Ik heb ook gevoelensquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Stofje, HOER!!!![]()
Waarom issie nou dicht![]()
Ik heb ook gevoelens![]()
![]()
Doe mee aan de prijsvraag op de FP..
De meest opvallende vrouw hier, mênquote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens. Waarom uitgerekend PDL, Bio... Waarom?
Eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De meest opvallende vrouw hier, mên![]()
![]()
En ze is lief![]()
![]()
Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Kuttopics ga ik niet meer energie insteken dan de TS gedaan heeft. En dan is zelfs bagger typen eigenlijk nog teveel verspeelde energie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Met dank aan Bupatih en Stofjequote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
Tags...
3 baggertopic van onze nieuwste newbie GuntherSneijder mag dicht
Yep, gebruik dequote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Met dank aan Bupatih en Stofje
En de volgende keer zal ik een reportje plaatsen![]()
in het vervolg, aub
Ik las de laatste melding in de huisregels nadat ik de melding hier postequote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Stofje het volgende:
[..]
Yep, gebruik de [afbeelding] in het vervolg, aubToch bedankt voor de tip.
![]()
misschien kan je het afkorten tot BGR de volgende keer!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kuttopics ga ik niet meer energie insteken dan de TS gedaan heeft. En dan is zelfs bagger typen eigenlijk nog teveel verspeelde energie.![]()
Of gewoon 'b'quote:Op woensdag 12 april 2006 17:17 schreef remlof het volgende:
[..]
misschien kan je het afkorten tot BGR de volgende keer!
YA RLY!
Eensch, het was best een productief topicquote:Op donderdag 13 april 2006 15:03 schreef Sjoe538 het volgende:
[Poll] Tubgirl moet toegelaten worden
Mag deze weer open?
Ik ben het met je eens, stofjequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.![]()
En toch lukken de banaanvragen die ik doe vrijwel altijd.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, stofje
Maar je mag het dus niet zelf doen?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
En toch lukken de banaanvragen die ik doe vrijwel altijd.![]()
Je vind de slotjes zelf ook onterecht?quote:Op donderdag 13 april 2006 15:23 schreef Stofje het volgende:
Maar anyway, je bljift het idee hebben dat je onterecht slotjes gekregen hebt en probeert dat op deze nogal lompe manier duidelijk te maken. Als je problemen hebt met mijn manier van modereren, snap ik dat absoluut, maar geef dat dan normaal aan en ik sta graag voor je klaar. Hier, of via mail, wat in m'n profiel staat. Want dit schiet absoluut niet op.
Bovenstaande opmerking snap ik namelijk niet.quote:
Dan ben je niet zo ingelezen in comic-books als ik dacht.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik vind dat de crew weer buitengewoon enigmatisch en onbegrijpelijk bezig is.
[..]
Bovenstaande opmerking snap ik namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |