Alsjeblieft, smeerlap:quote:Op woensdag 5 april 2006 17:53 schreef Scepsis het volgende:
Chips ?
Smerige slinks met al hun veranderingen. Conservatief als ik ben, blijf ik natuurlijk bij beschuit met roze muisjes.
't Is geen kijk en een mod onwaardig.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:57 schreef Scepsis het volgende:
Moeten we ze ook nog aanleveren in een resolutie van 800 megapixel, inclus autocue, waar maximaal 8 eendjes op zitten ?
Zeik toch niet over die pics, het gaat om het idee.
Mens, ..erger je niet! Ik heb de foto's al goed gezet en bij mij doet ie het prima, zonder enige administratieve rompslomp of anderszins gedoequote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Is geen kijk en een mod onwaardig.![]()
Ja, nu is 't goed. Dank je.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Mens, ..erger je niet! Ik heb de foto's al goed gezet en bij mij doet ie het prima, zonder enige administratieve rompslomp of anderszins gedoe
jij mag altijd sorry zeggenquote:Op woensdag 5 april 2006 18:32 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Tafkahs, hoezeer dit natuurlijk een heuglijke gebeurtenis is hoort het wel in F&F.
Een zetje dus.
Nee, die witte.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Maar de foto met het nest zou niet van Kwek zijn ???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |