nou demonen of 'gewoon' geesten die hulp willen? En wat moet ík ermee?

(en ik hoef geen flauwe opmerkingen dat ik naar de Psychiater moet ofzo... als je mensen dat wilt aanraden ga je maar naar R&P )
pi_37629201
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:24 schreef Elvi het volgende:
Mááár...
Wat als je zelf nooit geesten hebt opgeroepen? En je toch word lastiggevallen door ze?

Even ter inleiding: ik heb géén geesten opgeroepen, ik gebruik geen drugs, geen drank, ik ben niet schizofreen en ik kijk geen horror-films (ok in februari heb ik mn eerste 2 horrorfilms éver gezien )

Vlak voordat ik in slaap val, dus tussen wakker zijn en slapen, zie ik gezichten. Niet in mn kamer (want ik heb mn ogen dicht) maar in mn hoofd.
Ik heb dit al járen, al toen ik klein was. Het is dus niet iets van de laatste tijd, hoewel t nu wel erger word en gedetaillerder (ik zie nu ook achtergronden, niet alleen het hoofd en ik onthou nu ook meer hoe ze eruit zien).

Het zijn geen gewone gezichten... Ze zijn ehm... "misvormd' Alsof ze al n tijdje aan het ontbinden zijn of gemuteerd ofzo. Vaak met hun mond wijd open en punt-tanden.

Van een vriendin heb ik geleerd om me af te sluiten; bol van licht om me heen en ze weg sturen enzo. En dat helpt. Als ik me afsluit vóór ik ga slapen dan heb ik er geen last van, en als ik t vergeet en de gezichten zie dan sluit ik me af en stuur ze weg en dan blijft t ook weg...

Dit is iets waar ik gewoon niks mee kan... Ik heb gevraagd of ze hun probleem willen doorgeven of hun ware gezicht willen laten zien omdat ik ze zo niet kan helpen. (ik denk dat de geesten of entiteiten daarop uit zijn... hulp...) Soms worden ze boos als ik ze wegstuur. Maar dat uit zich dan in nog n paar flitsen van gezichten en niet in drukkend gevoel of schuivende meubels

Ányway... zijn dit nou demonen of 'gewoon' geesten die hulp willen? En wat moet ík ermee?

(en ik hoef geen flauwe opmerkingen dat ik naar de Psychiater moet ofzo... als je mensen dat wilt aanraden ga je maar naar R&P )
Je hebt problemen, je moet naar een psychiater, God.
  zondag 7 mei 2006 @ 15:38:20 #10
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37629418
Elvi, misschien moet je om leren gaan met jezelf? Dit is iets wat je denk ik zelf creeert..angsten..en beproevingen zijn aan de orde van de dag..naar mijn mening komt iedereen ze tegen op zijn eigen manier..heel veel succes ermee iig..ikzelf ervaar ook wel eens angsten..die kom ik ook tegen..ik wil leren omgaan met die angsten en een zo goed mogelijk leven proberen te leiden. Ik ben wel tevreden met mezelf, begrijp me niet verkeerd.

Heel veel succes ermee! Als je er bang voor bent moet je je misschien een keer mee laten voeren..met jouw gevoelens..het kan zijn dat het dan nog erger wordt natuurlijk maar een dal is om eruit te klimmen..naar mijn mening. En mocht je denken dat je een fout hebt gemaakt..dan kun je ook altijd denken dat een fout van jezelf..bijv. in een mooie tekening tot je voordeel kan leiden en niet altijd "verkeerd" hoeft te zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:01:30 #11
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_37707355
quote:
Op zondag 7 mei 2006 15:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je hebt problemen, je moet naar een psychiater, God.
Idd... God is de beste psychiator die er is, wil je die demonen laten verdwijnen ga dan naar Jezus!
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_37707802
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:01 schreef Bastian het volgende:

[..]

Idd... God is de beste psychiator die er is, wil je die demonen laten verdwijnen ga dan naar Jezus!
Jezus is machteloos zonder God.
  woensdag 10 mei 2006 @ 16:48:23 #13
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37711768
quote:

verhaal
Hoi Elvi,

Vanaf hier heb ik (natuurlijk) geen idee wat er bij jou speelt.
Het kan van alles zijn.
Net zoals sommige mensen overal kriebelende diertjes kunnen zien, kan jij ook om wat voor reden dan ook misvormde gezichten zien.
Het doet mij een beetje horrorfilm achtig aan... misschien te jong een horrorfilm gekeken ?
Misschien andere gedachten of angsten ?

Ik heb helemaal geen smetvrees op de manier die ik me bij smetvrees voorstel.
Toch heb ik een "vaag" iets.
Mijn kinderen mogen door de modder rollen... ze mogen kliederen, mijn huis wordt niet iedere dag geboend.. maar een volle vuilniszak.... een ràmp !
Ik zie àlles bewegen en krioelen. Als het even kan laat ik dat dus ook aan manlief over, want serieus ik moet me er ècht overheen zetten wil ik een vuilniszakl verschonen.
Naderhand zal ik eerst 3 keer mijn handen wassen voordat ik aan mijn kinderen zit.
Ik zie gewoon de bacteriën lopen, alles krioelt en beweegt. (natuurlijk niet echt)

Het kunnen ook heel goed wel entiteiten, geesten of demonen (kies maar welke naam ) zijn.

Ikzelf heb een paar jaar geleden een periode gehad dat ik gezichten zag.
Gezichten zonder lichaam... sommigen hingen zelfs ondersteboven.

Als ik niet weet wat ik ermee moet kies ik er meestal voor om hardop te zeggen "ga weg en kom maar terug als je weet hoe je normaal moet doen".

En dat helpt.

Verder kan ik er geen zinnig worod over zeggen vrees ik
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_38138735
Wanneer post je eens een oproepmethode, niet dat ik daar op zit te wachten ofzo, maar zou het graag eens willen zien.
laterZ
pi_38145197
quote:

Beetje laat maar.. volgens mij is dat een residu van je ervaringen die je overdag meemaakt of "gewoon" herinneringen. Dus dat je overdag al die input opslaat van wat je om je heen ziet aan mensen, die indrukken verwerk je niet in je bewustzijn maar sluimeren rond in je en als je gaat slapen en je bewustzijn (of geest, hoe je je wilt noemen) ontspant zich en die onverwerkte indrukken krijgen ruim baan. Dat je overdag die indrukken niet "verwerkt" is omdat je bewustzijn nou eenmaal druk is met de "alledaagse" dingen. Waarom dat bij de één wel registreert en een ander ze geheel niet opslaat weet ik niet.

Je zou het kunnen "testen" door erop te letten als je bv. op vakantie zou gaan en weinig mensen tegenkomt dan dat je doet in de drukke stad. Of mediteer misschien eens en laat je geest wat meer tot rust komen en tegelijk kan je je geest trainen, wat meer onder controle krijgen. Zoals je de geesten nu wegstuurd dat is door de kracht van je geest en dat kan je dus trainen. Uiteindelijk maakt het niet uit of het "spoken" zijn of "herinneringen"; als ze weg zijn is het rustig en dat is wat je wilt toch?

Een andere verklaring dat je de gezichten in staat van ontbinding ziet is omdat dat ook waarheid is, uiteindelijk worden we allemaal zo.

En waarom je dan mensen als demonen ziet, nouja volgens mij dus is dat ook een waarheid. Veel mensen zijn best eng. Of wat genuanceerder, iedereen heeft "issues". Misschien registreer je onbewust de minder mooie kanten van mensen die je overdag voorbij ziet lopen, alsof je achter hun masker kan kijken en wil je jezelf dit onbewust duidelijk maken. Ik vind iig dat je een mooie instelling hebt dat je ze vraagt waarmee je ze kan helpen. Dat ze boos worden is dan omdat je misschien die boodschap die je jezelf duidelijk wilt maken probeert te negeren.
  maandag 24 juli 2006 @ 14:17:42 #16
151691 Dcx
dcx_02@hotmail.com
pi_40133191
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 23:48 schreef syntaxerror het volgende:
laterZ
Zit je nou mensen te dwingen.
Jij typt trouwens echt netkes

Hoe bedoel je ik let op je

d0eG
Fok.. :')
pi_41056321
heyhey

ja ik zal eens willen zien hoe dat eruit ziet
gewoon interessant he
ja je let wel op me
maar vind ik niet erg ofzo
doei
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef Dcx het volgende:

[..]

Zit je nou mensen te dwingen.
Jij typt trouwens echt netkes

Hoe bedoel je ik let op je

d0eG
  woensdag 6 september 2006 @ 10:25:56 #18
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_41542567
quote:
Mááár...

klinkt voor mij toch echt als een psychose. geesten kunnen je wel beinvloeden, maar je voelt dat dat vanuit een andere plek in je hersens komt.
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
  woensdag 6 september 2006 @ 10:30:44 #19
26048 Sneakie
what goes around comes around
pi_41542681
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jezus is machteloos zonder God.
jezus is al 2000 jaar dood, en god zit in jezelf, in het geloof in jezelf en je eigen kracht. vind die kracht en je zult erachter komen dat je meer kunt dan je denkt...( ook onbewust dingen manifesteren)
.. The truth is already writen, so lies are obvious to read
pi_41542954
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 23:50 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Okee verhaaltje...
Je geeft aan dat het vlak gebeurd voordat je in slaap valt. Nu ben ik een tijdje bezig geweest enkele fasen van de slaap te onderzoeken en mensen ervaren zeer regelmatig hallucinaties juist voordat de slaap intreed. Dit gebeurd op de grens van dromen en bewust zijn.

Vlak voordat je in slaap valt is deze grens minimaal en overlappen enkele functies van het brein (het bewuste vs onbewuste). Wat je dus meemaakt zijn 'normale' dromen, waar je om te beginnen niet bang voor hoeft te zijn. Enige probleem is dat je geest nog wakker is, in plaats van in die onbekende dieptes

Op sommige dagen als je wat vermoeider bent komt dit waarschijnlijk regelmatiger voor, omdat het lichaam dan al voorbereid is op de slaap.

Om dit op te vangen is het noodzakelijk dat je lichaam en geest uitgerust zijn voordat je op bed gaat liggen. Een warm bad of een meditatiesessie zijn dan aanbevolen. Zo is de overgang naar de slaap in een minder grote stap...

Of is deze reactie totaal misplaatst? Ik bedenk me net weer dat het over geesten ging en ben de hoofdzaak van het topic alweer vergeten. Ik moet vroeger naar bed...
pi_41542992
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:30 schreef Sneakie het volgende:

[..]

jezus is al 2000 jaar dood, en god zit in jezelf, in het geloof in jezelf en je eigen kracht. vind die kracht en je zult erachter komen dat je meer kunt dan je denkt...( ook onbewust dingen manifesteren)
Ik begrijp nog steeds niet waarom het zo moeilijk is mensen dit in te laten zien...Mocht iemand jou belachelijk maken Sneakie, wat doe je dan om ze te overtuigen?
Mensen zijn echt te bekrompen tegenwoordig!
pi_41543390
quote:
Op woensdag 6 september 2006 10:25 schreef Sneakie het volgende:

klinkt voor mij toch echt als een psychose. geesten kunnen je wel beinvloeden, maar je voelt dat dat vanuit een andere plek in je hersens komt.
Hm, ik vraag mezelf dat af en ga er toch even op in.

Eén enkele keer heb ik een gezicht gezien, gewoon pal voor mijn 'ogen' kwam het voor mij. Geen punttanden etc alleen, wel een gezicht die wat smaller/anders was dan een normaal gezicht. Of het uit de hersenen komt en of je dat voelt, je kan zo veel aan voelen komen, of niet. Je hebt toch niet alleen de stadia hersenen, hardopdenkvraag.

Twee, de laatste vraag vermoed ik omdat men soms ook andere beelden, het zouden ook beelden kunnen zijn nl en/of soms wel degelijk een duidelijk gezicht, kan zien. Zelf heb ik nl ook weleens dieren gezien die als in een beeld voor mij verschenen, een spin in een hoekje, een duif die tegen mijn raam opbotst * knal, een wolf, etc.

Kortom, de scheidingslijn lijkt mij klein inderdaad, vaak is of kan het niet duidelijk zijn waaruit het vandaan komt. Of het echter álleen de hersenen betreft? I wonder

Plus, wat te denken van kinderen die soms 'mensen' zien die niet wezenlijk bestaan. Te grote fantasie, zijn deze kinderen allemaal psychotisch? I wonder weer .

Mijn (rare) conclusie: ze zijn soms juist niet helemaal hun hersenen, zoals volwassen dat veelal wel zijn of kunnen zijn. Ik draai het dus om . En ik vermoed dat dieren dit ook (meer dan de mens) hebben, vandaar dat zij wellicht beter kunnen 'aanvoelen' en 'zien' misschien, dat wat wij niet 'aanvoelen' en kunnen 'zien', omdat wij juist meer onze hersenen zijn, mee leven, etc.

Daarom is een dier soms een perfect waarschuwingsignaal, daar waar wij al eeuwenlang ons best doen om de beste en ingewikkeldste apparatuur te verzinnen, met juist, onze hersenen. Maar ook dat terzijde.
pi_41625646
ja elvi
ik heb zelf dat ik savonds voordat ik ga slapen
energie ga zien, wat er dan gebeurd, ik heb sinds mijn 15e gemediteerd en zat bijna elke dag in trance
op een gegeven moment als ik savonds het licht uit deed en ik ging over in trance wat vanzelf gebeurde, omdat in slaap vallen te maken heeft met lichaam ontspannen & ik binne 2 a 3 minute al ontspannen was behalfe dan mijn geest, hoe vaker ik mediteerde hoe dieper mijn trance werd waar ik in kwam oftewel mijn staat van zijn, hoe je je voelt op dat moment veel meer aanwezig in mezelf, maar ook stimuleerde ik hiermee teveel andere gevoelszintuigen, net als dat iedereen dat wel heeft vlak voor het slapen dat je gekke intense dromen hebt, omdat je nog gedeeltelijk wakker ben,
dat deed meditatie bij mij op die leeftijd ik ging liggen en binne een paar minuten kwam ik in een diepe overgansfase terecht tussen slaap en wakker ,
oftewel onze geest wordt zich van steeds meer stadia bewust,
maar dat komt er dan ook op neer dat je meer in je leven moet doen om het goede te zoeken, wat dan ook moeilijker wordt want al het slechte en goede wordt uitvergroot, je komt in aanraking met je emoties en vooral op mijn leeftijd was dat moeilijk om allemaal te accepteren dus schuif je het voor je uit, waardoor de trance steeds dieper wordt, daardoor kwam de energie die ik ging zien te heftig aan, want ik voelde tog dat het mijn eigen emoties waren die door de kamer zweefde of mijn geest, hoe het eruit zag?
de kamer is helemaal donker en dan zie je je eigen energie veld om je heen draaien, ik zag 2 lichtbollen om me heen draaien, als je naar het plafond keek dan zag je steeds 1 van de 2 kleuren langskomen in een soort bol achtig iets, maar het vulde niet de hele kamer maar het was wel intens, paarsachtige blauwe kleuren en gele magnetische kleuren, op een gegeven moment kon ik niet meer met de lichten uit slapen en sliep ik elke nacht pas na 5 uur als het weer licht werd, door de diepe trance had ik ook veel minder slaap nodig, nu ben ik wat ouder en is het wat weggezakt, maar ik ga het zeker weer oppakken als me leven wat gestroomlijnder is, en ik genoeg controle over me daden heb, zodat me gedachte daden worden en dan pas kan je spiritueel bezig zijn,
want anders zoek je steeds een toevlucht naar onzichtbare oorden, die alleen maar je eigen emoties bevatten
accepteer wat je toekomstdroom is en doe daar wat mee
Hoi-Peace
Ja ja mensen ik kom hier ook ff meelullen en praten, maar blijf altijd stressloos
pi_41664037
@Elvi,

Ik denk dat jouw ervaringen niks met echte geesten te maken hebben en al helemaal niet met een psychose zoals iemand eerder zei.
Ik heb laatst ook een aantal enge dingen meegemaakt rondom slaap en slapen (in mijn geval waren het zog 'false awakenings') en toen kwam ik ook iets tegen dat hypnogogia heet, denk dat Khaos23 dat ook bedoelde.

Hier:http://en.wikipedia.org/wiki/Hypnagogia staat er wat meer over geschreven.
pi_41695830
Heeft iemand al eens geprobeerd Jezus op te roepen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')