Hier heeft Phileine het toen geschreven..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wat is er met isa gebeurd dan, dat ze dr hand zo bezeerd heeft?
wat zal je geschrokken zijn en wat zal ze een pijn gehad hebben
pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef TearSong het volgende:
Hier hebben we Tomas alvast een nickname gegeven. Snotje.
Sinds 2 dagen loopt het snot in 1 lange onafgebroken stroom z'n neus uit. En afvegen? Nee, dat mag mama niet. Natuurlijk veeg ik het wel regelmatig af maar dan wordt meneer boos. Niemand mag aan ZIJN neus zitten. Het is veel stoerder om het af te vegen aan de bank als je er toevallig langs loopt, of aan een broekspijp...of trui...
hahaquote:Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef m@x het volgende:
[..]
pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!
Ja maar Lishe, Léon en ik wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef Githa het volgende:
Lishe, jij hebt helemaal geen H&M nodig, Luuke ziet er zo ook altijd leuk uit![]()
*check*quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef m@x het volgende:
je bent pas een echt snotje als je ook je neus aan het haar van je moeder afveegt
Wij werden bij de 14-maandscontrole al doorverwezen naar de fysiotherapeut (maar dat was mede doordat Kai nog steeds niet uit zichzelf ging zitten). De arts van het Cb vertelde er toen wel bij dat er niets aan de hand was maar dat de fysiotherapie Kai misschien net dat beetje extra motivatie gaf om wat 'actiever' te worden. Wat betreft het zitten heeft het inderdaad perfect gewerkt, wat betreft het lopen zit er totaal geen schot in. De therapeut vindt het wel lollig om zo'n eigenwijs klein kereltje over de vloer te krijgen wat precies doet waar hij zelf zin in heeft en die zich totaal niet laat opjagen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
Wat een gedoe Bar
En dan heb ik gisteren nog het tijdschrift 'Didaktief' gelezen waarin gemopperd werd op cb's die kinderen van 20 maanden naar fysiotherapie sturen omdat ze nog niet kunnen lopen, terwijl dat een normale variatie van de ontwikkeling is.![]()
Echt zorgen maak ik me niet hoor om Thijsquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef Sugar het volgende:
Thijs flink gecheckt dus. Maak jij je druk om zijn ontwikkeling, bar? Of helemaal niet? Want idd, gemiddeld is natuurlijk gebaseerd op zowel uitersten als normale ontwikkelingen.
Jah, zou ook heel goed kunnen, al verklaard dat die tweede uitslag eroverheen niet echt, maar goed kinderen zijn ook niet te verklaren hequote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef Lishe het volgende:
Githa, zou het niet kunnen dat de prikjes de vlekjes en het 'niet lekker' wat hij al had versterkt hebben? Luuke is een keer niet geprikt vanwege een verkoudheid. Door het vaccin zouden de ziekteverschijnselen (verkoudheid/ griep) verergerd kunnen worden.)
Beterschap!
Hier is het de gewoonte om zodra het kindje 1,5 jr is dat het cb thuis eens komt kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
Bar, waarom kwam er iemand van t CB thuis dan? Ik snap niet zo waarom ze hem in zijn huiselijke omgeving wilt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |