ff apeldoorn bellen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben weg, die iemand anders van de wal in de sloot helpen![]()
idd dat jahquote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook net achter dat dit al eerder gevraagd werd..Ik heb wel een id waar je over piekert trouwens..ik hoop dat je het een beetje op een rijtje kunt krijgen..![]()
Kan je em niet onderdrukkenquote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
wat als leuke gevolg heeft dat de sluimermigraine die al sinds zaterdag bezig is weer erger aan t worden is
zulke antwoorden verwacht je dus eerder van mannen...'nee, hoor nix met me aan de hand; hier heb je een k*t antwoord, waar je toch nix mee kunt*quote:
Piekeren= weinig slapen= migraine, waarschijnlijk..quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
wat als leuke gevolg heeft dat de sluimermigraine die al sinds zaterdag bezig is weer erger aan t worden is
lukt nietquote:
Arme jij..quote:Op maandag 3 april 2006 13:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd dat jah
gebruik op dit moment alleen betablockersquote:Op maandag 3 april 2006 13:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme jij...ik loop er ook nog steeds mee.. gaat maar niet weg. Slik je iets speciaals? Ik gebruik imigran spuiten..
Volg je eigen goede raad maar op, je weet wel wat je tegen mij zei vrijdag.. raam open en zo.. maar dat zal wel niet echt helpen..
Dat is vervelend zeg.... nog niet zo erg dat je naar huis moet ?!quote:
eigenlijk wel, maar daar zie ik ook weer tegenopquote:Op maandag 3 april 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vervelend zeg.... nog niet zo erg dat je naar huis moet ?!
tja.. dan is het een kwestie van "zorgen dat je de dag doorkomt". vervelend!..I know!..quote:Op maandag 3 april 2006 13:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
gebruik op dit moment alleen betablockers
raam is open, liters water gaan naar binnen etc
Jammer dat het bijna wasquote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Lessen ging goedAlleen bijna een scooter aangereden, maar die verdienen het
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijnquote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Zo is het knaap!quote:Op maandag 3 april 2006 13:26 schreef Dickies het volgende:
Nee, ik had bijna de samenleving een dienst bewezenquote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijn
heb jij burdie soms aangereden
Over twee weken ga ik ze weer opzoekenquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 13:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
zie je nu wel dat mannen zonder rijbewijs levens gevaarlijk in een auto zijn
heb jij burdie soms aangereden
wel foto's maken hequote:
Gezelligquote:
Met de nieuwe lensquote:
Dat moet lukken. Alleen de Bush wordt volgens mij lastig qua condensvormingquote:
Als het scheelt, de artistieke uitvoering van Loekie de Leeuw door jou en M. was de moeitequote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben een beetje sjaggo vandaag....
beetje veel voor mijn doen eigenlijk
Geen raam open doen hoor!quote:Op maandag 3 april 2006 13:46 schreef david. het volgende:
't Is hier godverdomme loeiheet in de kamer!
Ik zal iets gemist hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het scheelt, de artistieke uitvoering van Loekie de Leeuw door jou en M. was de moeite.
Ben je gekquote:
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.quote:
Wat is er met polen gebeurd?quote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
Dan is ook heel goed te zien als je over de A12 (Utrechtsebaan) rijdt.
airco aanquote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
[..]
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.
* Twisted_fok gaat meedoen en rondjes rennen terwijl ze met haar armen wild rondzwaait en ze "blublublbulbublbulbulbu!!!" roept.quote:
"Klimaatbeheersing".quote:
Heb je wel ramenquote:Op maandag 3 april 2006 13:50 schreef david. het volgende:
[..]
Inderdaad, de ramen kunnen namelijk niet open aan deze zijde van het gebouw.
Sterk zegquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef david. het volgende:
[..]
"Klimaatbeheersing".
Ja, ik word aardig beheerst door het klimaat alhier!
Goedquote:Op maandag 3 april 2006 13:54 schreef Twisted_fok het volgende:
Verder schiet ik al aardig op met mijn verslag.
Nationale feestdag?quote:
Uitje met de hele familie.quote:
Gezelligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |