Omdat toiletten niet op een andere manier gebouwd worden.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
van mij mag die vrouwenWC wel weer open... best een goed idee.. en zou graag willen weten waarom het zo is..
Als dat niet het geval was konden we een deel van de MOD-functie wel scripten hè.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:52 schreef Thieske het volgende:
Het blijft maar subjectief hoor die definitie van bagger.
is jou kloon BrauN niet een hele maand gebanned?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als dat niet het geval was konden we een deel van de MOD-functie wel scripten hè.
BrauN is inderdaad een hele maand gebanned.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is jou kloon BrauN niet een hele maand gebanned?![]()
Ik heb je naam werkelijkwaar nooit voorbij zien komen in ONZ. Maakt op zich niet uit, je zou een nieuwe user kunnen zijn of een kloon. In dat laatste geval kun je weten dat je topic gewoon kut was. In het eerste geval raad ik je aan je gewoon eerst in te lezen, eerst wat mee te posten en als je eenmaal door hebt wat wél en wat niet open blijft, kun je het opnieuw proberen. M.a.w., het door jou geopende topic was regelrechte, inspriatieloze bagger, waarvan ik niet eens een second opinion overweeg.quote:
Geen van beiden, ik post gewoon zelden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb je naam werkelijkwaar nooit voorbij zien komen in ONZ. Maakt op zich niet uit, je zou een nieuwe user kunnen zijn of een kloon. In dat laatste geval kun je weten dat je topic gewoon kut was. In het eerste geval raad ik je aan je gewoon eerst in te lezen, eerst wat mee te posten en als je eenmaal door hebt wat wél en wat niet open blijft, kun je het opnieuw proberen. M.a.w., het door jou geopende topic was regelrechte, inspriatieloze bagger, waarvan ik niet eens een second opinion overweeg.
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:46 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik post gewoon zelden...
maar de enige fora waar ik zo af en toe voor de lol eens post zijn onzin en klaagbaak.
wel typisch dat een mod niet eens de moeite neemt om een profiel te bekijken...
Het kost minder tijd dan voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je denkt dat er hier 20 users rondlopen? Nee, die moeite neem ik niet. Jij opent troep, ik sluit troep. Dat is hoe het gaat. Pas als de user iets toevoegt en mijn interesse wekt, ga ik naar z'n profiel. Zoals een user waarschijnlijk ook doet. Dat is in jouw geval dus nog lang niet het geval.![]()
tong, je zorgt er voor dat ik van bupatih ga houdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik moest me hier melden volgens de geleerden.
Dat Herman Brood van Hilton afsprong.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik moest me hier melden volgens de geleerden.
Dat Herman Brood van Hilton afsprong.
quote:Kom maar op met die reacties in het feedback-topic over het o zo onterechte slotje en de verloedering van ONZ.
Hehe, werd ook tijd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tong, je zorgt er voor dat ik van bupatih ga houden
![]()
^^ Geeft de algemene mening wel aardig weer denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef Rudi-Carrell het volgende:
TONG HAHAHAHAHA OMFG! !!1!11!kneus!!11!!;d ;D:
![]()
Ik heb ook gevoelensquote:Op woensdag 12 april 2006 15:18 schreef Biogarde het volgende:
Stofje, HOER!!!![]()
Waarom issie nou dicht![]()
Ik heb ook gevoelens![]()
![]()
Doe mee aan de prijsvraag op de FP..
De meest opvallende vrouw hier, mênquote:Op woensdag 12 april 2006 15:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb ook gevoelens. Waarom uitgerekend PDL, Bio... Waarom?
Eens.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De meest opvallende vrouw hier, mên![]()
![]()
En ze is lief![]()
![]()
Open er een topic over.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Kuttopics ga ik niet meer energie insteken dan de TS gedaan heeft. En dan is zelfs bagger typen eigenlijk nog teveel verspeelde energie.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
voor de modjes hier: leer snakey ook een andere woord dan alleen "BAGGER"![]()
Met dank aan Bupatih en Stofjequote:Op woensdag 12 april 2006 16:48 schreef Scorpionsworld het volgende:
Tags...
3 baggertopic van onze nieuwste newbie GuntherSneijder mag dicht
Yep, gebruik dequote:Op woensdag 12 april 2006 16:52 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Met dank aan Bupatih en Stofje
En de volgende keer zal ik een reportje plaatsen![]()
in het vervolg, aub | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |