Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Wanneer ik iets wil uitpakken met winrar of winzip, gaan de bestanden eerst naar windows\temp om vervolgens gekopieerd te worden naar de doelmap. Ik heb 2 partities: c: voor windows en d: voor programma's, spellen e.d. Als ik dus iets wil uitpakken naar d: gaat het eerst naar c:\windows\temp en daarna wordt het gekopieerd naar de d-schijf. Dit gaat natuurlijk behoorlijk langzaam.
Nou dus de vraag: hoe zorg ik ervoor dat hij metéén uitpakt naar de goede map? Moet ik daarvoor een ander zip-programma hebben ofzo?
In Winrar helpt het misschien als je het tekstvak "Folder for temporary files" (Options, tabblad Paths) leegmaakt. Dan zet hij de temp files volgens de Help in de "current folder" (de folder met het rar-bestand neem ik aan, al is de Help daar niet echt duidelijk over).
Winzip gebruik ik niet meer, dus dat kan ik niet opzoeken.
Op maandag 3 januari 2005 10:48 schreef mvdlubbe het volgende: Met de rechtermuisknop slepen en 'Extract here' of 'Extract to ./[naam van rar of zip]/' doen.