quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef addictivebeat het volgende:
shit wat is van Bommel slecht, echt geen enkele techniek whatsoever![]()
Is toch echt zijn eigen fout!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet te zien op het WK hoor ik net?
Wel jammer op zich...
ja is ook pas sinds gister bekendquote:Op woensdag 5 april 2006 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet te zien op het WK hoor ik net?
Rijkaard moet niet vergeten Bommel te wisselen in de 60ste minuut, straks laat ie weer een mannetje lopen...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit gaat Barcelona toch niet meer weggeven lijkt me, ze moeten alleen die lange kale Braziliaan bij standaardsituaties goed in de gaten houden en Simao weinig ruimte geven.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 21:36 schreef kreischer2000 het volgende:
Die reclame van Kalou is echt geweldig
Even Apeldoorn bellen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zat ff naar Erwin Koeman en Aadje afkoopsom te kijken op de Belg, wat was dat voor reclame dan?
Zal de komende tijd wel vaak langskomen denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zat ff naar Erwin Koeman en Aadje afkoopsom te kijken op de Belg, wat was dat voor reclame dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |