abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 14:44:50 #151
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36674151
quote:
Het onderscheid maken tussen links en rechts noemde ze "oude politiek".

(...)

Rita Verdonk wil voorkomen dat Nederland volgend jaar een "een rampzalig links kabinet" krijgt van PvdA, SP en GroenLinks.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 5 april 2006 @ 14:49:06 #152
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36674338
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de andere topics over de visies van SP en Groenlinks vrees ik idd ook een links kabinet.

Een links kabinet zou wel eens de doodsteek van de Nederlandse economie kunnen betekenen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36674432
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als ik kijk naar de andere topics over de visies van SP en Groenlinks vrees ik idd ook een links kabinet.

Een links kabinet zou wel eens de doodsteek van de Nederlandse economie kunnen betekenen
Ja maar ondanks dat ik geen PvdA'er ben denk ik toch dat die partij verstandig genoeg is om niet met zo'n coalitie in zee te gaan. Het enige wat ze bind is dat ze alle 3 tot links worden gerekend, programatisch past de PvdA nu niet echt bij de SP en GL.
  Moderator woensdag 5 april 2006 @ 14:53:51 #154
8781 crew  Frutsel
pi_36674548
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja maar ondanks dat ik geen PvdA'er ben denk ik toch dat die partij verstandig genoeg is om niet met zo'n coalitie in zee te gaan. Het enige wat ze bind is dat ze alle 3 tot links worden gerekend, programatisch past de PvdA nu niet echt bij de SP en GL.
wat als de PVDA de grootste wordt...en het CDA en de VVD willen niet met de PVDA?
dan MOETEN ze wel...met GL en de SP , simpelweg omdat ze het volk niet kunnen verloochenen dat allemaal op de PVDA gestemd hebt...ze gaan echt niet weer in de oppositie..
pi_36674779
Ik zie de PvdA toch echt niet al teveel consessies doen aan GL en SP omdat het nu eenmaal moet en die 2 gaan echt wel flinke eisen stellen als PvdA eerst CDA of VVD heeft gepolst. Ook kom je dan als meest rechtse partner in het kabinet, denk niet dat de PvdA daarop zit te wachten.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:02:15 #156
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36674890
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als de PvdA dan een coalitie moet gaan vormen dan zie ik deze het liefst gevormd worden met VVD en eventueel D66 (Dus weer richting paars)

De SP en GL hebben een te wereldvreemde visie wat mij betreft.

Daarnaast laat Verdonk de deur ook wijd opstaan voor een coalitie met de VVD terwijl Rutte deze al dicht gegooid heeft.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_36675261
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:02 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als de PvdA dan een coalitie moet gaan vormen dan zie ik deze het liefst gevormd worden met VVD en eventueel D66 (Dus weer richting paars)
Ik ook maar laat D66 maar weg, dat was ook imo de fout van PaarsII om koste wat het kost D66 erbij te houden.
quote:
Daarnaast laat Verdonk de deur ook wijd opstaan voor een coalitie met de VVD terwijl Rutte deze al dicht gegooid heeft.
Ja is niet zo verstandig van Rutte en dat zal die ook wel in moeten trekken afhankelijk van de uitslag van de tweedekamer verkiezingen (moet hij wel eerst lijsttrekker worden)
pi_36676184
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:44 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Wat is daar nu triest aan?

Je laat je weer kennen Sidekick, iedereen heeft recht op een mening, dus ook mevrouw Verdonk. Blijkbaar mag je dit kabinet van van alles betichten, dat is uiteraard normaal, maar oh wee als je een links kabinet als ramp zou zien, dat is echt triest, nietwaar?
Yeah baby Yeah!
pi_36676322
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Je laat je weer kennen Sidekick, iedereen heeft recht op een mening, dus ook mevrouw Verdonk. Blijkbaar mag je dit kabinet van van alles betichten, dat is uiteraard normaal, maar oh wee als je een links kabinet als ramp zou zien, dat is echt triest, nietwaar?
Wel als je de tegenstelling tussen links en rechts tegelijkertijd als 'oude politiek' bestempelt.

Wat overigens wel interessant is, is dat ze zich zo nadrukkelijk presenteert met eigen programmapunten. Ben wel benieuwd hoe de VVD hier straks mee omgaat, want het is toch meestal de partij die het programma bepaalt.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:41:22 #160
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36676508
quote:

[..]

Het zijn maar twee zinnen die je hoeft te lezen, maar misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:44:21 #161
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36676626
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef Kozzmic het volgende:

Wat overigens wel interessant is, is dat ze zich zo nadrukkelijk presenteert met eigen programmapunten. Ben wel benieuwd hoe de VVD hier straks mee omgaat, want het is toch meestal de partij die het programma bepaalt.
Eigen programmapunten? Het is voornamelijk teren op haar imago met "duidelijkheid, afspraak = afspraak, u krijgt wat u ziet".

Maar misschien komt ze er nog mee, want ze zei dat ze overal een mening over had maar dat ze die nog niet wilde vertellen.
pi_36676662
Wat zijn haar eigen punten dan en hoe staan die in verhouding met het liberaal manifest?
pi_36676787
Volgens mij moet de VVD zo snél mogelijk het idee van gekozen lijsttrekker herzien. Dit gaat uiteindelijk de VVD neerzetten als een verdeelde partij, waar de VVD altijd een beetje last van heeft.

Nou zou ik wel graag een scheuring zien in de VVD, dus wat mij betreft gaat het prima zo, maar ik denk dat het de VVD-top dun door de broek loopt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 5 april 2006 @ 15:48:03 #164
8781 crew  Frutsel
pi_36676803
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wel als je de tegenstelling tussen links en rechts tegelijkertijd als 'oude politiek' bestempelt.

op zich ook wel slim. Dit trekt aandacht van zwevende kiezers dat 'zij' ergens voor staat en niet de VVD. Feit blijft natuurlijk of het maar afwachten is of de VVD'ers hier net zo blij mee zijn.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:52:00 #165
144250 doesss
Show me the money
pi_36676979
Fortuin haalde in zijn tijd de meeste stemmen weg bij de pvda.
Fortuin was eerder rechts dan links.
Waarom zou Verdonk dan ook niet stemmen bij de pvda weg kunnen halen?
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_36676983
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef sigme het volgende:
Volgens mij moet de VVD zo snél mogelijk het idee van gekozen lijsttrekker herzien. Dit gaat uiteindelijk de VVD neerzetten als een verdeelde partij, waar de VVD altijd een beetje last van heeft.
Wanneer was de VVD dan nog meer verdeeld

Qua lijsttrekkerverkiezingen kan ik me namelijk meer relletjes herinneren van de PvdA en ook CDA dan de VVD. Dat geldt overigens ook voor de overige interne strubbelingen.

De vorige lijsttrekkerverkiezing (voor EP) liep overigens zonder problemen.
quote:
Nou zou ik wel graag een scheuring zien in de VVD, dus wat mij betreft gaat het prima zo, maar ik denk dat het de VVD-top dun door de broek loopt.
Ah de wens is weer eens de vader van de gedachte
  woensdag 5 april 2006 @ 15:52:59 #167
144250 doesss
Show me the money
pi_36677022
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Qua lijsttrekkerverkiezingen kan ik me namelijk meer relletjes herinneren van de PvdA en ook CDA dan de VVD. Dat geldt overigens ook voor de overige interne strubbelingen.

[..]

Het aftreden van van Aartsen hebben ze ook smooth geregeld.
Niemand hoor je meer over van Aartsen en over de gemeentenraadsverkiezingsnederlaag (scrabble).
Life is just a ride!
pi_36677032
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef sigme het volgende:

Daar was men destijds bij de PvdA ook bang voor, maar dat viel uiteindelijk ook wel mee. Je moet goede afspraken hebben bij een interne verkiezing. Het mag best hard tegen hard gaan, maar wel op een faire manier en zonder elkaar te beschadigen. En na de verkiezingen als één front verder.

Wat ik wel vind is dat ze erg vroeg zijn bij de VVD. In mei moet de lijsttrekker gekozen zijn, maar vervolgens heeft men nog een jaar tot de verkiezingen. Ergens in het najaar zou ik een beter tijdstip vinden, de lijsttrekker piekt nu al wel erg vroeg en het gevaar van een politieke beschadiging ligt gezien zo'n lange periode op de loer.
pi_36677098
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef Frutsel het volgende:

[..]

op zich ook wel slim. Dit trekt aandacht van zwevende kiezers dat 'zij' ergens voor staat en niet de VVD. Feit blijft natuurlijk of het maar afwachten is of de VVD'ers hier net zo blij mee zijn.
Maar ja, vooralsnog hoeft ze niet de 'zwevende kiezer' te bereiken, maar moet ze het hebben van het VVD-lid.
pi_36677454
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Chewie, jij weet ook wel dat de VVD een meer conservatieve en een meer liberale vleugel kent. Kwam bij HirsiAli <-> Wiegel nog weer eens aan de oppervlakte.
quote:
Qua lijsttrekkerverkiezingen kan ik me namelijk meer relletjes herinneren van de PvdA en ook CDA dan de VVD.
Die doen dan ook al langer aan verkiezen daarvan, toch?
quote:
EP, EP, oh, dat gedoe in Europa, daar besteed toch niemand aandacht aan. Dus ook niet aan een lijsttrekker voor een verkiezing die geen kiezers trekt..
quote:
[..]
Begrijp me niet verkeerd; ik ben in principe best genegen VVD te stemmen. Na een scheuring waarschijnlijk nog meer, en dat hoor is vaker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_36677776
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Chewie, jij weet ook wel dat de VVD een meer conservatieve en een meer liberale vleugel kent. Kwam bij HirsiAli <-> Wiegel nog weer eens aan de oppervlakte.
Ja maar welke partij kent niet meerdere vleugels? Ik ontken ook nergens dat er bij de VVD weleens verdeeldheid heerst maar dat zie je ook overal.
[..]
quote:
Die doen dan ook al langer aan verkiezen daarvan, toch?
Ja maar dat maakt toch verder niet uit?
[..]
quote:
EP, EP, [afbeelding] oh, dat gedoe in Europa, daar besteed toch niemand aandacht aan. Dus ook niet aan een lijsttrekker voor een verkiezing die geen kiezers trekt..
Dat was ook een generale repetitie maar het is natuurlijk wel een beetje kort door de bocht dat dit voor een partij als de VVD niet zou werken.
[..]
quote:
Begrijp me niet verkeerd; ik ben in principe best genegen VVD te stemmen. Na een scheuring waarschijnlijk nog meer, en dat hoor is vaker.
de rechtervleugel was toch al afgescheurd?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 april 2006 @ 16:12:33 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_36677832
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef doesss het volgende:
Omdat de PvdA toen een regerende partij was met Melkert aan het roer en nu de PvdA een opositie partij is met Bos aan het roer ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_36678108
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:49 schreef SCH het volgende:
Die toespraak
Komt dit vanavond nog langs in het journaal?
  woensdag 5 april 2006 @ 16:23:16 #174
144250 doesss
Show me the money
pi_36678254
quote:
Op woensdag 5 april 2006 16:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Omdat de PvdA toen een regerende partij was met Melkert aan het roer en nu de PvdA een opositie partij is met Bos aan het roer ...
Blijft overeind dat er kiezerpotentieel voor rechts bij de pvda zit.
Life is just a ride!
pi_36679709
quote:

[..]

Terwijl ze gewoon volkomen gelijk heeft. Een links kabinet zou een ramp zijn voor Nederland. Ik hoop dan ook, ondanks dat ik geen VVD stemmer ben, dat de VVD net genoeg stemmen krijgt om een linkse meerderheid te verhinderen.
  woensdag 5 april 2006 @ 16:59:55 #176
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_36679823
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik ook niet maar denk dat het wel tijd wordt voor een nieuw gezicht, Korteweg zou wel een goede zijn.
Ik ben in principe geen voorstander van vrouwen in de politiek omdat de meesten het domweg niet kunnen. Kijk maar Halsema en Vos van GL en Kant van de SP ..... maar ik wil mevr Verdonk toch wel een kansje geven.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:11:05 #177
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36680260
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef Kozzmic het volgende:

Wat ik wel vind is dat ze erg vroeg zijn bij de VVD. In mei moet de lijsttrekker gekozen zijn, maar vervolgens heeft men nog een jaar tot de verkiezingen. Ergens in het najaar zou ik een beter tijdstip vinden, de lijsttrekker piekt nu al wel erg vroeg en het gevaar van een politieke beschadiging ligt gezien zo'n lange periode op de loer.
Ze hebben het expres vervroegd zodat Van Aartsen minder lang zou bungelen.
pi_36680624
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:52 schreef doesss het volgende:
Maar was dat niet meer een kwestie van Melkert dan van Fortuyn?

Ik denk dat Verdonk een zwaardere dobber heeft aan Bos, dan Fortuyn destijds aan Melkert.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:22:03 #179
144250 doesss
Show me the money
pi_36680730
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef Argento het volgende:

[..]

Maar was dat niet meer een kwestie van Melkert dan van Fortuyn?

Ik denk dat Verdonk een zwaardere dobber heeft aan Bos, dan Fortuyn destijds aan Melkert.
Mee eens.
Maar het is wel bewezen dat er potentieel voor rechts zit bij de pvda.
Anders waren ze toen niet massaal naar Fortuin gerend.
Life is just a ride!
pi_36680838
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:22 schreef doesss het volgende:

[..]

Mee eens.
Dat had ook veel te maken met de uitstraling van Melkert, en ook PvdA-stemmers hadden het gevoel niet gehoord te worden. Het rennen naar Fortuyn was meer uit protest tegen de houding van politici, dan daadwerkelijk de rechtste standpunten zelf., denk ik.
Inmiddels heeft de PvdA nu wel een leider met charisma, dus ik denk dat de overstap naar de VVD van PvdA-stemmers niet zo groot zal zijn, als in 2002.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:26:15 #181
144250 doesss
Show me the money
pi_36680899
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:24 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat had ook veel te maken met de uitstraling van Melkert, en ook PvdA-stemmers hadden het gevoel niet gehoord te worden. Het rennen naar Fortuyn was meer uit protest tegen de houding van politici, dan daadwerkelijk de rechtste standpunten zelf., denk ik.
Inmiddels heeft de PvdA nu wel een leider met charisma, dus ik denk dat de overstap naar de VVD van PvdA-stemmers niet zo groot zal zijn, als in 2002.
Waarom zijn ze toen dan niet massaal naar de SP gegaan. Of GL?
Life is just a ride!
pi_36680918
Vanwege de complete hype.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36680935
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:22 schreef doesss het volgende:

[..]

Mee eens.
In geval van Fortuyn was dat vooral integratieproblematiek en juist die problematiek wordt kennelijk veelal in de wat lagere regionen van de samenleving gevoeld. Toevallig ook de regionen die eerder naar de linkerkant van het politieke spectrum neigen.

Maar goed, mensen die zich tot het PvdA van Bos aangetrokken voelen vanwege zijn pleidooien voor solidariteit, zullen niet makkelijk te lokken zijn voor Verdonk. Maar we zullen zien.

De PvdA is nu groot genoeg om er vanuit te gaan dat lang niet iedereen die zegt nu PvdA te stemmen, zo honkvast is dat daar voor andere partijen niets meer te halen valt.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_36680977
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:26 schreef du_ke het volgende:
Idd
  woensdag 5 april 2006 @ 17:28:09 #185
144250 doesss
Show me the money
pi_36680989
quote:
Okee, de mensen zijn dom en de geschiedenis is een hype.
Zo komen we ergens.
Life is just a ride!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:28:45 #186
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_36681020
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:26 schreef doesss het volgende:

[..]

Waarom zijn ze toen dan niet massaal naar de SP gegaan. Of GL?
SP is natuurlijk wel bijna verdubbeld bij die verkiezingen. Maar er zit nog wel een aardig verschil tussen PvdA en de SP.
pi_36681027
quote:
Vanwege de wijze waarop de LPF de immigratiepoltiek en aanverwante vraagstukken aan de kaak stelde.
pi_36681108
Het stemmen van veel PvdA-stemmers op Fortuyn was gewoon een proteststem tegen de bureaucratische overheid, de politici die in een Haagse ivoren toren zaten. Het feit dat ze massaal voor Fortuyn gingen was allereerst doordat Fortuyn op dat moment het beste dat onderbuikgevoel vertegenwoordigde. En bovendien speelden die politici de populariteit van Fortuyn alleen maar in de kaart, door Fortuyn niet te feliciteren na afloop van de gemeenteraadsverkiezingen en nog een aantal van die zaken, hierdoor gooide Melkert bij zijn eigen achterban ook zijn eigen ruiten in.
pi_36681154
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef Urquhart het volgende:
Het stemmen van veel PvdA-stemmers op Fortuyn was gewoon een proteststem tegen de bureaucratische overheid, de politici die in een Haagse ivoren toren zaten. Het feit dat ze massaal voor Fortuyn gingen was allereerst doordat Fortuyn op dat moment het beste dat onderbuikgevoel vertegenwoordigde. En bovendien speelden die politici de populariteit van Fortuyn alleen maar in de kaart, door Fortuyn niet te feliciteren na afloop van de gemeenteraadsverkiezingen en nog een aantal van die zaken, hierdoor gooide Melkert bij zijn eigen achterban ook zijn eigen ruiten in.
lijkt me een faire beschouwing.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:33:31 #190
144250 doesss
Show me the money
pi_36681184
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef Argento het volgende:

[..]

In geval van Fortuyn was dat vooral integratieproblematiek en juist die problematiek wordt kennelijk veelal in de wat lagere regionen van de samenleving gevoeld. Toevallig ook de regionen die eerder naar de linkerkant van het politieke spectrum neigen.

Maar goed, mensen die zich tot het PvdA van Bos aangetrokken voelen vanwege zijn pleidooien voor solidariteit, zullen niet makkelijk te lokken zijn voor Verdonk. Maar we zullen zien.

De PvdA is nu groot genoeg om er vanuit te gaan dat lang niet iedereen die zegt nu PvdA te stemmen, zo honkvast is dat daar voor andere partijen niets meer te halen valt.
En wat zal Verdonks stokpaardje worden? Juist integratieproblematiek.
Vooral je laatste punt is een waarheid als een koe.
De solide achterban van de pvda zal 30/35 zetels zijn. De rest zijn geen zekerheid.
Sterker nog ik denk gat dat zwevende kiezers zijn die redelijk makkelijk beinvloedbaar zijn.
Life is just a ride!
  woensdag 5 april 2006 @ 17:34:58 #191
144250 doesss
Show me the money
pi_36681233
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

SP is natuurlijk wel bijna verdubbeld bij die verkiezingen. Maar er zit nog wel een aardig verschil tussen PvdA en de SP.
Bij de grote lijn blijven gaarne.
Life is just a ride!
pi_36681236
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:33 schreef doesss het volgende:

[..]

En wat zal Verdonks stokpaardje worden? Juist integratieproblematiek.
Terwijl dat blijkens de gemeenteraadsverkiezingen helemaal niet zon belangrijk issue meer was.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:40:22 #193
144250 doesss
Show me the money
pi_36681399
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:35 schreef Argento het volgende:

[..]

Terwijl dat blijkens de gemeenteraadsverkiezingen helemaal niet zon belangrijk issue meer was.
Het issue heeft aan kracht ingeboet omdat bijn alle partijen de standpunten van Fortuin op dat punt in meer of mindere mate hebben over genomen.
Verdonk kan dit issue weer groter maken door te stellen dat andere er de mond van vol hebben maar dat zij er daadwerkelijk iets aan doet. De kans is groot dat ze dat gaat proberen.
Life is just a ride!
pi_36681461
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:40 schreef doesss het volgende:

[..]Verdonk kan dit issue weer groter maken door te stellen dat andere er de mond van vol hebben maar dat zij er daadwerkelijk iets aan doet. De kans is groot dat ze dat gaat proberen.
Maar dat is eenvoudig af te schieten door naar de cijfers te kijken. Ze laat de helft toe en wat ze wel uitzet gaat ook geregeld mis. Om over de grotere aantallen illegalen nog maar te zwijgen...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:48:36 #195
144250 doesss
Show me the money
pi_36681615
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maar dat is eenvoudig af te schieten door naar de cijfers te kijken. Ze laat de helft toe en wat ze wel uitzet gaat ook geregeld mis. Om over de grotere aantallen illegalen nog maar te zwijgen...
Daar gaat het dus niet om.
In mijn voorgaande post heb ik gesteld dat rond de 20 zetels van het gepeilde totaal van de pvda,
zwevende kiezers zijn die in verhouding makkelijk beinvloedbaar zijn.
Er is een grote kans dat deze kiezer wel gevoelig zijn voor Verdonks integratie verhaal.
Ofdat dit nu retoriek is of niet.
Life is just a ride!
pi_36681669
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef doesss het volgende:

[..]

Daar gaat het dus niet om.
In mijn voorgaande post heb ik gesteld dat rond de 20 zetels van het gepeilde totaal van de pvda,
zwevende kiezers zijn die in verhouding makkelijk beinvloedbaar zijn.
Er is een grote kans dat deze kiezer wel gevoelig zijn voor Verdonks integratie verhaal.
Ofdat dit nu retoriek is of niet.
Het gaat niet zozeer op het intregratie verhaal van Verdonk. Het gaat er meer om dat Verdonk het imago heeft van een daadkrachtig bestuurder. Dat zou eventueel PvdA-stemmers over de streep trekken.
  woensdag 5 april 2006 @ 17:51:27 #197
144250 doesss
Show me the money
pi_36681695
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het gaat niet zozeer op het intregratie verhaal van Verdonk. Het gaat er meer om dat Verdonk het imago heeft van een daadkrachtig bestuurder. Dat zou eventueel PvdA-stemmers over de streep trekken.
Goed punt.
Life is just a ride!
pi_36681780
NOVA wijt de hele uitzending van NOVA aan Verdonk vanavond.
pi_36681909
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Ach, dat zal wel meevallen. De mensen binnen deze partijen hebben echt wel een gezond portie verstand. Ik vind dit argument ook echt een dooddoener van de rechterkant.
Verzin eens iets nieuws, zou ik zeggen.
  woensdag 5 april 2006 @ 18:01:02 #200
144250 doesss
Show me the money
pi_36681974
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:58 schreef kriele het volgende:

[..]

Ach, dat zal wel meevallen. De mensen binnen deze partijen hebben echt wel een gezond portie verstand. Ik vind dit argument ook echt een dooddoener van de rechterkant.
Verzin eens iets nieuws, zou ik zeggen.
Reageer eens op iets nieuws, zou ik zeggen.
Life is just a ride!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')