Maar goed dat ik alleen op donderdag drink en op verjaardagenquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 11:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar goed dat ik alleen op donderdag drink en op verjaardagen
Gaan en drinken op zijn kostenquote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef Vlarp het volgende:
*twijfel*
Een vriend heeft me as. vrijdag uitgenodigd voor een nieuw feestje: Cabin Fever in de Now en Wow. Zal ik gaan of niet? Avond erna ga ik ook al "normaal" stappen in Rotterdam...
Nehquote:
Kloptquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.
En het compliment was nu dat ... er niet aan je af te lezen was dta je homo bent?quote:Op zondag 2 april 2006 04:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Erg gezellig verjaardags feestje
Aangeschoten figuren + vage figuren + maffe ideeen + stoners = leuk
Kreeg nog een tof compliment trouwens:
De groep gooit over met een aardappel (was 1 van de kado's).
En een meisje (waarmee ik altijd een spelletje speel) gooit het naar mij.
Echter ze kan niet mikken en ipv in mn handen valt het op mn voet en zegt "jeetje, je bent dan wel homo, maar dan hoef je nog niet te mis-vangen" (ze was errug aangeschoten, iedereen trouwens)
Waarop ik zeg "kijk, mis-vangen, dat is geen woord, daarom hebben we het woord "missen" "
Waarop een gast (1 van de 2 jongens daar die als enige in een groep van 15 mij niet kende van de vereniging) dus zei: haha weet je wat grappig is.... zij zei dat hij homo is en hij gaat alleen in op dat ze een taalfout maakte.
*meisjes op de bank zwijgen gezien ze weten hoe lastig de situatie is*
Jongen gaat verder: Met andere woorden hij heeft er geen moeite mee dat ze hem een homo noemt
*meisjes zwijgen weer*
Jongen gaat weer verder
Meisjes: Ja maar hij is ook....
Jongen: ow....ja... nou dat kon ik ook niet aflezenJEUH
Ok ik ben aangeschoten en hoor dit dus voor mezelf te houden
ja de jongen waar ik al jaren achteraan zatquote:Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gezoend door de barmanover de bar heen .....
en hij's o zo leuk....
Mja... nouja, ik vatte het op als een complimentquote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het compliment was nu dat ... er niet aan je af te lezen was dta je homo bent?
Ow. ok.
Ang3l is gewoon jaloers dat hij niet net zo stoer is als onsquote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Mja... nouja, ik vatte het op als een compliment
... wat heb je gedaan?!quote:Op zondag 2 april 2006 12:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
die jongen die ik nu aangeboden heb om voor ang3l en hem te koken...
quote:Op zondag 2 april 2006 12:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l is gewoon jaloers dat hij niet net zo stoer is als ons
Ik heb me hardstikke enorm gedragen. Het enige wat ik zei is dat ik wegging en een kus kwam halen. Ik wees naar m'n wang.... hij dacht er anders over.quote:Op zondag 2 april 2006 12:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat doe ik nou weer verkeerd???
kijk jij nou eerst zelf maar eens naar je eigen aandeel in deze kaping
Het was ook geen grapje schatquote:Op zondag 2 april 2006 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Sorry![]()
Het is dan wel geen 1 April meer, maar deze vond ik ERG sterk
Ik bedoelde dat we nu echt weggingen i.p.v. even naar de andere kroeg en daarna weer terug!!! HOER!!!! (mama taught me right)quote:Op zondag 2 april 2006 13:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
jij zei toen je weg ging en dan nu voor het echie, hoe had je dan verwacht dat hij afscheid zou nemen, met een grafkrans
SLET
nou ik weet zeker dat ik je niet geleerd heb om als een viswijf de vangst in te pikken voordat de haring gekaakt isquote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat we nu echt weggingen i.p.v. even naar de andere kroeg en daarna weer terug!!! HOER!!!! (mama taught me right)
Ik hou van julliequote:Op zondag 2 april 2006 04:18 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer! We hebben de gay & night sweet charity voor je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |