Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:57 schreef Martineke het volgende:
ik heb een dreumes die hardleers isondertussen is hij al 3 x van de bank af gestuitert
dan is hij ff een uurtje rustig, en dan gaan we weer vrolijk verder met staan en laten vallen en zo op de bank.
ik heb gemerkt dat hier de beste methode is als hij stout doet, om hem eraf te halen en neer te zetten en streng nee zeggen, de volgende keer dat hij dat doet zet ik hem weer neer en zeg niks. dat werkt het beste, anders barst hij steeds in lachen uitecht een kleine ondeugd.
ik ga er volop in mee.quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef bixister het volgende:
wat een mooi usericon heb je trouwens lady-wrb!enne... heb je m'n mail ontvangen?
ben ook wel benieuwd wat jij antwoordt als luca je ten huwelijk vraagt?
Misschien gaat ze later wel met Amalia trouwen?quote:Op zondag 9 april 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Verder wil Bo later prinsesje worden. Dat dit niet kan ga ik allemaal niet uitleggen, komt ze vanzelf wel achter.
nou ben benieuwd naar je actiefotoos, ik heb vooralsnog geen echte actiefoto kunnen maken lees, camera niet bij de handquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb hier ook zo'n bankstunter, wilde eigenlijk even een actie-foto bijvoegen maar weet niet hoe ik een foto moet plaatsen![]()
Zal van de week eens ff opzoeken hoe dat hier in zijn werk gaat.
Christan en ik gaan ook trouwenquote:Op zondag 9 april 2006 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga er volop in mee.
ik vat het op als de ultieme manier van hem om te zeggen dat hij me lief vindt.
en aangezien ik hem ook geweldig lief vind, doe ik gewoon mee.
volgens hebben alle jongetjes zo'n periode dat ze met hun moeder willen trouwen.
alleen blijft luca er wat lang in hangen. maar goed, we voelen ons er allebei goed bij, dus laat hem lekker
ja ik heb je mail ontvangen.
ja stoer is mijn icoon he? t is zijn eerste statieportret als kickbokser. hij doet het nu een half jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |