en speel jij dan de rol van Mamalou ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
pipo
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
ik ga dit topic extra veel spammen zodat we sneller van dat enge mens af zijn
je vindt 48 uur te lang voor de levenscyclus van een topic ??quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
ik ga dit topic extra veel spammen zodat we sneller van dat enge mens af zijn
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef Cvdp het volgende:
=)
Ben je zo'n oprah fanquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
mijn god...
wel voor dit topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt 48 uur te lang voor de levenscyclus van een topic ??
Ja maar die hadden oprah niet in de titelquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welnee.. we hebben topics gehad die een week liepen
Oprah heeft een negatieve uitwerkingquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja maar die hadden oprah niet in de titel
Huilie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja maar die hadden oprah niet in de titel
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef wizarddragon het volgende:
Wow tis al 18:16.. goedenavond tekstuele mensen
Oprah moet dood. punt.quote:
Waarom moet deze mevrouw dood?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Oprah moet dood. punt.
Of in ieder geval optiefen uit dit topic
Ik voel er weinig bij, erg?quote:
Ze is een nutteloze dikke zoutzakquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Waarom moet deze mevrouw dood?
Er is geen grens aan 'leuke wansmaak'quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is een nutteloze dikke zoutzak
CDP overschrijdt de grens van 'leuke wansmaak' naar 'dit is kut'.
Ja, maar CDP denkt van alles 'leuke wansmaak' te maken, terwijl het gewoon kut is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Er is geen grens aan 'leuke wansmaak'
Het ware camp-idee is grenzen opzoeken en die ruimschoots overschrijden.
Volgende topic is de Lucas&Gea bewonder topic
[afbeelding]
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb haar nooit echt op tv gezien.
omfg!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze heeft nu zelfs een musical lopen
JIJ hoeft deze mevrouw trouwens helemaal niet te bewonderen hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom zou ik die mevrouw moeten bewonderen
Juist het subtiel stomme is goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar CDP denkt van alles 'leuke wansmaak' te maken, terwijl het gewoon kut is.
Ja, maar CDP vindt het écht, écht leuk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Juist het subtiel stomme is goed
Zeker weten?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar CDP vindt het écht, écht leuk.
Heb je gemist dat de klok een uur vooruit is gegaan ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:09 schreef Cairon het volgende:
fuck het is al 19:00
en het is nog kei-licht buiten... jezus het is nog geen maand geleden lijkt het wel dat het om 17:00 al donker was buiten.
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachtenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Enorm veel gay films in de aanbieding bij de Open Huis dagen van de Bijenkorf
Zojuist aangeschaft:
Summerstorm
Get Real
Mysterious Skin
Krámpack
Hamam
Korte films van Bavo Defurne
En Swimmon Pool van François Ozon maar die's niet gay
Oh ja, Bijenkorf. Die hebben we hier nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga morgen ook wel bij de Bijenkorf kijken..
Hier in Groningen is er wel eentje. Maar volgens mij is 't daar allemaal veels te duur dus ik kom er sowieso al niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, Bijenkorf. Die hebben we hier niet
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stukquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachten)
Ach nu met die Open Huis weken zijn er best wel een aantal dingen voor redelijke prijzen te krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hier in Groningen is er wel eentje. Maar volgens mij is 't daar allemaal veels te duur dus ik kom er sowieso al niet.
er was al ooit eens een jerry springer musicalquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
omfg!
Een talkshow presentatrice musical? Interessant
Met de bijkaart kan ik altijd brownies en koffie halen bij dat literairrrrr café in de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stuk
althans dat stond in het boekje dat ik thuis gestuurd kreeg van de bijenwinkel in verband met hun Open Huis weken
en volgens mij zijn zondag ook al hun filialen geopend
Da's de moeite waard, de goedkoopste online is 19 euro. Maar goed, retourtje utrecht is ook weer 6 euro...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stuk
althans dat stond in het boekje dat ik thuis gestuurd kreeg van de bijenwinkel in verband met hun Open Huis weken
en volgens mij zijn zondag ook al hun filialen geopend
Maar moet je daarvoor dan niet met een air van een liter voor kunnen kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met de bijkaart kan ik altijd brownies en koffie halen bij dat literairrrrr café in de Bijenkorf.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet je daarvoor dan niet met een air van een liter voor kunnen kijken?
hier de link naar het boekje met hun aanbiedingen van de Open Huis wekenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's de moeite waard, de goedkoopste online is 19 euro. Maar goed, retourtje utrecht is ook weer 6 euro...
Hoe ging het trouwens met het patat eten?quote:
Is er weer uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging het trouwens met het patat eten?
heerlijk gesmuld?
en alles nog op z'n plek blijven zitten?
quote:The Bedford Diaries explores the excitement and intensity of New York City college life through the eyes of six students with different backgrounds, experiences and ages, who are brought together in a provocative Human Behavior and Sexuality seminar.
The seminar, which examines the human condition through sexuality, is taught by controversial Professor Jake Macklin (Matthew Modine, Any Given Sunday, Married to the Mob), who will challenge and inspire his students as they question their assumptions about their own sexuality, life and identity. The themes include sexual responsibility, manipulation, the differences between love and sex, passion and abstinence.
The students' innermost thoughts are told through video diaries they make to fulfill their weekly class assignments.
9,- per stukquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachten)
Extreem zwoel n sexy stappenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat zijn de plannem voor vanavond
Morgen maar even naar Utrecht dan. Als ik er drie of vier koop, heb ik het kaartje er wel uit.quote:
Kom je ook, gaan we wat drinkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
En bovendien ben je dan inUtrecht
.
Ze zijn bijna allemaal van HomeScreenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen maar even naar Utrecht dan. Als ik er drie of vier koop, heb ik het kaartje er wel uit.
snel, koop de kast weer vol!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De dvd's van Tim zijn er al uitgehaald.... eindelijk een beetje meer ruimte
quote:
Yost stalkt niet!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
*stalk.. wie?
yost? die stalkt alleen op afspraak toch?
je krijgt aandacht.. is het wéér niet goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yost stalkt niet!
En anders stomp ik 'm in z'n noten
Iemand van gay.nl.. die gaat me met berichtjes stalken..
Vertel, jij weet er vast all-es over.quote:
Hij is lelijk en vroeger op irc al heel opdringerigquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt aandacht.. is het wéér niet goed
Wil je er een lenen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vertel, jij weet er vast all-es over.
Niet zover ik weet..quote:
blaf hem afquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is lelijk en vroeger op irc al heel opdringerig
Eerst kijk ik of niet reageren werkt..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
blaf hem af
scheld hem verrot
kraak hem af
noem hem lelijk
maak het iig duidelijk
Nee nee nee, tis 1 april. Dus: flirten, versieren, aan het lijntje houden.... en om 1 voor 12 de waarheid zeggen met keihard 1 APRIIIIIIIIIIIIL d'r achteraanquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
blaf hem af
scheld hem verrot
kraak hem af
noem hem lelijk
maak het iig duidelijk
Was Westler al weg? Die zie ik niet in je lijstje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Enorm veel gay films in de aanbieding bij de Open Huis dagen van de Bijenkorf
Zojuist aangeschaft:
Summerstorm
Get Real
Mysterious Skin
Krámpack
Hamam
Korte films van Bavo Defurne
En Swimmon Pool van François Ozon maar die's niet gay
Het moet wel een beetje exclusief blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
*stalk.. wie?
yost? die stalkt alleen op afspraak toch?
Pardon?!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Vlarp het volgende:
Yost stalkt niet!
En anders stomp ik 'm in z'n noten
Die lag er niet nee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Was Westler al weg? Die zie ik niet in je lijstje.
Ik dacht al, die heeft alles gekocht wat ie tegenkwam.quote:
Je hebt een mooie verzamelkast, zie ik. Maar ik moet mezelf ook inhouden. Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik moet ook minderen eigenlijk :2 maar ben zo verslaafd.
En dan ga ik ook nog eens midden in de stad wonen
Had jij niet van dat malle Gordon-haar?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
Heb je een fuifje van de tennisclub?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
fooootoooo!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
Hey Nuvole, waar heb jij uitgehangen?
't Is saaaaaaaai.quote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 00:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat jij ook eenDS
hebt?
Leuk om je weer es te zienquote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Hee, je bent of was er ook nogquote:
Dankje.quote:
Ben bang van wel. Bradley een beetje homocultuur bijbrengen enzo, straksquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hee, je bent of was er ook nog
Maar je hebt gelijk..
[..]
Dankje.
Wederzijds enzo.
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
Zouden die mensen van de bijenwinkel ook Fok volgen zodat ze alvast rekening kunnen houden met een invasie van Fokkers die de dvd afdeling komen bestormenquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef wonderer het volgende:
"ripped" is toch de correcte term voor die gozer in de rooie shorts?
Nee, leg hem eens uit?quote:
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.quote:
Wrom?quote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Kende de term nietquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.
Ja dat was ook altijd een hel tijdens het afrijdenquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Het is een stomme rotonde met 5 afritten, en dus ook 5 rijbanen breed, en niet iedereen houdt zich daar netjes aan de regels, en probeert stiekum te smokkelen met het wisselen van rijbaanquote:
Elloquote:Op zondag 2 april 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, en onze krullenbol is ook weer present
Dag BB![]()
Mooiquote:Op zondag 2 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ello
Gisteren was ik er neit, maar vandaag ben ik er wer![]()
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeftquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi![]()
en ik hoop hier nu ook weer gewoon net als voor de vakantie weer dagelijks te zijn![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
Ja daar zat hij vanmiddag naar te kijken, en vergat om het nieuwe topique aan te makenquote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
Ook belangrijk, ja. Die aflevering met die oorbellen, allemachtig
Oh nee, dat niet..quote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
Zulke humor dat ik dacht dat het gespeeld was
Schattig, mooi, lekker, lief, slim, creatief.... plagend, the way I like 'mquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 04:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schattig, mooi, lekker, lief, slim, creatief.... plagend, the way I like 'm
Enige jammere is dat ie een vriendje heeft
Ik heb het vriendje een aantal weken terug ontmoet. Erg cutequote:Op zondag 2 april 2006 04:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en
![]()
Je bent leuker dan het vriendje, i'm sure..
Geen idee, zoveel heb ik 'm niet gesproken, maar 1 zin of zo.quote:
Hoe was je zaterdagnacht?quote:Op zondag 2 april 2006 04:36 schreef davidov het volgende:
*neer stort*
Erg gezellig verjaardags feestjequote:
Maar goed dat ik alleen op donderdag drink en op verjaardagenquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar goed dat ik alleen op donderdag drink en op verjaardagen
Gaan en drinken op zijn kostenquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Vlarp het volgende:
*twijfel*
Een vriend heeft me as. vrijdag uitgenodigd voor een nieuw feestje: Cabin Fever in de Now en Wow. Zal ik gaan of niet? Avond erna ga ik ook al "normaal" stappen in Rotterdam...
Nehquote:
Kloptquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.
En het compliment was nu dat ... er niet aan je af te lezen was dta je homo bent?quote:Op zondag 2 april 2006 04:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Erg gezellig verjaardags feestje
Aangeschoten figuren + vage figuren + maffe ideeen + stoners = leuk
Kreeg nog een tof compliment trouwens:
De groep gooit over met een aardappel (was 1 van de kado's).
En een meisje (waarmee ik altijd een spelletje speel) gooit het naar mij.
Echter ze kan niet mikken en ipv in mn handen valt het op mn voet en zegt "jeetje, je bent dan wel homo, maar dan hoef je nog niet te mis-vangen" (ze was errug aangeschoten, iedereen trouwens)
Waarop ik zeg "kijk, mis-vangen, dat is geen woord, daarom hebben we het woord "missen" "
Waarop een gast (1 van de 2 jongens daar die als enige in een groep van 15 mij niet kende van de vereniging) dus zei: haha weet je wat grappig is.... zij zei dat hij homo is en hij gaat alleen in op dat ze een taalfout maakte.
*meisjes op de bank zwijgen gezien ze weten hoe lastig de situatie is*
Jongen gaat verder: Met andere woorden hij heeft er geen moeite mee dat ze hem een homo noemt
*meisjes zwijgen weer*
Jongen gaat weer verder
Meisjes: Ja maar hij is ook....
Jongen: ow....ja... nou dat kon ik ook niet aflezenJEUH
Ok ik ben aangeschoten en hoor dit dus voor mezelf te houden
ja de jongen waar ik al jaren achteraan zatquote:Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gezoend door de barmanover de bar heen .....
en hij's o zo leuk....
Mja... nouja, ik vatte het op als een complimentquote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het compliment was nu dat ... er niet aan je af te lezen was dta je homo bent?
Ow. ok.
Ang3l is gewoon jaloers dat hij niet net zo stoer is als onsquote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja... nouja, ik vatte het op als een compliment
... wat heb je gedaan?!quote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
die jongen die ik nu aangeboden heb om voor ang3l en hem te koken...
quote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l is gewoon jaloers dat hij niet net zo stoer is als ons
Ik heb me hardstikke enorm gedragen. Het enige wat ik zei is dat ik wegging en een kus kwam halen. Ik wees naar m'n wang.... hij dacht er anders over.quote:Op zondag 2 april 2006 12:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat doe ik nou weer verkeerd???
kijk jij nou eerst zelf maar eens naar je eigen aandeel in deze kaping
Het was ook geen grapje schatquote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
Het is dan wel geen 1 April meer, maar deze vond ik ERG sterk
Ik bedoelde dat we nu echt weggingen i.p.v. even naar de andere kroeg en daarna weer terug!!! HOER!!!! (mama taught me right)quote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
jij zei toen je weg ging en dan nu voor het echie, hoe had je dan verwacht dat hij afscheid zou nemen, met een grafkrans
SLET
nou ik weet zeker dat ik je niet geleerd heb om als een viswijf de vangst in te pikken voordat de haring gekaakt isquote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat we nu echt weggingen i.p.v. even naar de andere kroeg en daarna weer terug!!! HOER!!!! (mama taught me right)
Ik hou van julliequote:Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer! We hebben de gay & night sweet charity voor je![]()
weet je dat zeker?quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ach flikker op, niet waar! Ik zei alleen maar dat ie me onzeker maakte!
Ik word altijd onzeker van mensen die niet onzeker zijn!
"The only thing that's certain is my uncertainty"quote:
Het water is natquote:
Hier nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De zon schijnt fel, het waait enorm, maar achter het glas is het warm
Ang3l neemt geen luxaflexquote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene potjes bij de Praxis?
Als je luxaflex doet, Ang3l, en je hebt nog zo'n luxaflexlamelknipschaartje nodig...
'k Heb luxaflex voor het practische, en daarvoor komen dan tzt nog gordijnen voor 't mooie.
Verticale lamellen zie je overal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef davidov het volgende:
lamellen, wat heerlijk ouderwets zijn die dingen toch. Je ziet ze bijna nergens meer.
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef DennisMoore het volgende:
Los van stof, zijn luxaflex practischer qua regelen van de hoeveelheid licht & inkijk..
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verticale lamellen zie je overal..
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
[..]
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
Amsterdam Oud-Zuidquote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ik![]()
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!quote:verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
Als je nog van die oude dingen hebt met zo'n touwtje dan he...quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...
[..]
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
*kwast & pot verf aanreik*quote:Op zondag 2 april 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
*wil verduisteringsgordijnen in de slaapkamer. Haat licht*
Dat werkt ook ja. *venster dichtverf*quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*kwast & pot verf aanreik*
Have a ball.
Hmz, vanavond maar eens kijken dan, als ik weer thuis benquote:Op zondag 2 april 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Andy: PB 1x16 is ook al uitgelekt! Dit keer wel weer in goede kwaliteit !
Ik zit te wachten tot Tetris DS uit is, die wil ik hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja..
En ik twijfel nog over Animal Crossing..
Lamellen burgerlijk? Ik vind gordijnen juist übertruttig en burgerlijkquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
Jah, het was bijna net zo irritant als de echtequote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
we hebben trouwens gisteren een TRS look a like gezien tijdens het stappen
hij was 16 en gaf al binnen een minuut aan dat ie dorst had![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
maar lamellen zie je nog nauwelijks...
quote:want in deze straat heeft niemand lamellen
*neuriet* There is life outside your apartment...quote:
Ter illustratiequote:
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straatquote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ter illustratie
Als ze "nog overal aanwezig zijn" zou je denken dat 1 op de 400 woningen wel zo'n ding zou hebben
quote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straat
Da's een wereld op zich, dat Amsterdam.
Verf bij de Praxis halenquote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
*ook naar Praxis was*
En nu heb ik een pot rode verf.
Eens verzinnen waar ik 't op zal smeren..
Waarom groen?quote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef Ang3l het volgende:
En dan ga ja naar de Praxis voor zonneweringen en zo, en dan kom je NATUURLIJK thuis met groene dingen (tenminste, als je Angel het):
[afbeelding]
Matrixquote:Op zondag 2 april 2006 17:13 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l speelt Juno Reactor - Navras
O zo geil
O wacht, misschien hebben jullie wel helemaal geen Verfkampioenquote:
Ja, dat was met dat blauw ook. En nu is m'n toilet blauw.quote:wat een impulsieve keuze overigens. "Hey, rood, mooie kleur... *koop* ... hmm, waar ga ik het in godesnaam opsmeren?"
toch vond ik dit eng, en deed het zeer aan mijn ogenquote:Op zondag 2 april 2006 17:17 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, een échte man is niet bang voor donkerroze!.
*op muur probeer*
quote:Op zondag 2 april 2006 17:19 schreef Stroekie het volgende:
toch vond ik dit eng, en deed het zeer aan mijn ogen
http://foto.stroekie.com/(...)0315-18/IMG_7632.JPG
Welke muur?quote:Op zondag 2 april 2006 17:17 schreef DennisMoore het volgende:
Nouja, een échte man is niet bang voor donkerroze!.
*op muur probeer*
[afbeelding]
was ook het eerste toilet dat ik zag dat voorzien was van een glazen schuifdeur van groen matglasquote:
O... je weet niet dat ik een alles wat groen is fetish heb?quote:
Dan moet het bezoek gisteren aan de bijenkorf wel het walhalla geweest zijn, want die is nu bijna compleet groen gemaakt in verband met die Open huis wekenquote:Op zondag 2 april 2006 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... je weet niet dat ik een alles wat groen is fetish heb?
Ik heb straks groene muren, en groene tegels op de achterwand van de keuken. En ik heb hier al groene bijzettafels, kaarsenhouders, soepkommen, bekers, lepels, placemats, mijn servies van de bijenkorf heeft groene randen, m'n gieter is groen, m'n dekbed, vazen, bloempotten, kaarsen, lampen, foto-albums, etc etc enz. Zelfs een tuinkabouter.
Hee, kun jij even aan je mannetje vragen welke Donna de grootste tieten had? Loopt een weddenschap op de Lone clubquote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef creno het volgende:
goeiezondag !
Antwerpen was weer leuk leuk leuk
Ik krijg ook zin om te verhuizen en lekker te verven enzo... *zucht* Mag alleen niet (huurhuis)quote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Like painting with blood....
This is só much fun.
Als 't opdroogt is 't gelukkig roder, minder roze.
Jullie zijn geweldigquote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef creno het volgende:
wonderer, volgens robbert is het Marleen !
Tziet er niet uitquote:Op zondag 2 april 2006 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Like painting with blood....
This is só much fun.
Als 't opdroogt is 't gelukkig roder, minder roze.
Daar is de fetish ook ooit ontstaan, tijdens de Open Huis dagenquote:Op zondag 2 april 2006 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan moet het bezoek gisteren aan de bijenkorf wel het walhalla geweest zijn, want die is nu bijna compleet groen gemaakt in verband met die Open huis weken![]()
Ik denk ik zeg 't nietquote:
Maar daar mag je nu tegenwoordig alleen nog onder begeleiding naar toe, uit een soort van zelfbescherming, of kreeg je juist een aparte uitnodiging voor de voor voorverkoopavond speciaal op maandag 28 maart ??quote:Op zondag 2 april 2006 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is de fetish ook ooit ontstaan, tijdens de Open Huis dagen
hmmm haar heb ik nog niet gezien (of nog niet aan voorgesteld). Ik heb gisteren wel erg moeten lachen toen we in een cafe wat zaten te drinken. Ik zat met robbert en dus een aantal mensen van Mamma Mia aan een tafel en verderop aan een tafel zaten een paar mensen allemaal te kijken en in hun programmaboekje te kijken en weer te kijken en weer in hun boekje,quote:Op zondag 2 april 2006 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie zijn geweldigEn de Lone club... op www.clubs.nl zijn een hele boel clubs over uiteenlopende onderwerpen en ik ben lid van een zooi Sweet Charity en Beauty and the Beast clubs. En er is dus ook een Lone club. Zij doet weer understudy Donna, trouwens in Antwerpen, wel grappig.
Zodat je daarna buiten mededinging thuis op je balkom met die potten kan pimpen ??quote:Op zondag 2 april 2006 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Nee ik heb een deal gesloten met de verkoopmevrouw over die enorme potten die er nu staan
Whehe, ja, dat ken ik. Waren vorige week met Esther van Boxtel taart aan het eten, waren ook mensen bij die later in de zaal zaten, die keken ook zo naar ons van "huh?".quote:Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef creno het volgende:
[..]
hmmm haar heb ik nog niet gezien (of nog niet aan voorgesteld). Ik heb gisteren wel erg moeten lachen toen we in een cafe wat zaten te drinken. Ik zat met robbert en dus een aantal mensen van Mamma Mia aan een tafel en verderop aan een tafel zaten een paar mensen allemaal te kijken en in hun programmaboekje te kijken en weer te kijken en weer in hun boekje,.
Had je de randjes niet af moeten plakken?quote:
Ok ik moet toegeven, het is beter dan dat vieze grijsgeel... Doet me denken aan dat grijze eigeelquote:
Dat deed ik...quote:Op zondag 2 april 2006 19:04 schreef wonderer het volgende:
Had je de randjes niet af moeten plakken?
Ooh. Het lijkt net dat de kozijnen een beetje beknoeid zijn. Maar goed, als die ook nog moeten... knalgroen of zoquote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat deed ik....
Maar 't is behang met bobbeltjes enzo.
Nouja, ach, de kozijnen moeten toch nog wit.
ALLES hier in huis is namelijk zachtgeel...
is dat metallic-verf ?quote:
Was dat niet een hele foute tent?quote:Op zondag 2 april 2006 19:16 schreef creno het volgende:
gaan er zaterdag nog meer mensen naar "gaypalace " ?
Nee, het is gewoon natte verf.quote:
quote:ik ga in mijn huisje een muur paars maken !nog 2 maandjes
quote:Op zondag 2 april 2006 20:11 schreef petre86 het volgende:DM!!
is er iemand neergeschoten in je huis?? je hele muur zit onder.. jij massmurderer
OMG DM je hebt iemand met 2 rechterhanden vermoord! you bastardquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef davidov het volgende:
OMG DM je hebt iemand met 2 rechterhanden vermoord! you bastard
aan de veeg te zien heb je een personage uit "Titanic" vermoord !quote:
't lijken wel bloodelvesquote:
Ja volgens mij is dta bij iedere H&M zo, vreselijkquote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De rijen bij de paskamer in de H&M is hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |