en speel jij dan de rol van Mamalou ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
pipo
quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
ik ga dit topic extra veel spammen zodat we sneller van dat enge mens af zijn
je vindt 48 uur te lang voor de levenscyclus van een topic ??quote:Op zaterdag 1 april 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
ik ga dit topic extra veel spammen zodat we sneller van dat enge mens af zijn
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:09 schreef Cvdp het volgende:
=)
Ben je zo'n oprah fanquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:10 schreef Jerruh het volgende:
mijn god...
wel voor dit topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je vindt 48 uur te lang voor de levenscyclus van een topic ??
Ja maar die hadden oprah niet in de titelquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welnee.. we hebben topics gehad die een week liepen
Oprah heeft een negatieve uitwerkingquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja maar die hadden oprah niet in de titel
Huilie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:13 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja maar die hadden oprah niet in de titel
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef wizarddragon het volgende:
Wow tis al 18:16.. goedenavond tekstuele mensen
Oprah moet dood. punt.quote:
Waarom moet deze mevrouw dood?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Oprah moet dood. punt.
Of in ieder geval optiefen uit dit topic
Ik voel er weinig bij, erg?quote:
Ze is een nutteloze dikke zoutzakquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Waarom moet deze mevrouw dood?
Er is geen grens aan 'leuke wansmaak'quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze is een nutteloze dikke zoutzak
CDP overschrijdt de grens van 'leuke wansmaak' naar 'dit is kut'.
Ja, maar CDP denkt van alles 'leuke wansmaak' te maken, terwijl het gewoon kut is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Er is geen grens aan 'leuke wansmaak'
Het ware camp-idee is grenzen opzoeken en die ruimschoots overschrijden.
Volgende topic is de Lucas&Gea bewonder topic
[afbeelding]
Nee ik ook nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb haar nooit echt op tv gezien.
omfg!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
ze heeft nu zelfs een musical lopen
JIJ hoeft deze mevrouw trouwens helemaal niet te bewonderen hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Waarom zou ik die mevrouw moeten bewonderen
Juist het subtiel stomme is goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar CDP denkt van alles 'leuke wansmaak' te maken, terwijl het gewoon kut is.
Ja, maar CDP vindt het écht, écht leuk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:41 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Juist het subtiel stomme is goed
Zeker weten?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar CDP vindt het écht, écht leuk.
Heb je gemist dat de klok een uur vooruit is gegaan ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:09 schreef Cairon het volgende:
fuck het is al 19:00
en het is nog kei-licht buiten... jezus het is nog geen maand geleden lijkt het wel dat het om 17:00 al donker was buiten.
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachtenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Enorm veel gay films in de aanbieding bij de Open Huis dagen van de Bijenkorf
Zojuist aangeschaft:
Summerstorm
Get Real
Mysterious Skin
Krįmpack
Hamam
Korte films van Bavo Defurne
En Swimmon Pool van Franēois Ozon maar die's niet gay
Oh ja, Bijenkorf. Die hebben we hier nietquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga morgen ook wel bij de Bijenkorf kijken..
Hier in Groningen is er wel eentje. Maar volgens mij is 't daar allemaal veels te duur dus ik kom er sowieso al niet.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, Bijenkorf. Die hebben we hier niet
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stukquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachten)
Ach nu met die Open Huis weken zijn er best wel een aantal dingen voor redelijke prijzen te krijgenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hier in Groningen is er wel eentje. Maar volgens mij is 't daar allemaal veels te duur dus ik kom er sowieso al niet.
er was al ooit eens een jerry springer musicalquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
omfg!
Een talkshow presentatrice musical? Interessant
Met de bijkaart kan ik altijd brownies en koffie halen bij dat literairrrrr café in de Bijenkorf.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stuk
althans dat stond in het boekje dat ik thuis gestuurd kreeg van de bijenwinkel in verband met hun Open Huis weken
en volgens mij zijn zondag ook al hun filialen geopend
Da's de moeite waard, de goedkoopste online is 19 euro. Maar goed, retourtje utrecht is ook weer 6 euro...quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al deze films 9 euro per stuk
althans dat stond in het boekje dat ik thuis gestuurd kreeg van de bijenwinkel in verband met hun Open Huis weken
en volgens mij zijn zondag ook al hun filialen geopend
Maar moet je daarvoor dan niet met een air van een liter voor kunnen kijkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met de bijkaart kan ik altijd brownies en koffie halen bij dat literairrrrr café in de Bijenkorf.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar moet je daarvoor dan niet met een air van een liter voor kunnen kijken?
hier de link naar het boekje met hun aanbiedingen van de Open Huis wekenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's de moeite waard, de goedkoopste online is 19 euro. Maar goed, retourtje utrecht is ook weer 6 euro...
Hoe ging het trouwens met het patat eten?quote:
Is er weer uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe ging het trouwens met het patat eten?
heerlijk gesmuld?
en alles nog op z'n plek blijven zitten?
quote:The Bedford Diaries explores the excitement and intensity of New York City college life through the eyes of six students with different backgrounds, experiences and ages, who are brought together in a provocative Human Behavior and Sexuality seminar.
The seminar, which examines the human condition through sexuality, is taught by controversial Professor Jake Macklin (Matthew Modine, Any Given Sunday, Married to the Mob), who will challenge and inspire his students as they question their assumptions about their own sexuality, life and identity. The themes include sexual responsibility, manipulation, the differences between love and sex, passion and abstinence.
The students' innermost thoughts are told through video diaries they make to fulfill their weekly class assignments.
9,- per stukquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe duur zijn die? Mysterious Skin wil ik wel, die andere ken ik (nog) niet (hoewel de eerste twee op mijn HD staan te wachten)
Extreem zwoel n sexy stappenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat zijn de plannem voor vanavond
Morgen maar even naar Utrecht dan. Als ik er drie of vier koop, heb ik het kaartje er wel uit.quote:
Kom je ook, gaan we wat drinkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:33 schreef DennisMoore het volgende:
En bovendien ben je dan inUtrecht
.
Ze zijn bijna allemaal van HomeScreenquote:Op zaterdag 1 april 2006 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen maar even naar Utrecht dan. Als ik er drie of vier koop, heb ik het kaartje er wel uit.
snel, koop de kast weer vol!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:05 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
De dvd's van Tim zijn er al uitgehaald.... eindelijk een beetje meer ruimte
quote:
Yost stalkt niet!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
*stalk.. wie?
yost? die stalkt alleen op afspraak toch?
je krijgt aandacht.. is het wéér niet goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Yost stalkt niet!
En anders stomp ik 'm in z'n noten
Iemand van gay.nl.. die gaat me met berichtjes stalken..
Vertel, jij weet er vast all-es over.quote:
Hij is lelijk en vroeger op irc al heel opdringerigquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
je krijgt aandacht.. is het wéér niet goed
Wil je er een lenen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vertel, jij weet er vast all-es over.
Niet zover ik weet..quote:
blaf hem afquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij is lelijk en vroeger op irc al heel opdringerig
Eerst kijk ik of niet reageren werkt..quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
blaf hem af
scheld hem verrot
kraak hem af
noem hem lelijk
maak het iig duidelijk
Nee nee nee, tis 1 april. Dus: flirten, versieren, aan het lijntje houden.... en om 1 voor 12 de waarheid zeggen met keihard 1 APRIIIIIIIIIIIIL d'r achteraanquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
blaf hem af
scheld hem verrot
kraak hem af
noem hem lelijk
maak het iig duidelijk
Was Westler al weg? Die zie ik niet in je lijstje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Enorm veel gay films in de aanbieding bij de Open Huis dagen van de Bijenkorf
Zojuist aangeschaft:
Summerstorm
Get Real
Mysterious Skin
Krįmpack
Hamam
Korte films van Bavo Defurne
En Swimmon Pool van Franēois Ozon maar die's niet gay
Het moet wel een beetje exclusief blijven natuurlijkquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
*stalk.. wie?
yost? die stalkt alleen op afspraak toch?
Pardon?!?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:28 schreef Vlarp het volgende:
Yost stalkt niet!
En anders stomp ik 'm in z'n noten
Die lag er niet nee.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:10 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Was Westler al weg? Die zie ik niet in je lijstje.
Ik dacht al, die heeft alles gekocht wat ie tegenkwam.quote:
Je hebt een mooie verzamelkast, zie ik. Maar ik moet mezelf ook inhouden. Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ach ik moet ook minderen eigenlijk :2 maar ben zo verslaafd.
En dan ga ik ook nog eens midden in de stad wonen
Had jij niet van dat malle Gordon-haar?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
Heb je een fuifje van de tennisclub?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Streepjesblouse aan (overhemd angel, overhemd...), shirt er overheen, witte gympen, haren lang (en dus golvend), haren weer blond .... mens, alleen nog op hockey of zo en ik ben compleet
fooootoooo!quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:55 schreef wonderer het volgende:
Hey Nuvole, waar heb jij uitgehangen?
't Is saaaaaaaai.quote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Ja.quote:Op zondag 2 april 2006 00:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zag ik nou goed dat jij ook eenDS
hebt?
Leuk om je weer es te zienquote:Op zondag 2 april 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ha Wonderer, ik heb een beetje overal uitgehangen, gestudeerd, gewerkt e.d.
Nu kom ik weer eens kijken hoe het met de homokes hier is.
Hee, je bent of was er ook nogquote:
Dankje.quote:
Ben bang van wel. Bradley een beetje homocultuur bijbrengen enzo, straksquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hee, je bent of was er ook nog
Maar je hebt gelijk..
[..]
Dankje.
Wederzijds enzo.
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
Zouden die mensen van de bijenwinkel ook Fok volgen zodat ze alvast rekening kunnen houden met een invasie van Fokkers die de dvd afdeling komen bestormenquote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef Nuvole het volgende:
Ga je morgen ook dvd's shoppen?
quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef wonderer het volgende:
"ripped" is toch de correcte term voor die gozer in de rooie shorts?
Nee, leg hem eens uit?quote:
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.quote:
Wrom?quote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Kende de term nietquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is "ripped" het woord voor zo gespierd en weinig vet dat je alle spieren goed kan zien. Maar dat weet ik niet zeker.
Ja dat was ook altijd een hel tijdens het afrijdenquote:Op zondag 2 april 2006 01:46 schreef Blubberzwijn het volgende:
keizerkarelplein in nijmegen is vaaaaag
Het is een stomme rotonde met 5 afritten, en dus ook 5 rijbanen breed, en niet iedereen houdt zich daar netjes aan de regels, en probeert stiekum te smokkelen met het wisselen van rijbaanquote:
Elloquote:Op zondag 2 april 2006 01:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, en onze krullenbol is ook weer present
Dag BB![]()
Mooiquote:Op zondag 2 april 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ello
Gisteren was ik er neit, maar vandaag ben ik er wer![]()
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeftquote:Op zondag 2 april 2006 02:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mooi![]()
en ik hoop hier nu ook weer gewoon net als voor de vakantie weer dagelijks te zijn![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
Ja daar zat hij vanmiddag naar te kijken, en vergat om het nieuwe topique aan te makenquote:Op zondag 2 april 2006 02:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Om maar een beetje 'ontopic' te blijven: ik ken ook iemand die de dvd van Oprah gekocht heeft![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 02:13 schreef wonderer het volgende:
Ook belangrijk, ja. Die aflevering met die oorbellen, allemachtig
Oh nee, dat niet..quote:Op zondag 2 april 2006 02:25 schreef wonderer het volgende:
Zulke humor dat ik dacht dat het gespeeld was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |