Goed...mijn taak is weer vervuld..ik kan naar huis, er is weer iemand gelukkig gemaakt met mijn sokken..quote:
quote:
Goed ideequote:
dat moet je die beverdinges vragenquote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zie ook wel dat het een wortel in iemands doos is. Maar waaaaaaaroooom....
Op 150.000 maakt die paar nummers niet het verschil.quote:Op maandag 3 april 2006 14:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Shit, die van jou is net wat lager.
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *
Daar was ik reeds al bekend mee![]()
ik ook.. ik kon de foto wel.. is al eens langsgekomen.. (what else is new?)quote:Op maandag 3 april 2006 14:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
*kijkt- (ver)slikt zijn kauwgom in - zoekt haastig naar 'delete all offline content' *
Daar was ik reeds al bekend mee![]()
En wat voor één.quote:Op maandag 3 april 2006 14:26 schreef david. het volgende:
Whihi, mijn eerste post!
Uitpakken naar een andere map dan temp
die van mij staat niet meer in mijn ATquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En wat voor één.
Okee, die van mij was in CUL, maar toch.
dat is hem niet, aangezien dit topic dateert uit zondag 23 januari 2005quote:
Yupquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yup![]()
Mijn collega naast me zat al aan de hardcore pron, dus die link was niet eens ze heel erg..![]()
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je ATquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef david. het volgende:
Dus die postgeschiedenis is niet compleet?
Alle posts van voor die tijd zijn weg. Die van mij is ook niet de allerallereerste, maar wel de vroegste die nu nog te zien is. CUL bestond helemaal nog niet in 2001. D'oh.quote:Op maandag 3 april 2006 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is hem niet, aangezien dit topic dateert uit zondag 23 januari 2005
en ik ergens in september 2003 ben gaan posten tijdens mijn stage
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crashquote:Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je AT
Ik heb geen idee waar het over gaat dus het zal wel van voor mijn tijd zijnquote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crash.
bij de volgende danquote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij we er voor het gemak even aan voorbij gaan dat het overgrote deel van de posters hier (mijzelf incluis) nog niet op Fok! zat ten tijde van die ene grote crash.
*mompelt iets over crashquote:Op maandag 3 april 2006 14:37 schreef david. het volgende:
Dus die postgeschiedenis is niet compleet?
Ah, jij mompelde ook alquote:Op maandag 3 april 2006 14:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope sinds die ene grote crash staan de topics van daarvoor niet meer in je AT
Ook toen was je er nietquote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef Thisbe het volgende:
Als jullie het hebben over de "grote crash" dan moet ik denken aan de beurscrash op Wallstreet van 1929![]()
Zo pak je die lui aanquote:
maar wel zielig....quote:
dat je daar je klonen voor moet gebruiken, om samen dat te meldenquote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Ja, 't beleid valt weer tegen, hier, natuurlijk.
Mja, wanbeleid is aan de orde van de dag hier op FoKquote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
Crash?quote:Op maandag 3 april 2006 14:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik voel de liefde tussen jullie tweequote:
Uit de naam van betreffende kloon zou iedereen toch wel moeten kunnen afleiden dat je niet moet klikkenquote:Op maandag 3 april 2006 15:06 schreef Thisbe het volgende:
Ik had teruggelezen. Welke onverlaat heeft die foto van die dinges in die dinges geplaatst?![]()
Linkse softheid.quote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef Polen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |