abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36595640
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:41 schreef Thrilled het volgende:
ben ik nou de enige die in een deuk lag om die super droge zinnen in de OP
Dat is vast ook voor driekwart plagiaat
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_36595649
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Stretto het volgende:
Nog 2 jaar om het goed te maken doerak, en nu naar bed.......
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef Skazminko het volgende:

Neen, het wordt dit jaar afgesloten, ik heb dit jaar nog 1 proefwerk.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_36595656
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:58 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Dat is vast ook voor driekwart plagiaat
  zondag 2 april 2006 @ 23:59:03 #54
20419 dutchmage
ondertitel
pi_36595661
ach je kan altijd nog vuilnisman worden
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 2 april 2006 @ 23:59:05 #55
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_36595663
Die OP
Maar ontopic:
dat kun je natuurlijk wel aan zien komen he Eigen schuld: doei
Maar toch niet helemaal.
  zondag 2 april 2006 @ 23:59:24 #56
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_36595672
kan ik hier trouwens wat instellen dat op het moment dat mijn kinderen kunnen internetten deze zeer opvoedkundige postings automatisch verdwijnen>
pi_36595679
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Wat raar dat je het niet over mag doen zeg. Maar gefelicteerd, nu al een 4 op je examen.
Het is inderdaad raar. Op de universiteit word je een jaar uitgesloten van het maken van tentamens (als je echt iets ergs hebt gedaan), maar daarna mag je alles vrolijk inhalen. Ik vraag me af of zo'n schoolregeltje wel helemaal houdbaar is, tijd voor bezwaar en beroep denk ik
pi_36595700
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
pi_36595703
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef sssjibbbe het volgende:

Dus hulde voor de TS, de wijze waarop is inderdaad knullig, maar kennelijk kan op jonge leeftijd (4e klas) wel duidelijk prioriteiten stellen.
  maandag 3 april 2006 @ 00:04:22 #60
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_36595767
Wat moet je halen voor je komende pw dan?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_36595770
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Gast, wat loop je nou te zeuren, net of je de enige bent die ooit een 1 ergens voor heeft gehaald...
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
pi_36595771
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:00 schreef 14.gif het volgende:
Een 1 voor wiskunde omdat je niet geleerd hebt, ok, maar een 1 voor zo'n onzinvak, dat zou ik hard aanvechten, gewoon uit principe.
pi_36595778
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef beertenderrr het volgende:
Wat moet je halen voor je komende pw dan?
Een 8.3.
pi_36595812
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?
  maandag 3 april 2006 @ 00:06:22 #65
124916 sssjibbbe
wederom een bult onzin
pi_36595833
ik zou gewoon uit principe een 4 op mijn examen willen hebben voor een dergelijk vak.
Je zou bij mij daarvoor alleen al aangenomen zijn
pi_36595871
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:06 schreef sssjibbbe het volgende:
ik zou gewoon uit principe een 4 op mijn examen willen hebben voor een dergelijk vak.
Je zou bij mij daarvoor alleen al aangenomen zijn
Dat is bij mij ook een prae. Je bent dan in ieder geval zelfstandig denkend, en in staat prioriteiten te stellen. Die types die overal een negen voor halen kunnen alleen maar goed leren, maar zelfstandig oordeelsvermogen?
pi_36595952
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Op welke wijze blijft het staan? Het telt mee voor het schoolonderzoek in je examenjaar bedoel je?
Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.

Dus: Ik sta op dit moment een 4.4 op een examen vak, ik krijg nog 1 cijfer om dat op te halen naar een 5.5.
pi_36596011
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik haal cijfers die nu al voor mijn uiteindelijke examen cijfer meetellen. KCV wordt dit jaar afgesloten, dat wil zeggen dat ik in de 5e en 6e geen cijfers ervoor krijg, ik heb dat hele zeikvak dus niet volgend jaar. En in dit schooljaar krijg ik nog 1 proefwerk.

Dus: Ik sta op dit moment een 4.4 op een examen vak, ik krijg nog 1 cijfer om dat op te halen naar een 5.5.
Geen centraal examen voor dat vak?
pi_36596106
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Geen centraal examen voor dat vak?
Oh ja.
Ook nog voor een school examen, ff vergeten.
pi_36596255
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Oh ja.
Ook nog voor een school examen, ff vergeten.
Als het meetelt voor je schoolonderzoek, en dús voor je eindcijfer zou ik maar eens een boos briefje schrijven dat dit geen stijl is, zo'n zware sanctie voor zo'n onbenullig vergrijp. Tevens geen enkele kans op herstel, want mocht je zakken, blijf je met de slechte uitgangssituatie zitten. Dat kan natuurlijk niet.
pi_36596275
Ik vind het verder wel goed dat jullie geen smoesjes gingen verzinnen om eronder uit te komen.
Dat schijnheilige gedoe is al helemaal achterbaks.
pi_36596324
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:23 schreef sandermans het volgende:
Ik vind het verder wel goed dat jullie geen smoesjes gingen verzinnen om eronder uit te komen.
Dat schijnheilige gedoe is al helemaal achterbaks.
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Skazminko het volgende:
Ik wilde nog roepen dat mijn vriend en ik dronken waren op de dag dat we het maakten, had ik dat moeten doen?
  maandag 3 april 2006 @ 00:25:14 #73
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36596326
Je kunt het hoogstwaarschijnlijk laten vallen. Doen dus, nutteloos vak.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36596350
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef VASND het volgende:
Je kunt het hoogstwaarschijnlijk laten vallen. Doen dus, nutteloos vak.
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
pi_36596366
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:

[..]

[..]
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees
pi_36596385
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36596401
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef sandermans het volgende:

[..]

Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees
nope, niet gedaan.
pi_36596408
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Het gros van de scholieren is zo en wat heb jij er last van?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
  maandag 3 april 2006 @ 00:28:23 #79
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36596424
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
dan zuigt het wel ja.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36596494
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36596506
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
pi_36596532
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
pi_36596576
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skazminko op 03-04-2006 01:07:24 ]
pi_36596597
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?

Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36596609
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef Skazminko het volgende:

[..]

I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36596628
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?

Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
pi_36596650
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:

Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
pi_36596665
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
pi_36596667
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
pi_36596686
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
pi_36596715
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_36596738
quote:
Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
quote:
Jakkes. Een rechtenstudent.
quote:
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
Je bedoelt dat je niet weet wat voor invloed een 1 op je zou hebben.
pi_36596769
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Kort samengevat:

Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:

• Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO.
  • Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen.
  • Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
  • How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_36596785
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
    Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
    Ja, kwam ik ook 20 minuten geleden achter.
    pi_36596826
    Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
    pi_36596842
    Geniale OP .
    pi_36596847
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Neuralnet het volgende:
    Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
    HAHAHA, wijsneus.
    Ik bedoelde dat ik even was vergeten dat ik ook nog een examen voor dit vak krijg in de 6e.
    pi_36596855
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Geniale OP .
    pi_36596870
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Kort samengevat:

Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:

• Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO.
  • Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen.
  • Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
  • Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
      Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 00:50:28 #100
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_36596893
    Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
    Tevens -purist.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')