abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36596911
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:50 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een stel sukkels daar op die school. Ten eerste omdat ze jou Skazminko noemen ipv gewoon Bo en ten tweede dat ze de naam van je vriend blijkbaar helemaal niet kennen daar
HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_36596927
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:42 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Even wat uit de losse pols ouwehoeren zoals hier op Fok! is nauwelijks moeite te noemen. Daarbij kost frauderen net zo goed moeite zo niet evenveel moeite als gewoon zelf een tekst typen.
Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
quote:
[..]

Jakkes. Een rechtenstudent.
[..]
Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn .
pi_36596932
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Ik zal het er nog met Lourens (De jongen waarmee ik het maakte jatte) over hebben. Of we nog bezwaar gaan maken.
pi_36596935
Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_36596996
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:52 schreef Adfundum het volgende:
Ook vreemd trouwens dat je over twee jaar eindexamen moet doen in een vak waarin je al twee jaar geen les meer hebt gehad.
Ja, dat zuigt.
pi_36597061
Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie

OT: Niet zo slim Lesje wel geleerd
pi_36597098
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:01 schreef renz0r het volgende:
Je lijkt als twee druppels water op Finch a.k.a Shithead van American Pie
WEGWEZEN, kutpauper, ik wil geen asperge stekers met pommekelly avatars in mijn topic.

[ Bericht 2% gewijzigd door Skazminko op 03-04-2006 07:39:25 ]
pi_36597116
quote:
Vijf pagina's knippen/plakken gaat echt veel sneller dan zelf typen en denken.
Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
quote:
Wacht maar tot jij ooit een serieus geschil hebt, dan ben je maar wat blij dat er juristen zijn
No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_36597136
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:34 schreef Skazminko het volgende:
Mijn wekker gaat morgen weer om 6:40, dus ik ga slapen.
Welterusten iedereen.
Deze uitspraak is nu van kracht.
  Spellchecker maandag 3 april 2006 @ 01:10:00 #110
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_36597179
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:51 schreef Skazminko het volgende:

[..]

HAHAHA, zeg grappige jongen, mag ik jouw msn?
En dan zeker van die leuke hoax doorstuurmailtjes krijgen, nee dank je
Tevens -purist.
pi_36597182
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:04 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Ik doelde op de moeite van een beetje redelijk frauderen zodat je ermee wegkomt versus het zelf typen. Je kan altijd wel extreem weinig doen en dat is inderdaad minder moeite dan zelf iets typen, maar op zo'n manier kan je net zo goed niks doen.
Je hebt dom en slim inderdaad. Dat neemt niet weg dat met handig kopieren een boel tijd kan worden uitgespaard.
quote:
[..]

No offence hoor. Maar mijn "vooroordeel" klopte dus. Hoe verrassend.
We hebben alleen maar aangetoond dat wij beiden weten wat het nulla poena beginsel is, en dat mijn oordeel over het nut van juristen diametraal ingaat tegenover dat van de wederpartij, i.c. jij.
pi_36598951
Kutzooi, nu verslaap ik me ook nog eens en word ik een half uur te laat wakker.
  maandag 3 april 2006 @ 08:01:25 #113
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_36599057
Ach, zoals een docent zou zeggen: "Maak hiervan een leermoment"
Iedereen maakt fouten, je valt en staat weer op.
Ik ben blij dat je inziet dat de fout geheel bij jezelf ligt en succes met het ophalen van je cijfers
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 3 april 2006 @ 08:03:40 #114
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_36599073
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ok, dat verwachtte ik wel. Waar ik moeite mee heb is de absoluutheid van deze sanctie. Van een sanctie in je eindexamenjaar heb je maar maximaal een jaar last, van deze sanctie je hele schoolcarriere (want ook met zakken kun je nog steeds niet met een schone lei beginnen). Dat is merkwaardig, en het lijkt mij ook wel aanvechtbaar. Langs deze weg zou je immers kinderen al in de brugklas kansloos kunnen maken. Het is juist de bedoeling dat je ieder jaar met een schone lei begint.
Ja, of je fraudeert gewoon niet.
pi_36599104
als ik jouw papa was, had ik je beloond met een weekend museumbezoek!
pi_36599352
Fraude? Het getuigt integendeel van zin voor initiatief! Archeologen worden betaald voor het doorzoeken van antieke vuilnishopen.
pi_36599535
Ach, je hebt nog 2 jaar om je 4.4 op te halen!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_36600081
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Het blijft staan tot het examen, en ik heb nog 1 proefwerk om het op te halen. Begrijpend lezen is niet je sterkste punt he?
Natuurlijk blijft het staan tot je examen, alles wat je vanaf de 4e haalt blijft namelijk staan tot je examen
pi_36600115
quote:
Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef Adfundum het volgende:
Als je het op weet te halen tot een 5 en op je examen een 7tje haalt heb je toch nog een 6 gemiddeld?
Zelfs een 4 samen met een 7 levert een 6 op de eindlijst...
pi_36600232
Je was zeker die slet uit je fotoboek aan het aanduwen in de tijd dat je moest studeren?

Da's pas prioriteiten stellen...
pi_36600306
Je bent keihard geowned door je school.
pi_36600370
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Encarta was toen hip. Dé bron voor alles. Nu is het inderdaad niks meer. Lang leve het veel toffere internet
ik gebruikte dat proggie ook altijd
pi_36600574
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Skazminko het volgende:

[..]

Nee, het is niet dat gedoe met dat geteken en geverf. Het is een soort kunstgeschiedenis, waar je leert over de oude Romeinen en Grieken. KCV
Kultureel Cunstzinnige Vorming!
pi_36600577
Check mij lache zijn :S
pi_36600801
haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')