Jullie hebben allemaal geluk, waarom wordt het bij mij nou opgemerkt.quote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef Maikuuul het volgende:
Haha genaaid
Bij nederlands hadden ook sommige gasten een project half geknipt van inet, hadden ze ook een 1, maarja als ze alles opniew maken enzo krijgen ze een ander punt
quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jíj kan ook wel blijven in plaats van het hele topic sluiten. [afbeelding]
Ja, jij zal het wel precies weten wat de opdracht was.quote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef Dissolved het volgende:
Je mag die opdrachten zelf uitkiezen en dan moet je er 300 woordjes over schrijven.
Dit is echt sneu.![]()
Wat betekend retorisch dan ?quote:Op maandag 3 april 2006 22:51 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal geluk, waarom wordt het bij mij nou opgemerkt.![]()
Dit is een retorische vraag, eentje dus niet beantwoord hoeft te worden.![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat betekend betekent retorisch dan ?
Hoe kon het ook andersquote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef 14.gif het volgende:
[..]
een vraag die niet beantwoord hoeft te worden... het staat er nog onder![]()
Whehe, sure maikuuulquote:Op maandag 3 april 2006 22:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe kon het ook anders![]()
Iemand trapt er in
Ik vind het een duidelijk en vermakelijk verhaal. Iedereen weet dat het moderne onderwijs totaal niet spoort, als je daar dus slecht in kunt functioneren is dat juist een goed teken!quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik dus.
...................
Nou, nu heb ik dus een 1 en sta ik een 4.4 op KCV. Stomme tietzooi.
Mijn klacht: Ik heb gefraudeerd op een PO en dat zuigt den aarsch.
Skazminko ziet een Dirktator diss aankomen over het feit dat succes een keuze is en dat ik alleen geschikt ben voor vuilnis-ophaal-mannetje.![]()
Ik mag jou.quote:Op maandag 3 april 2006 22:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik vind het een duidelijk en vermakelijk verhaal. Iedereen weet dat het moderne onderwijs totaal niet spoort, als je daar dus slecht in kunt functioneren is dat juist een goed teken!![]()
Je rector moet meer geneuckt worden en ik voorspel U een gouden toekomst!
Inderdaad, ik ben helderziend.quote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ja, jij zal het wel precies weten wat de opdracht was.![]()
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebtquote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef 14.gif het volgende:
Waarom doe je eigenlijk in godsnaam gymnasium![]()
mjah, idd, whehequote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebt![]()
Omdat er 1% van de scholieren allochtoon is. Omdat het doorstroom niveau naar de uni 85% is. Omdat het een kleine school is. Omdat het mijn niveau is. Omdat ik daar mijn vrienden heb zitten. Omdat mijn cito naar deze school wees.quote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef 14.gif het volgende:
Waarom doe je eigenlijk in godsnaam gymnasium![]()
Aah, je weet niets meer te zeggen, dus je gooit het maar op vooroordelen.quote:
Met zulke vrinden komt ie straks nog in Leiden terechtquote:
Of groningen.quote:Op maandag 3 april 2006 23:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Met zulke vrinden komt ie straks nog in Leiden terecht![]()
Nou ja, alles is beter dan Leiden, maar niet alles is veel beterquote:
Mijn broer en zus zitten ook in Groningen, waar ik goed mee kan opschieten.quote:Op maandag 3 april 2006 23:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nou ja, alles is beter dan Leiden, maar niet alles is veel beter![]()
Jep, lekker elitair.quote:Op maandag 3 april 2006 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat je anders zo weinig nutteloze vakken hebt
Gymnasium is gewoon tof omdat je "beter" bent dan de rest; Esprit de Corps enzo. Gelukkig ben ik al een paar jaar verder![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je zit in Gymnasium 4 (gezien je schoolvak KCV ipv CKV) en je weet niet eens dat het 'mijn vriend en ik' is, in plaats van 'ik en mijn vriend'?
![]()
Als straf zou ik als rector je broer en zus ook een 1 geven, indien andere school natuurlijk in overleg met die school. Daar leer je meer van dan wanneer je alleen zelf een 1 krijgt samen met een billenmaat.quote:Op maandag 3 april 2006 23:22 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zitten ook in Groningen, waar ik goed mee kan opschieten.![]()
![]()
Mijn zus studeert medicijnen en mijn broer psychologie, beiden op universitair niveau. Het ontgaat mij nou even waarom zij ook een 1 moeten krijgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:59 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Als straf zou ik als rector je broer en zus ook een 1 geven, indien andere school natuurlijk in overleg met die school. Daar leer je meer van dan wanneer je alleen zelf een 1 krijgt samen met een billenmaat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:51 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je zit in Gymnasium 4 (gezien je schoolvak KCV ipv CKV) en je weet niet eens dat het 'mijn vriend en ik' is, in plaats van 'ik en mijn vriend'?
![]()
Verklaar? Survivel of the fittest bedoel je ofzo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:15 schreef Paulusch het volgende:
Darwin, anyone?
Jep, dat is het inderdaad.quote:Anyway.. het is natuurlijk ontzettend dom om een PO te verneuken, die dingen zijn echt een geschenk des hemels om je gemiddelde op te krikken zonder veel inspanning te leveren (3 avonden achter m'n pc hangen is geen inspanning voor mij.)
Oja, ik zit op het moment in v6.
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:45 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Mijn zus studeert medicijnen en mijn broer psychologie, beiden op universitair niveau. Het ontgaat mij nou even waarom zij ook een 1 moeten krijgen.
Nee, ze zit op de universiteit van Groningen. Ze is afgestudeerd in bewegingswetenschappen. Ze zit nu in haar derde jaar van Medicijnen. Over anderhalf jaar is ze dus doctoranda.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?
Ja, dat zou inderdaad helpen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef Koentje3 het volgende:
gast zet gdan gewoon een grote bek ok
of ben je gewend te slikken![]()
Damn, wat heb jij een ranzige avatar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze doet dus geen medicijnen op mbo niveau 3?
Ik geef ze niet de schuld, ik zeg alleen maar iets onaardigs.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Repeat het volgende:
jij bent hier de loser die niet kan frauderen, dan moet je niet je leraren de schuld gaan geven
Mwuhahaha misschien had je iets meer moeten slijmen, zovan t zal natuurlijk nooit meer gebreuren enzo.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Skazminko het volgende:
*verhaaltje*
Ik blijf dus tot de zesde zitten met een 1.
Sorry.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Tha_Killer het volgende:
[..]
Mwuhahaha misschien had je iets meer moeten slijmen, zovan t zal natuurlijk nooit meer gebreuren enzo.
Verder: Kan je even waarschuwen wanneer je weer zo'n grappig stukje tekst neerzet, dan val ik de volgende keer niet bijna van mn stoel van het lachen
Ik weet het.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:50 schreef 61neorej het volgende:
KCV heeft geen centraal examen
Dus ook daarmee niet op te halen.
En wat moet je halen om die 5,5 te staan, een 11,7 ofzo? Of is het nog te redden?quote:Op zondag 2 april 2006 23:57 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik krijg nog 1 proefwerkje om het op te halen naar een 6.![]()
Een 8.3. Maar dat is moeilijk met die toetsen van KCV.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
En wat moet je halen om die 5,5 te staan, een 11,7 ofzo? Of is het nog te redden?
Nee, verplicht vak.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:38 schreef Tijn het volgende:
Kun je dat KCV niet gewoon laten vallen?
Ik heb nooit in de 2e fase gezeten, maar ik heb halverwege de 6e nog een vak laten vallen omdat ik het gewoon te veel werk vond
En als je nou aan het eind van dit jaar naar 5 Havo gaat en na het halen van dat diploma alsnog naar de 6e overstapt?quote:
Geen idee. Ik moet gewoon hard leren denk ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
En als je nou aan het eind van dit jaar naar 5 Havo gaat en na het halen van dat diploma alsnog naar de 6e overstapt?
Ik denk gewoon even hardop hoor
Neu, ik ga wel over enzo. Ik sta alleen een 4.4 op dat strontvak.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef 61neorej het volgende:
Moet je de 5e nog doen.
En dan zal het Atheneum worden
Je kan ook nog nu naar Atheneum overstappen, is KCV ook niet verplicht.
Bek dicht, poepfetish freak.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:40 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop dat TS lager dan een 8,3 haalt voor dat andere proefwerk en daardoor al een onvoldoende op zn eindlijst krijgt te staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je morgen wordt geschept door een bus. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop dat ie lerares zoveel humor heeft dat ze dat tentamen extreem moeilijk maakt, zodat iedereen met moeite een 6'je kan halen. Dat is natuurlijk voor niemand een probleem dan, behalve voor "jij en je vriend"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat je zometeen je zwans niet meer uit je opblaasvriendin krijgt. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:26 schreef Repeat het volgende:
dan laat ik mn opblaasvriendin leeglopen![]()
Backupjequote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alsof ik maar 1 hardeschijf heb, zo noobquote:Op donderdag 6 april 2006 23:30 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ik hoop dat je harde schijf zometeen crasht, zodat je niet meer op msn kan. Dat is voor niemand een probleem dan, behalve voor Jij en je 'vrienden'.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de virtuele prullenbak zat hij in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef r4uz het volgende:
Jij bent ook echt een sjaak he? Wie gaat er nou een werkstuk wat nota bene in de prullebak heeft gelegen inleveren? Dat zegt toch al dat het sowieso een slecht werkstuk was?
een vertaling voor kcv? Kun je dat toelichtenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
KCV.
Wat een butvak was dat. Blij dat ik dat alleen in de 5e had [14].
Ooit gepakt (met 15 anderen) omdat we een vertaling in ons woordenboek hadden geplakt tijdens een repetitie. Normaliter zou je gelijk uitgesloten worden van het examen (en dus op zoek kunnen naar een andere school) en een 1 hebben, maar wij kregen alleen een 1 (en mochten we nog herkansen ook
).
Opvallend veel van dat soort dingen gebeuren hier ook altijd bij Latijn, grieks of KCVquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
een vertaling voor kcv? Kun je dat toelichten
In ieder geval weet je zeker dat je straks goed voorbereid zult zijn op je vervolgopleiding.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:53 schreef bier_hier het volgende:
met zijn 3en hetzelfde werkstuk ingeleverd , zelfde leraar, recht van scholieren.com , had nog net de moeite genomen om mijn naam erboven te zetten
alledrie een 8 , hij vond wel dat onze po's verdacht veel op elkaar leken, 20% van eindcijfer ook nog
Het goede eruit pikken is ook een kunst.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef Seneca het volgende:
[..]
In ieder geval weet je zeker dat je straks goed voorbereid zult zijn op je vervolgopleiding.
Nederland, een kenniseconomie![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 23:28 schreef Skazminko het volgende:
Ik en vriend: *Staren doelloos naar de muren*
rectrix:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |