quote:
13 eenden man, de tering. Die schijten natuurlijk je hele tuin onderquote:
De meeste worden wel opgegeten denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 18:04 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
13 eenden man, de tering. Die schijten natuurlijk je hele tuin onder
Hoe smaken ze ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:04 schreef pberends het volgende:
[..]
De meeste worden wel opgegeten denk ik.
Ik denk dat er vlak voor de verkiezingen wel een snoepreisje gepland wordt.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:03 schreef pberends het volgende:
Zo, wanneer gaat Verdonk naar het bedevaartsoord van Fortuyn?
Check je mail.quote:
Je nichtje?quote:
modenichtje ja, Rossana Limaquote:
Hehehe, Katja weet haar onnozelheid goed te verbloemenquote:
En nu?quote:Op woensdag 5 april 2006 09:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat doet me ergens aan denken. Ik heb Dora_van_Crizadak al een tijdje niet meer gesignaleerd.
Wat is er Ponskaart, hou je het vuurtje graag brandende?quote:
Het is nogal wat, het lijkt wel of hier alles op het persoonlijke moet. Kinderachtig, maar je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er Ponskaart, hou je het vuurtje graag brandende?
Er is geen verweer tegen kloonbeschuldigingen.
Had jij niet een scriptie geschreven, o.a. over discussies op het internet? En over de persoonlijkheden?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:58 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Het is nogal wat, het lijkt wel of hier alles op het persoonlijke moet. Kinderachtig, maar je hebt gelijk.
Dat vuurtje wordt daardoor vanzelf brandend gehouden. Ik zit toch ook niet de gehele tijd te vissen naar identiteit?![]()
Ja, een scriptie, over juridische consequenties, maar deel over fora is nog vrij kort gebleven. Er is veel mogelijk, maar nog veel juristen zijn a-technisch op internetvlak.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Had jij niet een scriptie geschreven, o.a. over discussies op het internet? En over de persoonlijkheden?
Eerlijk gezegd valt het mij, hier, nu, mee. Volgens sommigen omdat het een ingeslapen suffe bende is geworden. Maar het is er wel, de meesten kunnen het niet laten om toch af en toe uit de slof te schieten. Het hangt ook met je eigen opstelling samen, mij valt nooit iemand* persoonlijk aan hoewel ik wel af en toe flink van mening verschil met anderen.
* er is natuurlijk de spreekwoordelijke uitzondering.
En vissen naar identiteit, of naar klonen beschouw ik als niet bestaand. Er is geen verificatie of valsificatie mogelijk. Ik geloof iedereen op z'n mooie zwarte drukletters. Bevalt prima.
Een paar posts omhoog in dit topic wordt gesproken over een internetadvocaat, die GeenStijl voor het gerecht gaat slepen voor inbreuk op het portretrecht. Heb je je met dergelijke dingen beziggehouden?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:19 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ja, een scriptie, over juridische consequenties, maar deel over fora is nog vrij kort gebleven. Er is veel mogelijk, maar nog veel juristen zijn a-technisch op internetvlak.
Ik heb me wel zijdelings beziggehouden met internetachtige zaken, maar wie geenstijl aan klaagt zoekt zelf sensatie. Geen eer aan te behalen. Ik ben geinteresseerd in politiek en ik werd door een vriend gewezen op fok. Tot nu toe is mijn mening nog verdeeld over de kwaliteit. Observatie is toch wel dat er weliswaar veel moderators zijn, maar dat willekeur en politieke voorkeur wel erg doordrukt. Een voorzitter moet zich neutraal houden om zelf geloofwaardig te zijn. Dat is moeilijk, maar wel cruciaal voor een gelijke discussie. Verder meer voor de lol dan echt diepgaand.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Een paar posts omhoog in dit topic wordt gesproken over een internetadvocaat, die GeenStijl voor het gerecht gaat slepen voor inbreuk op het portretrecht. Heb je je met dergelijke dingen beziggehouden?
En nou weet ik nog niet hoe je hier op fok!, en dan ook nog speciaal op POL terecht bent gekomen. Je leest al een tijdje mee, zei je, nietwaar? Nog boeiende observaties gedaan?
Nee hoor, Ponskaart weet allang dat ie een rugnummer heeft gekregenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef du_ke het volgende:
Zo inconsequent en subjectief is die moderatie hier toch niet?
Zolang hij nog niet in de rug wordt geschoten.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee hoor, Ponskaart weet allang dat ie een rugnummer heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |