Klinkt bekendquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:15 schreef poemojn het volgende:
Ze begint overigens steeds meer te kletsen. Haar 'liefste' zinnetje, gisteren: 'mama nee zingen'. Ik kan het blijkbaar niet goed genoeg, de cd vindt ze mooier.![]()
ja maar hij doet het alleen niet op commandoquote:Op woensdag 5 april 2006 13:24 schreef Githa het volgende:![]()
WAUW! dat zal lekker zijn in het weekend.
Hier heeft Phileine het toen geschreven..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wat is er met isa gebeurd dan, dat ze dr hand zo bezeerd heeft?
wat zal je geschrokken zijn en wat zal ze een pijn gehad hebben
pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef TearSong het volgende:
Hier hebben we Tomas alvast een nickname gegeven. Snotje.
Sinds 2 dagen loopt het snot in 1 lange onafgebroken stroom z'n neus uit. En afvegen? Nee, dat mag mama niet. Natuurlijk veeg ik het wel regelmatig af maar dan wordt meneer boos. Niemand mag aan ZIJN neus zitten. Het is veel stoerder om het af te vegen aan de bank als je er toevallig langs loopt, of aan een broekspijp...of trui...
hahaquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef m@x het volgende:
[..]
pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!
Ja maar Lishe, Léon en ik wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef Githa het volgende:
Lishe, jij hebt helemaal geen H&M nodig, Luuke ziet er zo ook altijd leuk uit![]()
*check*quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef m@x het volgende:
je bent pas een echt snotje als je ook je neus aan het haar van je moeder afveegt
Wij werden bij de 14-maandscontrole al doorverwezen naar de fysiotherapeut (maar dat was mede doordat Kai nog steeds niet uit zichzelf ging zitten). De arts van het Cb vertelde er toen wel bij dat er niets aan de hand was maar dat de fysiotherapie Kai misschien net dat beetje extra motivatie gaf om wat 'actiever' te worden. Wat betreft het zitten heeft het inderdaad perfect gewerkt, wat betreft het lopen zit er totaal geen schot in. De therapeut vindt het wel lollig om zo'n eigenwijs klein kereltje over de vloer te krijgen wat precies doet waar hij zelf zin in heeft en die zich totaal niet laat opjagen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
Wat een gedoe Bar
En dan heb ik gisteren nog het tijdschrift 'Didaktief' gelezen waarin gemopperd werd op cb's die kinderen van 20 maanden naar fysiotherapie sturen omdat ze nog niet kunnen lopen, terwijl dat een normale variatie van de ontwikkeling is.![]()
Echt zorgen maak ik me niet hoor om Thijsquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef Sugar het volgende:
Thijs flink gecheckt dus. Maak jij je druk om zijn ontwikkeling, bar? Of helemaal niet? Want idd, gemiddeld is natuurlijk gebaseerd op zowel uitersten als normale ontwikkelingen.
Jah, zou ook heel goed kunnen, al verklaard dat die tweede uitslag eroverheen niet echt, maar goed kinderen zijn ook niet te verklaren hequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef Lishe het volgende:
Githa, zou het niet kunnen dat de prikjes de vlekjes en het 'niet lekker' wat hij al had versterkt hebben? Luuke is een keer niet geprikt vanwege een verkoudheid. Door het vaccin zouden de ziekteverschijnselen (verkoudheid/ griep) verergerd kunnen worden.)
Beterschap!
Hier is het de gewoonte om zodra het kindje 1,5 jr is dat het cb thuis eens komt kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
Bar, waarom kwam er iemand van t CB thuis dan? Ik snap niet zo waarom ze hem in zijn huiselijke omgeving wilt zien?
Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef Martineke het volgende:
ik heb een dreumes die hardleers isondertussen is hij al 3 x van de bank af gestuitert
dan is hij ff een uurtje rustig, en dan gaan we weer vrolijk verder met staan en laten vallen en zo op de bank.
ik heb gemerkt dat hier de beste methode is als hij stout doet, om hem eraf te halen en neer te zetten en streng nee zeggen, de volgende keer dat hij dat doet zet ik hem weer neer en zeg niks. dat werkt het beste, anders barst hij steeds in lachen uitecht een kleine ondeugd.
ik ga er volop in mee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
wat een mooi usericon heb je trouwens lady-wrb!enne... heb je m'n mail ontvangen?
ben ook wel benieuwd wat jij antwoordt als luca je ten huwelijk vraagt?
Misschien gaat ze later wel met Amalia trouwen?quote:Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Verder wil Bo later prinsesje worden. Dat dit niet kan ga ik allemaal niet uitleggen, komt ze vanzelf wel achter.
nou ben benieuwd naar je actiefotoos, ik heb vooralsnog geen echte actiefoto kunnen maken lees, camera niet bij de handquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen![]()
Zal van de week eens ff opzoeken hoe dat hier in zijn werk gaat.
Christan en ik gaan ook trouwenquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga er volop in mee.
ik vat het op als de ultieme manier van hem om te zeggen dat hij me lief vindt.
en aangezien ik hem ook geweldig lief vind, doe ik gewoon mee.
volgens hebben alle jongetjes zo'n periode dat ze met hun moeder willen trouwen.
alleen blijft luca er wat lang in hangen. maar goed, we voelen ons er allebei goed bij, dus laat hem lekker
ja ik heb je mail ontvangen.
ja stoer is mijn icoon he? t is zijn eerste statieportret als kickbokser. hij doet het nu een half jaar.
Gemiddeld 12 kilo. Mits de lengte ook gemiddeld is.quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef Sugar het volgende:
Even een vraag: weet iemand hier zo op te lepelen wat een meisje gemiddeld weegt met 19 maanden? Benieuwd.
Dat klinkt als een prima gewicht hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oké, dankjewel. Ik kan dat dus niet zo snel vinden allemaal. De lengte van maria weet ik niet, ze weegt 10.5 kilo nu.
Isa ook ongeveer...quote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oké, dankjewel. Ik kan dat dus niet zo snel vinden allemaal. De lengte van maria weet ik niet, ze weegt 10.5 kilo nu.
Oh wat leuk, ik heb het wel eens op tv gezien, en het was dan ook echt een feest voor allemaal, die mensen vinden het ook geweldig.quote:Op maandag 10 april 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Githa
Jordy beterschap kerel !!!
Thijs is hier vanmorgen met het kdv naar het bejaardenhuis geweest, hij heeft getekend en rond gekropen
ze zijn verwend met cake spek en roosvicee.
hij heeft samen met de oudere mensen liedjes gezongen en kusjes gegeven.
volgens het kdv was het een groot s6
Ik heb vorige week nog te horen gekregen dat die kinderen met gemak nog kunnen leven op de melk mochten ze eens een periode slecht eten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik vind het zo leuk om te lezen hoe Saskia steeds meer een echt minimensje begint te worden.
Léon heeft weer zo'n fase dat hij 's avonds niet wil eten. Zucht... We maken er geen drama van, maar ik maak me wel eens zorgen omdat hij nauwelijks groente binnen krijgt. Als het 1x per week is is het veel. Hij laat het gewoon staan. Fruit is hij wel gek op, maar is dat voldoende? Groente heeft toch hele andere vitaminen?
jayden is ook bij het cb geweest deze week (vorige week dus) en is nu 10.4 bij 78 cm en hij is toch echt een knul en zou volgens de bekende redeneringen zwaarder moeten zijn dan meisjes op die leeftijd, maar verder kerngezond. Alicia was op die leeftijd iets kleiner (76) en vele malen lichter krap 9 kilo uit mijn hoofd gezegd, heb het vorige week gelijk nagekeken)quote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Mijn tante heeft haar dochtertjes haar heel kort geknipt. Die trok het haar niet van woede uit, maar draaide haar haar zo erg in strengetjes dat er ook kale plekken ontstonden. Met kort haar kon dat niet meer en zo is ze van haar 'tic' afgekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef Catootje het volgende:
*komt ff binnenvallen* Mijn dochter trekt sinds twee dagen bij drift (met name met slapengaan) haar haren uit...heeft al twee kale plekken, want zijn geen kinderachtige hoeveelhedenheeft iemand tips?
Ik heb geen kindje, maar zelf deed ik dat wel m@x. Ik had vroeger een 'poephoek' achter een gordijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef m@x het volgende:
Gelukkig zijn de zieke kindjes weer aan de beterende hand, nu de zieke mama ook nog!
Kai gaat zich tegenwoordig verstoppen als hij gaat poepen. Hij kruipt acher de bank of achter een plant. Doen jullie kindjes dat ook?
Schijnt heel normaal te zijn hoor M@x dat ze dat doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef m@x het volgende:
Gelukkig zijn de zieke kindjes weer aan de beterende hand, nu de zieke mama ook nog!
Kai gaat zich tegenwoordig verstoppen als hij gaat poepen. Hij kruipt acher de bank of achter een plant. Doen jullie kindjes dat ook?
vast wel, ben alleen nog te lui geweest om ff naar boven te lopen en te kijkenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit wel cafeine in normale paracetamol voor volwassenen Martineke, maar of dat bij kindermedicijnen ook zo is weet ik niet. Staat dat niet op de verpakking?
Nou doe danquote:Op donderdag 13 april 2006 15:19 schreef Sugar het volgende:
Oh, wat klinkt Luuke leuk en wat herkenbaar ook.Leuk joh!
Wat kunnen kinderen je dag leuk maken, he? Ik heb nu elke avond zoveel dingetjes die ik met heel de wereld wil delen over haar. Over wat ze zegt, wat ze wil, wat ze doet, wie ze is, hoe ze is en wat ze betekent.
Ik lees die details juist zo graag! Die mooie, leuke, grappige verhalen over al die lieve, bijzondere kindjes zijn echt super!quote:Op donderdag 13 april 2006 15:34 schreef Sugar het volgende:
Ja hee, dat doe ik al zo vaak. Ik dacht: ik doe het even zo. Dan hoeven jullie die details niet weer te lezen.![]()
![]()
Da's Noachquote:Op donderdag 13 april 2006 21:17 schreef m@x het volgende:
Bij de ark van Little People zit een kaal oud mannetje.
Nee joh, da's papaquote:
quote:
Die noemt Zoë ook papaquote:Op donderdag 13 april 2006 21:17 schreef m@x het volgende:
Hij heeft trouwens zo'n leuk gevoel voor humor. Bij de ark van Little People zit een kaal oud mannetje. Als ik aan Kai vraag wie dat is dan zegt hij doodleuk "Papa" (tot groot ongenoegen van papa natuurlijk).
Ben je al geweest? Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 13 april 2006 13:47 schreef Githa het volgende:
Ik heb voor morgenvroeg een afspraak staan. Ik ben benieuwd.
Ik ben redelijk bijgekomen, ben wel ineens overbezorgd, durf ook niet alleen bij hem te zijn, klinkt misschien raar, maar ik kan slecht tegen dat soort dingen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:11 schreef bixister het volgende:
bar, griezelig zeg, ben je zelf al een beetje bijgekomen van de schrik? gelukkig lijkt het dus mee te vallen, hopelijk blijft het hier bij en was het inderdaad 'alleen maar' een koortsstuip.
Ik zei tegen een boze meneer dat ik zijn frustratie wel begreep aangezien hij er al 1,5 uur zat maar dat ik er niks aan kon doen dat ik eerder werd geholpen. Misschien datg hij ook wat sneller aan de beurt was geweest als hij zijn mond had opengedaan. Volgens hem verkrachte ik het systeem. Toen heb ik hem maar gezegd dat je een systeem wat niet werkt ook niet kan verkrachten.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:34 schreef jessie het volgende:
Jeetje een longontsteking is ook niet niks
Maar dat die mensen dan zo tegen jullie tekeer gaan. Moeten ze dan aan de balie doen. Wat een aso's! En inderdaad een k*t systeem he.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:54 schreef m@x het volgende:
Volgens hem verkrachte ik het systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |