quote:Barcelona mist Motta en Messi
BARCELONA - Frank Rijkaard kan voor de return tegen Benfica in de kwartfinale van Champions League geen beroep doen op Thiago Motta. De Braziliaanse middenvelder liep in het duel met Real Madrid een dijbeenblessure op en is twee weken uitgeschakeld.
De jonge Argentijn Lionel Messi heeft gisteren de training hervat, maar is volgens de medische staf niet klaar voor de wedstrijd tegen de Portugese kampioen. Deze moet woensdag in Nou Camp iets aan de 0-0 van vorige week zien te doen zonder Nuno Gomes. De spits viel zaterdag tegen Belenenses uit met een knieblessure, die hem waarschijnlijk drie weken aan de kant houdt.
Barcelona heeft nu al een tijdje gespeeld zonder Messi, maar je ziet toch dat Barca iets mist. Geldt natuurlijk ook als Ronaldinho niet speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef WeebI het volgende:
Messi en Nuño Gomes zullen gemist worden, Motta is makkelijk te vervangen.
Qua scoren loopt het bij Barca wat stroever de laatste tijd. Ik verwacht morgen ook, en ik denk dat ze in ieder geval een doelpunt tegen krijgen. Mijn voorspelling: 2-1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
4-0 moet kunnen.
Hopelijk heeft Barça een beter antwoord op die Miccoli. Die brak in de vorige wedstrijd voortdurend gevaarlijk door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk gunt Ronald Pedro Mantorras nu wel speeltijd en begint hij met Miccoli voorin.
1-1 vind ik ook best hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef Tvduijn het volgende:
Zou een mooie stunt zijn als Benfica wint! 1-2 hoop ik op
en dat Barca alle 5 de 99% kansen er wel inschietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een wedstrijd identiek aan de heenronde, met dat verschil dat Benfica nu wel een penalty krijgt.....
En dat alle ballen op de paal nu wel het doel invliegen...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een wedstrijd identiek aan de heenronde, met dat verschil dat Benfica nu wel een penalty krijgt.....
Precies, Koeman nu zijn homecoming, Rijkaard straks de zijne.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
Hup Barca!
ik wil Rijkaard in Milaan zien
Nou nee, liever niet......quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat alle ballen op de paal nu wel het doel invliegen...
Ricardo Rocha op basis van zijn sterke heenduel ook. Niet gek. De aanval staat goed zo. Manuel Fernandes maar weer goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Puyol weer terug bij Barcelona. Zeker geen Xavi, Marquez, Messi en Motta.
Edmilson en Sylvinho hoogstwaarschijnlijk ook niet inzetbaar.
Middenveld blijft hetzelfde als in de eerste wedstrijd. Larsson wellicht op de bank, ten faveure van Giuly.
Valdes; Belletti, Puyol, Oleguer, Gio; Bommel, Iniesta, Deco; Ronaldinho, Eto'o, Giuly.
Bij Benfica één verandering. Laurent Robert moet het veld ruimen voor Miccoli. Miccoli gaat naar de spits en Geovanni neemt Robert's positie over. Rocha krijgt weer de voorkeur boven Nelson als rechtsback.
Moretto; Rocha, Anderson, Luisao, Leo; Beto, Petit, Fernandes; Simao, Miccoli, Geovanni.
Daar schakel ik ook tijdens de wedstrijd en in de rust naar over.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef Jasza het volgende:
Erwin Koeman en Aad de Mos in de studio op sporza, belgisch commentaar
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Trancelocator het volgende:Dat reclamespotje van Centraal Beheer.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Trancelocator het volgende:Dat reclamespotje van Centraal Beheer.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef Suijk het volgende:
Laat het een leuke wedstrijd worden!
Knettergek zijn ze jaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef twi het volgende:
Er zijn ook daadwerkelijk Barcelona-supporters die dat wegwerkers-shirtje wat ze uit gebruiken hebben gekocht
Tuurlijk niet, Barca is het team er niet na dat kan verdedigen, bovendien blijft de doelstelling van Benfica hetzelfde: 1 keer scoren...quote:
En hij moet ook zitten natuurlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Barca is het team er niet na dat kan verdedigen, bovendien blijft de doelstelling van Benfica hetzelfde: 1 keer scoren...
Ah, Real doet nog wel mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
hahahahahahahhaa
en wat heeft dat er ook weer mee te maken?quote:
half hoog hèquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
zie je
ronaldinho is hoort nog lang niet in de top 10 ooit
nog niet eens in de top 50![]()
ja, Weebl is blij
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca héquote:
Omdat 'ie een penalty mist? Jaloerse lui, die Real-fansquote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
zie je
ronaldinho is hoort nog lang niet in de top 10 ooit
nog niet eens in de top 50![]()
ja, Weebl is blij
Historie, verleden tijdquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca hé![]()
Vroegahquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca hé![]()
Er is een verschil tussen moeten en willen ...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef WeebI het volgende:
Het is dat ik een verslag moet schrijven en dat Ronaldinho een penalty gemist heeft, anders keek ik Juve-Arsenal
nu blijf ik mooi kijken ook
Jankhomo.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Deco is een godverdomme jankhomo
dat was rood voor die smerige hufter
ja of je doet ff gewoon normaal of zoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Laat maar liggen hij is dood, tralalla
Ach, zo'n penalty vind ik daar zelfs niks mee te maken hebben, de meeste voetballers die vanuit het "pure talent" spelen zijn nooit sterk geweest daarin.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat 'ie een penalty mist? Jaloerse lui, die Real-fans
Wordt dat nog ergens uitgezonden? Op Sporza is ook Barcelona - Benficaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef WeebI het volgende:
Het is dat ik een verslag moet schrijven en dat Ronaldinho een penalty gemist heeft, anders keek ik Juve-Arsenal
nu blijf ik mooi kijken ook
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Rhapsody het volgende:
Hahaha WeebI, jij hebt het niet zo op Barca he
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef WeebI het volgende:
Ronaldinho: zeg Deco die keeper is een eikel, hij pakte zomaar die pingel, trap hem effe voor zn hoofd
jaaaa
23'quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Benfica houdt dit niet, 1-0 valt in 19e minuut.
Psst...je bent geen modje meer.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of je doet ff gewoon normaal of zo
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...![]()
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Dan moet ik dadelijk nog eens goed kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..], de keeper had de bal allang en dan nog dat laatste trapje tegen het hoofd van de keeper waar hij makkelijk kon uitwijken
Ik ook. Al ben ik geen Barca-fan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.
Ik vind het nochtans een grove insinuatie.quote:
Dat is waar, maar ik zie Benfica niet zo snel scoren. Mocht Barca snel scoren, dan moet Benfica komen en zal Barca nog meer ruimte krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
Niet geheel waar. ze hoeven er maar net zoveel als barca te maken, maar barca hoeft niet voor iedere benfica goal en tegengoal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Je zit er niet ver naastquote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Jij hebt dat boekjequote:
Sterker nog, hij heeft gelijk!quote:
Goed, met welke Chinees ( De Gokchinees #3 ) heb jij contact ?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Lubos Michel vindt van nietquote:Op woensdag 5 april 2006 21:08 schreef Ricky_ het volgende:
Het is een penalty.
ja, en penalties binnenschieten kunnen ze goed, barcaquote:Op woensdag 5 april 2006 21:08 schreef komrad het volgende:
was dus echt wel erbinnen he
Idd, had zker geel moeten zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Saviola het volgende:
Hoezo niet eens een kaart ?
ja en die Alemao en Careca ookquote:
Wie?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en die Alemao en Careca ook
en misschien nog wel wat NOG oudere brazilianen
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar het is het beste als dit zo blijft. Kan Benfica mooi in de 93ste minuut een bal in de kruising plaatsen.
ik las Bebetoquote:
Nee sorry. Lille is al geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar het is het beste als dit zo blijft. Kan Benfica mooi in de 93ste minuut een bal in de kruising plaatsen.
verkeerde penaltygebied nog ffquote:Op woensdag 5 april 2006 21:15 schreef mcyodogg het volgende:
31ste minuut zit er aan te komen
Helaasquote:
zo kan ik het ookquote:Op woensdag 5 april 2006 21:18 schreef WeebI het volgende:
nouja, in ieder geval
de 1-1 zit er aan te komen
neh voor rust nogquote:Op woensdag 5 april 2006 21:19 schreef Me_Wesley het volgende:
1-1 in de 93ste minuut.
Zoals ik al zei.
wil je nu serieus stellen dat die overtreding buiten de 16 wasquote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en penalties binnenschieten kunnen ze goed, barca
Schiet toch op zeg
Nee hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
[..]
wil je nu serieus stellen dat die overtreding buiten de 16 was
whehe, daar kan ik dan wel weer om lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar dat het niet uitgemaakt had als ze er wel een penalty voor gekregen hadden
Normaal gesproken wel jaquote:Op woensdag 5 april 2006 21:24 schreef komrad het volgende:
[..]
whehe, daar kan ik dan wel weer om lachen
Barca zou dit toch wel moeten winnen
sssjongequote:Op woensdag 5 april 2006 21:28 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Van Bom-Melding..
kweet et, hij is flauw![]()
Ja niet te zien op het WK hoor ik net?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef addictivebeat het volgende:
shit wat is van Bommel slecht, echt geen enkele techniek whatsoever![]()
Is toch echt zijn eigen fout!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet te zien op het WK hoor ik net?
Wel jammer op zich...
ja is ook pas sinds gister bekendquote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet te zien op het WK hoor ik net?
Rijkaard moet niet vergeten Bommel te wisselen in de 60ste minuut, straks laat ie weer een mannetje lopen...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit gaat Barcelona toch niet meer weggeven lijkt me, ze moeten alleen die lange kale Braziliaan bij standaardsituaties goed in de gaten houden en Simao weinig ruimte geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef kreischer2000 het volgende:
Die reclame van Kalou is echt geweldig
Even Apeldoorn bellen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zat ff naar Erwin Koeman en Aadje afkoopsom te kijken op de Belg, wat was dat voor reclame dan?
Zal de komende tijd wel vaak langskomen denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zat ff naar Erwin Koeman en Aadje afkoopsom te kijken op de Belg, wat was dat voor reclame dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |