Zelfde setje tietenquote:
Vanaf ?! nu ?!quote:
hoi... hangt het een beetje?quote:
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse luchtquote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:idd terug van de lunch *O8
en nee ben niet aan t dweilen, was ook niet nodig
zit mezelf vol te gooien met water
en vraag me af hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet steeds loopt te piekeren
dat zou jij inmiddels toch ook kunnen wetenquote:Op maandag 3 april 2006 12:29 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dat heb je goed begehouden..
werk en gerelateerde problemenquote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse lucht![]()
dan pieker je buiten toch verder?quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarover ben je aan het piekeren dan ?! Ga ff 10min wandelen... frisse lucht![]()
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentrerenquote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan pieker je buiten toch verder?
als iemand mij kan leren niet te piekeren, graag
Hmm... lastig. Zeker als je ook nog eens op je werk zitquote:
hmz zo makkelijk gaat t bij mij eigenlijk nooit... jammer genoegquote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentreren
quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
Of je komt op je eerste werkdag even onder de auto
Hallo juffrouw C., het hangt uitstekend, dank u.quote:
daarom was ik donderdag ook gaan uitwaaien op schipholquote:Op maandag 3 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt maar dan waai je wel ff lekker uit... en kan je je erna beter op andere dingen concentreren
hoe is t met jou?quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
Niet goed... Gaat het? Niet dus,quote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef Burdie het volgende:
jee meisquote:Op maandag 3 april 2006 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
gebroken pols en ik kan voorlopig nauwelijks/niet werken
doe maar rustig aanquote:
iemand lief aan kijken om je te helpen?quote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
maar ik kan niks zo...
Als je iets kan ga je over het algemeen dan ook werken. Het is het een of het ander, natuurlijk!quote:Op maandag 3 april 2006 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
geluk bij een ongeluk
maar ik kan niks zo...
Dus je loopt te piekeren over hoe je het best niet moet piekeren?quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Ynske het volgende:idd terug van de lunch *O8
en nee ben niet aan t dweilen, was ook niet nodig
zit mezelf vol te gooien met water
en vraag me af hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet steeds loopt te piekeren
* Burdie lief kijktquote:Op maandag 3 april 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
iemand lief aan kijken om je te helpen?
naar mij?quote:
zoals ik al zei, werk en werkgerelateerde zakenquote:Op maandag 3 april 2006 12:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dus je loopt te piekeren over hoe je het best niet moet piekeren?![]()
Serieus: waarover pieker je dan?
Nee, dat kanquote:Op maandag 3 april 2006 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hmz zo makkelijk gaat t bij mij eigenlijk nooit... jammer genoeg
quote:Op maandag 3 april 2006 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zou jij inmiddels toch ook kunnen weten
Byequote:
beterschap sterkte en al die dingenquote:
Moet wel vertellen war je over piekert..quote:Op maandag 3 april 2006 12:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan pieker je buiten toch verder?
als iemand mij kan leren niet te piekeren, graag
quote:
whaha ik pieker over letterlijk allesquote:Op maandag 3 april 2006 12:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Moet wel vertellen war je over piekert..
Sterkte en beterschap will doquote:Op maandag 3 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
beterschap sterkte en al die dingen
ik weet niet zo goed wat je hoort te zeggen als iemand iets gebroken heeft maja
Ja, ik kwam er ook net achter dat dit al eerder gevraagd werd..Ik heb wel een id waar je over piekert trouwens..ik hoop dat je het een beetje op een rijtje kunt krijgen..quote:Op maandag 3 april 2006 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals ik al zei, werk en werkgerelateerde zaken
ja vond beterschap misschien niet zo goed gekozen... want ja je kunt er toch zelf niks aan beter maken of zo... je weet dat je 6 weken in t gips moet... najaquote:
Tot zoquote:Op maandag 3 april 2006 12:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja vond beterschap misschien niet zo goed gekozen... want ja je kunt er toch zelf niks aan beter maken of zo... je weet dat je 6 weken in t gips moet... naja
ik ben weg, die iemand anders helpen![]()
Goed, dat was dus een ontwijkend antwoord...quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
whaha ik pieker over letterlijk alles
vroeger toen ik klein was al... als er dan een vliegtuig over vloog dacht ik dat die naar de oorlog ging, gevolg: 3 dagen tegen mn ouders lopen zeiken en janken over arme kindjes in oorlog en zo... en dan kwam er wel weer een nieuw vliegtuig haha ik blijf bezig
Vrouwen hehquote:Op maandag 3 april 2006 13:02 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Goed, dat was dus een ontwijkend antwoord...![]()
Ik zal het niet weer vragen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |