Jeugdige onbezonnenheid.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom heb je hem dan toch neergezet?
Er zijn mensen (zowel homo's als hetero's) waarbij hun seksualiteit hun hele leven beheerst. Maar zo zijn ook voetballiefhebbers, workaholics of Yvonne's die hun hele leven laten beheersen door voetbal, werk of Fok!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me beweert dat homoseksualiteit iemands persoonlijkheid vrijwel helemaal beheerst. Dat als de homo hetero was geweest, dat hij zo heel anders was geweest dat de persoonlijkheid die hij nu heeft, niet zou bestaan.
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Natuurlijk hebben dingen als partnerkeuze en comingout wel een invloed op je persoontje, maar zo zijn er een hele hoop dingen die je persoonlijkheid bepalen.
Hoe denken jullie daarover? Zouden jullie totaal andere personen geweest zijn als je hetero was geweest?
Als je een persoon beroemd wordt, dan veranderd dat iemand persoonlijkheid over het algemeen ook, dus er dat zal in bepaalde mate ook wel van toepassing zijn op homosexualiteit.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:36 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me beweert dat homoseksualiteit iemands persoonlijkheid vrijwel helemaal beheerst. Dat als de homo hetero was geweest, dat hij zo heel anders was geweest dat de persoonlijkheid die hij nu heeft, niet zou bestaan.
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Natuurlijk hebben dingen als partnerkeuze en comingout wel een invloed op je persoontje, maar zo zijn er een hele hoop dingen die je persoonlijkheid bepalen.
Hoe denken jullie daarover? Zouden jullie totaal andere personen geweest zijn als je hetero was geweest?
Mja, nog één dag... En ik had het gevoel nog twee dagen te moeten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of je bent gewoon aan het weekend toe.
*illustratie plaatst*quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:41 schreef wonderer het volgende:
beroepshomo's.
Ik had vandaag ook een woensdag gevoel, dus ik haasten om de broodnodige inkopen te doen...is het koopavond.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, nog één dag... En ik had het gevoel nog twee dagen te moeten.
Kun je nagaan hoe snel de week voorbij vliegt als je druk bent.
(Op 't werk dan he? Thuis natuurlijk über-lui, om te compenseren, whehe.)
Toch weer van die leuke meevallertjes.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had vandaag ook een woensdag gevoel, dus ik haasten om de broodnodige inkopen te doen...is het koopavond.
markymarkquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*illustratie plaatst*
[afbeelding]
Goed, ik ken alleen jullie, en de beroemde homo's... maar ik krijg toch niet de indruk dat de meeste die hier in het topic komen, allereerst homo zijn en pas daarna een mens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |