weet je dat zeker?quote:Op zondag 2 april 2006 15:01 schreef Ang3l het volgende:
Ach flikker op, niet waar! Ik zei alleen maar dat ie me onzeker maakte!
Ik word altijd onzeker van mensen die niet onzeker zijn!
"The only thing that's certain is my uncertainty"quote:
Het water is natquote:
Hier nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:14 schreef Ang3l het volgende:
De zon schijnt fel, het waait enorm, maar achter het glas is het warm
Ang3l neemt geen luxaflexquote:Op zondag 2 april 2006 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
Groene potjes bij de Praxis?
Als je luxaflex doet, Ang3l, en je hebt nog zo'n luxaflexlamelknipschaartje nodig...
'k Heb luxaflex voor het practische, en daarvoor komen dan tzt nog gordijnen voor 't mooie.
Verticale lamellen zie je overal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:35 schreef davidov het volgende:
lamellen, wat heerlijk ouderwets zijn die dingen toch. Je ziet ze bijna nergens meer.
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.quote:Op zondag 2 april 2006 15:36 schreef DennisMoore het volgende:
Los van stof, zijn luxaflex practischer qua regelen van de hoeveelheid licht & inkijk..
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...quote:Op zondag 2 april 2006 15:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verticale lamellen zie je overal..
dan woon jij in een ander interessegebied dan ik denk ikquote:Op zondag 2 april 2006 15:45 schreef davidov het volgende:
[..]
uhuh mechanisch gezien zijn ze erg onhandig maar ze werken wel ideaal.
[..]
verreweg de meeste mensen hebben gordijnen, sommigen hebben een luxaflex, maar lamellen zie je nog nauwelijks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |