Ik vraag morgen wel, als er wat zinnigs uitkomtquote:
oow dat jullie werden gekoppeld !quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
geen idee.. was nog voor jij en ryan_r wat hadden iig
Dat zie je zaterdag welquote:
maar we hadden de originele cast: stanley, chantal, carlo, mariska, rene (my god, die armen)quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel, als er wat zinnigs uitkomt![]()
Niet allemaal nee, dus je zult echt ff iemand specifieks moeten uitzoeken voor je eerste keer.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
neucken jullie elkander in den poepert ?
d'r lopen hier wel vrijwilligers rond hoor, en een aantal kan ik zo met m'n neus aanwijzenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet allemaal nee, dus je zult echt ff iemand specifieks moeten uitzoeken voor je eerste keer.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Wat is een Phonix eigenlijk?
Een dyslectische Phoenix?
even een paar posts terugbladeren schat voor het antwoordquote:[quote]Op woensdag 12 april 2006 22:33 schreef Aangebrande-Phonix het volgende:
[..]
Wat is de betekenis van je nickname?
Een verbrande haardroger ( phön) deed mij er aan denken.
alleen om de beurt, tegelijk gaat nogal moeilijk he !quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
toch vond ik "kom erbij" net effe leuker dan deze versie ("kom erin")quote:
Ga maar liggen, Steph komt zo bij jequote:Op zaterdag 15 april 2006 00:12 schreef bitchslap het volgende:
....................quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga maar liggen, Steph komt zo bij je![]()
Dat zeggen er mee, maar ik ken de Nederlandse eigenlijk niet. Dus daar had ik geen last van. Vind het hoe dan ook een schijtnummer dus erg jammer was het nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:28 schreef creno het volgende:
[..]
toch vond ik "kom erbij" net effe leuker dan deze versie ("kom erin")
Kan d'r niks aan doen, maar als ik dit zo lees dan hoor ik dat Frans van Dusschoten als de moppersmurf voorlezen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik haat terugbladeren
We kunnen 'm morgen kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zeggen er mee, maar ik ken de Nederlandse eigenlijk niet. Dus daar had ik geen last van. Vind het hoe dan ook een schijtnummer dus erg jammer was het niet
Jij bent hier toch de uitbater? Jij kunt vast met een consult vaststellen wie hem anaal mag nemen.quote:
Ik regel wel een hetero.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent hier toch de uitbater? Jij kunt vast met een consult vaststellen wie hem anaal mag nemen.![]()
Ik ook, alleen de Engelse versie. En ik heb de video nog ergens. Maar als je wil, goed hoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen 'm morgen kijkenheb hem op dvd
uhuhquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Zijn er naast die ene hierboven nog andere mensen![]()
Ga je morgen nog eitjes zoeken met Wiz?quote:
neuh, helaas nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 02:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga je morgen nog eitjes zoeken met Wiz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |