En DAT is nu politiek!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Draai er niet omheen..
Veel plezierquote:
Er lopen daar heel wat relschoppers tussen. Maar dat meisje die haar tentamens niet doet om te demonstreren is gewoon dom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Zo dan, ik weet niet wie ik liever zou tegenkomen de ME of de arrestatieteams daar in Parijs
En daarvoor heeft ze niemand gekniptquote:Beter doet Bibi de Vries (tevens VVD) het: zij verwacht dit jaar als voorzitter van de Koninklijke Algemene Nederlandse Kappersorganisatie 42.180 euro te verdienen.
is het spamhoer of spamboer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Pro-Israel = rechts, pro-Palestina links?
Dank u, Ricardo.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Informatieverschaffer, meneer Van Hoorn.
Ik zit net naar zo'n special te kijken over Frederique Huydts (overleden aan darmkanker). Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n lekker wijf met zo'n enorme lul als Chris Zeegers kan gaanquote:
Ik vind 'm niet lekkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
Heel huishoudbeursbezoekend Nederland geilt op die kerel volgens mij.
Ja, precies, zo'n dwijl lijkt het me ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
Heel huishoudbeursbezoekend Nederland geilt op die kerel volgens mij.
Zal ik er een topic over openen? Over dit verband...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet lekker![]()
Dat treft natuurlijk, ik bezoek niet de huishoudbeurs.
Graag, misschien dat anderen het kunnen verklaren..quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zal ik er een topic over openen? Over dit verband...
En zelden heeft een topictitel de inhoud van een topic slechter weergegeven.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet wat 'Noblesse oblige' betekent, ik weet wie OllieA is. Dan weet ik genoeg over de titel.
Gefeliciteerd, Ponskaart, goed verbaggerd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:48 schreef RichardQuest het volgende:
Pro-Israel = rechts, pro-Palestina links?
Ondankbaar schepsel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
En zelden heeft een topictitel de inhoud van een topic slechter weergegeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |