Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:21 schreef deejaylethal het volgende:
Ik weet van veel mensen dat die helemaal geen feest vierden toen GVVV gedegradeerd was. Ja, van die kinderen misschien. Iedereen om mij heen vond het jammer.
Het is jammer om de status van "Nooit gedegradeerd uit de hoogste klasse" te verliezen. Er zijn niet veel clubs die dat kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:30 schreef methodmich het volgende:
Nee, zou sneu zijn voor zo'n roemruchte club. Anderzijds hoeft een degradatie geen ramp te zijn.
Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:32 schreef Doekes het volgende:
[..]
Ik hoorde tijdens het kampioensfeest in 2004 toch regelmatig het nummer "Het is stil aan de overkant" langskomen. En het werd uit volle borst meegezongen...
Ik stond na de wedstrijd tegen Deltasport uit in de kantine te wachten op Michel en wilde een biertje bestellen, wat ik niet mocht betalen. Toen hebben we maar even feest gevierd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:28 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Dat zou nog wel kunnen... Maar heeft dat iets te maken met de degradatie van GVVV? En bovendien kan dat natuurlijk ook naar de tegenstander geweest zijn... Of wou je zeggen dat je als profiteur hebt rondgelopen in de DOVO kantine terwijl er gefeest werd?
Heb jij geen feest gevierd?quote:
Gratis bier zuipen was verplicht. Ik kwam er niet onderuitquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:45 schreef deejaylethal het volgende:
Jawel... Ik dacht iets waar "profiteur" in voorkwam... Nee hoor, maakt mij niet uit. Was echt wel geinig toen. Vooral de wedstrijd bij Deltasport was meesterlijk met het omvallende reclamebord. Wat een paupersportpark is dat zeg! Als er een club zou moeten degraderen zou het wel Deltasport zijn.
Is altijd vervelend als het op deze manier moet gaan. Wat zijn het voor speler MM, welke positie en zijn ze goed genoeg voor de basis?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Hmm, Alex de Jong en Sjoerd van der Waal dus definitief naar IJsselmeervogels. Heb wat details gehoord over de manier waarop, die ik verder niet prijs ga geven, maar laat duidelijk zijn dat met name één van de twee op menselijk vlak voor mij een stukje in achting is gedaald. Ik wens ze veel succes in Spakenburg en zal niet vergeten wat ze met name vorig seizoen voor ASWH hebben gedaan, maar heel rouwig ben ik er op deze manier niet meer om.
Bedankt voor je heldere uitlegquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat ze vertrekken is tot daar aan toe, maar één speler heeft gewoon wel erg weinig gevoel voor normen en waarden getoond. Ik ga er verder niets over zeggen, want het lijkt me voor de speler, die nog enkele duels moet spelen hier, het beste dat zo min mogelijk mensen dit weten.
Overigens zijn we al bezig met vervangers, de technische commissie heeft vermoedelijk al één spits binnen en zoekt nu dus nog een middenvelder en een spits.
Om op jouw vraag te reageren: Sjoerd is een spits, die vooral rendeert in een grote ruimte. Vorig seizoen was hij vaste invaller bij ons, als we een voorsprong hadden en de tegenpartij ging aanvallen, dan lekker op zijn snelheid speculeren. Dit seizoen is hij basisspeler geworden. Fysiek is hij nog wat licht en ik denk dat hij bij de Vogels gewoon achter Winter en Kemper moet plaatsnemen op de bank.
Alex de Jong kan zo de basis in bij elke club. Technisch bijzonder vaardige speler, die het best rendeert achter de spitsen als spelmaker. Dan moet hij Knüppe eruit spelen of Knüppe moet op links gaan ballen. Zet de spitsen zo een paar keer per duel vrij voor de keeper, kan zelf ook scoren. Hij is wel bijzonder traag, wat dan ook de reden is dat hij niet bij de profs speelt.
De Vogels zullen samen met de kampioen van A gaan uitmaken wie de landstitel pakt, lijkt me. Geen al te gewaagde voorspelling, aangezien de kampioenen van C doorgaans gewoon wat minder kwaliteit hebben.
Nou, zoveel kwaliteit leveren we ook weer niet in hoor. Deze vertrekken worden gewoon ingevuld.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef dotofan het volgende:
Lijkt toch dat ASWH veel aan kwaliteit aan het inleveren is. Wellicht verwachtingen bijstellen voor volgend seizoen? Daarbij zie ik ASWH altijd als een degelijke hoofdklasser met een goede organisatie, maar dat is geen garantie, zeker niet in A (zie ARC). Welke indeling gaat ASWH aanvragen?
Ik vraag me af of er uberhaubt nog wel iemand van de bank overblijftquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:20 schreef deejaylethal het volgende:
Remco Pieterse van IJsselmeervogels naar DOVO:
[afbeelding]
Een goede aanwinst lijkt mij zo. Hij kon in Spakenburg nooit rekenen op een basisplaats, vandaar dat hij hierheen komt. Hij wordt de vervanger van Holwijn. Een goede keus lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |