maar dan wel meteen goed hequote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
Nog 1 ban om het af te leren?
Ik probeer hier een semi-serieuse discussie te starten over tags, en ik krijg alleen maar bagger van jullie...quote:
Die in de OP is in ieder geval spoeglelijk.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:41 schreef GuntherSneijder het volgende:
plaats hier je eigen tags! of degene die je erg mooi vindt!!!!!!
opgetyft! laat mij een normaal topic hebben zonder dat gedonderstraal van jullie...quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef PsyCha het volgende:
Leuk voor je!
Dan moet je nog wat sleutelen aan je opzet.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:42 schreef GuntherSneijder het volgende:
[..]
Ik probeer hier een semi-serieuse discussie te starten over tags, en ik krijg alleen maar bagger van jullie...
Jij bent meer fan vna:quote:Op woensdag 12 april 2006 16:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die in de OP is in ieder geval spoeglelijk.
Wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 12 april 2006 16:44 schreef GuntherSneijder het volgende:
[..]
opgetyft! laat mij een normaal topic hebben zonder dat gedonderstraal van jullie...
schorrie morrie![]()
dankquote:Op woensdag 12 april 2006 16:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry voor de onduidelijkheid..
Nog 1 permban om het af te leren?
Als ik iemand ná mij een slotje zie zetten, wil ik natuurlijk wel weten hóé sloom diegene was, hè.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je er op let, is al schattig an sich.![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ik iemand ná mij een slotje zie zetten, wil ik natuurlijk wel weten hóé sloom diegene was, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |