Oh wat leuk, ik heb het wel eens op tv gezien, en het was dan ook echt een feest voor allemaal, die mensen vinden het ook geweldig.quote:Op maandag 10 april 2006 19:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Githa
Jordy beterschap kerel !!!
Thijs is hier vanmorgen met het kdv naar het bejaardenhuis geweest, hij heeft getekend en rond gekropen
ze zijn verwend met cake spek en roosvicee.
hij heeft samen met de oudere mensen liedjes gezongen en kusjes gegeven.
volgens het kdv was het een groot s6
Ik heb vorige week nog te horen gekregen dat die kinderen met gemak nog kunnen leven op de melk mochten ze eens een periode slecht eten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:10 schreef dutchie het volgende:
E.T. ik vind het zo leuk om te lezen hoe Saskia steeds meer een echt minimensje begint te worden.
Léon heeft weer zo'n fase dat hij 's avonds niet wil eten. Zucht... We maken er geen drama van, maar ik maak me wel eens zorgen omdat hij nauwelijks groente binnen krijgt. Als het 1x per week is is het veel. Hij laat het gewoon staan. Fruit is hij wel gek op, maar is dat voldoende? Groente heeft toch hele andere vitaminen?
jayden is ook bij het cb geweest deze week (vorige week dus) en is nu 10.4 bij 78 cm en hij is toch echt een knul en zou volgens de bekende redeneringen zwaarder moeten zijn dan meisjes op die leeftijd, maar verder kerngezond. Alicia was op die leeftijd iets kleiner (76) en vele malen lichter krap 9 kilo uit mijn hoofd gezegd, heb het vorige week gelijk nagekeken)quote:Op maandag 10 april 2006 13:49 schreef Sugar het volgende:
Oké, dankjewel. Ik kan dat dus niet zo snel vinden allemaal. De lengte van maria weet ik niet, ze weegt 10.5 kilo nu.
julius
, welkom hier en gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!
Mijn tante heeft haar dochtertjes haar heel kort geknipt. Die trok het haar niet van woede uit, maar draaide haar haar zo erg in strengetjes dat er ook kale plekken ontstonden. Met kort haar kon dat niet meer en zo is ze van haar 'tic' afgekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:54 schreef Catootje het volgende:
*komt ff binnenvallen* Mijn dochter trekt sinds twee dagen bij drift (met name met slapengaan) haar haren uit...heeft al twee kale plekken, want zijn geen kinderachtige hoeveelhedenheeft iemand tips?
Ik heb geen kindje, maar zelf deed ik dat wel m@x. Ik had vroeger een 'poephoek' achter een gordijnquote:Op woensdag 12 april 2006 14:19 schreef m@x het volgende:
Gelukkig zijn de zieke kindjes weer aan de beterende hand, nu de zieke mama ook nog!
Kai gaat zich tegenwoordig verstoppen als hij gaat poepen. Hij kruipt acher de bank of achter een plant. Doen jullie kindjes dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |