maar wel heel obvious 1968 roepen terwijl het om 1978 gingquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wouldn't know toen was ik -20.
welke enge ziektes kun je er oplopen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:01 schreef Weemz het volgende:
Hallo allemaal!
Spannend hoor, de reis naar Oeganda wordt steeds reëler... Morgen gaat de aanvraag voor het visum onderweg...
en de normale afrikaanse dingetjes..quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:35 schreef Weemz het volgende:
Gele Koorts, hepetitis A en/of B, Malaria...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom is mijn Windows Media Player zo aan t kutten?
Als ik een divx .avi bestand pauzeer en later wil verder afspelen is het beeld ubertraag terwijl het geluid wel goed loopt...
ZEG!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Joep met zijn (fake?) witte tanden
ik heb het ook.. troost je..quote:
joep woont naast je in je nieuwe appartement?quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!
Je hebt het hier wel over mijn buurman ja!!!
Neequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef Parleur het volgende:
Het is helemaal geen goede vrijdag!
Nou ok, buurTman. Hij woont om de hoek.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:56 schreef petre86 het volgende:
joep woont naast je in je nieuwe appartement?
niet je handen over zijn rug wrijven he, anders worden ze weer roodquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG!
Je hebt het hier wel over mijn buurman ja!!!
Je had me ook niet moeten sms'en dan was ie niet in een blik verf gevallen en straftraining is wel het minste wat Bruce je had kunnen opleggen na al dat gelanterfanter van je!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee
GSM stuk, CV stuk, en straftraining gehad van half 8 tot half 1
KUTHUMEURRR
is het geen WC, is het wel een verfpot?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je had me ook niet moeten sms'en dan was ie niet in een blik verf gevallen en straftraining is wel het minste wat Bruce je had kunnen opleggen na al dat gelanterfanter van je!
M'n andere media spelers hebben t dus niet, het is dus geen videokaart issue...quote:
hmm..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ok, buurTman. Hij woont om de hoek.
Maar ken 'm al langer dan dat hoor. Ken hem al van toen ie nog hetero wasWHAAAAAAAHAHAHAHAAA
![]()
ik gebruik VLC player, die doet ook KVCD bestandenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
M'n andere media spelers hebben t dus niet, het is dus geen videokaart issue...
Zolang het nergens anders in valt, zal het niet erg zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het geen WC, is het wel een verfpot?*proest
Oja... de toiletaffaire met Ang3l en zun GSM in de hoofdrol! Leuk! Vertel dat verhaal nog eens Ang3l.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
is het geen WC, is het wel een verfpot?*proest
Hij was niet in de verf gevallen en die straftraining is gvd z'n eigen domme schuld. Als hij eens een keer op TIJD begint met een choreografie er in te stampen i.p.v. 1 week van te voren en als hij nou eens een keer zorgt dat ie niet 4 dagen voor ene optreden nog de muziek aan elkaar moet zetten dan waren WIJ ook wat minder chaotisch en zou het er beter uit zien.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:02 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je had me ook niet moeten sms'en dan was ie niet in een blik verf gevallen en straftraining is wel het minste wat Bruce je had kunnen opleggen na al dat gelanterfanter van je!
Ik neem aan dat het stukje hierboven zo integraal is overgenomen uit de woordenwisseling die je tijdens je gehuppel had met Bruce? Toch? Of is het dan allemaal 'ja, meneer Bruce', 'natuurlijk meneer Bruce' en 'wat heeft u weer een geweldige choreografie in elkaar gezet'?quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij was niet in de verf gevallen en die straftraining is gvd z'n eigen domme schuld. Als hij eens een keer op TIJD begint met een choreografie er in te stampen i.p.v. 1 week van te voren en als hij nou eens een keer zorgt dat ie niet 4 dagen voor ene optreden nog de muziek aan elkaar moet zetten dan waren WIJ ook wat minder chaotisch en zou het er beter uit zien.
Eikel dat 't af en toe is.
Dus nou hadden we van half 8 tot half 11 training, en vrijdag van half 7 tot 10 en de week daarna weer
Houdt uw smoelquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:15 schreef Parleur het volgende:
[..]
Oja... de toiletaffaire met Ang3l en zun GSM in de hoofdrol! Leuk! Vertel dat verhaal nog eens Ang3l.
Ah toe nou meneer Ang3l... nog één keer... nog ééééén enkel keertjequote:
Je wil NIET weten hoe het met mijn humeur gesteld is op dit moment, dus ik zou echt even NIETS meer zeggen.....quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:21 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ah toe nou meneer Ang3l... nog één keer... nog ééééén enkel keertje![]()
was dat met roze maandag ?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
het kan nòg erger..
degene die Wiz et moi bij elkaar gooide, was Bonnie ( Quicky_bait, dat gestoorde irritante gekke, stalkende, geschifte mens), dat weet ryan_r ookwel, die was er ook bij namelijk
Je had de eerste cast dus? Vertel, vertel!quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:49 schreef creno het volgende:
SODEJU ! die Rene van Kootendie heeft toch lekkere armen
verder was Beauty and the beast super !
die armenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je had de eerste cast dus? Vertel, vertel!
Monicaquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:02 schreef Andyvie het volgende:
Morgenavond weer nieuwe afleveringen van Las Vegas op RTL4
Ik vraag morgen wel, als er wat zinnigs uitkomtquote:
oow dat jullie werden gekoppeld !quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen idee.. was nog voor jij en ryan_r wat hadden iig
Dat zie je zaterdag welquote:
maar we hadden de originele cast: stanley, chantal, carlo, mariska, rene (my god, die armen)quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel, als er wat zinnigs uitkomt![]()
Niet allemaal nee, dus je zult echt ff iemand specifieks moeten uitzoeken voor je eerste keer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
neucken jullie elkander in den poepert ?
d'r lopen hier wel vrijwilligers rond hoor, en een aantal kan ik zo met m'n neus aanwijzenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet allemaal nee, dus je zult echt ff iemand specifieks moeten uitzoeken voor je eerste keer.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat is een Phonix eigenlijk?
Een dyslectische Phoenix?
even een paar posts terugbladeren schat voor het antwoordquote:[quote]Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van je nickname?
Een verbrande haardroger ( phön) deed mij er aan denken.
alleen om de beurt, tegelijk gaat nogal moeilijk he !quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
toch vond ik "kom erbij" net effe leuker dan deze versie ("kom erin")quote:
Ga maar liggen, Steph komt zo bij jequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
....................quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga maar liggen, Steph komt zo bij je![]()
Dat zeggen er mee, maar ik ken de Nederlandse eigenlijk niet. Dus daar had ik geen last van. Vind het hoe dan ook een schijtnummer dus erg jammer was het nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef creno het volgende:
[..]
toch vond ik "kom erbij" net effe leuker dan deze versie ("kom erin")
Kan d'r niks aan doen, maar als ik dit zo lees dan hoor ik dat Frans van Dusschoten als de moppersmurf voorlezen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat terugbladeren
We kunnen 'm morgen kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeggen er mee, maar ik ken de Nederlandse eigenlijk niet. Dus daar had ik geen last van. Vind het hoe dan ook een schijtnummer dus erg jammer was het niet
Jij bent hier toch de uitbater? Jij kunt vast met een consult vaststellen wie hem anaal mag nemen.quote:
Ik regel wel een hetero.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de uitbater? Jij kunt vast met een consult vaststellen wie hem anaal mag nemen.![]()
Ik ook, alleen de Engelse versie. En ik heb de video nog ergens. Maar als je wil, goed hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen 'm morgen kijkenheb hem op dvd
uhuhquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn er naast die ene hierboven nog andere mensen![]()
Ga je morgen nog eitjes zoeken met Wiz?quote:
neuh, helaas nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga je morgen nog eitjes zoeken met Wiz?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 03:05 schreef davidov het volgende:
This is the Ultimate Showdown of Ultimate Destiny
Good guys, bad guys, and explosions as far as the eye can see
And only one will survive, I wonder who it will be
This is the Ultimate Showdown of Ultimate Destiny
Mja.... hoi enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |