abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 13:31:52 #51
81992 Githa
pi_36671365
Jordy had het hier ook voor een handje om te gillen en te krijsen als iets niet mocht. Als hij dat nu weer doet dan ga ik voor hem zitten en hou ik hem vast bij zijn armpjes en zeg boos dat ik dat niet leuk vind. als hij wat rustiger doet, laat ik hem los.
Werkt nu het beste, het is een beetje uitproberen en het zal per kindje anders zijn.

Moussy, dat is nou weer jammer!

Liam, beterschap
pi_36675929
GItha, ik kom even inbreken over die handjes. Zoals je misschien weet heeft Isa vorig jaar haar handje verbrijzeld. Dat zag er toen ook doodeng uit en het hoofd chirurgie maakte zich vreselijke zorgen of ze hem ooit nog zou kunnen gebruiken. Toen de zwelling eenmaal was verdwenen zag het er nog steeds heel erg uit vonden wij. Hier en daar stukje vlees die als het ware "losgesneden" waren in de val, en daar hadden ze verder niets aan gedaan behalve ontsmetten en verbinden. En je kon voelen (en ook op de röntgenfoto zien) dat die middenhandsbeentjes helemaal niet op de goede plek zaten. Maar toen maakte hij zich al lang geen zorgen meer. Dat bot zou allemaal wel rechtgroeien, zei hij, en die losse stukjes groeien ook wel weer vast. Anders kon het allemaal nog wel fraaier gemaakt door de plastisch chirurg, maar dat zouden ze dan pas doen als ze al veel ouder was. Ik geloofde er nog niet zoveel van dat het bot vanzelf recht zou groeien en ben daar een paar keer over gaan zeuren, of hij me dan precies kon uitleggen hoe dat in zijn werk zou gaan.

Hij heeft me toen uiteindelijk een paar medische tijdschriften laten zien over botbreuken en botvergroeiïngen bij kleine kinderen. Dat heeft alle verschil gemaakt, want je zag inderdaad de vreselijkste breuken, die zonder dat er verder operatief werd ingegrepen in de loop der jaren vanzelf heelden. Ik herinner me een röntgenfoto van een dijbeentje van een kind van 2 jaar. Volledig doormidden gebroken, en de twee uiteinden waren naast elkaar geschoven, die raakten elkaar niet eens meer. Op de latere foto's zag je dat er een hele grote klomp bot vormde om de twee uiteinden heen zodat het weer verbonden raakte (nog heel erg misvormd), dat ging toen langzamerhand meer in vorm groeien en op een röntgenfoto van toen het kind 6 was kon je helemaal niet meer zien dat dat beentje ooit gebroken was geweest, dat was gewoon een heel gaaf, recht dijbeentje. Voor mij hebben die artikelen heel veel zorg weggenomen. Isa had ook een enorme vergroeiïng van twee middenhandsbeentjes (wij dachten echt "dat komt nooit meer goed"), maar dat is het laatste halfjaar al bijna helemaal weggetrokken, je kunt het nauwelijks meer van buitenaf voelen. Die losse stukjes vlees zijn ook gewoon weer keurig aangegroeid, je ziet nog wat kleine littekentjes maar verder niets. Het grootste "probleem" is nu nog het operatielitteken op de rug van haar hand, met veel littekenweefsel, maar dat is alleen maar cosmetisch dus dat vind ik verder niet zo'n probleem. Dat kan schijnbaar met plastische chirurgie heel makkelijk worden opgelost.

Datgene waar ik me het meeste zorgen over maakte -haar motorische ontwikkeling- dat gaat eigenlijk heel goed. Ze is vooral in de fijne motoriek eerder verder dan haar leeftijdsgenootjes dan dat ze achter is gaan lopen. Ook al heeft ze dat handje maandenlang niet kunnen gebruiken, het heeft haar ontwikkeling blijkbaar niet vertraagd.

Wel een lang verhaal geworden, en hoewel het heel anders is dan bij Jordy kun je er misschien toch iets in herkennen. Hou vooral in je hoofd dat de ontwikkeling van wonden en botten bij kinderen echt héél anders verloopt, maar dat het wel tijd kost. Het herstellend vermogen van die kleine kindjes is echt fenomenaal. Ik had het niet geloofd als ik het niet zelf gezien had. Hoop dat je hier iets aan hebt.
mooi he, alles
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 15:47:26 #53
81992 Githa
pi_36676772
Phileine thnx
Ik wist helemaal niet dat Isa haar handje had verbrijzeld. Gelukkig dat het allemaal toch beter is geworden.
Over zijn motorische achterstand zit ik helemaal niet in, het betreft zijn ring-en middelvinger dus die hebben al een minder belangrijke functie op deze leeftijd.
Wat je schrijft over het recht groeien van het bot geeft me wel weer wat hoop, maar het krom trekken wordt veroorzaakt door het littekenweefsel waardoor dat niet mee rekt.
Als dat zo is zullen er dus nog 2 of misschien wel 3 operaties volgen en dat aan één handje en dát valt ons ook wel erg tegen.

Ik snap werkelijk niet wat artsen nu tegen houdt om eerlijk en duidelijk te zijn, het lijkt me dat iedereen toch wel dezelfde dingen wil weten.
Je onwetendheid maakt je onzeker!

Maar we zijn nieuwe geduld en hoop aan het verzamelen wie weet komt het allemaal goed en ziet het er over een aantal weekjes beter uit als nu.
  woensdag 5 april 2006 @ 19:14:43 #54
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36684036
goh Ladybos heb jij het over Maxim? wat een enorme herkenning. behalve tandenpoetsen, dat wil hij zelf wel doen, maar owee als ik zn tandjes wil poetsen dramaaaaaaaaaaaaaaaaa.
  donderdag 6 april 2006 @ 12:29:19 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36703970
Léon is alweer ziek. Koorts en volgens mij pijn in zijn hoofd. Want toen de zetpil uitgewerkt raakte greep hij naar zijn hoofd en zei: "Auw mama."
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 6 april 2006 @ 12:39:35 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_36704332
aggossie, arme Leon, dat vind ik zo zielig he! voor Leon
stormy waters...
sailin'
pi_36707022
Leon beterschap!
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 14:26:52 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36707835
jeetje, wat is er met isa gebeurd dan, dat ze dr hand zo bezeerd heeft?
wat zal je geschrokken zijn en wat zal ze een pijn gehad hebben
pi_36708072
quote:
Op donderdag 6 april 2006 14:26 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, wat is er met isa gebeurd dan, dat ze dr hand zo bezeerd heeft?
wat zal je geschrokken zijn en wat zal ze een pijn gehad hebben
Hier heeft Phileine het toen geschreven..
Kind voorbereiden op operatie, tips en ervaringen gevraagd
W ~ H ~ T
pi_36708422
Githa ik zie nu die ballenbak, wat is die gaaf!!!
  donderdag 6 april 2006 @ 15:01:33 #61
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36708911
Arme Leon... Dikke zoen voor jou hoor ...! En Leon z'n mama... we spreken een andere keer af, gaan we samen naar de H&M.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 15:11:05 #62
81992 Githa
pi_36709187
Lishe, jij hebt helemaal geen H&M nodig, Luuke ziet er zo ook altijd leuk uit

Beterschap Leon

Anitra, ja geweldig he! Zo duur was hij helemaal niet en Jordy vind hem helemaal geweldig. Gelukkig kan hij beneden staan in de tuinkamer ( speelkamer in de maak) want groot is hij wel

Jordy had vorige week uitslag, waarvan de arts zei dat het een alergische reactie was op iets, op het CB dachten ze aan de 5e/6e ziekte omdat hij later ook koorts kreeg, kan natuurlijk ook.
Nu heeft hij gister 2 prikjes gehad en stond hij voor het einde van de dag helemaal vol met uitslag (paarse spikkels) Dus even terug geweest naar de arts van het CB maar die dacht dat het niet al te ernstig zou zijn. Mocht hij koorts krijgen dan moesten we wel naar de huisartsenpost.
Nu kreeg hij vandaag over de uitslag heen, allemaal rode vlekjes met zoals het lijkt blaasjes erop, ik denk de waterpokken.
Hij werkt het hele lijstje even af denk ik krijgen ze eigenlijk koorts van de waterpokken? Want ja heeft hij dan koorts van de waterpokken of heeft hij dan koorts door de uitslag die toch op iets anders kan duiden daardoor ..... jeetje, ik heb me nog nooit zo onzeker gevoeld over dingen als nu de laatste weken met Jordy
pi_36709545
Beterschap Léon!

Githa: ik hoop inderdaad dat het allemaal weer goed komt zonder extra operaties!Ze hadden jullie inderdaad wel wat beter mogen voorlichten over wat er na de operatie allemaal kan gebeuren (maar dat vergeten ze wel vaker in ziekenhuizen, heb ik zelf ook wel eens gehad)

Hier hebben we Tomas alvast een nickname gegeven. Snotje.
Sinds 2 dagen loopt het snot in 1 lange onafgebroken stroom z'n neus uit. En afvegen? Nee, dat mag mama niet. Natuurlijk veeg ik het wel regelmatig af maar dan wordt meneer boos. Niemand mag aan ZIJN neus zitten. Het is veel stoerder om het af te vegen aan de bank als je er toevallig langs loopt, of aan een broekspijp...of trui...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 6 april 2006 @ 15:52:18 #64
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36710338
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:24 schreef TearSong het volgende:

Hier hebben we Tomas alvast een nickname gegeven. Snotje.
Sinds 2 dagen loopt het snot in 1 lange onafgebroken stroom z'n neus uit. En afvegen? Nee, dat mag mama niet. Natuurlijk veeg ik het wel regelmatig af maar dan wordt meneer boos. Niemand mag aan ZIJN neus zitten. Het is veel stoerder om het af te vegen aan de bank als je er toevallig langs loopt, of aan een broekspijp...of trui...
pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 6 april 2006 @ 16:00:03 #65
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36710580
Githa, hij kan idd koorts krijgen van waterpokken, maar het hoeft niet. Ligt er net aan hoe ziek hij ervan wordt. Heeft ie er veel last van? Het zit hem ook niet echt mee he Beterschap!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:04:49 #66
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36710725
Hee, snotjes, accepteren jullie ook een vrouwelijk lid? En willen jullie dan de regels aanpassen en mama's voortaan wel de vieze neuzen laten poetsen? Snot op raam, kleding en t.v. worden bij deze mama niet meer getollereerd, misschien kan de club daar even over om de tafel gaan zitten?

Jordy toch... Githa, ik begrijp helemaal dat je ineens onzeker bent over alles. Maar zolang jij de mama blijft die je bent, komt het helemaal in orde. Kus van Luuke aan die kleine waterpok, en een knuffel van mij.
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 16:07:04 #67
81992 Githa
pi_36710781
nou, ik ben nog niet helemaal zeker dat het écht waterpokken zijn, daar lijk het op.
Ze zijn begonnen in zijn gezichtje en daar zijn ze nu ook aan het uitbreiden, ik wacht het nog maar even af.
Mocht hij koorts krijgen boven de 39.0 dan gaan we toch maar even naar de HP om te laten checken, want dan zou het dus ook van die andere uitslag kunnen zijn

Áls het de waterpokken zijn dan gaat hij er flink wat krijgen denk ik ik moet gelijk aan de arme Noah denken

We wachten af!
pi_36710913
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:52 schreef m@x het volgende:

[..]

pssssssst: www.snotje.beebiesite.nl En volgens mij heeft Moussy ook al een snotje rondlopen. Tomas, welkom bij de snotjesclub kerel!
haha Snotje de 3e dan dus. Zo'n lange titel heeft ook wel wat (en als hij slaapt is het eerder een Snurkje overigens...)
It's all up to you
  donderdag 6 april 2006 @ 16:11:09 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_36710938
Hmm mééstal beginnen de waterpokken op rompje, niet in gezicht. Afwachten idd maar.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:18:22 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36711174
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:11 schreef Githa het volgende:
Lishe, jij hebt helemaal geen H&M nodig, Luuke ziet er zo ook altijd leuk uit
Ja maar Lishe, Léon en ik wel.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:17:42 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_36716923
Nou, Liam is weer een beetje bijgetrokken, hij was vandaag weer wat meer zichzelf gelukkig.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 6 april 2006 @ 19:23:55 #72
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36717141
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:18 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja maar Lishe, Léon en ik wel.
Lid worden van de H&M nieuwsletter krijg je een bon met 25% korting.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:58:34 #73
3142 m@x
pi_36718304
Luuke en Tomas, welkom bij de club en onthou: je bent pas een echt snotje als je ook je neus aan het haar van je moeder afveegt
pi_36720838
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef m@x het volgende:
je bent pas een echt snotje als je ook je neus aan het haar van je moeder afveegt
*check*
En aan de katten
It's all up to you
pi_36724643
Leon Beterschap
Alle verkouden kindertjes snottenbelse

Gisteren hadden wij het cb hier over de vloer en werd er gekeken hoe Thijs thuis speelt en hoe hij in huiselijke omgeving is.

Het vrouwtje van het cb begon eigenlijk al snel over Thijs zijn taal, aangezien hij nog niet praat, nog niet "duidelijk"aan kan geven wat hij wilt doen/hebben.
Ze wil graag dat we binnenkort naar het cb zelf gaan en dat Thijs nog even naar de arts gaat en word er gekeken naar zijn oortjes (ivm oorontstekingen, vocht achter oor)
Mocht het dan nog allemaal wat onduidleijk zijn dan word het misschien een afspraak kno arts.
tot die tijd nog meer Thijs liedjes zingen, duidelijk alles vertellen enz enz.

En er word nog eens gekeken naar het "lopen"van Thijs aangezien hij dat nog niet doet, ze wil even goed naar de heupen gaan kijken.
we moeten iig Thijs nog meer sti,muleren om te gaan lopen, want het zit wel in hem alleen hij durft nog niet.

Voor de rest was ze gelukkig nog wel "tevreden"ze vond een Vrolijke gezellige en sociale Dreumis
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_36724926
Wat een gedoe Bar
En dan heb ik gisteren nog het tijdschrift 'Didaktief' gelezen waarin gemopperd werd op cb's die kinderen van 20 maanden naar fysiotherapie sturen omdat ze nog niet kunnen lopen, terwijl dat een normale variatie van de ontwikkeling is.
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:17:05 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36734552
Thijs flink gecheckt dus. Maak jij je druk om zijn ontwikkeling, bar? Of helemaal niet? Want idd, gemiddeld is natuurlijk gebaseerd op zowel uitersten als normale ontwikkelingen.

Maria had gisteren weer echt zoiets leuks. Ik moest keihard lachen en tegelijk bijna huilen. Zo lief was het. Ze kan zelf van de bank af, zoals we haar hebben geleerd. Eerst zitten, dan omdraaien naar haar buik, voetjes eerst. Jullie weten wat ik bedoel, toch? Dus ze was er net op die manier afgegaan, zie ik dat ze het popje pakt dat op de bank ligt. Ze draait de pop -nog op de bank- op de buik en laat haar soepel maar voorzichtig van de bank glijden, tot de pop de voetjes op de grond had. Zachtjes zei Maria er "oeeeh" bij.
Ik vind het zo geweldig dat ze zich zó inleeft in zo'n popje. Dat dat óók op die manier van de bank af moet.

Een vriendin van me was laatst op bezoek en ze zei misschien wel het liefste wat iemand ooit over mijn kind heeft gezegd: "Als ik naar Maria kijk, moet ik steeds bijna huilen."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:34:33 #78
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36734855
O, dat steeds bijna huilen, zo herkenbaar... Dat je kind je zo kan ontroeren, gewoon door er te zijn.
Luuke zei laatst 'appel' tegen mijn vriendin, haar allerliefste oppas. Ze had de tranen in haar ogen staan, zo ontroerd werd ze door mijn kind.
Hier hoef ik eigenlijk niet bij te vermelden hoe gerust wij zijn als Luuke bij haar is, toch?

Maar wat is ze lief, jouw poppenmoeder!
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:36:18 #79
3142 m@x
pi_36734900
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
Wat een gedoe Bar
En dan heb ik gisteren nog het tijdschrift 'Didaktief' gelezen waarin gemopperd werd op cb's die kinderen van 20 maanden naar fysiotherapie sturen omdat ze nog niet kunnen lopen, terwijl dat een normale variatie van de ontwikkeling is.
Wij werden bij de 14-maandscontrole al doorverwezen naar de fysiotherapeut (maar dat was mede doordat Kai nog steeds niet uit zichzelf ging zitten). De arts van het Cb vertelde er toen wel bij dat er niets aan de hand was maar dat de fysiotherapie Kai misschien net dat beetje extra motivatie gaf om wat 'actiever' te worden. Wat betreft het zitten heeft het inderdaad perfect gewerkt, wat betreft het lopen zit er totaal geen schot in. De therapeut vindt het wel lollig om zo'n eigenwijs klein kereltje over de vloer te krijgen wat precies doet waar hij zelf zin in heeft en die zich totaal niet laat opjagen.

Volgens mij zit Thijs hetzelfde in elkaar als Kai. Alles op je eigen tempo en lekker relaxed. Kai is stiekem Jamaicaan volgens mij (zie Bacardi-reclame).

Marietje, poppenmoedertje
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:40:32 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_36735013
eigenwijze mannetjes
stormy waters...
sailin'
pi_36748455
iemand nog tips om Myrthe aan het eten te krijgen ? Ze leeft nog steeds voor 98% op de flesvoeding (koemelkvrije voeding). Deze voeding vult veel meer dan opvolgmelk en ze vindt het blijkbaar lekkerder dan gewoon eten. Heel af en toe eet ze een hapje brood (korstje of 1 of 2 stukjes), een hapje fruit, een hapje soepstengel of een hapje koek. Maar na 1 of 2 hapjes wil ze dan niet meer. Ook niet als ze honger heeft. Ze weigert alle voedsel net zolang tot ik d'r maar weer een fles geef. Tegenwoordig doe ik bambix door de fles, krijgt ze in ieder geval nog wat granen binnen.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 20:01:36 #82
81992 Githa
pi_36748612
en als je die fles weg laat en de melk met bambix vanuit delepel geeft ? ....en zo langzaam overgaat op ander voedsel ? ik roep ook maar wat
pi_36749310
Vraag het anders hier eens Ladybos, loopt een kinderdietist rond: http://www.network54.com/Forum/382080/
Ik denk dat ze qua voedingsstoffen nog niets te kort komt maar kan me voorstellen dat je liever ziet dat ze meer gaat eten.
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:57:57 #84
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_36750096
ik heb een dreumes die hardleers is ondertussen is hij al 3 x van de bank af gestuitert dan is hij ff een uurtje rustig, en dan gaan we weer vrolijk verder met staan en laten vallen en zo op de bank.
ik heb gemerkt dat hier de beste methode is als hij stout doet, om hem eraf te halen en neer te zetten en streng nee zeggen, de volgende keer dat hij dat doet zet ik hem weer neer en zeg niks. dat werkt het beste, anders barst hij steeds in lachen uit echt een kleine ondeugd.
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 21:02:34 #85
81992 Githa
pi_36750233
Maxim toch! kleine ondeugd...
Jordy is echt goed ziek ik twijfel nog steeds of het echt wel de waterpokken zijn, omdat ze alleen in zijn gezichtje voorkomen.
Het zijn wel rode bultjes/plekjes met een blaasje erop, maar ik heb van een andere moeder ook al de optie waterwratjes gehoord

Verder staat hij nog steeds onder de uitslag van vermoedelijk de 5 e of 6 e ziekte en heeft hij vanavond koorts gekregen.
Hij was ineens ook zo'n slap mannetje. Nu ligt hij zwetend in bed met alleen een pyama shirt en dunne trappelzak.
Ik ga hem vanavond dicht in de buurt houden en wacht maar even af. Voel me een beetje een overbezorgde mama
pi_36751103
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:17 schreef Sugar het volgende:
Thijs flink gecheckt dus. Maak jij je druk om zijn ontwikkeling, bar? Of helemaal niet? Want idd, gemiddeld is natuurlijk gebaseerd op zowel uitersten als normale ontwikkelingen.
Echt zorgen maak ik me niet hoor om Thijs
vind het alleen jammer dat ik Thijs nog niet echt goed begrijp qua taal en dat hij gewoonweg nog geen enkel woordje spreekt (op een heeeeeeel verdwaalde Mama na dan)

Ik merk ook aan Thijs dat hij het soms enorm frustie vind als hij niet begrepen word zeg maar en andersom.

Maar voor de rest hebben wij ook zo iets, Thijs is een gemakkelijk kindje die het gewoon lekker op zijn eigen tempo doet en die is gewoonweg wat langzamer.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 22:16:23 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_36752539
Och bar, maak je niet druk en laat je niet zo druk maken, Cas is en was ook laat
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_36753080
Githa ze laat zich helemaal niet voeren met de lepel, als ze eet dan doet ze het zelf (rapley), zodra de lepel in de buurt komt dan is het drama.

Poemojn bedankt voor de link, ik zal eens even gaan kijken daar. Het is inderdaad niet dat ik me bezorgd maak over of ze wel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, de nutramigen 2 is in principe een volledige voeding dus daar heeft ze qua voedingsstoffen niets naast nodig. Maar ik vind dat het nu toch wel tijd wordt voor Myrthe om eens wat anders te gaan eten dan alleen die melk/pap.

Martineke, heel herkenbaar, gelukkig zijn ze aardig flexibel die kleintjes. Myrthe weet inmiddels hoe ze veilig van de bank af moet komen maar ze staat ook nog regelmatig op het randje dat ik d'r nog net kan pakken.

Jordy Niets overbezorgd hoor Githa, gewoon lekker je gevoel volgen, en als je je teveel zorgen maakt gewoon de HAP bellen. Sterkte vannacht
pi_36754483
Bar, waarom kwam er iemand van t CB thuis dan? Ik snap niet zo waarom ze hem in zijn huiselijke omgeving wilt zien?

Over dat praten he. Vraag om een verwijzing naar stichting auris. Dat is een audiologisch centrum. Daar worden ze op alles wat betrekking heeft met spraak en taal getest. Ik kan me je zorgen goed voorstellen hoor. Dat had ik met Jans toen ook. Die had nooit gebrabbeld, een heel gek eigen taaltje en haar gedrag werd er ook niet vorlijker van.
En nu na intensieve logopedie denk ik oprecht wel eens, hou je snater eens Ze is veel makkelijker, voelt zich wat lekkerder in haar vel.
Je eigen gevoel volgen!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:57:24 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36756603
Githa, zou het niet kunnen dat de prikjes de vlekjes en het 'niet lekker' wat hij al had versterkt hebben? Luuke is een keer niet geprikt vanwege een verkoudheid. Door het vaccin zouden de ziekteverschijnselen (verkoudheid/ griep) verergerd kunnen worden.)
Beterschap!

Bar, laat je niet druk maken! En als jijzelf vind dat hij te langzaam is kun je alsnog hulp inschakelen. Succes!
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 09:30:37 #91
81992 Githa
pi_36759108
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef Lishe het volgende:
Githa, zou het niet kunnen dat de prikjes de vlekjes en het 'niet lekker' wat hij al had versterkt hebben? Luuke is een keer niet geprikt vanwege een verkoudheid. Door het vaccin zouden de ziekteverschijnselen (verkoudheid/ griep) verergerd kunnen worden.)
Beterschap!
Jah, zou ook heel goed kunnen, al verklaard dat die tweede uitslag eroverheen niet echt, maar goed kinderen zijn ook niet te verklaren he

Bar, ik kan me nog herinneren dat Thijs het kruipen en gaan zitten ook lekker op zijn eigen tempo deed. Jij vroeg je toen ook af wanneer hij dat zou gaan doen en dat is óók allemaal goed gekomen. Ik denk dat Thijs het in zijn hoofdje lekker aan het oefenen is en dadelijk alles in één keer goed uitspreekt

Ladybos, misschien eens op spelender wijs gaan oefenen met een lepel, dus niet direct eten, maar eerst net als of.
Mama een hapje van de lepel, de pop een hapje en natuurlijk Myrthe misschien dat ze na een tijdje meer vertrouwd is met de lepel.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:00:10 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_36760330
githa, als je het mij vraagt krijgen ze alleen bij 6e ziekte koorts, niet bij 5e ziekte, maar ik kan me vergissen. Maakt ook niet veel uit, hij is ziek... arm kind!
Potverdikkeme, laat die lente eens goed doorzetten! Ik heb genoeg van zieke, verkouden kindjes, ik wil met zijn alleen naar buiten, de zon in!!

ladybos, geen tip hier, moeilijk lijkt dat me!
stormy waters...
sailin'
pi_36762219
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:31 schreef jessie het volgende:
Bar, waarom kwam er iemand van t CB thuis dan? Ik snap niet zo waarom ze hem in zijn huiselijke omgeving wilt zien?
Hier is het de gewoonte om zodra het kindje 1,5 jr is dat het cb thuis eens komt kijken
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:20:25 #94
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_36762271
Ik sluit me helemaal aan bij je Belana. Ik word er gewoon chagerijning van dat het huis hier om de haverklap ziek is (de bewoners dus hè ).
Léon heeft te kampen met een oorontsteking als je het mij vraagt. Volgens de dokter 3x per dag een zetpil en 5/6 keer per dag neus open spuiten met zoutoplossing. Hoop dat het helpt.

Maar ik kan ook nog even heel erg trots gaan zitten doen hier! Meneertje kan tellen!
Je gelooft het misschien niet, maar gister zat hij ineens zeker tot 5 te tellen en sloeg daarna een paar over. Het mannetje en ik zaten de klapperen met onze oren. We geloofden het gewoon niet. Dus het mannetje nog eens samen met hem tellen en Léon zei de cijfers voor.
Blijkt dat mijn moeder zit te oefenen met mijn nichtje als ze op de kleinkinderen past en Léon pikt het dus gewoon mee.
Man, wat ben ik trots.
pi_36762325
gaaf Leon tellen is leuk
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:25:00 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_36762377
leuk is dat he dutchie
Liam doet dat ook al een tijdje Als ie van de trap af loopt telt ie de treden, hij begint alleen bij 4 Of ie het echt begrijpt weet ik niet, maar het is een begin
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 12:25:47 #97
81992 Githa
pi_36762402
Léon wat goed man !
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:10:26 #98
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36763510
goed zo Leon!

Hier worden ook altijd de treden van de trap geteld. En tegenwoordig wordt alles geteld
Af en toe slaat ze een getal over, maar dat mag de pret niet drukken.

Al is echt tellen een heel ander verhaal, hoeveel enzo gaat er nog echt niet in.
Cijfers zijn volgens mij meer een reeks woorden die bij elkaar horen en in die volgorde gezegd horen te worden.

maar 't is wel erg leuk om te horen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 8 april 2006 @ 19:19:28 #99
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36772951
ik kom even storen is iemand van jullie hier bekend met de voeding neocate ? op allergieplein etc is er ook weinig te vinden, dus wellicht hier iemand ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 8 april 2006 @ 21:46:10 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36777205
Joehoe, tellen is cool Leon. Je doet het prima als grote broer, kun je straks mooi teentjes gaan tellen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')