Wordt dat nog ergens uitgezonden? Op Sporza is ook Barcelona - Benficaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef WeebI het volgende:
Het is dat ik een verslag moet schrijven en dat Ronaldinho een penalty gemist heeft, anders keek ik Juve-Arsenal
nu blijf ik mooi kijken ook
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Rhapsody het volgende:
Hahaha WeebI, jij hebt het niet zo op Barca he
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef WeebI het volgende:
Ronaldinho: zeg Deco die keeper is een eikel, hij pakte zomaar die pingel, trap hem effe voor zn hoofd
jaaaa
23'quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Benfica houdt dit niet, 1-0 valt in 19e minuut.
Psst...je bent geen modje meer.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of je doet ff gewoon normaal of zo
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...![]()
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Dan moet ik dadelijk nog eens goed kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..], de keeper had de bal allang en dan nog dat laatste trapje tegen het hoofd van de keeper waar hij makkelijk kon uitwijken
Ik ook. Al ben ik geen Barca-fan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.
Ik vind het nochtans een grove insinuatie.quote:
Dat is waar, maar ik zie Benfica niet zo snel scoren. Mocht Barca snel scoren, dan moet Benfica komen en zal Barca nog meer ruimte krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
Niet geheel waar. ze hoeven er maar net zoveel als barca te maken, maar barca hoeft niet voor iedere benfica goal en tegengoal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |