Dus dan ben je moe op maandagquote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan aan het verhuizen zijn
Je trekt in de nieuwe iglo!quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat we dan aan het verhuizen zijn
Dat ben ik op zaterdag denk ik welquote:
Jij wil geen harem dan?quote:Op maandag 3 april 2006 10:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zal ik weinig bedoeling hebben Astrid te verleiden
dat doet ie alleen op woesdag? toch?quote:
Nee, als het aan die kutbedrijven ligt niet, gok ik zo. Wij hebben alles klaar iig.quote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Je trekt in de nieuwe iglo!![]()
Je krijgt alles op tijd klaar?
Weet ikquote:
Harem..... ?!quote:
ow ik heb gewoon een vreselijke hekel aan mensen die op zo'n manier aandacht moeten trekkenquote:Op maandag 3 april 2006 10:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Wow, liefie_, waar komt die frustratie vandaan?
![]()
Pinguin vagina'squote:Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden wat het onderwerp gaat worden in dit topic..![]()
meerdere vrouwen om te neuken?!!quote:
over pre-postnataledepressies natuurlijkquote:Op maandag 3 april 2006 10:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik heb al een vermoeden wat het onderwerp gaat worden in dit topic..![]()
Nee geen behoefte aan. Mijn vriendin volstaat primaquote:
Jah... maar niet om te neuken hoor. 1 is zatquote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg: meerdere vrouwen..
dan is er dus nog plaats om iemand ertussendoor te nemenquote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee geen behoefte aan. Mijn vriendin volstaat prima.
Alhoewel Astrid erg oke is
Vrouwen zijn voor meerdere doeleinden goed, Ynske, niet alleen nuecken..quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... maar niet om te neuken hoor. 1 is zat
Nee...quote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is er dus nog plaats om iemand ertussendoor te nemen
wat danquote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Vrouwen zijn voor meerdere doeleinden goed, Ynske, niet alleen nuecken..![]()
Jah... et klinkt raar. Ik weet etquote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]een man die zijn handen vol heeft aan 1 vrouw
Voor sommige mannen is dat de harde realiteit..quote:Op maandag 3 april 2006 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]een man die zijn handen vol heeft aan 1 vrouw
quote:Op maandag 3 april 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... et klinkt raar. Ik weet et
Maar ze is
Je weet toch wie et is?
quote:
Wellicht zegt het meer over de vrouwquote:Op maandag 3 april 2006 11:05 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Voor sommige mannen is dat de harde realiteit..![]()
tuurlijkquote:
*P_P_S huild van binnen*quote:Op maandag 3 april 2006 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat dan
de vuile was doen
strijken
koken
bedopmaken
rotzooi achter het gat van een man opruimen
kinderen baren
kinderen opvoeden
was ik maar geen vrouw geworden
Wat Y zegt jahquote:
Jah niet normaal, soms ook even niet bereikbaar zelfsquote:
dan begin ze eens op te noemen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*P_P_S huilT van binnen*
Mijn vooroordelen ligen op het positieve en beminnelijke vlak.
Ik dacht al dat het alleen bij mij zo wasquote:
Check, 13.gif.quote:Op maandag 3 april 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah niet normaal, soms ook even niet bereikbaar zelfs
Oh ja... Zal ik dan maar eens naar school gaanquote:En werken op maandag
je was me voor....quote:Op maandag 3 april 2006 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat dan
de vuile was doen
strijken
koken
bedopmaken
rotzooi achter het gat van een man opruimen
kinderen baren
kinderen opvoeden
was ik maar geen vrouw geworden
zullen we ruilen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh ja... Zal ik dan maar eens naar school gaan.
Ik moet over een uur naar school en dan ben ik 2 uur later alweer uitquote:Op maandag 3 april 2006 11:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh ja... Zal ik dan maar eens naar school gaan.
What's the difference? Hangen = hangen.quote:Op maandag 3 april 2006 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
zullen we ruilen?
ga ik voor jou naar school
kom jij hier hangen
scheef hangen? tegen iemand aan hangen? op de kop hangen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
What's the difference? Hangen = hangen.
ik wil wel weer eens in collegebanken hangen of gewoon rondhangen in schoolquote:Op maandag 3 april 2006 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
What's the difference? Hangen = hangen.
Meer als 2 uur les zou ook wel te gek worden he!quote:Op maandag 3 april 2006 11:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet over een uur naar school en dan ben ik 2 uur later alweer uit
Tot vanmiddag dan maarquote:Op maandag 3 april 2006 11:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik moet over een uur naar school en dan ben ik 2 uur later alweer uit
http://www.rsg-sneek.nl/Rooster/Dagrooster/week14/S/14/S00886.htm 12 lessen uitval deze week
quote:Op maandag 3 april 2006 11:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
scheef hangen? tegen iemand aan hangen? op de kop hangen?
Kan allemaal.
Hang ze!..maar let wel een beetje op..we willen niet dat je wat overkomt...quote:Op maandag 3 april 2006 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]. Zo, ik heb weer genoeg te doen vandaag!
Ik ook... moet naar de 42.000quote:Op maandag 3 april 2006 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]. Zo, ik heb weer genoeg te doen vandaag!
Dus je blijft donderdagavond slapenquote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dat ene uur op vrijdag is een foutje, ik ben vrijdag VRIJ![]()
![]()
hmmmquote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Denk maar aan je vriend en denk dan aan de fijne dingen..
Er is een verschil, nu hang je betaald, op school betaal je om te hangenquote:Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil wel weer eens in collegebanken hangen of gewoon rondhangen in school
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Denk maar aan je vriend en denk dan aan de fijne dingen..
Het zit diep he?quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?
ben een beetje sjaggo vandaag....quote:
eh..vraag je nu naar de bekende weg? Moet ik het echt gaan zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?
hihi, hoezo?quote:
tjaquote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een verschil, nu hang je betaald, op school betaal je om te hangen
trap de open deur maar inquote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
eh..vraag je nu naar de bekende weg? Moet ik het echt gaan zeggen?
quote:
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekkerquote:
ja maak ons maar jaloersquote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekker
daar heeft hij toch wel meer voor nodig om mij jaloers te krijgen dan wat champagne en een taartquote:
De combi bij ons in het dorp. De enige combi die ik ken waar ze ook kennis van zaken hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]das dezelfde die ik heb
via waar heb je hem gekocht?
ahaquote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De combi bij ons in het dorp. De enige combi die ik ken waar ze ook kennis van zaken hebben.
In de jaren ben ik eigenlijk alleen daar te vinden als ik iets moet kopen of ontwikkelen.
Bij ons kregen we na 1 jaar per persoon 2 slagroomtaarten. Het was wel een foutje, dat dan weer welquote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekker
Doe jij toch ook met die lingerie foto's van jequote:
Er is hier net een kerel vandaag begonnen. Jah zegt de eigenaar hier... doen we altijd als er iemand nieuw begint.. taart en champagne en overal slingers ophangenquote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons kregen we na 1 jaar per persoon 2 slagroomtaarten. Het was wel een foutje, dat dan weer welMaar het leed was al geschied
wil jij ook tieten enzo dan?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe jij toch ook met die lingerie foto's van je
Graagquote:
Ik wil de spullen eigenlijk altijd zien. Specs zijn leuk, maar het moet ook lekker aanvoelen. Zo was de keuze tussen de D70 en de toen nieuwe canon beslist. Niet op specs maar op gewichtquote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
aha
ik had m via internet besteld bij konijnenberg, en erg tevreden over de afhandeling etc
quote:Op maandag 3 april 2006 12:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je wilt dus eigenlijk liever een meisje zijn![]()
quote:
Succes enzoquote:
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zienquote:
Te laatquote:Op maandag 3 april 2006 12:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik moet.. verslag... schrijven.. Mag niet... niet... echt niet... SOGGEN. Aargh.
Volgens mij was het daar al te laat voor..quote:Op maandag 3 april 2006 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, hoezo?
ben je bang dat ik dan niet meer op mijn stoel kan blijven zitten
Ze heeft idd niet veel meer van zich laten horenquote:Op maandag 3 april 2006 12:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij was het daar al te laat voor..![]()
Ik dacht ook al dat ze ergens onder haar bureau was verdwenen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft idd niet veel meer van zich laten horen
Niet nu, misschien later..quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zien
Ze is de vloer nu aan het dweilen denk ik.quote:Op maandag 3 april 2006 12:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ze ergens onder haar bureau was verdwenen..![]()
Dat heb je goed begehouden..quote:Op maandag 3 april 2006 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is de vloer nu aan het dweilen denk ik.
Lunchtime! Ynske zal zo wel terugkomen, normaal luncht ze om 12.00
Daarom veranderde ik het ook..voor de duidelijkheid..quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zien
Zelfde setje tietenquote:
Vanaf ?! nu ?!quote:
hoi... hangt het een beetje?quote:
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse luchtquote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:idd terug van de lunch *O8
en nee ben niet aan t dweilen, was ook niet nodig
zit mezelf vol te gooien met water
en vraag me af hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet steeds loopt te piekeren
dat zou jij inmiddels toch ook kunnen wetenquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat heb je goed begehouden..
werk en gerelateerde problemenquote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse lucht![]()
dan pieker je buiten toch verder?quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse lucht![]()
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentrerenquote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan pieker je buiten toch verder?
als iemand mij kan leren niet te piekeren, graag
Hmm... lastig. Zeker als je ook nog eens op je werk zitquote:
hmz zo makkelijk gaat t bij mij eigenlijk nooit... jammer genoegquote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentreren
quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
Of je komt op je eerste werkdag even onder de auto
Hallo juffrouw C., het hangt uitstekend, dank u.quote:
daarom was ik donderdag ook gaan uitwaaien op schipholquote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentreren
hoe is t met jou?quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
Niet goed... Gaat het? Niet dus,quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
jee meisquote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
gebroken pols en ik kan voorlopig nauwelijks/niet werken
doe maar rustig aanquote:
iemand lief aan kijken om je te helpen?quote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
maar ik kan niks zo...
Als je iets kan ga je over het algemeen dan ook werken. Het is het een of het ander, natuurlijk!quote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
maar ik kan niks zo...
Dus je loopt te piekeren over hoe je het best niet moet piekeren?quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:idd terug van de lunch *O8
en nee ben niet aan t dweilen, was ook niet nodig
zit mezelf vol te gooien met water
en vraag me af hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet steeds loopt te piekeren
* Burdie lief kijktquote:Op maandag 3 april 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iemand lief aan kijken om je te helpen?
naar mij?quote:
zoals ik al zei, werk en werkgerelateerde zakenquote:Op maandag 3 april 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je loopt te piekeren over hoe je het best niet moet piekeren?![]()
Serieus: waarover pieker je dan?
Nee, dat kanquote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz zo makkelijk gaat t bij mij eigenlijk nooit... jammer genoeg
quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou jij inmiddels toch ook kunnen weten
Byequote:
beterschap sterkte en al die dingenquote:
Moet wel vertellen war je over piekert..quote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan pieker je buiten toch verder?
als iemand mij kan leren niet te piekeren, graag
quote:
whaha ik pieker over letterlijk allesquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Moet wel vertellen war je over piekert..
Sterkte en beterschap will doquote:Op maandag 3 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beterschap sterkte en al die dingen
ik weet niet zo goed wat je hoort te zeggen als iemand iets gebroken heeft maja
Ja, ik kwam er ook net achter dat dit al eerder gevraagd werd..Ik heb wel een id waar je over piekert trouwens..ik hoop dat je het een beetje op een rijtje kunt krijgen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ik al zei, werk en werkgerelateerde zaken
ja vond beterschap misschien niet zo goed gekozen... want ja je kunt er toch zelf niks aan beter maken of zo... je weet dat je 6 weken in t gips moet... najaquote:
Tot zoquote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vond beterschap misschien niet zo goed gekozen... want ja je kunt er toch zelf niks aan beter maken of zo... je weet dat je 6 weken in t gips moet... naja
ik ben weg, die iemand anders helpen![]()
Goed, dat was dus een ontwijkend antwoord...quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik pieker over letterlijk alles
vroeger toen ik klein was al... als er dan een vliegtuig over vloog dacht ik dat die naar de oorlog ging, gevolg: 3 dagen tegen mn ouders lopen zeiken en janken over arme kindjes in oorlog en zo... en dan kwam er wel weer een nieuw vliegtuig haha ik blijf bezig
Vrouwen hehquote:Op maandag 3 april 2006 13:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goed, dat was dus een ontwijkend antwoord...![]()
Ik zal het niet weer vragen..![]()
ff apeldoorn bellen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben weg, die iemand anders van de wal in de sloot helpen![]()
idd dat jahquote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook net achter dat dit al eerder gevraagd werd..Ik heb wel een id waar je over piekert trouwens..ik hoop dat je het een beetje op een rijtje kunt krijgen..![]()
Kan je em niet onderdrukkenquote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
wat als leuke gevolg heeft dat de sluimermigraine die al sinds zaterdag bezig is weer erger aan t worden is
zulke antwoorden verwacht je dus eerder van mannen...'nee, hoor nix met me aan de hand; hier heb je een k*t antwoord, waar je toch nix mee kunt*quote:
Piekeren= weinig slapen= migraine, waarschijnlijk..quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
wat als leuke gevolg heeft dat de sluimermigraine die al sinds zaterdag bezig is weer erger aan t worden is
lukt nietquote:
Arme jij..quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
gebruik op dit moment alleen betablockersquote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme jij...ik loop er ook nog steeds mee.. gaat maar niet weg. Slik je iets speciaals? Ik gebruik imigran spuiten..
Volg je eigen goede raad maar op, je weet wel wat je tegen mij zei vrijdag.. raam open en zo.. maar dat zal wel niet echt helpen..
Dat is vervelend zeg.... nog niet zo erg dat je naar huis moet ?!quote:
eigenlijk wel, maar daar zie ik ook weer tegenopquote:Op maandag 3 april 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vervelend zeg.... nog niet zo erg dat je naar huis moet ?!
tja.. dan is het een kwestie van "zorgen dat je de dag doorkomt". vervelend!..I know!..quote:Op maandag 3 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik op dit moment alleen betablockers
raam is open, liters water gaan naar binnen etc
Jammer dat het bijna wasquote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Lessen ging goedAlleen bijna een scooter aangereden, maar die verdienen het
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijnquote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Zo is het knaap!quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Nee, ik had bijna de samenleving een dienst bewezenquote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijn
heb jij burdie soms aangereden
Over twee weken ga ik ze weer opzoekenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijn
heb jij burdie soms aangereden
wel foto's maken hequote:
Gezelligquote:
Met de nieuwe lensquote:
Dat moet lukken. Alleen de Bush wordt volgens mij lastig qua condensvormingquote:
Als het scheelt, de artistieke uitvoering van Loekie de Leeuw door jou en M. was de moeitequote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben een beetje sjaggo vandaag....
beetje veel voor mijn doen eigenlijk
Geen raam open doen hoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef david. het volgende:
't Is hier godverdomme loeiheet in de kamer!
Ik zal iets gemist hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het scheelt, de artistieke uitvoering van Loekie de Leeuw door jou en M. was de moeite.
Ben je gekquote:
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.quote:
Wat is er met polen gebeurd?quote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
Dan is ook heel goed te zien als je over de A12 (Utrechtsebaan) rijdt.
airco aanquote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
[..]
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.
* Twisted_fok gaat meedoen en rondjes rennen terwijl ze met haar armen wild rondzwaait en ze "blublublbulbublbulbulbu!!!" roept.quote:
"Klimaatbeheersing".quote:
Heb je wel ramenquote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
[..]
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.
Sterk zegquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef david. het volgende:
[..]
"Klimaatbeheersing".
Ja, ik word aardig beheerst door het klimaat alhier!
Goedquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Verder schiet ik al aardig op met mijn verslag.
Nationale feestdag?quote:
Uitje met de hele familie.quote:
Gezelligquote:
reageeruser.fokquote:
Heel fok is gekloondquote:
als typen moeilijk gaat er is ook een functie in windows voor een beeldschermtoetsenbord wat je met de muis kunt bedienenquote:
ikke nietquote:
Tot ze uitgewerkt zijn. Tot die tijd: Veel plezier!quote:
ik heb geen muisquote:Op maandag 3 april 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
als typen moeilijk gaat er is ook een functie in windows voor een beeldschermtoetsenbord wat je met de muis kunt bedienen
Dan is haar pols dadelijk weer heel, maar heeft ze er RSI voor in de plaats.quote:Op maandag 3 april 2006 14:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
als typen moeilijk gaat er is ook een functie in windows voor een beeldschermtoetsenbord wat je met de muis kunt bedienen
doe mij er dan ook maar een paarquote:
Ouwe sok!quote:Op maandag 3 april 2006 14:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
anno 2001
Van een user die ik zou moeten kennenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ikke niet, Ik ben nog steeds origeneel mezelf anno 2001
N00bquote:woensdag 20 november 2002 @ 19:22
Kut, nu ga ik weer weken piekeren welke user bij jou hoort.quote:
-->FOTquote:
Dat zei je al jahquote:
Witte?quote:
quote:
Hee, ik ben nog steeds dezelfde hoor. Wél sinds 2001.quote:
Dit is dan weer een kloon met een heel specifieke taak.quote:
Ja, jij bent ook zo'n wtckindje he?quote:Op maandag 3 april 2006 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, ik ben nog steeds dezelfde hoor. Wél sinds 2001.
Okee, ik heb wel klonen, maar die gebruik ik niet.
Zwartequote:Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Witte?, daar gaan de vrouwtjes van soppen joh!
toch hopelijk dan bij een sport-outfit....want anders.....quote:
in kisten zie je dat toch nietquote:Op maandag 3 april 2006 14:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
toch hopelijk dan bij een sport-outfit....want anders.....![]()
Ze nemen de wereld over!quote:
Nope- *kijkt* -zwart en iets wat niet in de badstoffen cotegorie valt..quote:Op maandag 3 april 2006 14:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Witte?, daar gaan de vrouwtjes van soppen joh!
Hier ook sinds 2001.... en geen klonenquote:Op maandag 3 april 2006 14:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, ik ben nog steeds dezelfde hoor. Wél sinds 2001.
Okee, ik heb wel klonen, maar die gebruik ik niet.
nietus...quote:
Oh, nu jij weer.quote:Op maandag 3 april 2006 14:21 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook zo'n wtckindje he?.
halleluja!!quote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Nope- *kijkt* -zwart en iets wat niet in de badstoffen cotegorie valt..
quote:
Door een ouwe sok?quote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
nietus...
ik werd daar net al uitgescholden
Ja, ik weer. Als het over usernummers gaat kan je beter aankomen met < 100.000quote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, nu jij weer.
Nee hoor, da's toeval.
Een heel specifieke taakquote:Op maandag 3 april 2006 14:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dit is dan weer een kloon met een heel specifieke taak.![]()
Hey Pquote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, ik weer. Als het over usernummers gaat kan je beter aankomen met < 100.000.
Shit, die van jou is net wat lager.quote:Op maandag 3 april 2006 14:24 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, ik weer. Als het over usernummers gaat kan je beter aankomen met < 100.000.
Ik klik niet,quote:
ik klikte m aan...quote:
Goed...mijn taak is weer vervuld..ik kan naar huis, er is weer iemand gelukkig gemaakt met mijn sokken..quote:
quote:
Goed ideequote:
dat moet je die beverdinges vragenquote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat het een wortel in iemands doos is. Maar waaaaaaaroooom....
Op 150.000 maakt die paar nummers niet het verschil.quote:Op maandag 3 april 2006 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Shit, die van jou is net wat lager.
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *
Daar was ik reeds al bekend mee![]()
ik ook.. ik kon de foto wel.. is al eens langsgekomen.. (what else is new?)quote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *
Daar was ik reeds al bekend mee![]()
En wat voor één.quote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef david. het volgende:
Whihi, mijn eerste post!
Uitpakken naar een andere map dan temp
die van mij staat niet meer in mijn ATquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En wat voor één.
Okee, die van mij was in CUL, maar toch.
dat is hem niet, aangezien dit topic dateert uit zondag 23 januari 2005quote:
Yupquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yup![]()
Mijn collega naast me zat al aan de hardcore pron, dus die link was niet eens ze heel erg..![]()
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je ATquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef david. het volgende:
Dus die postgeschiedenis is niet compleet?
Alle posts van voor die tijd zijn weg. Die van mij is ook niet de allerallereerste, maar wel de vroegste die nu nog te zien is. CUL bestond helemaal nog niet in 2001. D'oh.quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is hem niet, aangezien dit topic dateert uit zondag 23 januari 2005
en ik ergens in september 2003 ben gaan posten tijdens mijn stage
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crashquote:Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je AT
Ik heb geen idee waar het over gaat dus het zal wel van voor mijn tijd zijnquote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crash.
bij de volgende danquote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crash.
*mompelt iets over crashquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef david. het volgende:
Dus die postgeschiedenis is niet compleet?
Ah, jij mompelde ook alquote:Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je AT
Ook toen was je er nietquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Thisbe het volgende:
Als jullie het hebben over de "grote crash" dan moet ik denken aan de beurscrash op Wallstreet van 1929![]()
Zo pak je die lui aanquote:
maar wel zielig....quote:
dat je daar je klonen voor moet gebruiken, om samen dat te meldenquote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, 't beleid valt weer tegen, hier, natuurlijk.
Mja, wanbeleid is aan de orde van de dag hier op FoKquote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Crash?quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voel de liefde tussen jullie tweequote:
Uit de naam van betreffende kloon zou iedereen toch wel moeten kunnen afleiden dat je niet moet klikkenquote:Op maandag 3 april 2006 15:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik had teruggelezen. Welke onverlaat heeft die foto van die dinges in die dinges geplaatst?![]()
Linkse softheid.quote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |