Ik neem aan dat ze hem die kans niet zullen ontnemen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef methodmich het volgende:
Ja, tenzij Steinraht naar GAE mag.
Prestige, hij zal nu wel willen slagen.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:49 schreef deejaylethal het volgende:
Waarom zou Steinrath daarheen gaan? Ik zou het eerder een verslechtering vinden; van de Vogels naar Go Ahead. Je komt dan wekelijks in een of anders McDonalds shirt te voetballen op vrijdag voor minder publiek dan op de Westmaat.
Dat is niet altijd het geval.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zal het ook meer verdienen.
quote:hallo allemaal na acht prachtige jaren met alle kampioenschappen die ik heb mogen meemaken ga ik mijn cluppie verlaten,om toch ergens anders de uitdaging aan te gaan.Eerlijk te bekennen was dit voor mij een hele moeilijke beslissing,want alles in het voetbal was tot nu toe toch duidelijk aswh voor mij....Toch wil ik nog even duidelijk laten weten dat deze lange periode nooit mogelijk was geweest zonder.. DE SUPPORTERS..KANTINEPERSONEEL..BESTUUR en iedereen daar omheen die deze prachtige tijd voor mij mogelijk hebben gemaakt... bedankt ASWH.........louis van kleef
Tsja, ik had hem graag gehouden.quote:Op woensdag 12 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Kwong-Wah Steinraht naar Haarlem voor één seizoen!
Een feestje thuis is veel gezelliger, dus jullie mogen winnenquote:Op maandag 17 april 2006 16:13 schreef methodmich het volgende:
Niets veranderd aan die standen, nog enkele minuten.
ASWH weet dus wat het moet doen, wil het een Vogel-feestje een week uitstellen.
Dat zou toch moeten lukken. En tegen de Vogels heeft DOVO het in tegenstelling tot bijna alle andere ploegen meestal ook niet zo moeilijk, vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:14 schreef deejaylethal het volgende:
Heerjansdam... Dat is de wedstrijd die gewonnen moet worden.
Van harte! Nog naar Werkendam / de huldiging geweest?quote:Op maandag 17 april 2006 22:20 schreef geenaam het volgende:
Jaa kampioen!!Had het liever gezien dat we komende zaterdag kampioen waren geworden, maar ik ben er niet minder blij om.
Klopt, ik ben natuurlijk wel voor de Vogels, alleen ben ik niet iemand die naar elke thuiswedstrijd ga. Wel vind ik het leuk om af en toe eens te gaan kijken. Zou de vierde keer worden dit jaar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
Ik vergeef het je hoor. Je hebt ook nooit gezegd een echte supporter van Vogels te zijn, dus dan is het niet erg.
Ik ga bijvoorbeeld niet bij de blauwe kijken, dus dat verschil is er wel degelijk. Ja alleen als ze tegen de Vogels spelen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Als je de krenten eruit pikt is dat zeker niet onaardig. De derby uiteraard, de toppers.
Niets van de huldiging meegekregen?
Tenzij je ook gaat degraderen zal dat niet het geval zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef deejaylethal het volgende:
Sparta heeft wel een ouderwets sportpark met sfeer, maar dan moet het ook volgepakt zijn. Vroeger was dat nog wel eens zo. Het nadeel is echter dat het veld daar altijd slecht was en er geen goede zit/staanplaatsen waren (waarschijnlijk nog steeds zo)... Je had alleen drassig veld om op te staan.
Ik hoop iig dat Hoek er niet bijkomt... Dat is zo'n achterlijk eind weg!
GE-WEL-DIG!quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:40 schreef methodmich het volgende:
http://www.ijsselmeervoge(...)hil_tussen_deze_.htm
quote:Op zaterdag 22 april 2006 11:40 schreef methodmich het volgende:
http://www.ijsselmeervoge(...)hil_tussen_deze_.htm
Gezellig met de halve bank van de Vogels.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:38 schreef Avenger84 het volgende:
Huizen is vandaag kampioen geworden dus die zal volgend jaar weer gezellig in de Hoofdklasse B vertoeven![]()
Ja diequote:Op zondag 23 april 2006 14:34 schreef deejaylethal het volgende:
Diezelfde Vogels die het team van Huizen toen der tijd volledig hebben leeggekocht...
quote:Ajax oefent tegen Spakenburg
Naar aanleiding van het het 75-jarig bestaan van SV Spakenburg zal er een oefenwedstrijd plaatsvinden tussen deze club en Ajax. Ajax is dan net terug van een week trainingskamp en zal met de volledige selectie, op de WK-gangers na, en de directie aanwezig zijn. De wedstrijd zal om 19.30 beginnen.
Tja, bij DOVO was het ook feest toen GVVV degradeerde...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:03 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop voor je dat DOVO het redt. Op ons forum las ik van een GVVV-man dat die zaterdag tegen ons iedereen sparen om volledig fit te zijn op de laatste dag.
quote:De wedstrijd Bennekom 1 - AJAX is definitief vastgesteld op zaterdag 15 juli 2006. Aanvang van de wedstrijd is 15.00 uur. Noteer deze datum alvast in je agenda !! Nadere informatie volgt in de komende maanden.
Bijna een week ná de WK-finale wordt op ons sportpark eindelijk de wedstrijd tegen AJAX gespeeld. De afspraak mbt deze wedstrijd is al bij het vertrek van John van den Brom van Bennekom naar Amsterdam in 2004 gemaakt. In de voorbereiding naar het seizoen van 2006/2007 gaat het dan toch gebeuren. De clubleiding van AJAX heeft toegezegd met de sterkst mogelijke opstelling naar Bennekom te komen! De organisatie, samen met businessclub MID4, wordt een dezer dagen daadwerkelijk gestart.
Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:21 schreef deejaylethal het volgende:
Ik weet van veel mensen dat die helemaal geen feest vierden toen GVVV gedegradeerd was. Ja, van die kinderen misschien. Iedereen om mij heen vond het jammer.
Het is jammer om de status van "Nooit gedegradeerd uit de hoogste klasse" te verliezen. Er zijn niet veel clubs die dat kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, zou sneu zijn voor zo'n roemruchte club. Anderzijds hoeft een degradatie geen ramp te zijn.
Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...
Ik stond na de wedstrijd tegen Deltasport uit in de kantine te wachten op Michel en wilde een biertje bestellen, wat ik niet mocht betalen. Toen hebben we maar even feest gevierd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?
Heb jij geen feest gevierd?quote:
Gratis bier zuipen was verplicht. Ik kwam er niet onderuitquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:45 schreef deejaylethal het volgende:
Jawel... Ik dacht iets waar "profiteur" in voorkwam... Nee hoor, maakt mij niet uit. Was echt wel geinig toen. Vooral de wedstrijd bij Deltasport was meesterlijk met het omvallende reclamebord. Wat een paupersportpark is dat zeg! Als er een club zou moeten degraderen zou het wel Deltasport zijn.
Is altijd vervelend als het op deze manier moet gaan. Wat zijn het voor speler MM, welke positie en zijn ze goed genoeg voor de basis?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Alex de Jong en Sjoerd van der Waal dus definitief naar IJsselmeervogels. Heb wat details gehoord over de manier waarop, die ik verder niet prijs ga geven, maar laat duidelijk zijn dat met name één van de twee op menselijk vlak voor mij een stukje in achting is gedaald. Ik wens ze veel succes in Spakenburg en zal niet vergeten wat ze met name vorig seizoen voor ASWH hebben gedaan, maar heel rouwig ben ik er op deze manier niet meer om.
Bedankt voor je heldere uitlegquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat ze vertrekken is tot daar aan toe, maar één speler heeft gewoon wel erg weinig gevoel voor normen en waarden getoond. Ik ga er verder niets over zeggen, want het lijkt me voor de speler, die nog enkele duels moet spelen hier, het beste dat zo min mogelijk mensen dit weten.
Overigens zijn we al bezig met vervangers, de technische commissie heeft vermoedelijk al één spits binnen en zoekt nu dus nog een middenvelder en een spits.
Om op jouw vraag te reageren: Sjoerd is een spits, die vooral rendeert in een grote ruimte. Vorig seizoen was hij vaste invaller bij ons, als we een voorsprong hadden en de tegenpartij ging aanvallen, dan lekker op zijn snelheid speculeren. Dit seizoen is hij basisspeler geworden. Fysiek is hij nog wat licht en ik denk dat hij bij de Vogels gewoon achter Winter en Kemper moet plaatsnemen op de bank.
Alex de Jong kan zo de basis in bij elke club. Technisch bijzonder vaardige speler, die het best rendeert achter de spitsen als spelmaker. Dan moet hij Knüppe eruit spelen of Knüppe moet op links gaan ballen. Zet de spitsen zo een paar keer per duel vrij voor de keeper, kan zelf ook scoren. Hij is wel bijzonder traag, wat dan ook de reden is dat hij niet bij de profs speelt.
De Vogels zullen samen met de kampioen van A gaan uitmaken wie de landstitel pakt, lijkt me. Geen al te gewaagde voorspelling, aangezien de kampioenen van C doorgaans gewoon wat minder kwaliteit hebben.
Nou, zoveel kwaliteit leveren we ook weer niet in hoor. Deze vertrekken worden gewoon ingevuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef dotofan het volgende:
Lijkt toch dat ASWH veel aan kwaliteit aan het inleveren is. Wellicht verwachtingen bijstellen voor volgend seizoen? Daarbij zie ik ASWH altijd als een degelijke hoofdklasser met een goede organisatie, maar dat is geen garantie, zeker niet in A (zie ARC). Welke indeling gaat ASWH aanvragen?
Ik vraag me af of er uberhaubt nog wel iemand van de bank overblijftquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:20 schreef deejaylethal het volgende:
Remco Pieterse van IJsselmeervogels naar DOVO:
[afbeelding]
Een goede aanwinst lijkt mij zo. Hij kon in Spakenburg nooit rekenen op een basisplaats, vandaar dat hij hierheen komt. Hij wordt de vervanger van Holwijn. Een goede keus lijkt mij.
Derk Schut???quote:Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Okee.
Overigens heb ik vandaag iets gehoord over één van de twee nieuwe spitsen van ASWH en dat is een veelbelovende naam. Ik zeg verder nog niets, het is me in vertrouwen verteld, maar dat niet iedereen in die ooit heeft gepost in dit topic er even blij mee zal zijn is wel iets wat ik los kan laten.
Serieus? Ik vind het een goede speler en hij was erg populair merkte ik de vorige keer.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:
Overigens blijft Dennis van der Steen uiteindelijk bij IJsselmeervogels.
Jullie zijn wel afhankelijk van die dieren.....quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef deejaylethal het volgende:
Komen jullie nog naar Veenendaal zaterdag? Daar gaat het wel gebeuren!
De kaartverkoop is al ingegaan bij GVVV... Die dieren vragen er gewoon zes euro voor, echt niet normaal. Ik ben van plan om te hele dag dan maar op t sportpark van de blauwe te hangen; Ik ga echt niet betalen aan die gasten
GVVV-er?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Jullie zijn wel afhankelijk van die dieren.....
Maar een seizoen 1ste klasse is best leuk hoor. Ik vond het wel aardig vorig jaar.
"Voetbal is oorlog!" zei een bekende voetbaltrainer ooit.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef deejaylethal het volgende:
Laten we hier geen oorlog ontketenen, daar is dit forum veel te waardevol voor
Kaartje voor de Vogels en Spankenburg kosten ook altijd 6 euro.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef deejaylethal het volgende:
Komen jullie nog naar Veenendaal zaterdag? Daar gaat het wel gebeuren!
De kaartverkoop is al ingegaan bij GVVV... Die dieren vragen er gewoon zes euro voor, echt niet normaal. Ik ben van plan om te hele dag dan maar op t sportpark van de blauwe te hangen; Ik ga echt niet betalen aan die gasten
Nou ja, ik kom uit een blauwe familie (vader en broertje hebben het eerste gehaald) zeg maar. Woon niet meer in Vdaal maar die strijd volg ik nog altijd! Toen ze vorig jaar in de 1ste klasse speelden waren er nog wat leuke wedstrijden bij mij in de buurt.quote:
Lisse - Rbb is ook wel leuk om te zien, alleen net iets te ver voor zomaar een wedstrijdje.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ga overigens niet naar de Veenendaalse derby, maar uiteraard naar SDC Putten - ASWH.
Die kantinequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
En Deltasport mis je relatief weinig aan. Ja, die kantine.
Wij gaan wel met een mannetje of 5 van ASWH naar deze wedstrijd in plaats van naar Putten af te reizen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lisse - Rbb is ook wel leuk om te zien, alleen net iets te ver voor zomaar een wedstrijdje.
Nepper.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:32 schreef Panic_A het volgende:
[..]
Wij gaan wel met een mannetje of 5 van ASWH naar deze wedstrijd in plaats van naar Putten af te reizen.![]()
En dat bij de Gereformeerde Voetbal Vereniging Veenendaal?!quote:Op zondag 14 mei 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Overigens, hier een dame die het warm had in Veenendaal:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gunt ze een puntje, en gelijk commentaarquote:Op maandag 15 mei 2006 15:20 schreef deejaylethal het volgende:
Eerder de Gehandicapte Voetbal Vereniging Veenendaal
Nog geen sexuele voorlichting gehad??quote:Op maandag 15 mei 2006 20:26 schreef deejaylethal het volgende:
@ Mich:
Als ze zeven kinderen hebben, hebben ze 7x seks gehad.
Die komt er ook, contracten zijn al getekend.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:55 schreef deejaylethal het volgende:
Alles bij de Vogels schijnt aardig wat centjes te mogen kosten... Laat ze eerst maar eens zo'n tribune bouwen als de buren
Ik denk dat wij tegen Berkum gaan spelen. Van Peter Röttger (die volgend jaar bij DOVO speelt en nu nog bij CSV nacompetitie afwerkt) hoorde ik dat zij de beste ploeg hebben van de drie. Waarschijnlijk zal DOVO de ploeg wel moeten kunnen verslaan. Ik hoop op het beste.quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die komt er ook, contracten zijn al getekend.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:46 schreef Panic_A het volgende:
Een typische Louis actie, goals scoren en smerige overtredingen maken.
Niet de gebroeders en ook niet de kale met het burberry petje.quote:
Leuk elftal met veel Vogels erin, ik moet eerlijk zeggen dat ik te weinig van de andere clubs af weet om een team te maken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
De Vogels halen twee man op bij EVV uit Echt en wel Guido Beurskens en Luc Joordens.
Overigens zou ik zeggen, all-star team van de hoofdklasse B dit jaar:
Willem-Jan Barendregt (ASWH)
Roël Gorré (ASWH) - Karsten Wierenga (DOVO) - Stanley Tailor (IJsselmeervogels) - Johan Sturrus (ASWH)
Gijs van Manen (IJsselmeervogels) - Dogan Corneille (IJsselmeervogels) - Antonio Aguilar Aguilera (GVVV) - Mark Dijs (Sparta Nijkerk)
Arjan Human (ASWH) - Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels)
Bank: Stefan Toonen (DOVO), Jeroen Koppelaar (Heerjansdam), Roy Versluis (GVVV), Izaäk Verhoeven (ASWH), Dennis van der Steen (IJsselmeervogels), Edwin van Egteren (VVOG), Edwin van Rooijen (GVVV)
Veel liever Corneille dan Opschoor.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:22 schreef methodmich het volgende:
Thijm, ook niet gek. Maar Van Meegdenburg en Opschoor?? Van Meegdenburg mag de schoenen van Human niet eens poetsen. En Opschoor is gaandeweg reserve geworden bij de Vogels.
Maar goed, dat is mijn mening.
MorgenStraks moet ik werken tot 17 uur en dan begint de wedstrijd ook, dat gaat dus helaas niet lukken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ga je donderdag nog kijken?
Ik vind het niet erg dat wij ontbreken. En Quick Boys moet niet zeiken. Er kan een hele mooie A uitrollen namelijk. De Zeeuwen is wat verder voor jullie, maar jullie penningmeester en de supporters die mee reizen zullen blij zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef deejaylethal het volgende:
Het voorstel aan de KNVB voor de Hoofdklasse B zal zijn:
Ajax
Bennekom
DOVO
Geinoord
GVVV
Hoek (p/d wedstrijd)
Huizen
Kloetinge
Kozakken Boys
IJsselmeervogels
Spakenburg
Sparta Nijkerk
SSV '65 (Goes)
VVOG
Leuke regiocompetitie die goed zijn voor de bezoekersaantallen! Alleen jammer dat ASWH er niet bij zit. Quick Boys heeft bezwaar aangetekend; zij willen bij de Vogels in. Vraag me alleen af wat GOES hiertussen doet...
edit: Om nog maar te zwijgen over Hoek en Kloetinge![]()
Zeker, de mooiste wedstrijd denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, jammer dat je Vogels - RBB moet missen.
Jan de Graaf moet met het eerste mee en speelt dus niet in het 2de dacht ik. Vorige week zaterdag niet iig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Louis had wellicht mogen spelen, ik weet niet wat het maximum aantal duels is. Bij Vogels 2 doen mannen als Jan de Graaf en Jan Rutger Hartog ook gewoon mee.
Ja, Goes en Kloetinge liggen erg ver van elkaar jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef deejaylethal het volgende:
edit: Om nog maar te zwijgen over Hoek en Kloetinge![]()
Hij had tegen QB gescoord, meen ik. In ieder geval tegen ASWH.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jan de Graaf moet met het eerste mee en speelt dus niet in het 2de dacht ik. Vorige week zaterdag niet iig.
Klopt, dus de indeling komt nog niet in gevaar. Als DOVO ook gewoon wint en Vitesse Delft wint van HZVV is alles rond wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, Goes en Kloetinge liggen erg ver van elkaar ja![]()
Hoek overigens veilig, 2-1 zege op Nieuw-Lekkerland...
Vorige week zaterdag speelde hij mee in Sneek.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij had tegen QB gescoord, meen ik. In ieder geval tegen ASWH.
Nope, vanavond pas de beelden op de omroep... Schijnt vooral op het laatst erg spannend te zijn geweest...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, dus de indeling komt nog niet in gevaar. Als DOVO ook gewoon wint en Vitesse Delft wint van HZVV is alles rond wat mij betreft.
Hoek nog iets van gezien Sand?
Die blessuretijd was natuurlijk BELACHELIJK.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, dat had ik gelezen inderdaad. Waarschijnlijk wilde hij niet op de bank zitten... Zit wel wat in.
Gisteren hing er een zware mineurstemming bij nog best een aantal mensen in het uitgaansgebied in Veenendaal. Woorden als "ongelovelijk" en "niet te begrijpen" heb ik meerdere malen gehoord.
Peter Röttger was ook echt zwaar kwaad en had echt de pest in.
Hoorde van de zwager van een vriend van me, een die-hard Lekkerlander die zwager, dat ze bij 2-1 nog de paal raakten. Maar Hoek was wel iets beter uiteindelijk. Voor Lekkerland was het al een feest op zich.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, vanavond pas de beelden op de omroep... Schijnt vooral op het laatst erg spannend te zijn geweest...
Die kans lijkt mij vrij klein idd.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat DOVO protest heeft ingediend bij de KNVB. Wie weet.... Maar het zal wel niet helpen.
Wij spelen altijd 4-4-2, dan is vier spitsen normaliter wel genoeg voor 26 duels.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef deejaylethal het volgende:
Jullie hebben best weinig aanvallers. Maar als ik mij goed kan herinneren spelen jullie altijd 4-4-2, of niet? Dat zou dan nog wel kunnen. Wel blijft het altijd een beetje gevaarlijk, dat zie je dit seizoen bij DOVO. Een te kleine selectie. We hebben geluk gehad dat Schut bijna altijd kon spelen (al was ie gewoon bar slecht op het laatst) anders hadden we helemaal geen aanvallers meer gehad. Tegen de Vogels hebben we nog met aanvallers gespeeld die ik vroeger nog wel uit de wedstrijd gespeeld heb.
Denk je trouwens dat je met deze selectie mee kunt doen om t kampioensschap? En wat wordt de basiself?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |