Hoe SC je in je eentje een lul vol?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoe lul je in je eentje een SC vol
Trek voor mij dan maar een hoer open.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:31 schreef Ponskaart het volgende:
Zet alvast bier klaar en sigaren en hoeren en pimps. Voor iedereen is er genoeg.
Krijg je ruzie met de pimp.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Trek voor mij dan maar een hoer open.
Zo mag ik het horen. World dominance!quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef RichardQuest het volgende:
Kom je aan ponskaart, krijg je ruzie met mij.
Je bedoelt de vorst?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Mag DrWolffenstein dan George zijn?
Het waren er toch 25000?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
26540.
Reisbureau Rita?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Ik was al bang dat u mij herinnerde aan het aantal berichten dat ik wilde bereiken alvorens af te taaien.quote:
vast wel cursessenquote:
Oh ja, zoiets. Maar het worden er meer met premier Verdonk.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik was al bang dat u mij herinnerde aan het aantal berichten dat ik wilde bereiken alvorens af te taaien.
Waren het er bij Rita geen 26.000?
Nee ei, de luitenant.quote:
Ik vermoed sterk dat Sigme zulke sokken heeftquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
Wie van jullie is wel eens iemand tegengekomen die geitenwollensokken droeg?
Bestaan die mensen eigenlijk wel en zouden zij ook in werkelijkheid zulke grote slechterikken zijn?
Ik vrees het ook. Om de afwezigheid van een broek te compenseren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:59 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik vermoed sterk dat Sigme zulke sokken heeft
Ponskaart ..Ik ontken ook nog eens het joodse ras en de holocaust,, so what is the big deal.?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:02 schreef Ponskaart het volgende:
Biologieleraren en sociologen. Worden deze mensen nu ontkend door meneer Bluesdude? Is dat niet een heel ras ontkennen? Is dat niet slecht?
Als mensen ook maar de helft aan feiten checkten was ik al een blij mens. Natuurlijk heb ik dat zelf waargenomen, anders had ik het hier niet opgeschreven. Waarom ontken jij de holocaust? Is dat stoer?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ponskaart ..Ik ontken ook nog eens het joodse ras en de holocaust,, so what is the big deal.?
Maar je beweert dat biologieleraren en sociologen geitenwollensokken dragen ?
Heb je dat zelf 1 of 2 keer waargenomen of is dat een mythe die je nakauwt ?
Ik vind die van Branson er naast ook wel tof.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:05 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Hij gaat naar de maan hè"
Meki.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |