abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 11:59:02 #151
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37598937
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Okee.

Overigens heb ik vandaag iets gehoord over één van de twee nieuwe spitsen van ASWH en dat is een veelbelovende naam. Ik zeg verder nog niets, het is me in vertrouwen verteld, maar dat niet iedereen in die ooit heeft gepost in dit topic er even blij mee zal zijn is wel iets wat ik los kan laten.
Derk Schut???
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_37599115
Denken ze dat in Veenendaal dan?

Het zou kunnen, zoals het evengoed een speler kan zijn van DOTO, Bennekom, Sparta Nijkerk, IJsselmeervogels, Spakenburg, Deltasport of Kozakken Boys.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_37599722
Opmerkelijk genoeg is Alex de Jong "ziek" voor vandaag.

Vanavond een verjaardag, dus morgen de complete update inclusief verslag van ASWH - GVVV.

Deejaylethal succes vanmiddag. En als je Heerjansdam wilt ontregelen, ga dan vanaf de kant de broertjes Koremans (9 en 11), vriend Bryan Pereira (8) en Nicky van der Ent (10) gek maken. Succes verzekerd!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 6 mei 2006 @ 12:49:25 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37600207
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Derk Schut???
Derk Schut is cult
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 20:22:07 #155
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37611178
Derk Schut is nog niet zeker van dat ie blijft, vandaar. Maar je kunt hier wel gewoon lullen, want ik gooi ook geruchten erin... Maar ja.

DOVO leeft nog. Bijna hadden we gewonnen, maar een vuist kunnen we ook niet maken. Zelfs bij verlies volgende week kunnen we nog door naar de p/d wedstrijd.
Be your best
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:33:32 #156
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37615367
Oke, het is nu officieel: Derk Schut zal DOVO verlaten... Wat ik voorspelde is dan ook gebeurd. Schut is een speler waar ik toch een beetje in teleurgesteld was. Bracht te weinig en kon gewoon binnen DOVO niet goed samenspelen. Hij mistte iemand die net zoals hem voetbalt en zal volgend jaar ook niet binnen het team passen, dat het vooral van hard werken zal moeten hebben (on-DOVO's, maar ja). Ik wens jullie er veel succes mee!
Be your best
  zondag 7 mei 2006 @ 13:50:11 #157
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37626766
Update: DOVO is echter van plan om Schut aan het onlangs verlengde contract te houden
Het zal me dus benieuwen hoe dit gaat lopen.

Verder heeft DOVO er weer twee spelers bij: Het gaat om de aanvaller Hans Schakel die afkomstig is van WV-HEDW en de tot nu toe nog onbekende Youssef Youssef Amaarou van Swift.
Wie weet kunnen deze spelers volgend jaar potten breken.
Be your best
  zondag 7 mei 2006 @ 15:25:00 #158
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37629060
Derk komt inderdaad naar ons, want ik denk niet dat DOVO een speler die weg wil echt gaat houden. Volgens mij is de motivatie bij Derk weg om daar te blijven. Wel mag onze TD nu niets meer zeggen over onze spelers die hun ja-woord geven en toch vertrekken, want vrijdagochtend was het dus allemaal al in kannen en kruiken. Officieel zou het pas de 13e naar buiten komen.

Wel denk ik dat hij een prima duo kan vormen met Human, zodat onze basis rond is en er nu nog spelers gaan komen voor de bank.

Dan de speeldag van gisteren:

ASWH EN GVVV KLEUREN ROOD

Het begon allemaal heel mooi vanmiddag. Onder een stralende zon trapte ASWH af voor de laatste thuiswedstrijd in de competitie dit seizoen. Dit was op papier ook nog eens een topduel, want GVVV uit Veenendaal was te gast op sportpark Schildman. ASWH en GVVV deelden de tweede plaats, waarbij het Ambachtse doelsaldo beter was. Trainer Jack van den Berg moest Arjan Human, Boudy Hoogendoorn en Marphe Redjosetiko missen wegens blessures. Alexander de Jong lag ziek thuis. Jordi Boogers en Roël Gorré konden wel weer op de bank plaatsnemen. Zo kon Bram Plomp wederom in de basis beginnen, net als Danny Versluis.

Voor rust bleek ASWH de bovenliggende partij. Hoewel de wedstrijd redelijk gelijk op ging, konden de Ambachters aanvallend iets meer indruk maken dan de tegenpartij. Moet wel gezegd dat GVVV ook enkele kansen kreeg. De mooiste werd door Willem-Jan op de voor hem bekende wijze fabuleus gepareerd. Helaas voor ASWH leverden de eigen pogingen ook geen doelpunt op. Johan schoot in het zijnet, een poeier van Izaäk trof geen doel en ook de actieve spitsen Louis en Sjoerd zagen hun inzetten stranden op de keeper of naast de goal.

Na de rust ging ASWH wederom goed van start. Het was feller dan GVVV en probeerde een doelpunt te forceren. Helaas, ook in die fase bleef de pupil van de week de enige die doelman Bennie Geerts deze middag wist te verschalken. In deze periode van Ambachtse druk was Jordi Boogers het veld ingekomen voor Danny Versluis.

Daarna werd de wedstrijd echter flink ontsierd door een enorme kaartenregen, waar vooral ASWH het slachtoffer van was. Dit was extra merkwaardig, omdat de wedstrijd tot dan toe eigenlijk heel sportief verliep. Natuurlijk, er werd af en toe wel eens een overtreding gemaakt, maar van ernstige onvriendelijkheden was totaal geen sprake. Of het de brandende zon was die de scheidsrechter volledig van de kaart bracht zullen we vermoedelijk nooit weten, maar dat zijn beslissingen vooral verbazing wekten mag een feit genoemd worden.

Het eerste slachtoffer van de op hol geslagen arbiter was Ferry van Lare. Ferry maakte op het middenveld een overtreding, waar spelregeltechnisch inderdaad een gele kaart voor gegeven kan worden. Maar een scheidsrechter die een wedstrijd aanvoelt, had vermoedelijk nooit een tweede gele kaart getrokken. Zeker niet in de wetenschap dat de eerste gele kaart voor Ferry ook al zwaar gestraft was. Helaas voor ASWH gebeurde het toch en enkele minuten later werd het nog erger. Nadat Stefan goed door was gegaan en de bal net niet bij Jordi kon bezorgen, bleef hij geblesseerd liggen. Het spel ging echter verder, terwijl voor iedereen duidelijk was dat Stefan geblesseerd was. Richard Lodder maakte op hardhandige wijze, ongetwijfeld geïrriteerd omdat de liggende Stefan genegeerd werd, een einde aan de aanval van de bezoekers. Het gevolg was een rode kaart en een strafschop. Gelukkig voor ASWH was de grensrechter nog wel alert en nam de scheidsrechter diens advies over, zodat er slechts een vrije trap op de rand van de zestien volgde.

Met negen tegen elf viel er voor ASWH uiteraard weinig eer meer te behalen. GVVV drong echter ook niet echt aan, zodat de thuisploeg zelfs nog kleine kansjes kreeg om de winst nog te grijpen. Met de wissel Roël Gorré voor Louis had Jack de defensie intussen weer op orde gebracht. Toen de wedstrijd richting een doelpuntloos gelijkspel kroop, besloot de scheidsrechter nog één keer de schijnwerpers op te zoeken. Stefan van Dam ruziede aan de zijlijn licht met een GVVV-speler en viel om. Mede door gejoel van de supporters trok de scheidsrechter gedecideerd rood. In het tumult dat volgde was er eerst geel en toen ook rood voor de op de grond liggende Stefan, zodat ASWH met acht man moest eindigen en GVVV met tien. Tussendoor was ook trainer Peter Visee van de bezoekers nog uit de dug-out verbannen.

Zo eindigde de wedstrijd in 0-0, iets waar ASWH mede door de rode kaarten genoegen mee moest nemen. Met elf tegen elf had er wellicht meer ingezeten. Vervelende bijkomstigheid is wel dat de betreffende spelers vermoedelijk een schorsing zullen krijgen. De tweede plaats lijkt echter nu wel definitief voor ASWH te worden, als er tenminste gewonnen wordt in Putten volgende week.

Andere uitslagen:

Bennekom - Deltasport 3-0 (Deltasport kreeg dus niets cadeau van Bennekom, ondanks dat het beter begon. Na de 1-0 verloor Deltasport de hoop. De 2-0 was een verre uittrap van doelman Danny Lücke, die zo de goal in vloog!)

DOVO - Heerjansdam 1-1 (Heerjansdam speelt zich dus veilig. Deejaylethal zal ons wellicht nog een verslag geven en ons vertellen of het nog gelukt is de Heerjansdamse 8 t/m 11 uit hun spel te halen)

Geinoord - SHO 4-0 (Geinoord heeft een "klein wonder" volbracht met deze definitieve handhaving in de hoofdklasse. Respect voor deze prestatie. Gisteren vele malen beter dan het zieltogende SHO, dat het seizoen in diepe mineur eindigt)

Spakenburg - SDC Putten 2-0 (Ging vrijwel nergens meer om, Spakenburg deed wat het moest doen tegen de degradant)

Sparta Nijkerk - IJsselmeervogels 2-1 (Met een vrouwelijke grensrechter die haar vader in diens laatste match als scheids assisteerde won Sparta Nijkerk in een leuk duel van de kampioen en heeft het de derde periodetitel vrijwel binnen. Met name de goal van Karim El Kaddouri na een fraaie solo moet een plaatje zijn geweest)

VVOG - Kozakken Boys 4-1 (Met deze klinkende zege speelde VVOG zich definitief veilig. De bonkige aardrijkskundeleraar Edwin van Egteren scoorde drie keer, routinier Marco Roelofsen benutte nog een strafschop).

STAND:

1. IJsselmeervogels 25-54*

2. ASWH 25-42 (+20)
3. GVVV 25-42 (+6)
4. Sparta Nijkerk 25-41
5. Spakenburg 25-39
6. Bennekom 25-38
7. Geinoord 25-35
8. VVOG 25-34 (+3)
9. SHO 25-34 (-8)
10. Kozakken Boys 25-32 (+1)
11. Heerjansdam 25-32 (-17)

12. DOVO 25-27 (-8)

13. Deltasport 25-27 (-22)
14. SDC Putten 25-14**

*=kampioen
**=gedegradeerd

GVVV heeft een periodetitel, Sparta Nijkerk heeft die bijna, al is VVOG nog concurrent.

Volgende week:

Deltasport - VVOG
GVVV - DOVO

Dat zijn de duels die er om gaan. Bij gelijke stand gaan ze een beslissingsduel spelen, Deltasport en DOVO dus.

TOPSCORERS:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 18
2. Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 16
Edwin van Rooijen (GVVV) 16
4. Arjan Human (ASWH) 15
5. Ramon Barendregt (SHO) 13
Edwin van Egteren (VVOG) 13
7. Yves Heskamp (Spakenburg) 12
8. Rodney van Engel (Deltasport) 11
Dennis Groenendijk (Geinoord) 11
10. Albert van Nijhuis (Sparta Nijkerk) 10
Derk Schut (DOVO) 10
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 09:38:45 #159
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37649989
Ik denk toch dat Schut ene probleem heeft. Bij DOVO staan alle spelers al jaren onder contract en ik denk dat het toch wel wat geld gaat kosten om hier onderuit te komen. Zou het ook niet meer dan normaal vinden. Als je zo bij een club wegloopt ben je ook wel zwak.
Be your best
  maandag 8 mei 2006 @ 16:44:36 #160
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37661252
Wat ik er van heb meegekregen is DOVO ook niet brandschoon. Ze hebben de boel vorig jaar pas laten klappen na 1 juni, zodat de spelers slechts voor minder geld konden bijtekenen of een jaar moesten stoppen. De overschrijvingstermijn was al voorbij. Dus ze zullen toch ook niet al te veel mogen mekkeren, eerlijk gezegd.

Maar het kan dat dit verhaal niet klopt hoor. Weet jij daar iets meer van?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 16:52:30 #161
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37661525
Nee, dit is bij DOVO niet helemaal expres gedaan toen. De trainer is er toen wel een beetje smerig uitgegooid maar die was ook gewoon te duur en helemaal niet zo bijzonder.

Bovendien gaat het hier niet om ASWH maar om Schut en als je een contract hebt moet je deze gewoon nakomen en niet achteraf gaan zeiken dat t team "niet goed genoeg" zou zijn. Dat had ie van te voren kunnen weten en zo goed is hij zelf nu ook weer niet.
Be your best
  maandag 8 mei 2006 @ 16:55:35 #162
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37661663
Okee. Misschien dat hij nog wat gaat betalen dan aan DOVO, maar het lijkt me niet dat hij er zal blijven. Denk ook niet dat jullie dat nog willen?

Overigens blijft Dennis van der Steen uiteindelijk bij IJsselmeervogels.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 16:57:05 #163
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37661718
Nou ja, t kan mij eigenlijk niet zoveel schelen wat r met m gebeurd. Hij mag blijven, maar als we er financieel beter van worden als ie weggaat en we er een andere spits voor kunnen halen vind ik het ook goed.

Ik wacht echter nog op een goede extra verdediger en middenvelder erbij die op verschillende posities uit de voeten kunnen.
Be your best
  maandag 8 mei 2006 @ 17:04:47 #164
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37662030
De vervangers voor Holwijn en Holster die er volgens Derk nog niet zijn.

Maar eerst maar eens winnen van GVVV, jullie. Voordeel is dat Deltasport tegen VVOG moet en die kunnen misschien nog de periode winnen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 8 mei 2006 @ 22:11:53 #165
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37673254
Ja, das ook weer waar. En ik denk dat we een directe confrontatie met Deltasport wel winnen.

Derk moet niet eisen, die moet eerst zichzelf maar eens bewijzen. Spelers als vd Meijden, vd Tier en vd Broek doen dit ook niet, en daar heb ik een hogere pet van op.
Be your best
pi_37674033
quote:
Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef methodmich het volgende:

Overigens blijft Dennis van der Steen uiteindelijk bij IJsselmeervogels.
Serieus? Ik vind het een goede speler en hij was erg populair merkte ik de vorige keer.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 9 mei 2006 @ 09:50:40 #167
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37682906
Daarom dokken de Vogels ook zoveel voor m... Oma heeft nog wel geld ergens onder het matras...
Be your best
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:47:09 #168
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37693207
Ja, Dennis blijft ondanks dat hij naar RBB zou gaan. Hij is geraakt door een door de supporters op touw gezette actie.

ASWH heeft Jerry de Jong van FC Utrecht vastgelegd. Linksbenige middenvelder / aanvaller, ben benieuwd wat dat wordt.

Daar is ie!

[ Bericht 17% gewijzigd door methodmich op 09-05-2006 17:50:45 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_37701513
Zo, net terug uit Spakenburg van de derde derby van dit jaar.

Het was wel te merken dat het een wedstrijd voor de beker was. Het was een stuk rustiger dan de voorgaande wedstrijden, toch waren er toch zo'n 4000 toeschouwers. Het was echter super lekker weer om de wedstrijd te kijken.

Dan de wedstrijd, die hebben de IJselmeervogels zelf weggegeven, vooral de eerste helft. Zeker zo'n 4-5 goede kansen gemist. De grootste kans was voor Stanley Taylor, vlak voor het rustsignaal, alleen voor de keeper schoot hij de bal recht in de handen van de keeper.

Een paar minuten naar rust maakte Chiema Onyeike, de enige treffer van de avond. Het gebeurde vlak voor me en er ging duidelijk een overtreding aan vooraf. Die Onyeike is trouwens erg vervelend, net als de vorige wedstrijd. Ook deze wedstrijd waren er weer twee elleboogstoten, duidelijk rood. De tweede helft was het na de goal min of meer alleen maar vechtvoetbal, prima voor het spel van Spakenburg. De vogels kregen ook niet echt veel kansen meer, al had Dennis van der Steen een paar minuten voor tijd toch echt moeten scoren. Voor open goal ging de bal toch nog meters over.

Spakenburg is gewoon een hele matige ploeg die vooral tijdrekken en veel harde overtredingen maken. Maar zoals ik al begon, de Vogels hebben de wedstrijd zelf weggeven door zoveel kansen te missen. Spakenburg heeft totaal maar twee kansen gekregen maar wel een keer gescoord, dat was het verschil vandaag.
pi_37701875
Nog even wat geruchten en transfer nieuws die ik heb opgevangen.

- Stanley Taylor gaat naar alle waarschijnlijkheid weg bij de Vogels, hij loopt stage bij Emmen en kan daar zo goed als zeker tekenen. Hij schijnt zelfs een club uit Engeland te hebben afgeslagen om bij Emmen te gaan spelen.

Erg jammer want hij is samen met van der Steen een van mijn favoriete spelers.

- Nog voor Jeffrey Winter nog maar 1 minuut bij de Vogels heeft gespeeld schijnt er al intresse te zijn van een club uit de eerste divisie.

- Als laatste gaat er het gerucht dat er deze week een speler met een 'grote naam' gaat tekenen bij IJselmeervogels. Waarschijnlijk dus een speler uit het betaald voetbal die wil afbouwen.
Er wordt zelfs al stilletjes gesproken over Dennis Bergkamp, wiens vrouw uit Spakenburg komt, al lijkt dat zeer onwaarschijnlijk.
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:47:54 #171
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37705276
Hahaha! Dennis Bergkamp gaat echt niet naar de Vogels... Een grote naam? Fortes Rodriges?
Be your best
pi_37711858
Ben trouwens gevraagd om volgende week mee te gaan naar Sneek, kan best gezellig worden, al moeten die kansen er dan wel in.
pi_37711884
De vrouw van Dennis Bergkamp is een blauwe!

Tailor naar Emmen is inderdaad mogelijk. Liep eerder stage bij Port Vale in Engeland.

En Chima is gewoon cool hoor!

Overigens heeft ASWH de 20-jarige spits Rory van der Weijden van zondag derdeklasser Dubbeldam gehaald. Zal via het tweede richting hoofdklasseniveau moeten rijpen.

Bij ONS moet je kunnen winnen. De kampioen in C is de ploeg waar je minimaal 4 punten tegen moet pakken. Gewoon Sandor van der Heide door Tailor laten slopen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37712305
Het was vannacht tot 3 uur feest in Spakenburg, ze vierden het succesje als een kampioenschap.

Gijs van Manen staat tegenwoordig wissel, sinds hij vertrekt.

Het verslag op voetbalopzaterdag.com komt aardig overeen met mijn beleving.

Enig idee wie nog meer wil gaan afbouwen bij de amateurs MM?
pi_37712415
Geen idee, dan zou je moeten kijken bij de aflopende contracten en spelers die als prof gaan stoppen. Zijn er zoveel.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:27:57 #176
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37728818
Komen jullie nog naar Veenendaal zaterdag? Daar gaat het wel gebeuren!
De kaartverkoop is al ingegaan bij GVVV... Die dieren vragen er gewoon zes euro voor, echt niet normaal. Ik ben van plan om te hele dag dan maar op t sportpark van de blauwe te hangen; Ik ga echt niet betalen aan die gasten
Be your best
  donderdag 11 mei 2006 @ 09:32:54 #177
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37728936
Peter Röttger gaat terug naar DOVO... (laatste transfernieuws)
Be your best
pi_37732968
Regillio Vrede zoekt ook nog een amateur ploeg las ik.
pi_37733108
Youssef Amaarou en Hans Schakel naar DOVO (08-05-2006)
De 27 jariger Hans Schakel is afkomstig van 1e klasser WV-HEDW en heeft daarvoor gespeeld bij AFC en KBV (tegenwoordig Blauw Wit Amsterdam) in de zondaghoofdklasse. Daarnaast was Hans de afgelopen twee seizoenen hoofd- en jeugdtrainer bij S.V. De Meer. Naast deze functie is hij werkzaam als opleider op de Johan Cruyff University. Komend seizoen blijft hij ook jeugdtrainer bij De Meer.
Hans kan goed uit de voeten als vrije verdediger of op het middenveld.

De 21 jarige Amsterdammer Youssef Aamarou is leraar in opleiding. Hij studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en volgt projecten op de Universiteit van Amsterdam. Daarnaast is hij betrokken bij projecten voor weeskinderen en veiligheid. Youssef is afkomstig van 2e klasser Swift en heeft zijn jeugdvoetbaljaren doorgebracht bij Haarlem, Telstar/Stormvogels en D.C.G. Youssef kan goed uit te voeten op het middenveld of in de voorhoede.
pi_37734866
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef deejaylethal het volgende:
De kaartverkoop is al ingegaan bij GVVV... Die dieren vragen er gewoon zes euro voor, echt niet normaal. Ik ben van plan om te hele dag dan maar op t sportpark van de blauwe te hangen; Ik ga echt niet betalen aan die gasten
Jullie zijn wel afhankelijk van die dieren.....

Maar een seizoen 1ste klasse is best leuk hoor. Ik vond het wel aardig vorig jaar.
Black out the windows, it's party time!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:47:55 #181
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37735128
@Nicky15:

Dat had ik al eerder gemeld...
Be your best
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:13:35 #182
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37735863
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:39 schreef Maestrov het volgende:

[..]

Jullie zijn wel afhankelijk van die dieren.....

Maar een seizoen 1ste klasse is best leuk hoor. Ik vond het wel aardig vorig jaar.
GVVV-er?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:15:02 #183
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37735904
Laten we hier geen oorlog ontketenen, daar is dit forum veel te waardevol voor
Be your best
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:25:10 #184
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_37736197
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef deejaylethal het volgende:
Laten we hier geen oorlog ontketenen, daar is dit forum veel te waardevol voor
"Voetbal is oorlog!" zei een bekende voetbaltrainer ooit.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:28:59 #185
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37736318
Ja, maar spam dan gewoon t forum van de D-side vol zoals iedereen
Be your best
pi_37738652
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 09:27 schreef deejaylethal het volgende:
Kaartje voor de Vogels en Spankenburg kosten ook altijd 6 euro.
pi_37738906
Heerjansdam durft dat ook te vragen en dan zie je beroerd voetbal man... Gemiddeld is de prijs 5 euro. Alleen ASWH zit er tot nu toe onder, dat is 4,50.

Ik ga overigens niet naar de Veenendaalse derby, maar uiteraard naar SDC Putten - ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:18:16 #188
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37739345
DOVO was altijd 3 euro, maar ze moesten t eigenlijk wel omhoog krikken omdat ze belachelijk goedkoop waren.
Maar zes euro ineens vind ik wel veel. Zouden ze best goedkoper kunnen maken.
Be your best
pi_37739400
Overig voetbalnieuws deeltje #6

Allerlei leuke berichten, o.a. over Toonen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37754610
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:13 schreef Doekes het volgende:

[..]

GVVV-er?
Nou ja, ik kom uit een blauwe familie (vader en broertje hebben het eerste gehaald) zeg maar. Woon niet meer in Vdaal maar die strijd volg ik nog altijd! Toen ze vorig jaar in de 1ste klasse speelden waren er nog wat leuke wedstrijden bij mij in de buurt.

Wat mij betreft blijven ze erin. Die derby's zijn toch geniaal!

[ Bericht 7% gewijzigd door Maestrov op 12-05-2006 10:41:26 ]
Black out the windows, it's party time!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 13:24:59 #191
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37759119
Ja, daarom. Het is goed voor het Veenendaalse voetbal wanneer DOVO erin blijft, en ook leuker voor GVVV (alleen de inkomsten van de derby's al).
Be your best
pi_37764638
En Deltasport mis je relatief weinig aan. Ja, die kantine.
www.thuisuiteten.nl
pi_37767700
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ga overigens niet naar de Veenendaalse derby, maar uiteraard naar SDC Putten - ASWH.
Lisse - Rbb is ook wel leuk om te zien, alleen net iets te ver voor zomaar een wedstrijdje.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:46:44 #194
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37768103
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:
En Deltasport mis je relatief weinig aan. Ja, die kantine.
Die kantine

Dat sportpark is ooit in de oorlog aangelegd en sindsdien nooit onderhouden. Waar ooit tegels lagen ligt nu een mooi grasmatje en de reclameborden laten los wanneer je er tegenaan leunt
Be your best
pi_37782897
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Lisse - Rbb is ook wel leuk om te zien, alleen net iets te ver voor zomaar een wedstrijdje.
Wij gaan wel met een mannetje of 5 van ASWH naar deze wedstrijd in plaats van naar Putten af te reizen.
pi_37782919
Al het geld zit daar in de salarissen...

Programma vandaag:

Deltasport - VVOG
De Vlaardingers moeten winnen en spelen dan of een beslissingsduel tegen DOVO als die ook winnen of worden twaalfde en moeten dan nog play-offs spelen. Meer zit er niet in. Winnen zal lastig genoeg worden, want VVOG heeft nog een kleine kans op de periodetitel. Dan moeten ze wel winnen.

GVVV - DOVO
Zijn de belangen in de Veenendaalse derby wel eens zo groot geweest? DOVO moet winnen om alles in eigen hand te houden. Voor hen gaat hetzelfde verhaal op als voor Deltasport. Winst is of een beslissingsduel of bij Vlaardings puntverlies de twaalfde plek. Maar zal GVVV genegen zijn mee te werken?

Heerjansdam - Sparta Nijkerk
Om zeker te zijn van de derde periode moet Sparta Nijkerk eigenlijk winnen. Een gelijkspel kan genoeg zijn, afhankelijk van VVOG, maar biedt minder zekerheid. Alleen zal trainer Hans Maus graag afscheid willen nemen van het Heerjansdamse thuispubliek met een zege.

Kozakken Boys - Spakenburg
Fijn potje om niets, al heeft Spakenburg nog een minieme kans op de derde periode. Dan moet het zelf heel dik winnen, moet Sparta Nijkerk dik verliezen en VVOG niet winnen. Voor de thuisploeg is het een opwarmer richting de halve finale van de beker dinsdag tegen ASWH.

SDC Putten - ASWH
ASWH mist enorm veel spelers wegens schorsingen en blessures en kan niemand meenemen van het tweede, dat in Spakenburg om de landstitel speelt. Toch moet ASWH in staat worden geacht te winnen van degradant SDCP en zo tweede te worden, iets wat trainer Jack van den Berg dolgraag wil in zijn laatste seizoen.

SHO - Bennekom
Het is mooi weer vandaag. Wellicht dat sommige mensen dan nog de moeite nemen naar dit duel om niets te kijken, waarin veel spelers hun laatste pot voor SHO kunnen spelen.

IJsselmeervogels - Geinoord
De kampioen wil ongetwijfeld in vorm blijven voor de naderende kampioenscompetitie. Een mooie vertoning tegen het veilig gespeelde Geinoord kan het vertrouwen doen groeien.
www.thuisuiteten.nl
pi_37782940
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 11:32 schreef Panic_A het volgende:

[..]

Wij gaan wel met een mannetje of 5 van ASWH naar deze wedstrijd in plaats van naar Putten af te reizen.
Nepper.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:55:11 #198
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_37790948
DOVO heeft het geflikt. Op een volgepakt sportpark Panhuis met veel sfeer, vuurwerk, spandoeken en gezang hielden de clubs elkaar in evenwicht. Een geweldig resultaat want Deltasport verloor van VVOG. Een derby met weinig goed voetbal maar veel strijd, vooral van DOVO kant.
Michel van de Broek mistte nog een penalty voor DOVO in de eerste minuten. Hierna waren de kansen voor GVVV en het spel voor DOVO. De wedstrijd sukkelde zo door en de brilstand op het einde was voor iedereen acceptabel.
Be your best
pi_37795632
Gefeliciteerd deejaylethal, op naar volledig lijfsbehoud.

Wij zijn tweede geworden! Verslag doe ik hieronder. Morgen zal ik alle uitslagen, de eindstand enzovoort van B posten.

ASWH SLUIT COMPETITIE IN STIJL AF

Vandaag speelde ASWH de laatste competitiewedstrijd van het seizoen. Dit gebeurde in Putten. Trainer Jack van den Berg zal vooraf ongetwijfeld flink hebben gepuzzeld om tot een opstelling te komen, want blessures en met name schorsingen bezorgden de coach de nodige hoofdbrekens. De kaartenregen van vorige week tegen GVVV had als gevolg dat Stefan van Dam, Richard Lodder, Johan Sturrus en Ferry van Lare niet mochten spelen. Boudy Hoogendoorn was geblesseerd, terwijl Alexander de Jong, Bram Plomp en Marphe Redjosetiko eigenlijk ook niet volledig fit waren. Dit trio moest echter noodgedwongen wel starten tegen SDC Putten, de ploeg die dit seizoen als eerste degradeerde in de hoofdklasse B.

Nadat een spreker van Putten de door de scheidsrechter verkregen minuut om de vertrekkende spelers te bedanken vakkundig had weten te rekken tot minstens drie minuten, kon er begonnen worden. Bij winst was ASWH verzekerd van de tweede plaats, een klassering die Jack en de spelers erg graag wilden behalen. Daarom was het niet verwonderlijk dat ASWH aanvallend begon. Gedurende de eerste helft bleef ASWH de betere ploeg, maar helaas konden onze jongens ondanks het overwicht nooit echt heel gevaarlijk worden. Keeper Robert Smallenburg van de thuisploeg hoefde nauwelijks in actie te komen. Dit gold echter ook voor onze keeper, want Putten kon ASWH al helemaal niet verontrusten.

Het enige echt gevaarlijke moment van de thuisploeg was een goed ingeschoten vrije trap, die door Willem-Jan echter minstens zo knap gestopt werd. Het beter voetballende ASWH sneed één keer op fraaie wijze door de defensie heen, maar helaas vloog de inzet van Sjoerd net langs de verkeerde kant van de paal. Zodoende moest ASWH met een gelijke stand gaan rusten.

Jack van den Berg bracht na rust twee nieuwe mensen in het veld. Wouter Kreté, net als Frank Barendrecht uit Spakenburg overgekomen na een wedstrijd van het tweede, mocht als vervanger van Bram Plomp zijn competitiedebuut in ASWH 1 maken. Wouter deed dit prima, waarbij met name de rust waarmee hij enkele verdedigende situaties oploste een compliment waard zijn. Ook Arjan Human was in de ploeg gekomen voor Alex, die duidelijk nog niet hersteld was van zijn ziekte. Arjan maakte zijn rentree nadat hij op 1 april geblesseerd raakte bij SHO.

Onmiddellijk toonde de Zeeuwse spits zijn waarde voor ASWH. Met Arjan, Sjoerd en Louis had ASWH nu drie aanvallers en Putten wist niet goed hoe het daar mee om moest gaan. De eerste Ambachtse goal viel dan ook al snel. Een afgeslagen corner kwam op de linkerflank bij Arjan. Hij zette voor op de naar Puttense maatstaven wel akelig vrij staande Louis van Kleef, die koppend de 0-1 liet aantekenen. Het was voor Louis zijn eerste competitiegoal dit seizoen.

Na de goal bleef ASWH veruit de betere ploeg en een tweede doelpunt kon dan ook niet uitblijven. Wederom was Arjan de man die de goal voorbereidde. Hij werd op rechts weggestuurd, snelde naar de goal en bewaarde goed het overzicht. Zijn balletje breed werd bij de tweede paal dankbaar door Louis tot doelpunt gepromoveerd. Louis luisterde zijn laatste competitieduel voor ASWH dus op met twee treffers. Voor Putten was dit de genadestoot, waarna de ploeg van de gelegenheid gebruik maakte om drie afzwaaiende spelers, van wie Henco van Hierden al zijn hele voetballoopbaan voor de club speelt, een applauswissel te gunnen. Dit ging gepaard met vuurwerk.

In de slotfase had Arjan zijn rentree nog van extra glans kunnen voorzien door te scoren, maar zijn inzet werd gestopt door de doelman. Louis kreeg vervolgens ook een applauswissel. Zijn vervanger was Frank Barendrecht, die eerder op de dag met ASWH 2 pas in de slotfase een gelijkmaker van IJsselmeervogels 2 had moeten incasseren. Ook voor Frank was het dit seizoen zijn eerste optreden in de hoofdmacht. De stand bleef ook na zijn entree ongewijzigd, zodat ASWH met een zege het seizoen kon afsluiten. Een knappe prestatie, want de ploeg was vandaag redelijk gehavend en er moest zoals gezegd een beroep worden gedaan op enkele spelers die pas net weer speelklaar waren en ritme misten. Door deze zege eindigt ASWH op de tweede plaats. Zeker in het altijd moeilijke jaar na een landstitel is dit een fantastische prestatie, waarvoor de spelers en de technische staf een groot compliment verdienen. Wie weet volgt er zelfs nog wel een mooie prijs in de vorm van de beker, maar dat zal de tijd ons leren.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 14 mei 2006 @ 15:32:02 #200
17328 methodmich
Nummer 10
pi_37815979
Uitslagen van de laatste speelronde in de hoofdklasse B:

Deltasport - VVOG 1-2 (Al vlug 0-1 door Edwin van Egteren, na rust 0-2. Deltasport vaardig combinerend, maar ongevaarlijk in de afronding. De 1-2 van Rodney van Engel viel in de 89e minuut en in de slotfase werden nog enkele kansjes op de gelijkmaker, die de boel nog had kunnen redden, gemist. Deltasport degradeert dus.)

GVVV - DOVO 0-0 (DOVO mist wel een strafschop, maar is verder natuurlijk blij dat dit punt de ploeg naar de play-offs helpt)

Heerjansdam - Sparta Nijkerk 3-6 (Sparta Nijkerk wint de derde periode, erg knap voor een club waar op bestuurlijk niveau zoveel onrust is geweest. El Abassi maakte er twee, Albert van Nijhuis zelfs drie)

Kozakken Boys - Spakenburg 2-4 (Potje om niets, dat door Spakenburg gewonnen wordt. Yves Heskamp maakte er drie, Chima Onyeike één. In zijn laatste competitieduel voor Kozakken Boys scoorde Dennis van den Berg nog tweemaal)

SDC Putten - ASWH 0-2 (zie verslag hierboven, Louis van Kleef dus twee keer scorend)

SHO - Bennekom 1-4 (Van Meegdenburg twee keer, Heimgartner twee keer voor Bennekom. SHO verzuimde een goed afscheid te gunnen aan de supporters, al scoorde Ramon Barendregt nog wel in zijn laatste pot. Opmerkelijk: bij 0-2 achter liet doelman Paul Verboom zich vervangen, omdat hij "niet voor lul wenste te staan in zijn laatste pot voor SHO")

IJsselmeervogels - Geinoord 3-0 (Knüppe, Steinraht en Kemper scoorden. Steinraht werd hiermee definitief topscorer van de hoofdklasse B. Minpuntje was het geblesseerd uitvallen van Dogan Corneille)

EINDSTAND

1. IJsselmeervogels 26-57 (58-25)

2. ASWH 26-45 (45-23)
3. Sparta Nijkerk 26-44 (48-37)
4. GVVV 26-43 (41-35)
5. Spakenburg 26-42 (51-42)
6. Bennekom 26-41 (48-41)
7. VVOG 26-37 (42-38)
8. Geinoord 26-35 (42-43)
9. SHO 26-34 (43-54)
10. Kozakken Boys 26-32 (37-38)
11. Heerjansdam 26-32 (32-52)

12. DOVO 26-28 (39-47)

13. Deltasport 26-27 (34-57)
14. SDC Putten 26-14 (27-55)

TOPSCORERS:

1. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 19
2. Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 18
3. Edwin van Rooijen (GVVV) 16
4. Yves Heskamp (Spakenburg) 15
Arjan Human (ASWH) 15
6. Ramon Barendregt (SHO) 14
Edwin van Egteren (VVOG) 14
8. Albert van Nijhuis (Sparta Nijkerk) 13
9. Rodney van Engel (Deltasport) 12
10. Dennis Groenendijk (Geinoord) 11
11. Ismaël El Abassi (Sparta Nijkerk) 10
Derk Schut (DOVO) 10

ASWH de minst gepasseerde defensie van de zaterdaghoofdklasse, dus dat is wel weer mooi.

Verrassing van het seizoen: Sparta Nijkerk, Geinoord
Tegenvaller van het seizoen: Kozakken Boys, DOVO
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')