Hoeveel biologieleraren heb je gezien met geitenwollensokken aan en hoe weet je dat het geitenwol was.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef Ponskaart het volgende:
Als mensen ook maar de helft aan feiten checkten was ik al een blij mens. Natuurlijk heb ik dat zelf waargenomen,
meh me bolle oge en verder het bonnetje ff checku.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoeveel biologieleraren heb je gezien met geitenwollensokken aan en hoe weet je dat het geitenwol was.
Hoeveel sociologen heb je gezien en hoe weet je dat het geitenwol was.
Ik heb ook wel eens politieman gezien in vrouwenkleding..zij ze dan allen travestiet ofzo ?
Joh... een mythe stort in zo.. Kapitalisten die geitenwollensokkenfiguren zijn...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:16 schreef Dagonet het volgende:
Scheringa, de miljardair (of in ieder geval vele malen multimiljonair) van AZ en Frisia, draagt geitewollensokken. Hij vindt ze erg praktisch want je kan ze rustig twee weken aan zonder dat ze gaan stinken of dat ze stijf gaan staan.
Aldus Scheringa zelf in gesprek met Simek.
Je kletst uit je nek, neem ik aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef Ponskaart het volgende:
meh me bolle oge en verder het bonnetje ff checku.
Men...
Onzin hij zal wel weer ergens het woordje epigoon hebben gelezen ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jammer Johan.. je doet te intellectueel en zo blijf je onbegrijpelijk.
Bijkaart, vrij bekend pseudoniem van W.F. Hermans. Ik dacht dat je vrij goed in die periode zat. Waarom ''doe'' ik ''te intellectueel''? Zo hermetisch is het allemaal niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jammer Johan.. je doet te intellectueel en zo blijf je onbegrijpelijk.
Wat een vooroordelen. Ik zal het nog éénmaal herhalen. Ik heb 3 biologieleraren gehad voor de klas en allemaal droegen ze geitenwollensokken en roken ze naar muffig zweet. Dus ze hadden die geitenwollensokken méér dan 2 weken aan! (zie post hierboven voor het inzicht). Wat ik vind kun jij niet weten, dus klets jij maar raak en ontken je en passant nog even de holocaust. Ei.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek, neem ik aan.
Je vindt het gewoon leuk de mythe te reproduceren..
Hoe weet je dat het geitenwol was ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Wat een vooroordelen. Ik zal het nog éénmaal herhalen. Ik heb 3 biologieleraren gehad voor de klas en allemaal droegen ze geitenwollensokken en roken ze naar muffig zweet. Dus ze hadden die geitenwollensokken méér dan 2 weken aan! (zie post hierboven voor het inzicht). Wat ik vind kun jij niet weten, dus klets jij maar raak en ontken je en passant nog even de holocaust. Ei.
Je bent echt een persiflage van jezelf. Goede eigenschap.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het geitenwol was ?
Is muffig zweetgeur een bewijs dan.?
Dus maar 3 van de 10.000 biologieleraren.
En hoeveel duizend sociologen..
Bah... wat intolerant ben je tov mensen met een andere mening over de holocaust... mr potatoe![]()
Ik ben niet zo'n boekenlezer en velen in sc ook niet zo.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Bijkaart, vrij bekend pseudoniem van W.F. Hermans. Ik dacht dat je vrij goed in die periode zat. Waarom ''doe'' ik ''te intellectueel''? Zo hermetisch is het allemaal niet.
Wat is er muffig an geitenwollensokken ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:28 schreef Dagonet het volgende:
Geitenwollensok = linksmuffig is zooooooooo jaren '70.
Ponskaart... je had een paar uur terug al ruzie met RQ.. en nu zoek je mij op ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef Ponskaart het volgende:
Waar komt die afkeer vandaan? Had jij ook zo'n kenner willen zijn, maar kon je het niet en werd je jaloers?
Rustig nou maar, hij bedoeld juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is er muffig an geitenwollensokken ?
Heb je het eens geprobeerd ?
Is schapenwol beter?
Hermans een echte of wannebeintellectueel (in welke categorie valt hij dan wel niet?) die met zijn boeken en ''intellect'' zat te zwaaien en een airtje had? In een rij opgenomen met Zeeman, Mulisch en Buch? Ik kan wel merken dat je geen groot lezer bent.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:35 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n boekenlezer en velen in sc ook niet zo.
Ik heb eigenlijk een afkeer van echte en wannebeintellectuelen die zo met boeken en hun 'intellect' zitten te zwaaien.
Michael Zeeman, Hermans, Mulisch...
Boudewijn Buch had dat ook, maar in de loop der jaren werd ie steeds normaler..minder dat airtje
Zo scherp moet je mij niet opvatten.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Rustig nou maar, hij bedoeld juist het tegenovergestelde.
Zie jij dan niet bij al die lieden dezelfde arrogante pedante stijl ?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hermans een echte of wannebeintellectueel (in welke categorie valt hij dan wel niet?) die met zijn boeken en ''intellect'' zat te zwaaien en een airtje had? In een rij opgenomen met Zeeman, Mulisch en Buch? Ik kan wel merken dat je geen groot lezer bent.
Ik had geitewollen sokken vroeger, en ze waren idd minder muf dan de sokken die ik in het leger had.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo scherp moet je mij niet opvatten.
Ik heb nooit een dergelijke sok gezien en zover ik weet ben ik nooit iemand tegengekomen die zoiets droeg...dus ik zou niks weten van muffigheid...
Ik snap wel dat er een hele rits van eigenschappen zijn geplakt aan die sokkendragers, maar in feite heb je het over een stereotype, die niet bestaat.
Nee, eigenlijk niet. Ik zou om te beginnen al niet zeggen dat ze allemaal dezelfde stijl hebben. Daarbij is de thematiek al evenmin gelijk. Maar je mag me natuurlijk overtuigen van het tegendeel.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zie jij dan niet bij al die lieden dezelfde arrogante pedante stijl ?
Ik bedoelde niet schrijfstijl.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, eigenlijk niet. Ik zou om te beginnen al niet zeggen dat ze allemaal dezelfde stijl hebben. Daarbij is de thematiek al evenmin gelijk. Maar je mag me natuurlijk overtuigen van het tegendeel.
quote:172 tt-EEN 172 di 04 apr 12:51:39
buitenland
VROUWEN NAAR DE STEMBUS IN KOEWEIT
In Koeweit zijn er dinsdag lokale ver-
kiezingen in het district Salmiya. De
stembusgang is opmerkelijk omdat voor
het eerst ook vrouwen mogen stemmen en
zich kandidaat mogen stellen.
Mannen en vrouwen brengen hun stem uit
in aparte lokalen. Salmiya telt 28.000
stemgerechtigden, van wie 60% vrouwen.
Onder de 8 kandidaten voor een zitje in
de gemeenteraad zijn er 2 vrouwen.
Het parlement paste in mei 2005 de
kieswet aan om ook vrouwen passief en
actief stemrecht te geven. Sinds de
onafhankelijkheid van Koeweit in 1961
hadden vrouwen geen burgerrechten meer.
In 2007 zijn er in Koeweit parlements-
verkiezingen.
quote:199 tt-EEN 199 di 04 apr 16:14:07
De Britse minister van Buitenlandse
Zaken Jack Straw is niet echt een
gentleman. Dat is gebleken toen hij
samen met zijn Amerikaanse collega
Condoleezza Rice uit Irak terugkeerde
naar Londen met een Boeing 757.
Het toestel bleek maar één bed aan
boord te hebben en uit beleefdheid
bood Rice het bed aan Straw aan,
waarschijnlijk in de verwachting dat
hij het aanbod galant zou weigeren.
Dat deed Straw echter niet, hij aan-
vaardde het aanbod met plezier en lag
even later lekker te slapen. De ver-
raste bemanning vond Rice languit op
de grond van het vliegtuig. De Britse
pers spreekt nu al van "Bedgate".
hmmmmmquote:Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef Drugshond het volgende:
http://www.gamebalance.com/games/orboxb.html
Soms zijn de simpelstje spelletjes het leukste.
Mulisch is een mislukt gymnasiast, natuurlijk, die doen dat wel vaker. Multatuli deed dat ook, die haalde dan zijn Latijnse gezegden en steekwoorden uit een overzichtsboekje. (Ik doe het ook zo, hoor, maar ik heb nooit op het gymnasium gezeten.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet schrijfstijl.
Ik had het over uitstraling in interviews, tv, nonfictie-verhalen e.d.
Mulisch begint verdacht veel met latijnse woorden of griekse mythen te smijten o.a.: ff laten zien dat hij er ook iets vanaf weet en daarmee "zijn status" bevestigen.
Ik heb enkele interviews met Hermans gezien (of fragmenten), waaronder een bij Karel - naar ik meen in het jaar van zijn sterven, 1995. Ik heb de bundel Scheppend nihilisme, een keuze uit zijn interviews, in mijn bezit.quote:Hermans is al langer dood en die zal je wel nooit gezien hebben op tv.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat Sigme zulke sokken heeft
Nee hoor, jij noemt dat ruzie. Dat is typisch.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ponskaart... je had een paar uur terug al ruzie met RQ.. en nu zoek je mij op ?
Natuurlijk zijn wij holocaustontkenners stikjaloers en nog veel meer slechts zijn wij..
Van wie is Sidekick een anagram? Hitler? Nee..quote:Op woensdag 5 april 2006 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Ponskaart, van welke oorlogsmisdadiger is dat nu weer een anagram?
quote:Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog echte oude giro-overschrijf-ponskaarten![]()
Bronquote:MIAMI - The deputy press secretary for the U.S. Department of Homeland Security was arrested Tuesday for using the Internet to seduce what he thought was a teenage girl, authorities said.
Brian J. Doyle, 55, was arrested at his residence in Maryland on charges of use of a computer to seduce a child and transmission of harmful material to a minor. The charges were issued out of Polk County, Fla.
Doyle, of Silver Spring, Md., had a sexually explicit conversation with what he believed was a 14-year-old girl whose profile he saw on the Internet on March 14, the Polk County Sheriff's Office said in a statement.
The girl was really an undercover Polk County Sheriff's Computer Crimes detective, the sheriff's office said.
Pareltjes, pareltjes. Zelfs al stak ik hier niets op over politiek, dan nog valt er hier veel te leren.quote:Hoofthema is eigenlijk waarom Michiel zich onder stoelen en banken steekt richting zijn eigen achterban.
Ik weet er nog wel één die een bedreiging is voor de veiligheid in Amerika...niet zo ver van Marylandquote:
Ach sommige mensen zijn (politiek beschouwd) nog in het pons-tijdperk blijven hangen.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Dat doet me ergens aan denken. Ik heb Dora_van_Crizadak al een tijdje niet meer gesignaleerd.quote:Op woensdag 5 april 2006 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Als ik baas was van het busbedrijf ontsloeg ik je, als burger sleepte ik je voor de rechter, als rechter veroordeelde ik jequote:Op woensdag 5 april 2006 09:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach sommige mensen zijn (politiek beschouwd) nog in het pons-tijdperk blijven hangen.
De bushalte voor die politieke-'wende' is er wel..... maar de bus stopt er niet voor.![]()
Ik zou als buschauffeur ook niet stoppen voor al die 'citizens on patrol' types.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |