weet je dat zeker?quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ach flikker op, niet waar! Ik zei alleen maar dat ie me onzeker maakte!
Ik word altijd onzeker van mensen die niet onzeker zijn!
"The only thing that's certain is my uncertainty"quote:
Het water is natquote:
Hier nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De zon schijnt fel, het waait enorm, maar achter het glas is het warm
Ang3l neemt geen luxaflexquote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene potjes bij de Praxis?
Als je luxaflex doet, Ang3l, en je hebt nog zo'n luxaflexlamelknipschaartje nodig...
'k Heb luxaflex voor het practische, en daarvoor komen dan tzt nog gordijnen voor 't mooie.
Verticale lamellen zie je overal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef davidov het volgende:
lamellen, wat heerlijk ouderwets zijn die dingen toch. Je ziet ze bijna nergens meer.
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef DennisMoore het volgende:
Los van stof, zijn luxaflex practischer qua regelen van de hoeveelheid licht & inkijk..
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verticale lamellen zie je overal..
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
[..]
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
Amsterdam Oud-Zuidquote:Op zondag 2 april 2006 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ik![]()
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!quote:verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
Als je nog van die oude dingen hebt met zo'n touwtje dan he...quote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo mechanisch gezien? Je hoeft er bijvoorbeeld geen rail voor te monteren... Je zet ze met 4 schroeven vast in 't kozijn...
[..]
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
*kwast & pot verf aanreik*quote:Op zondag 2 april 2006 16:17 schreef wonderer het volgende:
*wil verduisteringsgordijnen in de slaapkamer. Haat licht*
Dat werkt ook ja. *venster dichtverf*quote:Op zondag 2 april 2006 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*kwast & pot verf aanreik*
Have a ball.
Hmz, vanavond maar eens kijken dan, als ik weer thuis benquote:Op zondag 2 april 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Andy: PB 1x16 is ook al uitgelekt! Dit keer wel weer in goede kwaliteit !
Ik zit te wachten tot Tetris DS uit is, die wil ik hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja..
En ik twijfel nog over Animal Crossing..
Lamellen burgerlijk? Ik vind gordijnen juist übertruttig en burgerlijkquote:Op zondag 2 april 2006 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Nou... dan leef ik in een ander Nederland dan jij. Het stíkt van de verticale lamellen!.
Kei-burgerlijk!.
Jah, het was bijna net zo irritant als de echtequote:Op zondag 2 april 2006 15:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
we hebben trouwens gisteren een TRS look a like gezien tijdens het stappen
hij was 16 en gaf al binnen een minuut aan dat ie dorst had![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
maar lamellen zie je nog nauwelijks...
quote:want in deze straat heeft niemand lamellen
*neuriet* There is life outside your apartment...quote:
Ter illustratiequote:
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straatquote:Op zondag 2 april 2006 17:04 schreef davidov het volgende:
[..]
Ter illustratie
Als ze "nog overal aanwezig zijn" zou je denken dat 1 op de 400 woningen wel zo'n ding zou hebben
quote:Op zondag 2 april 2006 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, Amsterdam, daar zitten idd 400 woningen opeen gepropt in 1 straat
Da's een wereld op zich, dat Amsterdam.
Verf bij de Praxis halenquote:Op zondag 2 april 2006 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
*ook naar Praxis was*
En nu heb ik een pot rode verf.
Eens verzinnen waar ik 't op zal smeren..
Waarom groen?quote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef Ang3l het volgende:
En dan ga ja naar de Praxis voor zonneweringen en zo, en dan kom je NATUURLIJK thuis met groene dingen (tenminste, als je Angel het):
[afbeelding]
Matrixquote:Op zondag 2 april 2006 17:13 schreef Ang3l het volgende:
* Ang3l speelt Juno Reactor - Navras
O zo geil
O wacht, misschien hebben jullie wel helemaal geen Verfkampioenquote:
Ja, dat was met dat blauw ook. En nu is m'n toilet blauw.quote:wat een impulsieve keuze overigens. "Hey, rood, mooie kleur... *koop* ... hmm, waar ga ik het in godesnaam opsmeren?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |