abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 22:55:02 #101
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36779245
Als ie dan maar niet stopt zoals vanmiddag bij 8.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_36797629
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef Martineke het volgende:
ik heb een dreumes die hardleers is ondertussen is hij al 3 x van de bank af gestuitert dan is hij ff een uurtje rustig, en dan gaan we weer vrolijk verder met staan en laten vallen en zo op de bank.
ik heb gemerkt dat hier de beste methode is als hij stout doet, om hem eraf te halen en neer te zetten en streng nee zeggen, de volgende keer dat hij dat doet zet ik hem weer neer en zeg niks. dat werkt het beste, anders barst hij steeds in lachen uit echt een kleine ondeugd.
Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen
Zal van de week eens ff opzoeken hoe dat hier in zijn werk gaat.
pi_36804140
seaoflove, dat is niet zo ingewikkeld, moet lukken! ben benieuwd naar je bankstunter.

leuk he dat tellen. piet deed dat ook al vrij vroeg. maar echt goed begrijpend tellen doet hij pas sinds kort. van de week was hij trouwens steeds heel knuffelig en toen kwam de grote vraag: zullen we trouwen? ik vond 't bijna jammer dat ik moest antwoorden dat dat niet gaat. 't was zooo schattig!
anna gaat ook als 'n trein, ze is zulk leuk gezelschap. vanmorgen hebben we met z'n vieren een eind gefietst, anna luid aan 't zingen en piet die een paar keer zegt hoe leuk hij 't vindt, wat een ongelooflijke rijkdom.
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 21:19:26 #104
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36804350
joh, waarom antwoorden dat dat niet gaat?
luca roept het nu nog tegen me en ik vind het gewoon lief
pi_36804575
heu, ik ga toch niet met 'm trouwen? maar ik vind 't ook (buiten)gewoon lief hoor!!

bovendien heeft ie zich niet af laten schrikken, de rest van de week kwam de vraag nog een paar keer terug.
pi_36805272
wat een mooi usericon heb je trouwens lady-wrb! enne... heb je m'n mail ontvangen?
ben ook wel benieuwd wat jij antwoordt als luca je ten huwelijk vraagt?
  Licht Ontvlambaar zondag 9 april 2006 @ 21:50:50 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_36805605
Een dikke knuffel voor alle zieke kindjes hier weer... Isa is na een week hoge koorst, maar zonder verder symptomen weer 'normaal'. Het liep regelmatig op tot boven de 40 graden, toch allemaal een beetje akelig. Vooral omdat ze de vorige wegviel toen ze hoge koorts had... Dit keer gelukkig niet.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † zondag 9 april 2006 @ 21:58:03 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36805909
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
wat een mooi usericon heb je trouwens lady-wrb! enne... heb je m'n mail ontvangen?
ben ook wel benieuwd wat jij antwoordt als luca je ten huwelijk vraagt?
ik ga er volop in mee.
ik vat het op als de ultieme manier van hem om te zeggen dat hij me lief vindt.
en aangezien ik hem ook geweldig lief vind, doe ik gewoon mee.

volgens hebben alle jongetjes zo'n periode dat ze met hun moeder willen trouwen.
alleen blijft luca er wat lang in hangen. maar goed, we voelen ons er allebei goed bij, dus laat hem lekker

ja ik heb je mail ontvangen.

ja stoer is mijn icoon he? t is zijn eerste statieportret als kickbokser. hij doet het nu een half jaar.
pi_36806318
hij staat er prachtig op!
maar van dat erin meegaan, dat is toch niet echt mijn ding. ik zeg wel dat ik ook héél veel van hem houd maar dat ik al met z'n papa getrouwd ben. wie weet dat we binnenkort wel eens 'zogenaamd' gaan trouwen, (zogenaamd is hier momenteel erg in ) maar voor zo'n eerste keer dat die vraag gesteld wordt lijkt duidelijkheid me ook wel belangrijk.
  zondag 9 april 2006 @ 22:10:11 #110
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36806359
Niet alleen jongetjes hebben dat hoor, meisjes ook Mijn zus wilde vroeger altijd met mijn vader trouwen. Nu werkt ze zelf op een kdv en alle kindjes willen ook altijd met haar trouwen, ook meisjes

Wel super lief zeg!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36806450
Het is niet alleen iets van jongentjes hoor
Mijn meiden willen allebei met me trouwen. Ze weten dat dat niet kan, maar ze willen het toch
Er is ook ineens een machtstrijd aangegaan door Jans. Ze zegt steeds dat ik haar mama ben en als Bo dan zegt ja ook mijn mama, zegt ze weer boos nee mijn mama. En dit kan ze een hele tijd volhouden
Verder wil Bo later prinsesje worden. Dat dit niet kan ga ik allemaal niet uitleggen, komt ze vanzelf wel achter.
Ik wilde vroeger altijd klaarover worden, of pottebakster
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_36806490
Hahahaha lol Tex nu ben ik gelijk een spuit 11
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 9 april 2006 @ 22:14:44 #113
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36806541
Maar jouw verhaal is meer ontopic jessie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_36809885
@t Bixister:Had het dus al geprobeerd na berichtje, maar niet gelukt, berichtje met kruisje is ook weggehaald. Morgen op gemak nakijken want van alle FAQ's word ik ook niet wijzer.
pi_36813686
seaoflove, staan je foto's al ergens online? dan: de url van de foto tussen [img ] en [/img ] plaatsen (zonder de spaties). zo niet: eerst je foto's uploaden. bij bijvoobeeld photobucket.com, en vervolgens hetzelfde doen. de url van de foto kun je achterhalen door er met de rechtermuisknop op te klikken > properties/eigenschappen > kopieer 't hele stuk tekst dat achter 'adres/url' staat.

lief jessie.
  maandag 10 april 2006 @ 09:09:20 #116
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_36813793
quote:
Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef jessie het volgende:

Verder wil Bo later prinsesje worden. Dat dit niet kan ga ik allemaal niet uitleggen, komt ze vanzelf wel achter.
Misschien gaat ze later wel met Amalia trouwen? Het kán per slot van rekening wel, 2 vrouwen die trouwen.
Ik zeg ook altijd, als een van mijn kinderen met me wil trouwen, dat dat helaas niet kan, omdat ik al met papa getrouwd ben. Maar lief is het wel, een groot compliment! Echter, vijf minuten later kan ik alweer de allerstomste mama van de heeeeeeeele wereld zijn.
  maandag 10 april 2006 @ 09:20:39 #117
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36813919
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen
Zal van de week eens ff opzoeken hoe dat hier in zijn werk gaat.
nou ben benieuwd naar je actiefotoos, ik heb vooralsnog geen echte actiefoto kunnen maken lees, camera niet bij de hand

Maxim kan ook zo lekker gaan staan en dan Mama roepen zodat ik kijk, staat hij me toch triomfantelijk aan te kijken van " kijk eens wat ik doe", dan zeg ik dat hij moet gaan zitten komt er " tittuh?"
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 09:26:48 #118
81992 Githa
pi_36814008
Actiefoto's Leuk!

Jordy kan nog niet op de bank, dat knietje probeerd het wel elke dag, maar hij is nog ietsie te klein of de bank te hoog
Hij klimt wel op zijn stoel, garage of waar hij dan ook maar op kan staan en haalt soms gevaarlijke taferelen uit Hij weet ook héél goed dat dát niet mag, maar vind zich zooooo stoer als het lukt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 april 2006 @ 09:35:18 #119
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_36814118
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga er volop in mee.
ik vat het op als de ultieme manier van hem om te zeggen dat hij me lief vindt.
en aangezien ik hem ook geweldig lief vind, doe ik gewoon mee.

volgens hebben alle jongetjes zo'n periode dat ze met hun moeder willen trouwen.
alleen blijft luca er wat lang in hangen. maar goed, we voelen ons er allebei goed bij, dus laat hem lekker

ja ik heb je mail ontvangen.

ja stoer is mijn icoon he? t is zijn eerste statieportret als kickbokser. hij doet het nu een half jaar.
Christan en ik gaan ook trouwen Ik ga er ook lekker in mee hoor. Ze snappen het nu toch niet als je zegt dat het niet kan en daarbij: het is zooooooooooo lief Ik geniet er echt van
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_36815997
Djulian kan uit een beker drinken zonder te knoeien.
Daar kwam ik net achter toen ik mijn koffie kwijt was
  † In Memoriam † maandag 10 april 2006 @ 11:08:37 #121
81992 Githa
pi_36816039
Djulian ... nou niet over actief gaan worden he
Hij gaat hard Anitra
  maandag 10 april 2006 @ 11:18:31 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36816272
Klimmen IS ook gewoon superstoer Githa! Juultje hier doet ook zijn uiterste best om de bank te beklimmen, maar die is (gelukkig idd) vrij hoog, dus... lekker puh! Wacht nog maar een paar maandjes!
  maandag 10 april 2006 @ 11:56:13 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36817420
Maria zei al een keer "ja" toen ik vroeg of ze verliefd was op papa, dus dat belooft veel goeds.

Even een vraag: weet iemand hier zo op te lepelen wat een meisje gemiddeld weegt met 19 maanden? Benieuwd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 10 april 2006 @ 12:30:40 #124
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36818452
Hee klimmers, ons monster kan het net andersom! Die kan nu zelf de bank af!
We hebben hier 2 helse dagen gehad. Luuke leek als eeen soort magneet aan mij vast te zitten. Als haar voeten ook maar een beetje in de buurt van de vloer kwamen begon ze te piepen . Echt vreselijk. Sinds gisteren gaat het stukken beter. Ze speelt weer zelf en, hoera, mama mag zelf weer wat doen. Man, man, ik wist niet dat moederen soms zo moeilijk kon zijn.
Verder kent ze het woordje "Nee"....
Gelukkig kletst ze nu weer de hele dag, zingt ze vrolijk "lielaliela" en krijgt alles een kus. Zelfs ALLE bloemetjes uit een boekje (ik geloof een stuk of 15).
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 10 april 2006 @ 12:43:25 #125
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36818838
kindjes die vd bank af gaan helemaal zelf zijn cool Maxim kan t ook gelukkig mits hij er niet afstuitert door zn wilde gedrag

papa heeft nu maxim's bankje vastgemaakt met elastiekjes aan het tafeltje hij valt zo vaak van zn bankje af omdat die wegschuift en maxim die nog niet aanschuift dat hij wou kijken zo of dat hij dan minder valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')