En DAT is nu politiek!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Draai er niet omheen..
Veel plezierquote:
Er lopen daar heel wat relschoppers tussen. Maar dat meisje die haar tentamens niet doet om te demonstreren is gewoon dom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo dan, ik weet niet wie ik liever zou tegenkomen de ME of de arrestatieteams daar in Parijs
En daarvoor heeft ze niemand gekniptquote:Beter doet Bibi de Vries (tevens VVD) het: zij verwacht dit jaar als voorzitter van de Koninklijke Algemene Nederlandse Kappersorganisatie 42.180 euro te verdienen.
is het spamhoer of spamboer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Pro-Israel = rechts, pro-Palestina links?
Dank u, Ricardo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Informatieverschaffer, meneer Van Hoorn.
Ik zit net naar zo'n special te kijken over Frederique Huydts (overleden aan darmkanker). Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n lekker wijf met zo'n enorme lul als Chris Zeegers kan gaanquote:
Ik vind 'm niet lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
Heel huishoudbeursbezoekend Nederland geilt op die kerel volgens mij.
Ja, precies, zo'n dwijl lijkt het me ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
Heel huishoudbeursbezoekend Nederland geilt op die kerel volgens mij.
Zal ik er een topic over openen? Over dit verband...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet lekker![]()
Dat treft natuurlijk, ik bezoek niet de huishoudbeurs.
Graag, misschien dat anderen het kunnen verklaren..quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen? Over dit verband...
En zelden heeft een topictitel de inhoud van een topic slechter weergegeven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet wat 'Noblesse oblige' betekent, ik weet wie OllieA is. Dan weet ik genoeg over de titel.
Gefeliciteerd, Ponskaart, goed verbaggerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Pro-Israel = rechts, pro-Palestina links?
Ondankbaar schepsel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
En zelden heeft een topictitel de inhoud van een topic slechter weergegeven.![]()
Waarbij jij vanaf het begin al de discussie probeert te smoren door persoonlijke aanvallen uit te voeren?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Ponskaart, goed verbaggerd.
Je eerste inhoudelijke reactie:quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:49 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Waarbij jij vanaf het begin al de discussie probeert te smoren door persoonlijke aanvallen uit te voeren?
Open je eigen topic als je dat soort discussies wil voeren, maar niet in de mijne.quote:mensen die links zijn, zijn zelf al losers.
Onzin, dat heet nu discussie. Je steekt peper in ieders kont, maar wil je zelf niet branden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je eerste inhoudelijke reactie:
[..]
Open je eigen topic als je dat soort discussies wil voeren, maar niet in de mijne.
Ja, en ik maak je vinger snel weer droog. Poog jij rustig mij in een hokje te stoppen, maar ik zal met verve je onzin bestrijden, zonder op de man hoeven te spelen. Dat is nl. een zwaktebod.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef RichardQuest het volgende:. Ik probeerde serieus een discussie te voeren over het verband, het is geen statistisch onderzocht verband maar een verband dat ik met de natte vinger in de lucht zie.
Types als jij zorgen er structureel voor dat topics verbaggeren en offtopic gaan, een reden dat ik (en meerderen) de laatste tijd zelden topics open. Leer eens wat van Pracissor.
Ik wens niet in een topic uitgescholden te worden met ordinaire taal als "en nou oprotten". Dat is geen discussie. Als hij graag een idiote stelling poneert, dan heeft hij die vrijheid, maar ik ook de vrijheid om die stelling omver te werpen. MET onderbouwing. Iets wat meneer Quest nalaat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef Tafkahs het volgende:
als jullie beiden nou es wat minder zouden generaliseren
Het topic gaat inmiddels over wie de grootste heeft. Ik denk niet dat RQ dat heeft willen bereiken, jij wel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:04 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Ik wens niet in een topic uitgescholden te worden met ordinaire taal als "en nou oprotten". Dat is geen discussie. Als hij graag een idiote stelling poneert, dan heeft hij die vrijheid, maar ik ook de vrijheid om die stelling omver te werpen. MET onderbouwing. Iets wat meneer Quest nalaat.![]()
Het is een generaliserend topic.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:02 schreef Tafkahs het volgende:
als jullie beiden nou es wat minder zouden generaliseren
waar maak je je dan druk omquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het is een generaliserend topic.
http://video.google.com/videoplay?docid=7561731240032783836quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef Mutant01 het volgende:
hey RQ waarom neukt die meneer op je avatar een auto?
Zeg dan gewoon dat je de discussie niet aankan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:11 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nergens, ratje Ponskaart blijft even links liggen.
Ja, ratje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:13 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je de discussie niet aankan.
Ik laat je lekker uitrazen. Zoals je een klein kind daarna ook een ijsje geeft. Niet dat je dat gunt, maar omdat die dan zijn muiltje even dichtklept.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ratje.
Ik kan de discussie niet aan, dus ik zou maar niet meer op me reageren.
Stel je voor dat je laatst woorden Allah Akhbar waren en we een mod kwijt warenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:21 schreef Tafkahs het volgende:
precies, we zouden niet moeten willen dat ik me ook nog es ga opwinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |