Ah, Real doet nog wel mee?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
hahahahahahahhaa
en wat heeft dat er ook weer mee te maken?quote:
half hoog hèquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
zie je
ronaldinho is hoort nog lang niet in de top 10 ooit
nog niet eens in de top 50![]()
ja, Weebl is blij
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca héquote:
Omdat 'ie een penalty mist? Jaloerse lui, die Real-fansquote:Op woensdag 5 april 2006 20:50 schreef WeebI het volgende:
zie je
ronaldinho is hoort nog lang niet in de top 10 ooit
nog niet eens in de top 50![]()
ja, Weebl is blij
Historie, verleden tijdquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca hé![]()
Vroegahquote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ah, die wonnen die CL toch al 3 keer sinds de enige van Barca hé![]()
Er is een verschil tussen moeten en willen ...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef WeebI het volgende:
Het is dat ik een verslag moet schrijven en dat Ronaldinho een penalty gemist heeft, anders keek ik Juve-Arsenal
nu blijf ik mooi kijken ook
Jankhomo.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Deco is een godverdomme jankhomo
dat was rood voor die smerige hufter
ja of je doet ff gewoon normaal of zoquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef Me_Wesley het volgende:
Laat maar liggen hij is dood, tralalla
Ach, zo'n penalty vind ik daar zelfs niks mee te maken hebben, de meeste voetballers die vanuit het "pure talent" spelen zijn nooit sterk geweest daarin.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat 'ie een penalty mist? Jaloerse lui, die Real-fans
Wordt dat nog ergens uitgezonden? Op Sporza is ook Barcelona - Benficaquote:Op woensdag 5 april 2006 20:53 schreef WeebI het volgende:
Het is dat ik een verslag moet schrijven en dat Ronaldinho een penalty gemist heeft, anders keek ik Juve-Arsenal
nu blijf ik mooi kijken ook
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Rhapsody het volgende:
Hahaha WeebI, jij hebt het niet zo op Barca he
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef WeebI het volgende:
Ronaldinho: zeg Deco die keeper is een eikel, hij pakte zomaar die pingel, trap hem effe voor zn hoofd
jaaaa
23'quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Benfica houdt dit niet, 1-0 valt in 19e minuut.
Psst...je bent geen modje meer.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of je doet ff gewoon normaal of zo
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Deco deed toch niks verkeerd. Leek meer een ongelukkige botsing. Zag in ieder geval geen trappende beweging met zijn voet
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
nog altijd beter drie vogels in de hand dan er eentje in de lucht hé ...![]()
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
Dan moet ik dadelijk nog eens goed kijkenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..], de keeper had de bal allang en dan nog dat laatste trapje tegen het hoofd van de keeper waar hij makkelijk kon uitwijken
Ik ook. Al ben ik geen Barca-fan.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik als Barca-fan vond Deco toch wel doelbewust trappen hoor.
Ik vind het nochtans een grove insinuatie.quote:
Dat is waar, maar ik zie Benfica niet zo snel scoren. Mocht Barca snel scoren, dan moet Benfica komen en zal Barca nog meer ruimte krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
Niet geheel waar. ze hoeven er maar net zoveel als barca te maken, maar barca hoeft niet voor iedere benfica goal en tegengoal te maken.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk wel speculeren daar hé. Per keer dat ze zelf scoren moet Barca er al 2 maken ...
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 5 april 2006 20:56 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |