maar wel heel obvious 1968 roepen terwijl het om 1978 gingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wouldn't know toen was ik -20.
welke enge ziektes kun je er oplopen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:01 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal!
Spannend hoor, de reis naar Oeganda wordt steeds reëler... Morgen gaat de aanvraag voor het visum onderweg...
en de normale afrikaanse dingetjes..quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef Weemz het volgende:
Gele Koorts, hepetitis A en/of B, Malaria...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom is mijn Windows Media Player zo aan t kutten?
Als ik een divx .avi bestand pauzeer en later wil verder afspelen is het beeld ubertraag terwijl het geluid wel goed loopt...
ZEG!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Joep met zijn (fake?) witte tanden
ik heb het ook.. troost je..quote:
joep woont naast je in je nieuwe appartement?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!
Je hebt het hier wel over mijn buurman ja!!!
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Parleur het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag!
Nou ok, buurTman. Hij woont om de hoek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
joep woont naast je in je nieuwe appartement?
niet je handen over zijn rug wrijven he, anders worden ze weer roodquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!
Je hebt het hier wel over mijn buurman ja!!!
Je had me ook niet moeten sms'en dan was ie niet in een blik verf gevallen en straftraining is wel het minste wat Bruce je had kunnen opleggen na al dat gelanterfanter van je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
GSM stuk, CV stuk, en straftraining gehad van half 8 tot half 1
KUTHUMEURRR
is het geen WC, is het wel een verfpot?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je had me ook niet moeten sms'en dan was ie niet in een blik verf gevallen en straftraining is wel het minste wat Bruce je had kunnen opleggen na al dat gelanterfanter van je!
M'n andere media spelers hebben t dus niet, het is dus geen videokaart issue...quote:
hmm..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ok, buurTman. Hij woont om de hoek.
Maar ken 'm al langer dan dat hoor. Ken hem al van toen ie nog hetero wasWHAAAAAAAHAHAHAHAAA
![]()
ik gebruik VLC player, die doet ook KVCD bestandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n andere media spelers hebben t dus niet, het is dus geen videokaart issue...
Zolang het nergens anders in valt, zal het niet erg zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het geen WC, is het wel een verfpot?*proest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |