HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?quote:Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijnquote:[..]
Jakkes. Een rechtenstudent.
[..]
Ik zal het er nog met Lourens (De jongen waarmee ik het maakte jatte) over hebben. Of we nog bezwaar gaan maken.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Ja, dat zuigt.quote:Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Adfundum het volgende:
Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
WEGWEZEN, kutpauper, ik wil geen asperge stekers met pommekelly avatars in mijn topic.quote:Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.quote:Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.quote:Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn
Deze uitspraak is nu van kracht.quote:Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef Skazminko het volgende:
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.![]()
En dan zeker van die leuke hoax doorstuurmailtjes krijgen, nee dank jequote:Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef Skazminko het volgende:
[..]
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
Je hebt dom en slim inderdaad. Dat neemt niet weg dat met handig kopieren een boel tijd kan worden uitgespaard.quote:Op maandag 3 april 2006 01:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
We hebben alleen maar aangetoond dat wij beiden weten wat het nulla poena beginsel is, en dat mijn oordeel over het nut van juristen diametraal ingaat tegenover dat van de wederpartij, i.c. jij.quote:[..]
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
Ja, of je fraudeert gewoon niet.quote:Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Natuurlijk blijft het staan tot je examen, alles wat je vanaf de 4e haalt blijft namelijk staan tot je examenquote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Zelfs een 4 samen met een 7 levert een 6 op de eindlijst...quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
ik gebruikte dat proggie ook altijdquote:Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internet
Kultureel Cunstzinnige Vorming!quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |