BrauN is inderdaad een hele maand gebanned.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is jou kloon BrauN niet een hele maand gebanned?![]()
Ik heb je naam werkelijkwaar nooit voorbij zien komen in ONZ. Maakt op zich niet uit, je zou een nieuwe user kunnen zijn of een kloon. In dat laatste geval kun je weten dat je topic gewoon kut was. In het eerste geval raad ik je aan je gewoon eerst in te lezen, eerst wat mee te posten en als je eenmaal door hebt wat wél en wat niet open blijft, kun je het opnieuw proberen. M.a.w., het door jou geopende topic was regelrechte, inspriatieloze bagger, waarvan ik niet eens een second opinion overweeg.quote:
Geen van beiden, ik post gewoon zelden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb je naam werkelijkwaar nooit voorbij zien komen in ONZ. Maakt op zich niet uit, je zou een nieuwe user kunnen zijn of een kloon. In dat laatste geval kun je weten dat je topic gewoon kut was. In het eerste geval raad ik je aan je gewoon eerst in te lezen, eerst wat mee te posten en als je eenmaal door hebt wat wél en wat niet open blijft, kun je het opnieuw proberen. M.a.w., het door jou geopende topic was regelrechte, inspriatieloze bagger, waarvan ik niet eens een second opinion overweeg.
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik post gewoon zelden...
maar de enige fora waar ik zo af en toe voor de lol eens post zijn onzin en klaagbaak.
wel typisch dat een mod niet eens de moeite neemt om een profiel te bekijken...
Het kost minder tijd dan voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.![]()
tong, je zorgt er voor dat ik van bupatih ga houdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik moest me hier melden volgens de geleerden.
Dat Herman Brood van Hilton afsprong.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik moest me hier melden volgens de geleerden.
Dat Herman Brood van Hilton afsprong.
quote:Kom maar op met die reacties in het feedback-topic over het o zo onterechte slotje en de verloedering van ONZ.
Hehe, werd ook tijd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tong, je zorgt er voor dat ik van bupatih ga houden
![]()
^^ Geeft de algemene mening wel aardig weer denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Rudi-Carrell het volgende:
TONG HAHAHAHAHA OMFG! !!1!11!kneus!!11!!;d ;D:
![]()
Ik heb ook gevoelensquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Stofje, HOER!!!![]()
Waarom issie nou dicht![]()
Ik heb ook gevoelens![]()
![]()
Doe mee aan de prijsvraag op de FP..
De meest opvallende vrouw hier, mênquote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens. Waarom uitgerekend PDL, Bio... Waarom?
Eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De meest opvallende vrouw hier, mên![]()
![]()
En ze is lief![]()
![]()
Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Kuttopics ga ik niet meer energie insteken dan de TS gedaan heeft. En dan is zelfs bagger typen eigenlijk nog teveel verspeelde energie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Met dank aan Bupatih en Stofjequote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
Tags...
3 baggertopic van onze nieuwste newbie GuntherSneijder mag dicht
Yep, gebruik dequote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Met dank aan Bupatih en Stofje
En de volgende keer zal ik een reportje plaatsen![]()
in het vervolg, aub
Ik las de laatste melding in de huisregels nadat ik de melding hier postequote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Yep, gebruik de [afbeelding] in het vervolg, aubToch bedankt voor de tip.
![]()
misschien kan je het afkorten tot BGR de volgende keer!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kuttopics ga ik niet meer energie insteken dan de TS gedaan heeft. En dan is zelfs bagger typen eigenlijk nog teveel verspeelde energie.![]()
Of gewoon 'b'quote:Op woensdag 12 april 2006 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kan je het afkorten tot BGR de volgende keer!
YA RLY!
Eensch, het was best een productief topicquote:Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef Sjoe538 het volgende:
[Poll] Tubgirl moet toegelaten worden
Mag deze weer open?
Ik ben het met je eens, stofjequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.![]()
En toch lukken de banaanvragen die ik doe vrijwel altijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, stofje
Maar je mag het dus niet zelf doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
En toch lukken de banaanvragen die ik doe vrijwel altijd.![]()
Je vind de slotjes zelf ook onterecht?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Maar anyway, je bljift het idee hebben dat je onterecht slotjes gekregen hebt en probeert dat op deze nogal lompe manier duidelijk te maken. Als je problemen hebt met mijn manier van modereren, snap ik dat absoluut, maar geef dat dan normaal aan en ik sta graag voor je klaar. Hier, of via mail, wat in m'n profiel staat. Want dit schiet absoluut niet op.
Bovenstaande opmerking snap ik namelijk niet.quote:
Dan ben je niet zo ingelezen in comic-books als ik dacht.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vind dat de crew weer buitengewoon enigmatisch en onbegrijpelijk bezig is.
[..]
Bovenstaande opmerking snap ik namelijk niet.
Ah, die Connie. Sorry, ik schatte jou dan juist weer te cultureel verheven in. Dacht juist eerder in de richting van Poe en Stoker en dat soort volk. Daarbij heb ik de Hellblazer-strips nooit gelezen, slechts er in de Wizard over gelezen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo ingelezen in comic-books als ik dacht.
Keanu Reeves is behoorlijk slecht als 50 jarige blonde Britse junk trouwens.
Ik ben zeer tevreden met het zien van Constantine in de bioscoop en het in het bezit hebben van de DVD, Tilda Swinton als Gabriël is een meesterlijke zet waarbij ze dinges als Galadriel doet verbleken. Het hele idee achter de film is natuurlijk zeer intrigerend (maar dat vind ik al sinds ik voor het eerst de Arkel strips las en later Paradise Lost) en Reeves speelde zeker niet slecht, voor zijn doen, het is alleen jammer dat de producenten besloten dat de hoofdpersoon geen unlikeable 50 jaar oude Brit moest zijn maar een halve glamourboy uit LA.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ah, die Connie. Sorry, ik schatte jou dan juist weer te cultureel verheven in. Dacht juist eerder in de richting van Poe en Stoker en dat soort volk. Daarbij heb ik de Hellblazer-strips nooit gelezen, slechts er in de Wizard over gelezen.
Dat terzijde, ik vond de film Constantine eigenlijk heel puik! Eindelijk Reeves in een behoorlijke (voor zijn doen, zijn beste werk is Ted uit de Bill & Ted films) poging tot acteren. Tilda Swinton was (zoals gebruikelijk) obsceen geweldig en ik heb een zwak voor films waarin Satan de held van de dag is (hoewel hij een lul is, net als Fred).
Kan je de TT nog ff editten? Het is fout geschreven. Het moet HuHu zijn en niet HUHU.quote:
Ja maar, ja maar, dan kloppen m'n notes niet meer.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Kan je de TT nog ff editten? Het is fout geschreven. Het moet HuHu zijn en niet HUHU.
Dank je.

Done.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[HOMO]#1668 - Will somebody please cue that bird?!
Zou de 7 een 8 mogen worden?
Ja, kijk... dat is wat communicatie-experts "kletsen" noemen. Sommige mensen schijnen nu eenmaal te lijden onder een onvermogen om hun gedachten tot enkele mono-syllabe kreten te comprimeren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:33 schreef HuHu het volgende:
Tering... dit is toch de ONZ FB?
Wat doen die lange posts hierboven?
FB, graag.quote:Op zaterdag 15 april 2006 02:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, kijk... dat is wat communicatie-experts "kletsen" noemen. Sommige mensen schijnen nu eenmaal te lijden onder een onvermogen om hun gedachten tot enkele mono-syllabe kreten te comprimeren.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:23 schreef pussydeluxe het volgende:
Bupa/Snakey, er staat een typoin de TT van mijn topic![]()
Aanmoedigingstopic voor guitarist.nl en band
Willen jullie dit verbeteren?
Dank
3 Tekeningen. Poe poe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef Lyr het volgende:
Ik heb in [PAINT] Uitdrukkingen & woorden een aantal paints gemaakt waarin ik aardig wat tijd heb gestoken. Het topic is gesloten omdat het teveel op ons aller geliefde spreekwoordenpainttopic lijkt, maar mijn paints passen dara m.i. echt niet tussen omdat het geen gezegdes zijn. Jammer, want ik denk dat dergelijke tekeningen, die een voor tweeërlei uitleg vatbare betekenis hebben, best een leuk topic kunnen vormen.
Kan ik er misschien een nieuw topic over openen, '[Paint]Woorden met meerdere betekenissen' o.i.d., of is dat bij voorbaat al kansloos?
Excuses voor de wellicht wat serieuze ondertoon van deze post.![]()
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
sluit mijn hoi topic maar, wordt niks alleen maar elkaar bashen!
Hoi
Ja maar Arie, KIJK je moet hem toch ook gewoon bashen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vind je het gek?Je probeerde zélf iemand te bashen?
Die drie poe-poe tekeningetjes hebben me wel twee uur werk gekost bij elkaar.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
3 Tekeningen. Poe poe.
Maar ik kan dat andere spreekwoordentopic niet meer vinden.
Waarom passen jouw drie plaatjes dáár niet tussen?
Lees de sluitpost van Bupatih nog eens rustig door. Misschien ga je het dan begrijpen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:01 schreef BigBadPete het volgende:
Het Grote Bier & Borsten topic deel III
Waarom dicht?
Ik begrijp best wel dat je nu al zit te stressen voor je havo examen, maar geef nu eens een ECHTE reden.
Ah, op die fiets (Een tekening dáárvan mag wel in het spreekwoord/gezegde-topicquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:42 schreef Lyr het volgende:
[..]
Die drie poe-poe tekeningetjes hebben me wel twee uur werk gekost bij elkaar.Maar daar gaat het me niet om, ik denk dat hte leuk is om een topic met zulke paints te hebben. Het punt is dat het geen spreekwoorden danwel gezegdes zijn, en ze dus imo niet passen in het spreekwoordentopic. 'Ontberen' is geen gezegde, net zomin als 'barkeeper'.
Edit: Bijlage - [Paint]Visualiseer *hier* een spreekwoord/gezegde - deel 2
Lees jij mijn vraag dan nog intussen even GOED door. Misschien dat je dan wat minder dom reageert..quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees de sluitpost van Bupatih nog eens rustig door. Misschien ga je het dan begrijpen.
Wat een lieve newbie.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Lees jij mijn vraag dan nog intussen even GOED door. Misschien dat je dan wat minder dom reageert..
De reden voor het sluiten van je topics is al gegeven.quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Lees jij mijn vraag dan nog intussen even GOED door. Misschien dat je dan wat minder dom reageert..
Als ik iets doe, dan doe ik het goed.quote:
Mijn inbel-verbinding, wat doe je?quote:
Heel veel success straks met je Havo - examen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij doet z'n naam niet echt eer aan.![]()
Je bent een schatje.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Heel veel success straks met je Havo - examen!
En, NJ, wanneer krijg ik die 50 euro nou van je?
Dank je.quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:05 schreef BigBadPete het volgende:
[..]
Heel veel success straks met je Havo - examen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |