Die lag er niet nee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Was Westler al weg? Die zie ik niet in je lijstje.
Ik dacht al, die heeft alles gekocht wat ie tegenkwam.quote:
Je hebt een mooie verzamelkast, zie ik. Maar ik moet mezelf ook inhouden. Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik moet ook minderen eigenlijk :2 maar ben zo verslaafd.
En dan ga ik ook nog eens midden in de stad wonen
Had jij niet van dat malle Gordon-haar?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
Heb je een fuifje van de tennisclub?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
fooootoooo!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
Hey Nuvole, waar heb jij uitgehangen?
't Is saaaaaaaai.quote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 00:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat jij ook eenDS
hebt?
Leuk om je weer es te zienquote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Hee, je bent of was er ook nogquote:
Dankje.quote:
Ben bang van wel. Bradley een beetje homocultuur bijbrengen enzo, straksquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hee, je bent of was er ook nog
Maar je hebt gelijk..
[..]
Dankje.
Wederzijds enzo.
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
Zouden die mensen van de bijenwinkel ook Fok volgen zodat ze alvast rekening kunnen houden met een invasie van Fokkers die de dvd afdeling komen bestormenquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef wonderer het volgende:
"ripped" is toch de correcte term voor die gozer in de rooie shorts?
Nee, leg hem eens uit?quote:
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.quote:
Wrom?quote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Kende de term nietquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.
Ja dat was ook altijd een hel tijdens het afrijdenquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Het is een stomme rotonde met 5 afritten, en dus ook 5 rijbanen breed, en niet iedereen houdt zich daar netjes aan de regels, en probeert stiekum te smokkelen met het wisselen van rijbaanquote:
Elloquote:Op zondag 2 april 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, en onze krullenbol is ook weer present
Dag BB![]()
Mooiquote:Op zondag 2 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ello
Gisteren was ik er neit, maar vandaag ben ik er wer![]()
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeftquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi![]()
en ik hoop hier nu ook weer gewoon net als voor de vakantie weer dagelijks te zijn![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
Ja daar zat hij vanmiddag naar te kijken, en vergat om het nieuwe topique aan te makenquote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
Ook belangrijk, ja. Die aflevering met die oorbellen, allemachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |