quote:Barcelona mist Motta en Messi
BARCELONA - Frank Rijkaard kan voor de return tegen Benfica in de kwartfinale van Champions League geen beroep doen op Thiago Motta. De Braziliaanse middenvelder liep in het duel met Real Madrid een dijbeenblessure op en is twee weken uitgeschakeld.
De jonge Argentijn Lionel Messi heeft gisteren de training hervat, maar is volgens de medische staf niet klaar voor de wedstrijd tegen de Portugese kampioen. Deze moet woensdag in Nou Camp iets aan de 0-0 van vorige week zien te doen zonder Nuno Gomes. De spits viel zaterdag tegen Belenenses uit met een knieblessure, die hem waarschijnlijk drie weken aan de kant houdt.
Barcelona heeft nu al een tijdje gespeeld zonder Messi, maar je ziet toch dat Barca iets mist. Geldt natuurlijk ook als Ronaldinho niet speelt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef WeebI het volgende:
Messi en Nuño Gomes zullen gemist worden, Motta is makkelijk te vervangen.
Qua scoren loopt het bij Barca wat stroever de laatste tijd. Ik verwacht morgen ook, en ik denk dat ze in ieder geval een doelpunt tegen krijgen. Mijn voorspelling: 2-1.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
4-0 moet kunnen.
Hopelijk heeft Barça een beter antwoord op die Miccoli. Die brak in de vorige wedstrijd voortdurend gevaarlijk door.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Hopelijk gunt Ronald Pedro Mantorras nu wel speeltijd en begint hij met Miccoli voorin.
1-1 vind ik ook best hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 14:04 schreef Tvduijn het volgende:
Zou een mooie stunt zijn als Benfica wint! 1-2 hoop ik op
en dat Barca alle 5 de 99% kansen er wel inschietquote:Op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een wedstrijd identiek aan de heenronde, met dat verschil dat Benfica nu wel een penalty krijgt.....
En dat alle ballen op de paal nu wel het doel invliegen...quote:Op woensdag 5 april 2006 16:49 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een wedstrijd identiek aan de heenronde, met dat verschil dat Benfica nu wel een penalty krijgt.....
Precies, Koeman nu zijn homecoming, Rijkaard straks de zijne.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
Hup Barca!
ik wil Rijkaard in Milaan zien
Nou nee, liever niet......quote:Op woensdag 5 april 2006 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat alle ballen op de paal nu wel het doel invliegen...
Ricardo Rocha op basis van zijn sterke heenduel ook. Niet gek. De aanval staat goed zo. Manuel Fernandes maar weer goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:26 schreef Radegast het volgende:
Puyol weer terug bij Barcelona. Zeker geen Xavi, Marquez, Messi en Motta.
Edmilson en Sylvinho hoogstwaarschijnlijk ook niet inzetbaar.
Middenveld blijft hetzelfde als in de eerste wedstrijd. Larsson wellicht op de bank, ten faveure van Giuly.
Valdes; Belletti, Puyol, Oleguer, Gio; Bommel, Iniesta, Deco; Ronaldinho, Eto'o, Giuly.
Bij Benfica één verandering. Laurent Robert moet het veld ruimen voor Miccoli. Miccoli gaat naar de spits en Geovanni neemt Robert's positie over. Rocha krijgt weer de voorkeur boven Nelson als rechtsback.
Moretto; Rocha, Anderson, Luisao, Leo; Beto, Petit, Fernandes; Simao, Miccoli, Geovanni.
Daar schakel ik ook tijdens de wedstrijd en in de rust naar over.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef Jasza het volgende:
Erwin Koeman en Aad de Mos in de studio op sporza, belgisch commentaar
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Trancelocator het volgende:Dat reclamespotje van Centraal Beheer.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 20:39 schreef Trancelocator het volgende:Dat reclamespotje van Centraal Beheer.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 5 april 2006 20:37 schreef Suijk het volgende:
Laat het een leuke wedstrijd worden!
Knettergek zijn ze jaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:42 schreef twi het volgende:
Er zijn ook daadwerkelijk Barcelona-supporters die dat wegwerkers-shirtje wat ze uit gebruiken hebben gekocht
Tuurlijk niet, Barca is het team er niet na dat kan verdedigen, bovendien blijft de doelstelling van Benfica hetzelfde: 1 keer scoren...quote:
En hij moet ook zitten natuurlijk...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Barca is het team er niet na dat kan verdedigen, bovendien blijft de doelstelling van Benfica hetzelfde: 1 keer scoren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |