Amsterdam Oud-Zuidquote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ik![]()
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!quote:verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
Als je nog van die oude dingen hebt met zo'n touwtje dan he...quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...
[..]
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
*kwast & pot verf aanreik*quote:Op zondag 2 april 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
*wil verduisteringsgordijnen in de slaapkamer. Haat licht*
Dat werkt ook ja. *venster dichtverf*quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*kwast & pot verf aanreik*
Have a ball.
Hmz, vanavond maar eens kijken dan, als ik weer thuis benquote:Op zondag 2 april 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Andy: PB 1x16 is ook al uitgelekt! Dit keer wel weer in goede kwaliteit !
Ik zit te wachten tot Tetris DS uit is, die wil ik hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja..
En ik twijfel nog over Animal Crossing..
Lamellen burgerlijk? Ik vind gordijnen juist übertruttig en burgerlijkquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
Jah, het was bijna net zo irritant als de echtequote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
we hebben trouwens gisteren een TRS look a like gezien tijdens het stappen
hij was 16 en gaf al binnen een minuut aan dat ie dorst had![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
maar lamellen zie je nog nauwelijks...
quote:want in deze straat heeft niemand lamellen
*neuriet* There is life outside your apartment...quote:
Ter illustratiequote:
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straatquote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ter illustratie
Als ze "nog overal aanwezig zijn" zou je denken dat 1 op de 400 woningen wel zo'n ding zou hebben
quote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straat
Da's een wereld op zich, dat Amsterdam.
Verf bij de Praxis halenquote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
*ook naar Praxis was*
En nu heb ik een pot rode verf.
Eens verzinnen waar ik 't op zal smeren..
Waarom groen?quote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef Ang3l het volgende:
En dan ga ja naar de Praxis voor zonneweringen en zo, en dan kom je NATUURLIJK thuis met groene dingen (tenminste, als je Angel het):
[afbeelding]
Matrixquote:Op zondag 2 april 2006 17:13 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l speelt Juno Reactor - Navras
O zo geil
O wacht, misschien hebben jullie wel helemaal geen Verfkampioenquote:
Ja, dat was met dat blauw ook. En nu is m'n toilet blauw.quote:wat een impulsieve keuze overigens. "Hey, rood, mooie kleur... *koop* ... hmm, waar ga ik het in godesnaam opsmeren?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |