Ik ook... moet naar de 42.000quote:Op maandag 3 april 2006 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]. Zo, ik heb weer genoeg te doen vandaag!
Dus je blijft donderdagavond slapenquote:Op maandag 3 april 2006 11:17 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en dat ene uur op vrijdag is een foutje, ik ben vrijdag VRIJ![]()
![]()
hmmmquote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Denk maar aan je vriend en denk dan aan de fijne dingen..
Er is een verschil, nu hang je betaald, op school betaal je om te hangenquote:Op maandag 3 april 2006 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil wel weer eens in collegebanken hangen of gewoon rondhangen in school
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Denk maar aan je vriend en denk dan aan de fijne dingen..
Het zit diep he?quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?
ben een beetje sjaggo vandaag....quote:
eh..vraag je nu naar de bekende weg? Moet ik het echt gaan zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn vriendjes fijne dingen?
hihi, hoezo?quote:
tjaquote:Op maandag 3 april 2006 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een verschil, nu hang je betaald, op school betaal je om te hangen
trap de open deur maar inquote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
eh..vraag je nu naar de bekende weg? Moet ik het echt gaan zeggen?
quote:
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekkerquote:
ja maak ons maar jaloersquote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekker
daar heeft hij toch wel meer voor nodig om mij jaloers te krijgen dan wat champagne en een taartquote:
De combi bij ons in het dorp. De enige combi die ik ken waar ze ook kennis van zaken hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]das dezelfde die ik heb
via waar heb je hem gekocht?
ahaquote:Op maandag 3 april 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
De combi bij ons in het dorp. De enige combi die ik ken waar ze ook kennis van zaken hebben.
In de jaren ben ik eigenlijk alleen daar te vinden als ik iets moet kopen of ontwikkelen.
Bij ons kregen we na 1 jaar per persoon 2 slagroomtaarten. Het was wel een foutje, dat dan weer welquote:Op maandag 3 april 2006 11:52 schreef jackson het volgende:
[..]
15 jaar bestaan van deze zaak.... Taart en champagne... was erg lekker
Doe jij toch ook met die lingerie foto's van jequote:
Er is hier net een kerel vandaag begonnen. Jah zegt de eigenaar hier... doen we altijd als er iemand nieuw begint.. taart en champagne en overal slingers ophangenquote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ons kregen we na 1 jaar per persoon 2 slagroomtaarten. Het was wel een foutje, dat dan weer welMaar het leed was al geschied
wil jij ook tieten enzo dan?quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Doe jij toch ook met die lingerie foto's van je
Graagquote:
Ik wil de spullen eigenlijk altijd zien. Specs zijn leuk, maar het moet ook lekker aanvoelen. Zo was de keuze tussen de D70 en de toen nieuwe canon beslist. Niet op specs maar op gewichtquote:Op maandag 3 april 2006 11:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
aha
ik had m via internet besteld bij konijnenberg, en erg tevreden over de afhandeling etc
quote:Op maandag 3 april 2006 12:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je wilt dus eigenlijk liever een meisje zijn![]()
quote:
Succes enzoquote:
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zienquote:
Te laatquote:Op maandag 3 april 2006 12:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, ik moet.. verslag... schrijven.. Mag niet... niet... echt niet... SOGGEN. Aargh.
Volgens mij was het daar al te laat voor..quote:Op maandag 3 april 2006 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
hihi, hoezo?
ben je bang dat ik dan niet meer op mijn stoel kan blijven zitten
Ze heeft idd niet veel meer van zich laten horenquote:Op maandag 3 april 2006 12:21 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Volgens mij was het daar al te laat voor..![]()
Ik dacht ook al dat ze ergens onder haar bureau was verdwenen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft idd niet veel meer van zich laten horen
Niet nu, misschien later..quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zien
Ze is de vloer nu aan het dweilen denk ik.quote:Op maandag 3 april 2006 12:25 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ze ergens onder haar bureau was verdwenen..![]()
Dat heb je goed begehouden..quote:Op maandag 3 april 2006 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is de vloer nu aan het dweilen denk ik.
Lunchtime! Ynske zal zo wel terugkomen, normaal luncht ze om 12.00
Daarom veranderde ik het ook..voor de duidelijkheid..quote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de hetero man nog tegen komen die geen tieten wilt zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |