abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36660525
Volgende week heb ik wat dagen vrij, misschien 's een bezoekje brengen aan AH-Osdorp . Meki spiegelt de spaghetti *klik. .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_36660553
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:08 schreef Ponskaart het volgende:

Als mensen ook maar de helft aan feiten checkten was ik al een blij mens. Natuurlijk heb ik dat zelf waargenomen,
Hoeveel biologieleraren heb je gezien met geitenwollensokken aan en hoe weet je dat het geitenwol was.
Hoeveel sociologen heb je gezien en hoe weet je dat het geitenwol was.
Ik heb ook wel eens politieman gezien in vrouwenkleding..zij ze dan allen travestiet ofzo ?
pi_36660600
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoeveel biologieleraren heb je gezien met geitenwollensokken aan en hoe weet je dat het geitenwol was.
Hoeveel sociologen heb je gezien en hoe weet je dat het geitenwol was.
Ik heb ook wel eens politieman gezien in vrouwenkleding..zij ze dan allen travestiet ofzo ?
meh me bolle oge en verder het bonnetje ff checku.

Men...
  woensdag 5 april 2006 @ 00:16:17 #54
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36660634
Scheringa, de miljardair (of in ieder geval vele malen multimiljonair) van AZ en Frisia, draagt geitewollensokken. Hij vindt ze erg praktisch want je kan ze rustig twee weken aan zonder dat ze gaan stinken of dat ze stijf gaan staan.

Aldus Scheringa zelf in gesprek met Simek.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36660637
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is dat ?
pi_36660763
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:16 schreef Dagonet het volgende:
Scheringa, de miljardair (of in ieder geval vele malen multimiljonair) van AZ en Frisia, draagt geitewollensokken. Hij vindt ze erg praktisch want je kan ze rustig twee weken aan zonder dat ze gaan stinken of dat ze stijf gaan staan.

Aldus Scheringa zelf in gesprek met Simek.
Joh... een mythe stort in zo.. Kapitalisten die geitenwollensokkenfiguren zijn...
pi_36660815
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef Ponskaart het volgende:

meh me bolle oge en verder het bonnetje ff checku.

Men...
Je kletst uit je nek, neem ik aan.
Je vindt het gewoon leuk de mythe te reproduceren..
pi_36660849
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:16 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jammer Johan.. je doet te intellectueel en zo blijf je onbegrijpelijk.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:26:12 #59
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36660917
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Onzin hij zal wel weer ergens het woordje epigoon hebben gelezen ofzo
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36660931
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bijkaart, vrij bekend pseudoniem van W.F. Hermans. Ik dacht dat je vrij goed in die periode zat. Waarom ''doe'' ik ''te intellectueel''? Zo hermetisch is het allemaal niet.
pi_36660938
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je kletst uit je nek, neem ik aan.
Je vindt het gewoon leuk de mythe te reproduceren..
Wat een vooroordelen. Ik zal het nog éénmaal herhalen. Ik heb 3 biologieleraren gehad voor de klas en allemaal droegen ze geitenwollensokken en roken ze naar muffig zweet. Dus ze hadden die geitenwollensokken méér dan 2 weken aan! (zie post hierboven voor het inzicht). Wat ik vind kun jij niet weten, dus klets jij maar raak en ontken je en passant nog even de holocaust. Ei.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:28:52 #62
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_36661002
Zeg, doe eens even wat rustiger.

Ik ken wel meer geitenwollensokkendragers, één ervan is raadslid voor de VVD in een middelgrote stad. Een ander is extreem links.

Geitenwollensok = linksmuffig is zooooooooo jaren '70.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_36661075
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Ponskaart het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen. Ik zal het nog éénmaal herhalen. Ik heb 3 biologieleraren gehad voor de klas en allemaal droegen ze geitenwollensokken en roken ze naar muffig zweet. Dus ze hadden die geitenwollensokken méér dan 2 weken aan! (zie post hierboven voor het inzicht). Wat ik vind kun jij niet weten, dus klets jij maar raak en ontken je en passant nog even de holocaust. Ei.
Hoe weet je dat het geitenwol was ?
Is muffig zweetgeur een bewijs dan.?
Dus maar 3 van de 10.000 biologieleraren.
En hoeveel duizend sociologen..

Bah... wat intolerant ben je tov mensen met een andere mening over de holocaust... mr potatoe
pi_36661139
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het geitenwol was ?
Is muffig zweetgeur een bewijs dan.?
Dus maar 3 van de 10.000 biologieleraren.
En hoeveel duizend sociologen..

Bah... wat intolerant ben je tov mensen met een andere mening over de holocaust... mr potatoe
Je bent echt een persiflage van jezelf. Goede eigenschap.
pi_36661175
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:

Bijkaart, vrij bekend pseudoniem van W.F. Hermans. Ik dacht dat je vrij goed in die periode zat. Waarom ''doe'' ik ''te intellectueel''? Zo hermetisch is het allemaal niet.
Ik ben niet zo'n boekenlezer en velen in sc ook niet zo.
Ik heb eigenlijk een afkeer van echte en wannebeintellectuelen die zo met boeken en hun 'intellect' zitten te zwaaien.
Michael Zeeman, Hermans, Mulisch...
Boudewijn Buch had dat ook, maar in de loop der jaren werd ie steeds normaler..minder dat airtje
pi_36661218
Waar komt die afkeer vandaan? Had jij ook zo'n kenner willen zijn, maar kon je het niet en werd je jaloers?
pi_36661256
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:28 schreef Dagonet het volgende:

Geitenwollensok = linksmuffig is zooooooooo jaren '70.
Wat is er muffig an geitenwollensokken ?
Heb je het eens geprobeerd ?
Is schapenwol beter?
pi_36661302
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef Ponskaart het volgende:
Waar komt die afkeer vandaan? Had jij ook zo'n kenner willen zijn, maar kon je het niet en werd je jaloers?
Ponskaart... je had een paar uur terug al ruzie met RQ.. en nu zoek je mij op ?
Natuurlijk zijn wij holocaustontkenners stikjaloers en nog veel meer slechts zijn wij..
pi_36661361
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wat is er muffig an geitenwollensokken ?
Heb je het eens geprobeerd ?
Is schapenwol beter?
Rustig nou maar, hij bedoeld juist het tegenovergestelde.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 5 april 2006 @ 00:47:28 #70
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_36661433
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:35 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n boekenlezer en velen in sc ook niet zo.
Ik heb eigenlijk een afkeer van echte en wannebeintellectuelen die zo met boeken en hun 'intellect' zitten te zwaaien.
Michael Zeeman, Hermans, Mulisch...
Boudewijn Buch had dat ook, maar in de loop der jaren werd ie steeds normaler..minder dat airtje
Hermans een echte of wannebeintellectueel (in welke categorie valt hij dan wel niet?) die met zijn boeken en ''intellect'' zat te zwaaien en een airtje had? In een rij opgenomen met Zeeman, Mulisch en Buch? Ik kan wel merken dat je geen groot lezer bent.
pi_36661445
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Rustig nou maar, hij bedoeld juist het tegenovergestelde.
Zo scherp moet je mij niet opvatten.
Ik heb nooit een dergelijke sok gezien en zover ik weet ben ik nooit iemand tegengekomen die zoiets droeg...dus ik zou niks weten van muffigheid...

Ik snap wel dat er een hele rits van eigenschappen zijn geplakt aan die sokkendragers, maar in feite heb je het over een stereotype, die niet bestaat.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:49:49 #73
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36661473
niks meer aan toe te voegen..
pi_36661495
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hermans een echte of wannebeintellectueel (in welke categorie valt hij dan wel niet?) die met zijn boeken en ''intellect'' zat te zwaaien en een airtje had? In een rij opgenomen met Zeeman, Mulisch en Buch? Ik kan wel merken dat je geen groot lezer bent.
Zie jij dan niet bij al die lieden dezelfde arrogante pedante stijl ?
Buch werd steeds normaler na zijn begintijd
  woensdag 5 april 2006 @ 00:52:39 #75
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36661522
De enige echte normale is natuurlijk Louis Paul Boon
pi_36661545
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zo scherp moet je mij niet opvatten.
Ik heb nooit een dergelijke sok gezien en zover ik weet ben ik nooit iemand tegengekomen die zoiets droeg...dus ik zou niks weten van muffigheid...

Ik snap wel dat er een hele rits van eigenschappen zijn geplakt aan die sokkendragers, maar in feite heb je het over een stereotype, die niet bestaat.
Ik had geitewollen sokken vroeger, en ze waren idd minder muf dan de sokken die ik in het leger had.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_36661586
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Zie jij dan niet bij al die lieden dezelfde arrogante pedante stijl ?
Nee, eigenlijk niet. Ik zou om te beginnen al niet zeggen dat ze allemaal dezelfde stijl hebben. Daarbij is de thematiek al evenmin gelijk. Maar je mag me natuurlijk overtuigen van het tegendeel.
pi_36661708
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:

Nee, eigenlijk niet. Ik zou om te beginnen al niet zeggen dat ze allemaal dezelfde stijl hebben. Daarbij is de thematiek al evenmin gelijk. Maar je mag me natuurlijk overtuigen van het tegendeel.
Ik bedoelde niet schrijfstijl.
Ik had het over uitstraling in interviews, tv, nonfictie-verhalen e.d.
Mulisch begint verdacht veel met latijnse woorden of griekse mythen te smijten o.a.: ff laten zien dat hij er ook iets vanaf weet en daarmee "zijn status" bevestigen.
Hermans is al langer dood en die zal je wel nooit gezien hebben op tv.
Maar misschien herinner je Piet Vroon? Ook zoiets statuszoekend iemand...tja dat werd zijn dood.
pi_36661710
quote:
172 tt-EEN 172 di 04 apr 12:51:39
buitenland ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

VROUWEN NAAR DE STEMBUS IN KOEWEIT
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
In Koeweit zijn er dinsdag lokale ver-
kiezingen in het district Salmiya. De
stembusgang is opmerkelijk omdat voor
het eerst ook vrouwen mogen stemmen en
zich kandidaat mogen stellen.

Mannen en vrouwen brengen hun stem uit
in aparte lokalen. Salmiya telt 28.000
stemgerechtigden, van wie 60% vrouwen.
Onder de 8 kandidaten voor een zitje in
de gemeenteraad zijn er 2 vrouwen.

Het parlement paste in mei 2005 de
kieswet aan om ook vrouwen passief en
actief stemrecht te geven. Sinds de
onafhankelijkheid van Koeweit in 1961
hadden vrouwen geen burgerrechten meer.
In 2007 zijn er in Koeweit parlements-
verkiezingen.
  woensdag 5 april 2006 @ 01:05:36 #80
89730 Drugshond
pi_36661833
quote:
199 tt-EEN 199 di 04 apr 16:14:07

­­­­­­­­­­­­

De Britse minister van Buitenlandse
Zaken Jack Straw is niet echt een
gentleman. Dat is gebleken toen hij
samen met zijn Amerikaanse collega
Condoleezza Rice uit Irak terugkeerde
naar Londen met een Boeing 757.

Het toestel bleek maar één bed aan
boord te hebben en uit beleefdheid
bood Rice het bed aan Straw aan,
waarschijnlijk in de verwachting dat
hij het aanbod galant zou weigeren.

Dat deed Straw echter niet, hij aan-
vaardde het aanbod met plezier en lag
even later lekker te slapen. De ver-
raste bemanning vond Rice languit op
de grond van het vliegtuig. De Britse
pers spreekt nu al van "Bedgate".
  woensdag 5 april 2006 @ 01:11:59 #82
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36661891
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef Drugshond het volgende:
http://www.gamebalance.com/games/orboxb.html
Soms zijn de simpelstje spelletjes het leukste.
hmmmmm
pi_36662006
quote:
Op woensdag 5 april 2006 01:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet schrijfstijl.
Ik had het over uitstraling in interviews, tv, nonfictie-verhalen e.d.
Mulisch begint verdacht veel met latijnse woorden of griekse mythen te smijten o.a.: ff laten zien dat hij er ook iets vanaf weet en daarmee "zijn status" bevestigen.
Mulisch is een mislukt gymnasiast, natuurlijk, die doen dat wel vaker. Multatuli deed dat ook, die haalde dan zijn Latijnse gezegden en steekwoorden uit een overzichtsboekje. (Ik doe het ook zo, hoor, maar ik heb nooit op het gymnasium gezeten. )
quote:
Hermans is al langer dood en die zal je wel nooit gezien hebben op tv.
Ik heb enkele interviews met Hermans gezien (of fragmenten), waaronder een bij Karel - naar ik meen in het jaar van zijn sterven, 1995. Ik heb de bundel Scheppend nihilisme, een keuze uit zijn interviews, in mijn bezit.
Hoewel Hermans zeker de makkelijkste niet was, is hij nooit te betrappen op gekoketteer. Wat misschien ook meespeelt; Hermans was maatschappelijk veel geslaagder dan Mulisch en Buch. Hij was cum laude gepromoveerd en hoefde niet alles bij elkaar te verzinnen, zoals Buch.

In Boze brieven van Bijkaart, waar ik aanvankelijk naar verwees, staat een werkelijk hilarisch stuk over de Franse uitgave van De Avonden. Van het Reve heet opeens ''Markies van het Reve'', die als luitenant van de genie naar Nederlands-Indie werd gezonden en aldaar twee onderscheidingen wegens betoonde moed onder vijandelijk vuur verdient, maar niettemin een afschuw van de oorlog behoudt en een jonge gevangene helpt ontsnappen. Hiervoor veroordeeld, schrijft hij in gevangenschap zijn eerste boek en het is maar goed dat 'ie er een kopie van maakt, want het wordt wegens nihilisme en immoralisme in beslag genomen. Met het afschrift ontkomt hij naar Belgie, waar hij onderdak verkrijgt bij de Broeders Penitentn.
Hier de Franse versie:

Gérard Kornelis Franciscus, marquis van het Reve, naquit le 14 décembre 1923 à Amsterdam. Destiné à la carrière militaire par la tradition familiale, il est envoyé comme lieutenant du Génie aux Indes Néerlandaises. Bien qu'il ait eu deux citations pour actions d'éclat sous le feu de l'ennemi, il a la guerre en horreur. Pour avoir favorisé la fuite d'un jeune prisonnier, il est arrêté et condamné pour désertion et aide à l'ennemi pendant les hostilités, à douze ans d'incarcération, peine qui fut réduite à sept ans par la Haute Cour Militaire de Hollande.

Pendant ses années de forteresse, van het Reve écrit son premier livre et, pour plus de sûreté, en prend copie. Lorsque l'original, découvert par les gardiens, est détruit en tant qu'oeuvre “nihiliste et immoraliste”, le prisonnier révolté décide de s'évader en emportant la copie de son oeuvre. Il réussit à passer la frontière belge et trouve refuge à l'Abbaye des Frères de la Peine. Son manuscrit Les Soirs est enfin publié en Hollande. Continuant à écrire en secret, l'auteur publie ensuite une nouvelle, également autobiographique: Werther Nieland.

Da's pas een air.
  woensdag 5 april 2006 @ 07:18:49 #85
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36663522
.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36663528
Er ligt sneeuw hier!

Goedemorgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 april 2006 @ 07:34:28 #87
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36663578
ja klopt

ik ga r nu doorheen banjeren. Ah werk!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_36663592
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Ik vermoed sterk dat Sigme zulke sokken heeft
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 5 april 2006 @ 08:02:49 #89
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36663723
Ponskaart, van welke oorlogsmisdadiger is dat nu weer een anagram?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_36663755
Ik heb nog echte oude giro-overschrijf-ponskaarten
pi_36663770
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ponskaart... je had een paar uur terug al ruzie met RQ.. en nu zoek je mij op ?
Natuurlijk zijn wij holocaustontkenners stikjaloers en nog veel meer slechts zijn wij..
Nee hoor, jij noemt dat ruzie. Dat is typisch.
Ik noem het een wat steviger discussie, waar ook RQ inzag dat schelden weinig zin had.
pi_36663772
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:02 schreef Sidekick het volgende:
Van wie is Sidekick een anagram? Hitler? Nee..
pi_36663775
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:09 schreef sigme het volgende:
Ik heb nog echte oude giro-overschrijf-ponskaarten
pi_36663781
Lief zijn!

Werken!
pi_36664019
Homeland security
quote:
MIAMI - The deputy press secretary for the U.S. Department of Homeland Security was arrested Tuesday for using the Internet to seduce what he thought was a teenage girl, authorities said.

Brian J. Doyle, 55, was arrested at his residence in Maryland on charges of use of a computer to seduce a child and transmission of harmful material to a minor. The charges were issued out of Polk County, Fla.

Doyle, of Silver Spring, Md., had a sexually explicit conversation with what he believed was a 14-year-old girl whose profile he saw on the Internet on March 14, the Polk County Sheriff's Office said in a statement.

The girl was really an undercover Polk County Sheriff's Computer Crimes detective, the sheriff's office said.
Bron
pi_36664374
quote:
Hoofthema is eigenlijk waarom Michiel zich onder stoelen en banken steekt richting zijn eigen achterban.
Pareltjes, pareltjes. Zelfs al stak ik hier niets op over politiek, dan nog valt er hier veel te leren.
pi_36664727
quote:
Op woensdag 5 april 2006 08:37 schreef Doderok het volgende:
Homeland security
[..]

Bron
Ik weet er nog wel één die een bedreiging is voor de veiligheid in Amerika...niet zo ver van Maryland .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 5 april 2006 @ 09:33:47 #98
89730 Drugshond
pi_36664829
quote:
Ach sommige mensen zijn (politiek beschouwd) nog in het pons-tijdperk blijven hangen.
De bushalte voor die politieke-'wende' is er wel..... maar de bus stopt er niet voor.
Ik zou als buschauffeur ook niet stoppen voor al die 'citizens on patrol' types.
pi_36664831
quote:
Dat doet me ergens aan denken. Ik heb Dora_van_Crizadak al een tijdje niet meer gesignaleerd.
pi_36664942
quote:
Op woensdag 5 april 2006 09:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ach sommige mensen zijn (politiek beschouwd) nog in het pons-tijdperk blijven hangen.
De bushalte voor die politieke-'wende' is er wel..... maar de bus stopt er niet voor.
Ik zou als buschauffeur ook niet stoppen voor al die 'citizens on patrol' types.
Als ik baas was van het busbedrijf ontsloeg ik je, als burger sleepte ik je voor de rechter, als rechter veroordeelde ik je .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')