abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:30:14 #126
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37488429
Nee, zou sneu zijn voor zo'n roemruchte club. Anderzijds hoeft een degradatie geen ramp te zijn. Zie hoe GVVV nu terugkomt bijvoorbeeld.

En ASWH speelde 7 seizoenen geleden nog in de eerste klasse.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:32:34 #127
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37488486
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:21 schreef deejaylethal het volgende:
Ik weet van veel mensen dat die helemaal geen feest vierden toen GVVV gedegradeerd was. Ja, van die kinderen misschien. Iedereen om mij heen vond het jammer.
Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:34:17 #128
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37488527
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, zou sneu zijn voor zo'n roemruchte club. Anderzijds hoeft een degradatie geen ramp te zijn.
Het is jammer om de status van "Nooit gedegradeerd uit de hoogste klasse" te verliezen. Er zijn niet veel clubs die dat kunnen zeggen.
Volg de pijlen.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 16:34:43 #129
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37488536
Dat kan ik me ook nog wel voorstellen, zeker als men wat biertjes heeft gepakt.

Overigens bij ons wel de nodige onrust omtrent het eventuele vertrek van Alex en Sjoerd naar IJsselmeervogels.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:28:04 #130
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37493909
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Doekes het volgende:

[..]

Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...
Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_37494389
Dinsdag 9 mei speelt Ijselmeervogels uit tegen Spakenburg voor de beker. De derde derby dit seizoen.

Althans als de Vogels winnen maar ze staan 3-0 voor tegen een 4de klasser.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37497384
4-0 geworden dus. Dinsdag dus weer naar de derby toe!
  woensdag 3 mei 2006 @ 09:45:59 #133
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37503289
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?
Ik stond na de wedstrijd tegen Deltasport uit in de kantine te wachten op Michel en wilde een biertje bestellen, wat ik niet mocht betalen. Toen hebben we maar even feest gevierd.
Volg de pijlen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:31:39 #134
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37504253
Be your best
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:36:59 #135
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37504361
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:31 schreef deejaylethal het volgende:
Heb jij geen feest gevierd?
Volg de pijlen.
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:45:27 #136
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37504576
Jawel... Ik dacht iets waar "profiteur" in voorkwam... Nee hoor, maakt mij niet uit. Was echt wel geinig toen. Vooral de wedstrijd bij Deltasport was meesterlijk met het omvallende reclamebord. Wat een paupersportpark is dat zeg! Als er een club zou moeten degraderen zou het wel Deltasport zijn.
Be your best
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:54:23 #137
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37504838
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:45 schreef deejaylethal het volgende:
Jawel... Ik dacht iets waar "profiteur" in voorkwam... Nee hoor, maakt mij niet uit. Was echt wel geinig toen. Vooral de wedstrijd bij Deltasport was meesterlijk met het omvallende reclamebord. Wat een paupersportpark is dat zeg! Als er een club zou moeten degraderen zou het wel Deltasport zijn.
Gratis bier zuipen was verplicht. Ik kwam er niet onderuit

Ik ben het helemaal met je eens dat Deltasport er wel uit mag dit jaar.
Volg de pijlen.
pi_37515612
Hmm, Alex de Jong en Sjoerd van der Waal dus definitief naar IJsselmeervogels. Heb wat details gehoord over de manier waarop, die ik verder niet prijs ga geven, maar laat duidelijk zijn dat met name één van de twee op menselijk vlak voor mij een stukje in achting is gedaald. Ik wens ze veel succes in Spakenburg en zal niet vergeten wat ze met name vorig seizoen voor ASWH hebben gedaan, maar heel rouwig ben ik er op deze manier niet meer om.
www.thuisuiteten.nl
pi_37516100
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Alex de Jong en Sjoerd van der Waal dus definitief naar IJsselmeervogels. Heb wat details gehoord over de manier waarop, die ik verder niet prijs ga geven, maar laat duidelijk zijn dat met name één van de twee op menselijk vlak voor mij een stukje in achting is gedaald. Ik wens ze veel succes in Spakenburg en zal niet vergeten wat ze met name vorig seizoen voor ASWH hebben gedaan, maar heel rouwig ben ik er op deze manier niet meer om.
Is altijd vervelend als het op deze manier moet gaan. Wat zijn het voor speler MM, welke positie en zijn ze goed genoeg voor de basis?

Hoe denk je trouwens dat de kansen zijn voor de Vogels in de landscompetitie?
pi_37516382
Nou ja, dat ze vertrekken is tot daar aan toe, maar één speler heeft gewoon wel erg weinig gevoel voor normen en waarden getoond. Ik ga er verder niets over zeggen, want het lijkt me voor de speler, die nog enkele duels moet spelen hier, het beste dat zo min mogelijk mensen dit weten.

Overigens zijn we al bezig met vervangers, de technische commissie heeft vermoedelijk al één spits binnen en zoekt nu dus nog een middenvelder en een spits.

Om op jouw vraag te reageren: Sjoerd is een spits, die vooral rendeert in een grote ruimte. Vorig seizoen was hij vaste invaller bij ons, als we een voorsprong hadden en de tegenpartij ging aanvallen, dan lekker op zijn snelheid speculeren. Dit seizoen is hij basisspeler geworden. Fysiek is hij nog wat licht en ik denk dat hij bij de Vogels gewoon achter Winter en Kemper moet plaatsnemen op de bank.

Alex de Jong kan zo de basis in bij elke club. Technisch bijzonder vaardige speler, die het best rendeert achter de spitsen als spelmaker. Dan moet hij Knüppe eruit spelen of Knüppe moet op links gaan ballen. Zet de spitsen zo een paar keer per duel vrij voor de keeper, kan zelf ook scoren. Hij is wel bijzonder traag, wat dan ook de reden is dat hij niet bij de profs speelt.

De Vogels zullen samen met de kampioen van A gaan uitmaken wie de landstitel pakt, lijkt me. Geen al te gewaagde voorspelling, aangezien de kampioenen van C doorgaans gewoon wat minder kwaliteit hebben.
www.thuisuiteten.nl
pi_37516558
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat ze vertrekken is tot daar aan toe, maar één speler heeft gewoon wel erg weinig gevoel voor normen en waarden getoond. Ik ga er verder niets over zeggen, want het lijkt me voor de speler, die nog enkele duels moet spelen hier, het beste dat zo min mogelijk mensen dit weten.

Overigens zijn we al bezig met vervangers, de technische commissie heeft vermoedelijk al één spits binnen en zoekt nu dus nog een middenvelder en een spits.

Om op jouw vraag te reageren: Sjoerd is een spits, die vooral rendeert in een grote ruimte. Vorig seizoen was hij vaste invaller bij ons, als we een voorsprong hadden en de tegenpartij ging aanvallen, dan lekker op zijn snelheid speculeren. Dit seizoen is hij basisspeler geworden. Fysiek is hij nog wat licht en ik denk dat hij bij de Vogels gewoon achter Winter en Kemper moet plaatsnemen op de bank.

Alex de Jong kan zo de basis in bij elke club. Technisch bijzonder vaardige speler, die het best rendeert achter de spitsen als spelmaker. Dan moet hij Knüppe eruit spelen of Knüppe moet op links gaan ballen. Zet de spitsen zo een paar keer per duel vrij voor de keeper, kan zelf ook scoren. Hij is wel bijzonder traag, wat dan ook de reden is dat hij niet bij de profs speelt.

De Vogels zullen samen met de kampioen van A gaan uitmaken wie de landstitel pakt, lijkt me. Geen al te gewaagde voorspelling, aangezien de kampioenen van C doorgaans gewoon wat minder kwaliteit hebben.
Bedankt voor je heldere uitleg
pi_37516584
Geen dank. Laat volgend jaar maar af en toe weten hoe ze het doen, als je Vogels gaat kijken!
www.thuisuiteten.nl
pi_37519790
Lijkt toch dat ASWH veel aan kwaliteit aan het inleveren is. Wellicht verwachtingen bijstellen voor volgend seizoen? Daarbij zie ik ASWH altijd als een degelijke hoofdklasser met een goede organisatie, maar dat is geen garantie, zeker niet in A (zie ARC). Welke indeling gaat ASWH aanvragen?
  donderdag 4 mei 2006 @ 00:29:22 #144
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37531202
Nee, ik denk dat ASWH alsnog wel mee moet kunnen draaien. Zeker wanneer dit in de hoofdklasse A zou zijn.
Be your best
  donderdag 4 mei 2006 @ 13:20:37 #145
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37542751
Remco Pieterse van IJsselmeervogels naar DOVO:

Een goede aanwinst lijkt mij zo. Hij kon in Spakenburg nooit rekenen op een basisplaats, vandaar dat hij hierheen komt. Hij wordt de vervanger van Holwijn. Een goede keus lijkt mij.

[ Bericht 5% gewijzigd door deejaylethal op 04-05-2006 19:30:44 ]
Be your best
pi_37548628
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef dotofan het volgende:
Lijkt toch dat ASWH veel aan kwaliteit aan het inleveren is. Wellicht verwachtingen bijstellen voor volgend seizoen? Daarbij zie ik ASWH altijd als een degelijke hoofdklasser met een goede organisatie, maar dat is geen garantie, zeker niet in A (zie ARC). Welke indeling gaat ASWH aanvragen?
Nou, zoveel kwaliteit leveren we ook weer niet in hoor. Deze vertrekken worden gewoon ingevuld.

Willem-Jan gaan we missen om zijn ervaring, maar de jonge keepers ogen zeer veelbelovend. Richard gaan we absoluut missen, dat is één van de beste verdedigers in de hoofdklasse, maar hij gaat ook minder trainen volgend seizoen en je weet niet wat voor invloed dat zou hebben op zijn prestaties. Nixon Dias lijkt me een capabele vervanger. Raymon Ernst ipv Xander lijkt me momenteel zelfs een lichte vooruitgang. Vergelijkbare spelers, met dit verschil dat Xander dit seizoen minder is geworden en Ernst jonger is.

Alex zullen we missen, maar dit kan wel de weg naar een basisplaats op een vaste positie worden voor Stefan van Dam. Daarbij is het middenveld onze kwalitatief best bezette linie en komt daar een speler voor bij.

Voorin komen er twee spitsen bij naast Human. Dat is nodig. Louis van Kleef heeft dit seizoen al weinig gespeeld en volgens de berichten heeft Human zelf een hele goede spits gevonden die perfect met hem kan samenspelen. Sjoerd is jong en wordt steeds beter, maar daar komt een vervanger van Jong FC Utrecht voor waarschijnlijk. Die zal niet veel minder zijn en daarbij heeft Sjoerd zelden beslissende goals gemaakt dit seizoen.

We zullen denk ik weer in B komen, maar dat maakt weinig uit. We zijn zowel in A als B denk ik op voorhand weer outsider en geen topfavoriet. Dat is helemaal niet erg, want praktisch al onze kampioenschappen hebben we als outsider binnengehaald. Daarbij is de doelstelling altijd een plek bij de eerste 6, dat was ook dit seizoen zo. We hebben nu eenmaal niet de centen die de jaarlijkse titelkandidaten wel hebben.

Pieterse vind ik als linksback een drama, deejaylethal. Ben benieuwd waar jullie die gaan uitspelen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 4 mei 2006 @ 19:31:33 #147
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37553141
In het centrum dus...
Be your best
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:11:17 #148
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37579585
Okee.

Overigens heb ik vandaag iets gehoord over één van de twee nieuwe spitsen van ASWH en dat is een veelbelovende naam. Ik zeg verder nog niets, het is me in vertrouwen verteld, maar dat niet iedereen in die ooit heeft gepost in dit topic er even blij mee zal zijn is wel iets wat ik los kan laten.
www.thuisuiteten.nl
pi_37581580
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 13:20 schreef deejaylethal het volgende:
Remco Pieterse van IJsselmeervogels naar DOVO:
[afbeelding]

Een goede aanwinst lijkt mij zo. Hij kon in Spakenburg nooit rekenen op een basisplaats, vandaar dat hij hierheen komt. Hij wordt de vervanger van Holwijn. Een goede keus lijkt mij.
Ik vraag me af of er uberhaubt nog wel iemand van de bank overblijft
pi_37597672
Programma vandaag:

ASWH - GVVV
Beide teams delen de tweede plaats momenteel en de winnaar van vandaag maakt dus grote kans om "best of the rest" te worden. Het Ambachts doelsaldo is vele malen beter, dus een gelijkspel kan voor ASWH ook eventueel volstaan als volgende week bij degradant Putten wordt gewonnen. Wat zal GVVV doen in verband met volgende week, als in een rechtstreeks duel rivaal DOVO naar de eerste klasse kan worden geschoten? Gaan ze vandaag voluit of sparen ze de benen?

Bennekom - Deltasport
De Vlaardingers wipten twee weken terug naar plek 12, die recht geeft op een play-off. Winst vandaag zou dus erg welkom zijn in het streven om deze positie vast te houden. Meer dan plek 12 lijkt niet echt meer mogelijk.

DOVO - Heerjansdam
Degradatiekraker. DOVO moet winnen om de hoop op plaats 12 levend te houden, maar de groenzwarten zijn ook nog niet helemaal veilig en zullen dus minimaal een punt mee willen nemen uit Veenendaal.

Geinoord - SHO
Geinoord lijkt al zo goed als veilig, een absolute wereldprestatie. Winst tegen SHO betekent dat het helemaal zeker is van een langer verblijf en de kwakkelende Oud-Beijerlanders zelfs passeert op de ranglijst.

Spakenburg - SDC Putten
SDCP is al gedegradeerd, Spakenburg heeft nog een kleine kans op de derde periode. Het is dus duidelijk aan welke kant de belangen liggen vandaag.

Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels
Kan de kampioen, die de benen spaart voor de kampioenscompetitie, winnen bij de koploper in de derde periode? Sparta Nijkerk, inmiddels verrassend vierde, wil op het eigen kunstgras die positie behouden en winst betekent zo goed als zeker de derde periode voor ze!

VVOG - Kozakken Boys
VVOG staat ook goed in de derde periode, maar kijkt vooral naar de totale ranglijst. Een overwinning vandaag betekent dat het zo goed als veilig is, maar het Kozakken Boys van interimtrainer Johan van der Werff zal de punten ook nog goed kunnen gebruiken.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')