MorgenStraks moet ik werken tot 17 uur en dan begint de wedstrijd ook, dat gaat dus helaas niet lukken.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, ga je donderdag nog kijken?
Ik vind het niet erg dat wij ontbreken. En Quick Boys moet niet zeiken. Er kan een hele mooie A uitrollen namelijk. De Zeeuwen is wat verder voor jullie, maar jullie penningmeester en de supporters die mee reizen zullen blij zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef deejaylethal het volgende:
Het voorstel aan de KNVB voor de Hoofdklasse B zal zijn:
Ajax
Bennekom
DOVO
Geinoord
GVVV
Hoek (p/d wedstrijd)
Huizen
Kloetinge
Kozakken Boys
IJsselmeervogels
Spakenburg
Sparta Nijkerk
SSV '65 (Goes)
VVOG
Leuke regiocompetitie die goed zijn voor de bezoekersaantallen! Alleen jammer dat ASWH er niet bij zit. Quick Boys heeft bezwaar aangetekend; zij willen bij de Vogels in. Vraag me alleen af wat GOES hiertussen doet...
edit: Om nog maar te zwijgen over Hoek en Kloetinge![]()
Zeker, de mooiste wedstrijd denk ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
F1Bas, jammer dat je Vogels - RBB moet missen.
Jan de Graaf moet met het eerste mee en speelt dus niet in het 2de dacht ik. Vorige week zaterdag niet iig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:33 schreef methodmich het volgende:
Louis had wellicht mogen spelen, ik weet niet wat het maximum aantal duels is. Bij Vogels 2 doen mannen als Jan de Graaf en Jan Rutger Hartog ook gewoon mee.
Ja, Goes en Kloetinge liggen erg ver van elkaar jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef deejaylethal het volgende:
edit: Om nog maar te zwijgen over Hoek en Kloetinge![]()
Hij had tegen QB gescoord, meen ik. In ieder geval tegen ASWH.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jan de Graaf moet met het eerste mee en speelt dus niet in het 2de dacht ik. Vorige week zaterdag niet iig.
Klopt, dus de indeling komt nog niet in gevaar. Als DOVO ook gewoon wint en Vitesse Delft wint van HZVV is alles rond wat mij betreft.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, Goes en Kloetinge liggen erg ver van elkaar ja![]()
Hoek overigens veilig, 2-1 zege op Nieuw-Lekkerland...
Vorige week zaterdag speelde hij mee in Sneek.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij had tegen QB gescoord, meen ik. In ieder geval tegen ASWH.
Nope, vanavond pas de beelden op de omroep... Schijnt vooral op het laatst erg spannend te zijn geweest...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Klopt, dus de indeling komt nog niet in gevaar. Als DOVO ook gewoon wint en Vitesse Delft wint van HZVV is alles rond wat mij betreft.
Hoek nog iets van gezien Sand?
Die blessuretijd was natuurlijk BELACHELIJK.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef deejaylethal het volgende:
Ja, dat had ik gelezen inderdaad. Waarschijnlijk wilde hij niet op de bank zitten... Zit wel wat in.
Gisteren hing er een zware mineurstemming bij nog best een aantal mensen in het uitgaansgebied in Veenendaal. Woorden als "ongelovelijk" en "niet te begrijpen" heb ik meerdere malen gehoord.
Peter Röttger was ook echt zwaar kwaad en had echt de pest in.
Hoorde van de zwager van een vriend van me, een die-hard Lekkerlander die zwager, dat ze bij 2-1 nog de paal raakten. Maar Hoek was wel iets beter uiteindelijk. Voor Lekkerland was het al een feest op zich.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, vanavond pas de beelden op de omroep... Schijnt vooral op het laatst erg spannend te zijn geweest...
Die kans lijkt mij vrij klein idd.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Ik las dat DOVO protest heeft ingediend bij de KNVB. Wie weet.... Maar het zal wel niet helpen.
Wij spelen altijd 4-4-2, dan is vier spitsen normaliter wel genoeg voor 26 duels.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:59 schreef deejaylethal het volgende:
Jullie hebben best weinig aanvallers. Maar als ik mij goed kan herinneren spelen jullie altijd 4-4-2, of niet? Dat zou dan nog wel kunnen. Wel blijft het altijd een beetje gevaarlijk, dat zie je dit seizoen bij DOVO. Een te kleine selectie. We hebben geluk gehad dat Schut bijna altijd kon spelen (al was ie gewoon bar slecht op het laatst) anders hadden we helemaal geen aanvallers meer gehad. Tegen de Vogels hebben we nog met aanvallers gespeeld die ik vroeger nog wel uit de wedstrijd gespeeld heb.
Denk je trouwens dat je met deze selectie mee kunt doen om t kampioensschap? En wat wordt de basiself?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |