abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36596385
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36596401
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef sandermans het volgende:

[..]

Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees
nope, niet gedaan.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_36596408
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Het gros van de scholieren is zo en wat heb jij er last van?
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
  maandag 3 april 2006 @ 00:28:23 #79
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_36596424
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
dan zuigt het wel ja.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_36596494
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36596506
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
pi_36596532
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
pi_36596576
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skazminko op 03-04-2006 01:07:24 ]
pi_36596597
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?

Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36596609
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:31 schreef Skazminko het volgende:

[..]

I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_36596628
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?

Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
pi_36596650
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:

Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
pi_36596665
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
pi_36596667
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
pi_36596686
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
pi_36596715
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_36596738
quote:
Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
quote:
Jakkes. Een rechtenstudent.
quote:
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
Je bedoelt dat je niet weet wat voor invloed een 1 op je zou hebben.
pi_36596769
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Kort samengevat:

Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:

• Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO.
  • Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen.
  • Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
  • How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_36596785
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
    Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
    Ja, kwam ik ook 20 minuten geleden achter.
    pi_36596826
    Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
    pi_36596842
    Geniale OP .
    pi_36596847
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Neuralnet het volgende:
    Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
    HAHAHA, wijsneus.
    Ik bedoelde dat ik even was vergeten dat ik ook nog een examen voor dit vak krijg in de 6e.
    pi_36596855
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
    Geniale OP .
    pi_36596870
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Kort samengevat:

Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:

• Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO.
  • Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen.
  • Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
  • Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
      Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 00:50:28 #100
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_36596893
    Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
    Tevens -purist.
    pi_36596911
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
    Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
    HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
    pi_36596927
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
    Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
    quote:
    [..]

Jakkes. Een rechtenstudent.
    [..]
    Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn .
    pi_36596932
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
    Ik zal het er nog met Lourens (De jongen waarmee ik het maakte jatte) over hebben. Of we nog bezwaar gaan maken.
    pi_36596935
    Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
    Some weasel took the cork out of my lunch...
    pi_36596996
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Adfundum het volgende:
    Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
    Ja, dat zuigt.
    pi_36597061
    Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie

OT: Niet zo slim Lesje wel geleerd
    pi_36597098
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
    Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie
    WEGWEZEN, kutpauper, ik wil geen asperge stekers met pommekelly avatars in mijn topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skazminko op 03-04-2006 07:39:25 ]
    pi_36597116
    quote:
    Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
    Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
    quote:
    Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn
    No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
    pi_36597136
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef Skazminko het volgende:
    Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
    Welterusten iedereen.
    Deze uitspraak is nu van kracht.
      Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 01:10:00 #110
    41063 crew  NoBody122
    Taalnationalist
    pi_36597179
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef Skazminko het volgende:

[..]

HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
    En dan zeker van die leuke hoax doorstuurmailtjes krijgen, nee dank je
    Tevens -purist.
    pi_36597182
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 01:04 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
    Je hebt dom en slim inderdaad. Dat neemt niet weg dat met handig kopieren een boel tijd kan worden uitgespaard.
    quote:
    [..]

No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
    We hebben alleen maar aangetoond dat wij beiden weten wat het nulla poena beginsel is, en dat mijn oordeel over het nut van juristen diametraal ingaat tegenover dat van de wederpartij, i.c. jij.
    pi_36598951
    Kutzooi, nu verslaap ik me ook nog eens en word ik een half uur te laat wakker.
      maandag 3 april 2006 @ 08:01:25 #113
    86710 -Splash-
    Ride the world!
    pi_36599057
    Ach, zoals een docent zou zeggen: "Maak hiervan een leermoment"
    Iedereen maakt fouten, je valt en staat weer op.
    Ik ben blij dat je inziet dat de fout geheel bij jezelf ligt en succes met het ophalen van je cijfers
    "Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
      maandag 3 april 2006 @ 08:03:40 #114
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_36599073
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
    Ja, of je fraudeert gewoon niet.
    pi_36599104
    als ik jouw papa was, had ik je beloond met een weekend museumbezoek!
    pi_36599352
    Fraude? Het getuigt integendeel van zin voor initiatief! Archeologen worden betaald voor het doorzoeken van antieke vuilnishopen.
    pi_36599535
    Ach, je hebt nog 2 jaar om je 4.4 op te halen!
    God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
    Vakantie
    pi_36600081
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
    Natuurlijk blijft het staan tot je examen, alles wat je vanaf de 4e haalt blijft namelijk staan tot je examen
    pi_36600115
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
    Zelfs een 4 samen met een 7 levert een 6 op de eindlijst...
    pi_36600232
    Je was zeker die slet uit je fotoboek aan het aanduwen in de tijd dat je moest studeren?

Da's pas prioriteiten stellen...
    pi_36600306
    Je bent keihard geowned door je school.
    pi_36600370
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internet
    ik gebruikte dat proggie ook altijd
    pi_36600574
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
    Kultureel Cunstzinnige Vorming!
    pi_36600577
    Check mij lache zijn :S
    pi_36600801
    haha
    pi_36600970
    Je bent ook wel een beetje een prutser als je gesnapt wordt bij het frauderen....
    Je moet ook uit meerdere verslagen kopieren en dat dan met een paar eigen regels aan elkaar praten
    It's nice to be important, but it's more important to be nice ;)
      maandag 3 april 2006 @ 10:29:11 #127
    107105 JosvG
    Wederom nieuw icoon!
    pi_36601118
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:24 schreef Tha_Killer het volgende:
    Je bent ook wel een beetje een prutser als je gesnapt wordt bij het frauderen....
    Je moet ook uit meerdere verslagen kopieren en dat dan met een paar eigen regels aan elkaar praten
    Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel he
    With only two tools, you can fix everything:
    WD40: If something doesn't move and it should.
    Ducttape: If something moves and it shouldn't.
    pi_36601222
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef JosvG het volgende:

[..]

Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel he
    Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.

Heb ik gedaan met t eindwerkstuk voor levo.... nog nooit zo'n hoog cijfer gehad kansloos vak
    It's nice to be important, but it's more important to be nice ;)
      maandag 3 april 2006 @ 10:36:57 #129
    101282 Het_Biertje
    internet bierdrinkheld
    pi_36601317
    > loser
    pi_36601493
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 08:03 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ja, of je fraudeert gewoon niet.
    Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
      maandag 3 april 2006 @ 10:44:28 #131
    124172 Maikalo
    Feyenoord 1908
    pi_36601536
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
    Heeft maar 3 jaar Havo gedaan
    "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
    pi_36601652
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:44 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Heeft maar 3 jaar Havo gedaan
    Wat bedoel je
      maandag 3 april 2006 @ 10:49:37 #133
    124172 Maikalo
    Feyenoord 1908
    pi_36601661
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat bedoel je
    Woordkeuze ging iets boven mijn mbo-petje
    "Ja."
    "Wat ja?"
    "Ja toch!!"
    pi_36601664
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.
    pi_36601695
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Tha_Killer het volgende:

[..]

Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.

Heb ik gedaan met t eindwerkstuk voor levo.... nog nooit zo'n hoog cijfer gehad kansloos vak
    Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...
      maandag 3 april 2006 @ 10:53:19 #136
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_36601760
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
    Prachtige OP

Maar een PO uit de prullenbak vissen Dan weet ej toch ook al dat er wat aan mankeert?
    helemaal mee eens...zowel de leuke op als de josti actie
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    pi_36601801
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Woordkeuze ging iets boven mijn mbo-petje
    Ah ok, sorry .
    pi_36601816
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
    Klassieke en Culturele Vorming, toch?
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
    pi_36601841
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef 14.gif het volgende:

[..]

De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.
    De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.
    pi_36601922
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.
    Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.
    pi_36602020
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.
    Serieus? Belachelijk zeg, ben ik blij dat ik die fluawekul nooit heb mogen meemaken; en mijn argumenten staan nog steeds waarom dit belachelijk is.
    pi_36604148
    Dan moet je het wel juist formuleren, het is niet belachelijk dat hij een 1 krijgt, het is belachelijk dat je cijfers vanaf de 4e op je eindlijst meetellen...
      maandag 3 april 2006 @ 12:52:30 #143
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_36604720
    whehe ik heb heel mijn ckv toen bijelkaar gefraudeerd/gekopierd

idem boekverslagen, po's, proefwerken.. you name it En ja, ook een paar keer een 1 gehaald, maar boeie
    Huilen dan.
    pi_36604919
    quote:
    Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
    "mijn vriend" klinkt trouwens pretty gay.
    Hahaha idd
    They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
    pi_36605793
    je doet trouwens geen centraal examen in kcv. Wat je uiteindelijk als schoolexamencijfer hebt staan wordt ook je eindcijfer
      maandag 3 april 2006 @ 13:33:17 #146
    119221 Aurelianus
    Sebastokrator
    pi_36605926
    Vroegah kon je nog frauderen tot je er bij neerviel en zonder dat het ontdekt werd. Waar gaat het heen met het schoolsysteem.
    Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
    pi_36607556
    SUKKEL..!!

WUAHAHAHA
    Roma Bastardi..!! Vaffanculo..!!
    [quote: Moggasparz: Man The harpoons..!!]
    http://media.spikedhumor.(...)ion.com_kidowned.wmv
    pi_36608305
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef 14.gif het volgende:

[..]

Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...
    Opmerking:

Ik ben misschien wat onduidelijk geweest over prullenbak en dergelijke.
    Ik bedoelde: Iemand heeft een verslag gevonden op een computer. Dat verslag was weggegooid en zat nog in de prullenbak van een PC in de mediatheek.
    pi_36608414
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Klassieke en Culturele Vorming, toch?
    Jep.
      maandag 3 april 2006 @ 14:58:57 #150
    130154 BarraCupraCuda
    yeah im talking to you!
    pi_36608441
    quote:
    Op maandag 3 april 2006 14:54 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Opmerking:

Ik ben misschien wat onduidelijk geweest over prullenbak en dergelijke.
    Ik bedoelde: Iemand heeft een verslag gevonden op een computer. Dat verslag was weggegooid en zat nog in de prullenbak van een PC in de mediatheek.
    wat zijn we toch allemaal een nepnerds!!!! een softwarematige prullenbak natuurlijkl!!!!!!
    Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
    The only easy day is yesterday
    stay frosty
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')