nope, niet gedaan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef sandermans het volgende:
[..]
Oke, daar had ik overheen gelezen.. maar jullie hadden alsnog geen smoesjes verzonnen als ik het zo lees![]()
Het gros van de scholieren is zo en wat heb jij er last van?quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het is een verplicht vak, ik kan het dus niet laten vallen.
dan zuigt het wel ja.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef El_Rolando het volgende:
Ik vind het terecht. Luie kut scholieren.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:30 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is echt zielig. Sinds de tweede fase heb je met een PO-opdracht bijna gegarandeerd een voldoende. Mits je gewoon onzin neerschrijft in je eigen woorden. En dan ga je iets van een ander lopen inleveren? Je verdient geen diploma. Nu niet en over 2 jaar ook niet.
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Neuralnet het volgende:
Nee, serieus. Je gaat toch niet het risico lopen op een dergelijke straf als het onderdeel dat je moet maken bijna zeker een voldoende oplevert als je gewoon zelf even wat rotzooi typt?
Als je nou echt niet kan schrijven EN er is een redelijke kans dat je een schriftelijk werk verpest zou ik het me nog enigszins kunnen voorstellen. Maar een PO. Kom op zeg. De kwaliteit van die dingen zijn veelal om te huilen en als de leraar ziet dat je er moeite in hebt gestoken is het al een 6 waard. Ongeacht de kwaliteit.
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik was me niet bewust van de sancties, nu ben ik wel wakker geschud, door dit voorval.
Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Neuralnet het volgende:
Als het goed is heeft je leraar je dat ooit verteld. Je hebt ook een schoolgids waar dat soort dingen instaan. Ik zou het vreemd vinden als je die gids 4 jaar lang niet open hebt gehad.
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.quote:Maar waarom moeite stoppen in zo'n grenzeloos onbenullig vak? Ik vind fraude in dit geval wel te prijzen.
Jakkes. Een rechtenstudent.quote:Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Je bedoelt dat je niet weet wat voor invloed een 1 op je zou hebben.quote:Ja, ik heb het ooit eens door gelezen, het beruchte PTA. Maar daardoor was ik me er nog steeds niet van bewust.
Kort samengevat:quote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nulla poena sine legem. Wat staat er in de schoolreglementen?
Ja, kwam ik ook 20 minuten geleden achter.quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
HAHAHA, wijsneus.quote:Op maandag 3 april 2006 00:46 schreef Neuralnet het volgende:
Is rekenen ook al lastig? Dat gaat nog moeilijk worden.
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.quote:Op maandag 3 april 2006 00:43 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Als de leerling zich schuldigmaakt aan onregelmatig heden op het schoolexamen, kunnen de volgende maatregelen genomen worden:Het toekennen van het cijfer 1 voor een toets of PO. Het ontzeggen van de deelname of verder deelname aan één of meerdere zittingen van het schoolexamen. Het ongeldig verklaren van één of meer toetsen van het reeds afgelegde deel van het school examen.
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijnquote:[..]
Jakkes. Een rechtenstudent.
[..]
Ik zal het er nog met Lourens (De jongen waarmee ik het maakte jatte) over hebben. Of we nog bezwaar gaan maken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Ja, dat zuigt.quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Adfundum het volgende:
Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
WEGWEZEN, kutpauper, ik wil geen asperge stekers met pommekelly avatars in mijn topic.quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.quote:Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.quote:Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn
Deze uitspraak is nu van kracht.quote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef Skazminko het volgende:
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.![]()
En dan zeker van die leuke hoax doorstuurmailtjes krijgen, nee dank jequote:Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef Skazminko het volgende:
[..]
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
Je hebt dom en slim inderdaad. Dat neemt niet weg dat met handig kopieren een boel tijd kan worden uitgespaard.quote:Op maandag 3 april 2006 01:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
We hebben alleen maar aangetoond dat wij beiden weten wat het nulla poena beginsel is, en dat mijn oordeel over het nut van juristen diametraal ingaat tegenover dat van de wederpartij, i.c. jij.quote:[..]
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
Ja, of je fraudeert gewoon niet.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Natuurlijk blijft het staan tot je examen, alles wat je vanaf de 4e haalt blijft namelijk staan tot je examenquote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Zelfs een 4 samen met een 7 levert een 6 op de eindlijst...quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
ik gebruikte dat proggie ook altijdquote:Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internet
Kultureel Cunstzinnige Vorming!quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel hequote:Op maandag 3 april 2006 10:24 schreef Tha_Killer het volgende:
Je bent ook wel een beetje een prutser als je gesnapt wordt bij het frauderen....
Je moet ook uit meerdere verslagen kopieren en dat dan met een paar eigen regels aan elkaar praten
Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.quote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jij snapt het. Een PO uit de prullenbak vissen is trouwens sowieso not-done, dat snap je hoop ik zelf toch ook wel he
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.quote:Op maandag 3 april 2006 10:42 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat is dit voor kansloze opmerking? We hebben het hier niet over het al dan niet sanctioneren, maar over de kennelijke onredelijkheid van de sanctie; een proportionaliteitsvraag derhalve.
Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...quote:Op maandag 3 april 2006 10:32 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
Dat is idd nooit verstandig, want dat betekend dat iemand anders bij jou opschool al zo'n zelfde PO heeft.... Neem dan iig de moeite om het van scholieren.nl oid te jatten, dat valt al heel wat minder op.
Heb ik gedaan met t eindwerkstuk voor levo.... nog nooit zo'n hoog cijfer gehadkansloos vak
quote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Prachtige OP
Maar een PO uit de prullenbak vissenDan weet ej toch ook al dat er wat aan mankeert?
Ah ok, sorryquote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Woordkeuze ging iets boven mijn mbo-petje
Klassieke en Culturele Vorming, toch?quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 10:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
De sanctie is niet onredelijk, en ligt bovendien voor de hand, spieken bij een proefwerk levert doorgaans ook een 1 op.
Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.quote:Op maandag 3 april 2006 10:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De sanctie is op zich ook niet onredelijk, onredelijk is wel dat deze sanctie meegedragen wordt naar het eindexamen, en zelfs in geval van zakken gewoon blijft staan; je kunt i.c. beter een volledig jaar verneuken en dan je best gaan ipv dit. Dát is onredelijk.
Serieus? Belachelijk zeg, ben ik blij dat ik die fluawekul nooit heb mogen meemaken; en mijn argumenten staan nog steeds waarom dit belachelijk is.quote:Op maandag 3 april 2006 11:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Dat geldt altijd, cijfers vanaf de 4e komen nu eenmaal op je eindlijst, dat geldt bijvoorbeeld ook voor de 6 die ik voor geschiedenis heb, maar die mn gemiddelde omlaag trekt... terwijl ik daar niet eens eindexamen in doe.
Hahaha iddquote:Op zondag 2 april 2006 23:35 schreef Repeat het volgende:
"mijn vriend" klinkt trouwens pretty gay.
Opmerking:quote:Op maandag 3 april 2006 10:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het ligt in de prullenbak, iemand heeft het dus gemaakt, maar niet goed genoeg bevonden om in te leveren en dus weggetyft...
Jep.quote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Klassieke en Culturele Vorming, toch?
quote:Op maandag 3 april 2006 14:54 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Opmerking:
Ik ben misschien wat onduidelijk geweest over prullenbak en dergelijke.
Ik bedoelde: Iemand heeft een verslag gevonden op een computer. Dat verslag was weggegooid en zat nog in de prullenbak van een PC in de mediatheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |