quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb gefraudeerd op een PO en dat zuigt den aarsch.
Oke, driekwart van het PO.quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Repeat het volgende:
"paar zinnetjes overnemen"
yeah right, je hebt gewoon dat hele PO zo ingeleverd man
quote:Op zondag 2 april 2006 23:30 schreef Repeat het volgende:
"paar zinnetjes overnemen"
yeah right, je hebt gewoon dat hele PO zo ingeleverd man
Het is een cijfer dat tot het examen blijft staan.quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef Repeat het volgende:
daarbij zou ik een PO geen examen willen noemen.
PO van 4 bladzijde, inclusief voorpagina. Voorpagina moest natuurlijk je eigen naam op en was dus geen plagiaatquote:
Kan je dan niet gewoon iets compleet overschrijven en dat aan het eind vermelden?quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef Repeat het volgende:
Of je had die zinnetjes moeten overnemen en een bron moeten vermelden. Zolang je maar een bron vermeldt mag je alles overnemen
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
"mijn vriend" klinkt trouwens pretty gay.
Nee, KCV.quote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ckv?
Who cares. Het is ckv man.quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het is een cijfer dat tot het examen blijft staan.
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCVquote:
Encarta. Daar denk ik met weemoed aan terug. Vroeger was dat mn enige bron voor werkstukken, nu gebruik ik het nooit meer (niemand anders gebruikt het trouwens nog)quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ooit eens een werkstuk zo uit Encarta getrokken en ingeleverd. En het cijfer was een 8.
Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internetquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Repeat het volgende:
Encarta. Daar denk ik met weemoed aan terug. Vroeger was dat mn enige bron voor werkstukken, nu gebruik ik het nooit meer (niemand anders gebruikt het trouwens nog)
Ik ben te oud voor dit gemiereneuk over hoe het heet. Het is in ieder geval kansloos en volslagen onbelangrijk, geen man overboord als je dit verklootquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken.
Lucky bastard.quote:Op zondag 2 april 2006 23:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb ooit eens een werkstuk zo uit Encarta getrokken en ingeleverd. En het cijfer was een 8.
Het telt even zwaar als Nederlands, Engels, Natuurkunde, Scheikunde, en alle dergelijke vakken.quote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben te oud voor dit gemiereneuk over hoe het heet. Het is in ieder geval kansloos en volslagen onbelangrijk, geen man overboord als je dit verkloot![]()
Maar het grappige was dus dat het écht letterlijk was. Er stonden gewoon zinnen in alsquote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Skazminko het volgende:
Lucky bastard.
Neen, het wordt dit jaar afgesloten, ik heb dit jaar nog 1 proefwerk.quote:Op zondag 2 april 2006 23:44 schreef Tellorian het volgende:
Dus je hebt nog twee jaar om daar weer een zes van te kunnen maken ofzo?
De parel onder de universitaire studies.quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
stel dat het nou nederlands recht was, dán had je reden om boos te zijn.
Dat is het zeker, * spreekt uit ervaring.quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De parel onder de universitaire studies.
Dat dénk je. Als je ouder wordt zul je begrijpen dat dat lichtelijk bezijden de waarheid is.quote:Op zondag 2 april 2006 23:42 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het telt even zwaar als Nederlands, Engels, Natuurkunde, Scheikunde, en alle dergelijke vakken.![]()
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Rectrix: Nou, ik kom jullie officieel melden dat jullie een 1 hebben voor jullie PO en dat er een brief naar jullie ouders wordt gestuurd.
Ik en vriend:
Rectrix: Jullie kunnen gaan.
Ik en vriend: *Sjokken het kantoor uit*
Oke, nu doe je me denken aan mijn pa.quote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef sssjibbbe het volgende:
[..]
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.
Zeker als het om een vak gaat wat gegeven wordt door een Melkert gast die vroeger te lang in een kraakpand gezeten heeft en zijn hele leven leeft van het geven van nutteloze zwaar subsidie zuigende kut vakken....
Niet. Die twee gasten die die PO hadden gemaakt, hadden hem zo ingeleverd.quote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtige OP
Maar een PO uit de prullenbak vissenDan weet ej toch ook al dat er wat aan mankeert?
quote:Op zondag 2 april 2006 23:49 schreef sssjibbbe het volgende:
[..]
Toch hopenlijk niet nadat je haar gemeld had dat je vader helemaal geen tijd heeft voor die onzin van brieven van haar en dat dat toch hem geen flikker uitmaakt.
Correcte analysequote:Zeker als het om een vak gaat wat gegeven wordt door een Melkert gast die vroeger te lang in een kraakpand gezeten heeft en zijn hele leven leeft van het geven van nutteloze zwaar subsidie zuigende kut vakken....
Ik krijg nog 1 proefwerkje om het op te halen naar een 6.quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Wat raar dat je het niet over mag doen zeg.Maar gefelicteerd, nu al een 4 op je examen.
Dat is vast ook voor driekwart plagiaatquote:Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Thrilled het volgende:
ben ik nou de enige die in een deuk lag om die super droge zinnen in de OP![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Stretto het volgende:
Nog 2 jaar om het goed te maken doerak, en nu naar bed.......
quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Skazminko het volgende:
Neen, het wordt dit jaar afgesloten, ik heb dit jaar nog 1 proefwerk.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat is vast ook voor driekwart plagiaat
Het is inderdaad raar. Op de universiteit word je een jaar uitgesloten van het maken van tentamens (als je echt iets ergs hebt gedaan), maar daarna mag je alles vrolijk inhalen. Ik vraag me af of zo'n schoolregeltje wel helemaal houdbaar is, tijd voor bezwaar en beroep denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Wat raar dat je het niet over mag doen zeg.Maar gefelicteerd, nu al een 4 op je examen.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef sssjibbbe het volgende:
Dus hulde voor de TS, de wijze waarop is inderdaad knullig, maar kennelijk kan op jonge leeftijd (4e klas) wel duidelijk prioriteiten stellen.
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
Een 1 voor wiskunde omdat je niet geleerd hebt, ok, maar een 1 voor zo'n onzinvak, dat zou ik hard aanvechten, gewoon uit principe.quote:Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
Een 8.3.quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef beertenderrr het volgende:
Wat moet je halen voor je komende pw dan?
Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Dat is bij mij ook een prae. Je bent dan in ieder geval zelfstandig denkend, en in staat prioriteiten te stellen. Die types die overal een negen voor halen kunnen alleen maar goed leren, maar zelfstandig oordeelsvermogen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef sssjibbbe het volgende:
ik zou gewoon uit principe een 4 op mijn examen willen hebben voor een dergelijk vak.
Je zou bij mij daarvoor alleen al aangenomen zijn
Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?
Geen centraal examen voor dat vak?quote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.
Dus: Ik sta op dit moment een 4.4 op een examen vak, ik krijg nog 1 cijfer om dat op te halen naar een 5.5.
Oh ja.quote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Geen centraal examen voor dat vak?
Als het meetelt voor je schoolonderzoek, en dús voor je eindcijfer zou ik maar eens een boos briefje schrijven dat dit geen stijl is, zo'n zware sanctie voor zo'n onbenullig vergrijp. Tevens geen enkele kans op herstel, want mocht je zakken, blijf je met de slechte uitgangssituatie zitten. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Ook nog voor een school examen, ff vergeten.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef sandermans het volgende:
Ik vind het verder wel goed dat jullie geen smoesjes gingen verzinnen om eronder uit te komen.
Dat schijnheilige gedoe is al helemaal achterbaks.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Skazminko het volgende:
Ik wilde nog roepen dat mijn vriend en ik dronken waren op de dag dat we het maakten, had ik dat moeten doen?
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef VASND het volgende:
Je kunt het hoogstwaarschijnlijk laten vallen. Doen dus, nutteloos vak.
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo leesquote:
nope, niet gedaan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef sandermans het volgende:
[..]
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees![]()
Het gros van de scholieren is zo en wat heb jij er last van?quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.quote:Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
Jakkes. Een rechtenstudent.quote:Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Je bedoelt dat je niet weet wat voor invloed een 1 op je zou hebben.quote:Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
Kort samengevat:quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Ja, kwam ik ook 20 minuten geleden achter.quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
HAHAHA, wijsneus.quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Neuralnet het volgende:
Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.quote:Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO. Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen. Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |