quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb gefraudeerd op een PO en dat zuigt den aarsch.
Oke, driekwart van het PO.quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Repeat het volgende:
"paar zinnetjes overnemen"
yeah right, je hebt gewoon dat hele PO zo ingeleverd man
quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Repeat het volgende:
"paar zinnetjes overnemen"
yeah right, je hebt gewoon dat hele PO zo ingeleverd man
Het is een cijfer dat tot het examen blijft staan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef Repeat het volgende:
daarbij zou ik een PO geen examen willen noemen.
PO van 4 bladzijde, inclusief voorpagina. Voorpagina moest natuurlijk je eigen naam op en was dus geen plagiaatquote:
Kan je dan niet gewoon iets compleet overschrijven en dat aan het eind vermelden?quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef Repeat het volgende:
Of je had die zinnetjes moeten overnemen en een bron moeten vermelden. Zolang je maar een bron vermeldt mag je alles overnemen
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
"mijn vriend" klinkt trouwens pretty gay.
Nee, KCV.quote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ckv?
Who cares. Het is ckv man.quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het is een cijfer dat tot het examen blijft staan.
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCVquote:
Encarta. Daar denk ik met weemoed aan terug. Vroeger was dat mn enige bron voor werkstukken, nu gebruik ik het nooit meer (niemand anders gebruikt het trouwens nog)quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ooit eens een werkstuk zo uit Encarta getrokken en ingeleverd. En het cijfer was een 8.
Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internetquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Repeat het volgende:
Encarta. Daar denk ik met weemoed aan terug. Vroeger was dat mn enige bron voor werkstukken, nu gebruik ik het nooit meer (niemand anders gebruikt het trouwens nog)
Ik ben te oud voor dit gemiereneuk over hoe het heet. Het is in ieder geval kansloos en volslagen onbelangrijk, geen man overboord als je dit verklootquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken.
Lucky bastard.quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ooit eens een werkstuk zo uit Encarta getrokken en ingeleverd. En het cijfer was een 8.
Het telt even zwaar als Nederlands, Engels, Natuurkunde, Scheikunde, en alle dergelijke vakken.quote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dit gemiereneuk over hoe het heet. Het is in ieder geval kansloos en volslagen onbelangrijk, geen man overboord als je dit verkloot![]()
Maar het grappige was dus dat het écht letterlijk was. Er stonden gewoon zinnen in alsquote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Skazminko het volgende:
Lucky bastard.
Neen, het wordt dit jaar afgesloten, ik heb dit jaar nog 1 proefwerk.quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef Tellorian het volgende:
Dus je hebt nog twee jaar om daar weer een zes van te kunnen maken ofzo?
De parel onder de universitaire studies.quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
stel dat het nou nederlands recht was, dán had je reden om boos te zijn.
Dat is het zeker, * spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De parel onder de universitaire studies.
Dat dénk je. Als je ouder wordt zul je begrijpen dat dat lichtelijk bezijden de waarheid is.quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het telt even zwaar als Nederlands, Engels, Natuurkunde, Scheikunde, en alle dergelijke vakken.![]()
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Rectrix: Nou, ik kom jullie officieel melden dat jullie een 1 hebben voor jullie PO en dat er een brief naar jullie ouders wordt gestuurd.
Ik en vriend:
Rectrix: Jullie kunnen gaan.
Ik en vriend: *Sjokken het kantoor uit*
Oke, nu doe je me denken aan mijn pa.quote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef sssjibbbe het volgende:
[..]
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.
Zeker als het om een vak gaat wat gegeven wordt door een Melkert gast die vroeger te lang in een kraakpand gezeten heeft en zijn hele leven leeft van het geven van nutteloze zwaar subsidie zuigende kut vakken....
Niet. Die twee gasten die die PO hadden gemaakt, hadden hem zo ingeleverd.quote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtige OP
Maar een PO uit de prullenbak vissenDan weet ej toch ook al dat er wat aan mankeert?
quote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef sssjibbbe het volgende:
[..]
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.
Correcte analysequote:Zeker als het om een vak gaat wat gegeven wordt door een Melkert gast die vroeger te lang in een kraakpand gezeten heeft en zijn hele leven leeft van het geven van nutteloze zwaar subsidie zuigende kut vakken....
Ik krijg nog 1 proefwerkje om het op te halen naar een 6.quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Wat raar dat je het niet over mag doen zeg.Maar gefelicteerd, nu al een 4 op je examen.
Dat is vast ook voor driekwart plagiaatquote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Thrilled het volgende:
ben ik nou de enige die in een deuk lag om die super droge zinnen in de OP![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Stretto het volgende:
Nog 2 jaar om het goed te maken doerak, en nu naar bed.......
quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Skazminko het volgende:
Neen, het wordt dit jaar afgesloten, ik heb dit jaar nog 1 proefwerk.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is vast ook voor driekwart plagiaat
Het is inderdaad raar. Op de universiteit word je een jaar uitgesloten van het maken van tentamens (als je echt iets ergs hebt gedaan), maar daarna mag je alles vrolijk inhalen. Ik vraag me af of zo'n schoolregeltje wel helemaal houdbaar is, tijd voor bezwaar en beroep denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Wat raar dat je het niet over mag doen zeg.Maar gefelicteerd, nu al een 4 op je examen.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef sssjibbbe het volgende:
Dus hulde voor de TS, de wijze waarop is inderdaad knullig, maar kennelijk kan op jonge leeftijd (4e klas) wel duidelijk prioriteiten stellen.
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
Een 1 voor wiskunde omdat je niet geleerd hebt, ok, maar een 1 voor zo'n onzinvak, dat zou ik hard aanvechten, gewoon uit principe.quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
Een 8.3.quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef beertenderrr het volgende:
Wat moet je halen voor je komende pw dan?
Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Dat is bij mij ook een prae. Je bent dan in ieder geval zelfstandig denkend, en in staat prioriteiten te stellen. Die types die overal een negen voor halen kunnen alleen maar goed leren, maar zelfstandig oordeelsvermogen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef sssjibbbe het volgende:
ik zou gewoon uit principe een 4 op mijn examen willen hebben voor een dergelijk vak.
Je zou bij mij daarvoor alleen al aangenomen zijn
Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?
Geen centraal examen voor dat vak?quote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.
Dus: Ik sta op dit moment een 4.4 op een examen vak, ik krijg nog 1 cijfer om dat op te halen naar een 5.5.
Oh ja.quote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geen centraal examen voor dat vak?
Als het meetelt voor je schoolonderzoek, en dús voor je eindcijfer zou ik maar eens een boos briefje schrijven dat dit geen stijl is, zo'n zware sanctie voor zo'n onbenullig vergrijp. Tevens geen enkele kans op herstel, want mocht je zakken, blijf je met de slechte uitgangssituatie zitten. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ook nog voor een school examen, ff vergeten.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef sandermans het volgende:
Ik vind het verder wel goed dat jullie geen smoesjes gingen verzinnen om eronder uit te komen.
Dat schijnheilige gedoe is al helemaal achterbaks.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Skazminko het volgende:
Ik wilde nog roepen dat mijn vriend en ik dronken waren op de dag dat we het maakten, had ik dat moeten doen?
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef VASND het volgende:
Je kunt het hoogstwaarschijnlijk laten vallen. Doen dus, nutteloos vak.
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo leesquote:
nope, niet gedaan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef sandermans het volgende:
[..]
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees![]()
Het gros van de scholieren is zo en wat heb jij er last van?quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.quote:Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
Jakkes. Een rechtenstudent.quote:Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Je bedoelt dat je niet weet wat voor invloed een 1 op je zou hebben.quote:Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
Kort samengevat:quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Ja, kwam ik ook 20 minuten geleden achter.quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
HAHAHA, wijsneus.quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Neuralnet het volgende:
Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.quote:Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO. Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen. Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijnquote:[..]
Jakkes. Een rechtenstudent.
[..]
Ik zal het er nog met Lourens (De jongen waarmee ik het maakte jatte) over hebben. Of we nog bezwaar gaan maken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Ja, dat zuigt.quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Adfundum het volgende:
Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
WEGWEZEN, kutpauper, ik wil geen asperge stekers met pommekelly avatars in mijn topic.quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.quote:Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.quote:Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn
Deze uitspraak is nu van kracht.quote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef Skazminko het volgende:
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.![]()
En dan zeker van die leuke hoax doorstuurmailtjes krijgen, nee dank jequote:Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef Skazminko het volgende:
[..]
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
Je hebt dom en slim inderdaad. Dat neemt niet weg dat met handig kopieren een boel tijd kan worden uitgespaard.quote:Op maandag 3 april 2006 01:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
We hebben alleen maar aangetoond dat wij beiden weten wat het nulla poena beginsel is, en dat mijn oordeel over het nut van juristen diametraal ingaat tegenover dat van de wederpartij, i.c. jij.quote:[..]
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
Ja, of je fraudeert gewoon niet.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Natuurlijk blijft het staan tot je examen, alles wat je vanaf de 4e haalt blijft namelijk staan tot je examenquote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Zelfs een 4 samen met een 7 levert een 6 op de eindlijst...quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
ik gebruikte dat proggie ook altijdquote:Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internet
Kultureel Cunstzinnige Vorming!quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel hequote:Op maandag 3 april 2006 10:24 schreef Tha_Killer het volgende:
Je bent ook wel een beetje een prutser als je gesnapt wordt bij het frauderen....
Je moet ook uit meerdere verslagen kopieren en dat dan met een paar eigen regels aan elkaar praten
Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel he
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...quote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.
Heb ik gedaan met t eindwerkstuk voor levo.... nog nooit zo'n hoog cijfer gehadkansloos vak
quote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtige OP
Maar een PO uit de prullenbak vissenDan weet ej toch ook al dat er wat aan mankeert?
Ah ok, sorryquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Woordkeuze ging iets boven mijn mbo-petje
Klassieke en Culturele Vorming, toch?quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.
Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.
Serieus? Belachelijk zeg, ben ik blij dat ik die fluawekul nooit heb mogen meemaken; en mijn argumenten staan nog steeds waarom dit belachelijk is.quote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.
Hahaha iddquote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
Opmerking:quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...
Jep.quote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Klassieke en Culturele Vorming, toch?
quote:Op maandag 3 april 2006 14:54 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Opmerking:
Ik ben misschien wat onduidelijk geweest over prullenbak en dergelijke.
Ik bedoelde: Iemand heeft een verslag gevonden op een computer. Dat verslag was weggegooid en zat nog in de prullenbak van een PC in de mediatheek.
cool verhaalquote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
-knip-
Ja, zo erg. Vertelt ze ons dat we een 1 hebben, staat die glimlach nogsteeds op dr smoelwerk.quote:Op maandag 3 april 2006 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou dan toch tenminste die glimlach van dat wijf haar bek gemept hebben
quote:Op maandag 3 april 2006 14:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat zijn we toch allemaal een nepnerds!!!! een softwarematige prullenbak natuurlijkl!!!!!!
Dat zal best. Als ze zelf onder de bus komt ofzo, sterft ze vast ook met een glimlachquote:Op maandag 3 april 2006 15:09 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, zo erg. Vertelt ze ons dat we een 1 hebben, staat die glimlach nogsteeds op dr smoelwerk.
Ik vraag me af, als ze op een begrafenis is, zou ze dan ook de nabestaanden glimlachend condoleren?![]()
De OP was 20 minuutjes werk.quote:Op maandag 3 april 2006 15:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Had moeten beseffen dat in het andere geval een beschrijving van de inscan-procedure niet onvermeld zou gebleven zijn in zulk een zorgvuldig uitgewerkte OP.
![]()
Juist.quote:Op maandag 3 april 2006 09:42 schreef Cosworth het volgende:
Je was zeker die slet vriendin van je uit je fotoboek aan het aanduwen in de tijd dat je moest studeren?![]()
Da's pas prioriteiten stellen...![]()
whehe, ja, wij zijn veel stoerder...quote:Op maandag 3 april 2006 15:20 schreef Extend het volgende:
Jullie reageren gewoon braaf, bij ons gaat het allemaal ietswat brutaler.
Inddquote:Op maandag 3 april 2006 16:19 schreef 14.gif het volgende:
[..]
whehe, ja, wij zijn veel stoerder...
bij ons gaat het zo:
Rector: ik wil jullie om hafl 3 spreken graag...
Wij: half 3 dikke lul, als je wat te melden hebt zeg je t nu maar![]()
Wij hebben teveel braverikken in onze klas die nooit wat verkeerd doen.quote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Tha_Killer het volgende:
Wat ook altijd leuk is is je met de hele klas gaan melden.... Alleen dat mocht dan ook weer niet
quote:Op maandag 3 april 2006 16:55 schreef Extend het volgende:
[..]
Wij hebben teveel braverikken in onze klas die nooit wat verkeerd doen.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:47 schreef Extend het volgende:
[..]
Indd![]()
Leraar: Blijf jij maar even na om 3 uur
Wij: Nee![]()
Leraar: Wat bedoel je?![]()
Wij: geen zin![]()
Leraar: Ga je maar melden
Wij: Sterf![]()
quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Skazminko het volgende:
De OP was 20 minuutjes werk.![]()
De eerste die gaat roepen dat de OP plagiaat is, is een vrolijke wasknijper josti die zich bezig houdt met het moeilijke proces dat wasknijper productie heet...
O dat hadden wij een keer. We waren met de hele klas te hard aan het praten (vonden ze), en toen was het van:'Als ik nu nog is moet waarschuwen mag hij (degene die het meeste lawaai scheen te maken) zich melden bij de rector! Eens kijken hoe solidair jullie klas is!'quote:Op maandag 3 april 2006 16:51 schreef Tha_Killer het volgende:
Wat ook altijd leuk is is je met de hele klas gaan melden.... Alleen dat mocht dan ook weer niet
Dankquote:Op maandag 3 april 2006 17:43 schreef viagraap het volgende:
[..]
O bij de weg: Extend is stoer zeghemeltjelief
hongerquote:Op maandag 3 april 2006 19:30 schreef Pitom het volgende:
Wat had dat figuur uit jouw klas uberhaupt in zo'n prullenbak te zoeken?![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:30 schreef Pitom het volgende:
Wat had dat figuur uit jouw klas uberhaupt in zo'n prullenbak te zoeken?![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 14:54 schreef Skazminko het volgende:
Opmerking:
Ik ben misschien wat onduidelijk geweest over prullenbak en dergelijke.
Ik bedoelde: Iemand heeft een verslag gevonden op een computer. Dat verslag was weggegooid en zat nog in de prullenbak van een PC in de mediatheek.
Die gast die het had doorgestuurd staat trouwens wel bekend als een zielig figuur. Hij draagt de kleren van zijn broer en van zijn buurjongen enzo.quote:
Dat vind ik nou niet echt een reden om iemand zielig te noemenquote:Op maandag 3 april 2006 20:13 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Die gast die het had doorgestuurd staat trouwens wel bekend als een zielig figuur. Hij draagt de kleren van zijn broer en van zijn buurjongen enzo.![]()
Je was sarcastisch hoop ik?quote:Dank
Ja, had je vooral moeten doenquote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Skazminko het volgende:
Ik wilde nog roepen dat mijn vriend en ik dronken waren op de dag dat we het maakten, had ik dat moeten doen?
In combinatie met je avatar maakt toch wel duidelijk dat je waarschijnlijk alleen op dit forum een grote mond hebt en waarschijnlijk in het echt gewoon een zielig (te) braaf mannetjequote:Leraar: Blijf jij maar even na om 3 uur
Wij: Nee
Leraar: Wat bedoel je?
Wij: geen zin
Leraar: Ga je maar melden
Wij: Sterf
zie·lig (bn.)quote:Op maandag 3 april 2006 20:24 schreef viagraap het volgende:
[..]
Dat vind ik nou niet echt een reden om iemand zielig te noemen![]()
Ik voorspel u een glansrijke carrière als politicus!quote:Op maandag 3 april 2006 12:52 schreef Isdatzo het volgende:
whehe ik heb heel mijn ckv toen bijelkaar gefraudeerd/gekopierd![]()
idem boekverslagen, po's, proefwerken.. you name it![]()
En ja, ook een paar keer een 1 gehaald, maar boeie
![]()
Admins die de policy niet kennen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef Ferdo het volgende:
-edit-
Users die wel de FOK! policy lezen, maar hun PO deels door een ander laten maken.quote:
Het lijkt me dat 'ie dat niet zou doen als 'ie dat niet zou denken.quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Extend het volgende:
Jij denkt dat je grappig bent of gevatte opmerkingen maakt?
'kameraden'quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
Ja, dat gaat moeilijk als 3/4 van het PO hetzelfde is als dat van een ander.quote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Fatality het volgende:
[..]
'kameraden'homofoben
Leer dan ook frauderen debiel en nooit toegeven.
Jíj kan ook wel blijven in plaats van het hele topic sluiten.quote:
Jullie hebben allemaal geluk, waarom wordt het bij mij nou opgemerkt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Haha genaaid
Bij nederlands hadden ook sommige gasten een project half geknipt van inet, hadden ze ook een 1, maarja als ze alles opniew maken enzo krijgen ze een ander punt
quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jíj kan ook wel blijven in plaats van het hele topic sluiten. [afbeelding]
Ja, jij zal het wel precies weten wat de opdracht was.quote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Dissolved het volgende:
Je mag die opdrachten zelf uitkiezen en dan moet je er 300 woordjes over schrijven.
Dit is echt sneu.![]()
Wat betekend retorisch dan ?quote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal geluk, waarom wordt het bij mij nou opgemerkt.![]()
Dit is een retorische vraag, eentje dus niet beantwoord hoeft te worden.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat betekend betekent retorisch dan ?
Hoe kon het ook andersquote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef 14.gif het volgende:
[..]
een vraag die niet beantwoord hoeft te worden... het staat er nog onder![]()
Whehe, sure maikuuulquote:Op maandag 3 april 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kon het ook anders![]()
Iemand trapt er in
Ik vind het een duidelijk en vermakelijk verhaal. Iedereen weet dat het moderne onderwijs totaal niet spoort, als je daar dus slecht in kunt functioneren is dat juist een goed teken!quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik dus.
...................
Nou, nu heb ik dus een 1 en sta ik een 4.4 op KCV. Stomme tietzooi.
Mijn klacht: Ik heb gefraudeerd op een PO en dat zuigt den aarsch.
Skazminko ziet een Dirktator diss aankomen over het feit dat succes een keuze is en dat ik alleen geschikt ben voor vuilnis-ophaal-mannetje.![]()
Ik mag jou.quote:Op maandag 3 april 2006 22:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik vind het een duidelijk en vermakelijk verhaal. Iedereen weet dat het moderne onderwijs totaal niet spoort, als je daar dus slecht in kunt functioneren is dat juist een goed teken!![]()
Je rector moet meer geneuckt worden en ik voorspel U een gouden toekomst!
Inderdaad, ik ben helderziend.quote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, jij zal het wel precies weten wat de opdracht was.![]()
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebtquote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef 14.gif het volgende:
Waarom doe je eigenlijk in godsnaam gymnasium![]()
mjah, idd, whehequote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebt![]()
Omdat er 1% van de scholieren allochtoon is. Omdat het doorstroom niveau naar de uni 85% is. Omdat het een kleine school is. Omdat het mijn niveau is. Omdat ik daar mijn vrienden heb zitten. Omdat mijn cito naar deze school wees.quote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef 14.gif het volgende:
Waarom doe je eigenlijk in godsnaam gymnasium![]()
Aah, je weet niets meer te zeggen, dus je gooit het maar op vooroordelen.quote:
Met zulke vrinden komt ie straks nog in Leiden terechtquote:
Of groningen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met zulke vrinden komt ie straks nog in Leiden terecht![]()
Nou ja, alles is beter dan Leiden, maar niet alles is veel beterquote:
Mijn broer en zus zitten ook in Groningen, waar ik goed mee kan opschieten.quote:Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nou ja, alles is beter dan Leiden, maar niet alles is veel beter![]()
Jep, lekker elitair.quote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebt
Gymnasium is gewoon tof omdat je "beter" bent dan de rest; Esprit de Corps enzo. Gelukkig ben ik al een paar jaar verder![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je zit in Gymnasium 4 (gezien je schoolvak KCV ipv CKV) en je weet niet eens dat het 'mijn vriend en ik' is, in plaats van 'ik en mijn vriend'?
![]()
Als straf zou ik als rector je broer en zus ook een 1 geven, indien andere school natuurlijk in overleg met die school. Daar leer je meer van dan wanneer je alleen zelf een 1 krijgt samen met een billenmaat.quote:Op maandag 3 april 2006 23:22 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zitten ook in Groningen, waar ik goed mee kan opschieten.![]()
![]()
Mijn zus studeert medicijnen en mijn broer psychologie, beiden op universitair niveau. Het ontgaat mij nou even waarom zij ook een 1 moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Als straf zou ik als rector je broer en zus ook een 1 geven, indien andere school natuurlijk in overleg met die school. Daar leer je meer van dan wanneer je alleen zelf een 1 krijgt samen met een billenmaat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je zit in Gymnasium 4 (gezien je schoolvak KCV ipv CKV) en je weet niet eens dat het 'mijn vriend en ik' is, in plaats van 'ik en mijn vriend'?
![]()
Verklaar? Survivel of the fittest bedoel je ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:15 schreef Paulusch het volgende:
Darwin, anyone?
Jep, dat is het inderdaad.quote:Anyway.. het is natuurlijk ontzettend dom om een PO te verneuken, die dingen zijn echt een geschenk des hemels om je gemiddelde op te krikken zonder veel inspanning te leveren (3 avonden achter m'n pc hangen is geen inspanning voor mij.)
Oja, ik zit op het moment in v6.
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:45 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn zus studeert medicijnen en mijn broer psychologie, beiden op universitair niveau. Het ontgaat mij nou even waarom zij ook een 1 moeten krijgen.
Nee, ze zit op de universiteit van Groningen. Ze is afgestudeerd in bewegingswetenschappen. Ze zit nu in haar derde jaar van Medicijnen. Over anderhalf jaar is ze dus doctoranda.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?
Ja, dat zou inderdaad helpen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef Koentje3 het volgende:
gast zet gdan gewoon een grote bek ok
of ben je gewend te slikken![]()
Damn, wat heb jij een ranzige avatar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?
Ik geef ze niet de schuld, ik zeg alleen maar iets onaardigs.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Repeat het volgende:
jij bent hier de loser die niet kan frauderen, dan moet je niet je leraren de schuld gaan geven
Mwuhahaha misschien had je iets meer moeten slijmen, zovan t zal natuurlijk nooit meer gebreuren enzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Skazminko het volgende:
*verhaaltje*
Ik blijf dus tot de zesde zitten met een 1.
Sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
Mwuhahaha misschien had je iets meer moeten slijmen, zovan t zal natuurlijk nooit meer gebreuren enzo.
Verder: Kan je even waarschuwen wanneer je weer zo'n grappig stukje tekst neerzet, dan val ik de volgende keer niet bijna van mn stoel van het lachen
Ik weet het.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef 61neorej het volgende:
KCV heeft geen centraal examen
Dus ook daarmee niet op te halen.
En wat moet je halen om die 5,5 te staan, een 11,7 ofzo? Of is het nog te redden?quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik krijg nog 1 proefwerkje om het op te halen naar een 6.![]()
Een 8.3. Maar dat is moeilijk met die toetsen van KCV.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
En wat moet je halen om die 5,5 te staan, een 11,7 ofzo? Of is het nog te redden?
Nee, verplicht vak.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:38 schreef Tijn het volgende:
Kun je dat KCV niet gewoon laten vallen?
Ik heb nooit in de 2e fase gezeten, maar ik heb halverwege de 6e nog een vak laten vallen omdat ik het gewoon te veel werk vond
En als je nou aan het eind van dit jaar naar 5 Havo gaat en na het halen van dat diploma alsnog naar de 6e overstapt?quote:
Geen idee. Ik moet gewoon hard leren denk ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
En als je nou aan het eind van dit jaar naar 5 Havo gaat en na het halen van dat diploma alsnog naar de 6e overstapt?
Ik denk gewoon even hardop hoor
Neu, ik ga wel over enzo. Ik sta alleen een 4.4 op dat strontvak.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef 61neorej het volgende:
Moet je de 5e nog doen.
En dan zal het Atheneum worden
Je kan ook nog nu naar Atheneum overstappen, is KCV ook niet verplicht.
Bek dicht, poepfetish freak.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop dat TS lager dan een 8,3 haalt voor dat andere proefwerk en daardoor al een onvoldoende op zn eindlijst krijgt te staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je morgen wordt geschept door een bus. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop dat ie lerares zoveel humor heeft dat ze dat tentamen extreem moeilijk maakt, zodat iedereen met moeite een 6'je kan halen. Dat is natuurlijk voor niemand een probleem dan, behalve voor "jij en je vriend"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je zometeen je zwans niet meer uit je opblaasvriendin krijgt. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:
dan laat ik mn opblaasvriendin leeglopen![]()
Backupjequote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof ik maar 1 hardeschijf heb, zo noobquote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de virtuele prullenbak zat hij in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef r4uz het volgende:
Jij bent ook echt een sjaak he? Wie gaat er nou een werkstuk wat nota bene in de prullebak heeft gelegen inleveren? Dat zegt toch al dat het sowieso een slecht werkstuk was?
een vertaling voor kcv? Kun je dat toelichtenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
KCV.
Wat een butvak was dat. Blij dat ik dat alleen in de 5e had [14].
Ooit gepakt (met 15 anderen) omdat we een vertaling in ons woordenboek hadden geplakt tijdens een repetitie. Normaliter zou je gelijk uitgesloten worden van het examen (en dus op zoek kunnen naar een andere school) en een 1 hebben, maar wij kregen alleen een 1 (en mochten we nog herkansen ook
).
Opvallend veel van dat soort dingen gebeuren hier ook altijd bij Latijn, grieks of KCVquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
een vertaling voor kcv? Kun je dat toelichten
In ieder geval weet je zeker dat je straks goed voorbereid zult zijn op je vervolgopleiding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:53 schreef bier_hier het volgende:
met zijn 3en hetzelfde werkstuk ingeleverd , zelfde leraar, recht van scholieren.com , had nog net de moeite genomen om mijn naam erboven te zetten
alledrie een 8 , hij vond wel dat onze po's verdacht veel op elkaar leken, 20% van eindcijfer ook nog
Het goede eruit pikken is ook een kunst.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
In ieder geval weet je zeker dat je straks goed voorbereid zult zijn op je vervolgopleiding.
Nederland, een kenniseconomie![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik en vriend: *Staren doelloos naar de muren*
rectrix:![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |